بیست بازی برتر سال 2019/ بهترین بازی های سال 2019

به پایان سال 2019 نزدیک می شویم. در سال 2019 با بازیهایی در سبک ها و برای سلایق مختلف رو به رو شدیم. شاید عناوین انحصاری دهن پر کن و اسم و رسم دار امسال منتشر نشد. اما در مجموع سال 2019 بازیهای بزرگی داشت که هر کدام تاثیرات خود را بر روی صنعت گیم گذاشتند. بازیهای داستان محور امسال توانستند روح جدیدی به دنیای گیم بدمند و داستان‌ها با روایت متنوعی در دنیای گیم در امسال برایمان تعریف شدند. در بخش مولتی پلیر نیز امسال پر از جذابیت وهیجان برایمان بود. واقعا انتخاب فقط 20 بازی از بین بازیهای امسال کار بسیار سختی بود پس بسیاری از بازیها بلاجبار از لیست کنار گذاشته شده‌اند و فقط گلچین 20تایی ما در این لیست جای گرفته‌اند. این شما و این هم بیست بازی برتر سال 2019/بهترین بازی های سال 2019 از طرف تحریریه سایت ساعت هفت.

در این پست سعی شده بازی‌های فقط جدید و یا بازیهای از نو بازسازی شده جای بگیرند. پس بازیهایی که در سالهای قبل منتشر شده‌اند و اکنون برای پلتفورم های دیگر آمده‌اند و یا بازیهای بازسازی (فقط گرافیک) جایگاهی در این لیست ندارند. (Expansionهای جدید عناوین قبلی در این لیست قرار نگرفته اند.) (دقت داشته باشد بررسی بازی ها فقط نظر تنها فرد نقد کننده می‌باشد و انتخاب های صورت گرفته توسط تمام اعضای تحریریه بخش گیم صورت گرفته است.) ( در این لیست بازی‌های Free to play در نظر گرفته نشده‌اند) (فقط بازی‌هایی که در سال 2019 آمده اند مد نظر گرفته شده است.)

انتشار اولیه مطلب: 1 دی 1398

به روز رسانی: 7 بهمن 1398

دیگر لیست های سرگرمی های برتر سال 2019:

هفت فیلم برتر سال ۲۰۱۹ /برترین فیلم های سال

هفت سریال برتر جدید در سال 2019/ بهترین سریال های جدید سال

بیست بازی برتر سال 2020 / بهترین بازیهای سال 2020

بیست بازی برتر سال 2020 / بهترین بازیهای سال 2020

متن: امین علیرضائی / علی عظیمی

بیست بازی برتر سال 2019/ بهترین بازی های سال 2019

20. Untitled Goose Game

بازی Untitled Goose Game

بازی Untitled Goose Game یک بازی دوست داشتنی و ویژه در سال 2019 محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک بازی کاملا متفاوت و خوش فکر هستید که برای خودش هدف و ایده‌ای کاملا متفاوت دارد ، Untitled Goose Game همان بازی متفاوت در سال 2019 محسوب می‌شود. بازیهای کم حجم و مستقل که پر از جذابیت و گیم پلی جدید هستند. یک بازی بامزه که در آن نقش یک غاز را ایفا می‌کنید! البته نه یک غاز عادی بلکه از آنهایی که مردم را آزار و اذیت می‌کند! در این بازی لیستی از ماموریت‌ها وجود دارد که باید با کمک هوشتان آنها را انجام دهید.  بازی Untitled Goose Game یک بازی کوتاه ولی درگیر کننده و جذاب است که می‌توانید در آن دقایق مفرح و البته متفاوتی را تجربه کنید. بازیی که نوع پازل‌های جدیدی را در دل خود گذاشته است و نگاهی کاملا متفاوت در آن دیده می‌شود و یکی از متفاوت ترین بازیهای سال 2019 محسوب می‌شود.

19. Borderlands 3

بازی Borderlands 3

در تعریف بازی Borderlands 3 باید از کلمه‌ی جذابیت استفاده کرد. یک بازی که بر پایه ی اکشن‌های هیجان انگیز و لوت‌های بسیار متنوع ساخته شده است. گیمرها یکی از بهترین و جذاب‌ترین تجربه های امسال را در Borderlands 3 تجربه کردند. سیستم لوت بازی هر بار برای شما یک اسلحه و سورپرایز جدید رو می‌کند و گرافیک هنری زیبای بازی به همراه دشمنان متنوع و محیط‌های بزرگ و همچنین قابلیت انجام بازی به همراه دوستانتان به شکل گروهی این بازی را به یکی از جذاب ترین عناوین امسال تبدیل کرده است. دیالوگ‌ها و یا صحنه‌های بامزه و متفاوتِ آن، رنگ و لعاب شیرینی به این بازی بخشیده است. مطمئنا بازی Borderlands 3 بازی بی‌نقصی نیست اما میتوان از آن به عنوان یکی از هیجان انگیزترین بازیهای سال 2019 یاد کرد.

18. Children of Morta (بررسی کامل)

بازی Children of Morta

وقتی یک بازی ایرانی پتانسیل و کشش رقابت با بازیهای سراسر دنیا داشته باشد، حقش است در لیست بهترین بازی‌های سال جایگاهی داشته باشد. بازیی با داستانی احساسی و گرافیک هنری بسیار زیبا که می‌تواند خاطرات ویژه‌ای را برایتان در دنیای گیم بوجود بیاورد. Children of Morta شما را به دل زندگی یک خانواده می‌برد. جایی که قهرمان داستان ما نه یک فرد تنها بلکه یک خانواده‌ی متحد است که قصدش نابودی اهریمن است. گرافیک هنری بسیار زیبا و چشم نوار، آهنگ های زیبا، گویندگی مطلوب و روایت داستانی خاص، بازی Children of Morta را به یک بازی دوست داشتنی و متفاوت در سال 2019 تبدیل کرده است. گیم‌پلی بازی به خاطر المان‌های ویژه‌ای که در درونش وجود دارد و همچنین سیستم نقشه‌ی تصادفی بازی کاری کرده که شما همیشه در بازی روند متفاوت و جذابی را تجربه کنید. مسلما ساخت یک بازی کاملا مستقل و با بودجه‌ی بسیار پایین یک چالش بسیار بزرگ برای سازندگان بازی محسوب می‌شد که آنها با فائق آمدن بر آن توانستند یکی از بهترین بازی‌های سال 2019 را برای گیمرها خلق کنند.

17. Baba Is You

بازی Baba Is You

یکی از جالب‌ترین بازی‌های امسال از نظر طراحی و معماهای منحصر به فردش  بازی Baba Is You است. هر مرحله یک ایده ی جدید برای فکر کردن و پیدا کردن راهی برای حلِ معماریِ معماهای بازی محسوب می‌شود. بازیی که هر مرحله‌اش حس تازگی دارد و دوست داشتنی طراحی شده است. از یک بازی کامپیوتری چه چیزی از این بیشتر می‌خواهید؟ این بازی یک سری از منحصر به فردترین ایده‌های صنعت گیم در طراحی مراحل را با خود به دنیای گیم آورده است. معماهای آن کاملا بکر طراحی شده‌اند و مطمئنا بعد از گذر از هر مرحله سازندگان و طراحان بازی را بیشتر مورد تمجید قرار خواهید داد.

16. Gears 5  (بررسی کامل)

بازی Gears 5

بازی Gears 5 یک بازی شوتر جذاب است که چالش را به همراه داستان شخصیت هایش به خون بازی تزریق کرده است. در Gears 5 هیچ لحظه ی ایستایی وجود ندارد و همیشه هیجان در گوشه کنار در انتظار شماست. یک بازی شوتر سوم شخصِ جذاب که پر از اتفاقات جالب توجه است و میتوانید با دشمنان باهوش آن سر و کله بزنید و لذت ببرید. در بخش چند نفره دنیایی از جذابیت در انتظار شماست که می تواند شما را ساعت‌ها در گیم پلی خود غرق کند. شاید این نسخه به پای شماره‌های قبلی خود نرسد اما هنوز هم یکی از بهترین بازیهای سال 2019 محسوب می‌شود و بازیی است که می‌تواند به شدت سرگرم‌تان کند.

15. Luigi’s Mansion 3

بازی Luigi's Mansion 3

ماجراجویی‌های جدید لوئیجی شما را به حل معماهای جذاب و نبرد با باس‌های مختلف سوق می‌دهد. هر مرحله یک نگاه کاملا هوشمندانه‌ی جدید در بازی وجود دارد و همین مسئله باعث شده بازی تا انتها پر کشش و جذاب بماند و هر مرحله جدید چالشی جدید منتظر شما باشد. Luigi’s Mansion 3 یکی از شیرین‌ترین بازیهای سال است. پر از کاراکترهای دوست داشتنی و بامزه که با هر سن و سالی می‌توان از آن لذت برد. این بار نینتندو به سراغ لوئیجی برادر ماریو رفته است تا ماجراجوهای جذاب او در یک هتل  قدیمی به نام “آخرین اقامتگاه” که در تاریکی شب پر از اتفاقات و موجودات عجیب و غریب می‌شود را دنبال کند. هم گیم پلی Luigi’s Mansion 3 جذاب و درگیر کننده است و هم بازی و محیط بارها و بارها می‌تواند لبخند را روی لبانتان بکارد.

14. Call of Duty: Modern Warfare  (بررسی کامل)

بازی Call of Duty: Modern Warfare

بعد از گذشت سال‌ها هنوز Call of Duty میتواند با داستان و بخش چند نفره‌اش میلیون‌ها نفر را به وجد بیاورد. با داستانش می‌تواند شما را نیم خیز کند و تحت تاثیر قرار دهد و شما را به دل یک جنگ پر از کش مکش ببرد. جنگ، نابودی، تروریست و مردم آواره چیزهایی است که در بازی Modern Warfare آنها را تجربه خواهید کرد. بعد از سالها بخش داستانی Call of Duty جذاب شده است و به ریشه‌هایش بازگشته است. یک داستان سینمایی پر از اتفاقات که شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. علاوه بر این Call of Duty: Modern Warfare یک بخش چند نفره‌ی بسیار جذاب دارد که می‌توان از آن به عنوان بهترین بخش چند نفره ی سال 2019 یاد کرد. همه‌ی این دلایل مسائلی است که این بازی را به یکی از بهترین بازی های سال 2019 تبدیل کرده است.

13. Mortal Kombat 11

بازی Mortal Kombat 11

خشونت و هیجان به همراه هم چه جذابیتی دارد؟ جواب این سوال در دستان Mortal Kombat 11 است که پر از جذابیت و خون است! بهترین بازی فایتینگ سال قطعا بازی Mortal Kombat 11 محسوب می شود. بازیی که پر از حرکات ترکیبیِ جذاب و شخصیت‌های دوست داشتنی برای طرفدارانش است. بازی Mortal Kombat  به خاطر فینیشرهای متفاوت و خشن و پر از خونش بسیار در نزد گیمرها محبوب است و شماره‌ی جدیدِ بازی خونین‌تر از هر نسخه‌ای از بازیست. بازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و بخش داستانی یکی از بخش‌های جذاب بازی است که به نسبت سبک بازی می‌توان گفت یک بخش داستانی بسیار جسورانه و جذاب است که پر از اتفاقات تلخ و تاریک است. نبردها پر از خلاقیت و حرکات بسیار متنوع است ، استفاده از محیط به عنوان بخشی از نبرد بخش‌هایی از جذابیت‌های بازی محسوب می‌شود. بازی پر از صحنه‌های خونریزی و مرگ‌های پر از خشونت است. Mortal Kombat 11 یکی از بازی‌هایی است که هم میتوانید از داستانش لذت ببرید. هم با دوستانتان آن را تجربه کنید و هم اینکه در بخش چند نفره‌ی جذاب و رقابتی آن با گیمرهای سراسر دنیا مبارزه کنید. مبارزات در مورتال کمبت 11 غیر قابل پیش بینی است و ممکن است در ثانیه آخر با یک Fatal Blow نبردی را از دست بدهید. بهترین بازی فایتینگ سال 219 و یکی از بهترین بازیهای سال 2019 بازی Mortal Kombat 11 نام دارد.

12. Super Mario Maker 2

بازی Super Mario Maker 2

یک دنیای بی‌انتها پر از خلاقیت را تصور کنید! و نتیجه اش بازی Super Mario Maker 2 خواهد بود. در بازی Super Mario Maker 2 با دنیایی از مراحل متنوع و متفاوت رو به رو خواهید شد که گیمرهای سراسر دنیا برای یکدیگر ساخته‌اند. امکانات جدیدی که شماره دوم بازی نسبت به قسمت قبل به بازی اضافه کرده است باعث شده تا نقشه‌ها و طرح‌های متفاوت‌تری در درون بازی خلق شود. در حقیقت Super Mario Maker 2 خوده خلاقیت است! و یک بازی کاملا بینهایت است و تا وقتی گیمرها در سراسر دنیا به ساخت مراحل جدید بپردازند بازی چالش‌های جدیدی برایشان دارد و هر روز این بازی یک بازی کاملا جدید برای گیمرها محسوب می‌شود. Super Mario Maker 2 در مورد ساخت و ساز و تجربه‌ی گیم پلیی بسیار دوست داشتنی و چالش بر انگیز است که بخشی جدا نشدنی از این صنعت محسوب می شود.

11. Fire Emblem: Three Houses

بازی Fire Emblem: Three Houses

بازی Fire Emblem: Three Houses  یک بازی نقش آفرینی تکنیکی تمام عیار است. هر بخشی از بازی که بخواهید به جلوتر قدم بردارید بدون فکر امکان پذیر نمی‌شود. در این بازی باید کنترل یک گروه را در دست بگیرید که هر حرکت آنها در میدان نبرد بدون فکر و استراتژی چیدن ناممکن خواهد بود. مانند یک بازی شطرنج می‌ماند که باید به موقع دفاع و به موقع ضد حمله و حمله بزنید. این بازی یکی از جذاب ترین بازی‌هایی است که سال 2019 به خود دیده است. به جز این در بازی شما می توانید به زیبایی بین شخصیت های مختلف گروهتان ارتباط برقرار کنید و با انتخاب هایتان دوستی و حتی ناراحتی بینشان بوجود بیاورید.بازی یک بازی نقش آفرینی نوبتی است. اول نوبت حرکات شماست و بعد هوش مصنوعی؛ باید به دقت به محیط نگاه کنید. میتوانید از محیط برای پیشبرد اهدافتان استفاده بکنید، مثلا از جنگل برای مخفی شدن و غافلگیر کردن دشمنان استفاده بکنید. این بازی به صورت انحصاری برای Nintendo Switch منتشر شده است و امسال به نوعی یکی از موفق ترین سالهای این کنسول محسوب می شود و نسبت به دیگر رقبا امسال را می توان به نام Nintendo و بازیهای متفاوتش گذاشت. شخصیت های دوست داشتنی ، آهنگ های بسیار زیبا از دیگر خصوصیات بازی Fire Emblem: Three Houses  محسوب می شوند.

10. Outer Wilds

بازی Outer Wilds

بازی Outer Wilds یکی از متفاوت ترین بازیهای کامپیوتری تمام دوران است. این بازی شما را به دل دنیایی کاملا متفاوت می برد که سازنده های بازی آن را به راستی خلق کرده اند. دنیایی پر از جزئیات ریز و درشت که حتی به کوچکترین تاریخچه ی سیاره ی بازی اهمیت داده است. سازندگان بازی به راستی یک سیاره خلق کرده اند با تمام جزئیات مدارها و حتی سیاره های اطرافش که در نوع خود بی نظیر است. بازی از رمز و رازهای پیدا و پنهان و پر از مینی گیم های جذاب ساخته شده است.  در بازی Outer Wilds شما نقش یک فضانورد را بازی می کنید. کسی که باید خود را آماده ی رفتن به فضا کند. اما شما وقت زیادی ندارید خورشید در مرکز این منظومه تا 22 دقیقه ی دیگر منفجر می شود و بعد از انفجار بازی به نقطه ی اولیه ی خود باز می گردد. ولی بازی تمام نشده است شما می توانید بارها و بارها این چرخه را ادامه دهید تا ماجراجویی های جدیدی انجام داده و رازهای پنهانِ بیشتری را آشکار کنید.و چرخه ادامه پیدا می کند و رازهای بیشتری آشکار می شود و شما متحیر از جزئیات و دنیایی خواهید شد که در Outer Wilds تجربه کرده اید.

9.  A Plague Tale: Innocence  (بررسی کامل)

بازی A Plague Tale: Innocence 

بازی A Plague Tale: Innocence یکی از بهترین داستان های صنعت گیم در چند سال اخیر را دارا است که شما را همراه و هم فکر با شخصیت های داستانش می کند و به آنها نفس تزریق می کند. بازی A Plague Tale: Innocence یکی از تاثیرگذارترین داستان های دنیای گیم را برایمان به تصویر می کشد. داستانی که آینه ای بی پرده از دنیای پیرامون ماست.  بدون اینکه بخواهد شما را فریب بدهد و داستانش را پیچیده کند شما را در خود غرق می کند. در صورتی که آن را به پایان نرسانید از آن دست نخواهید کشید و مطمئنا این موضوع برای یک بازی کامپیوتری یک نکته بسیار مهم محسوب می شود.بازی اتمسفری بسیار خفه و مریض را به تصویر می کشد که در نوع خود منحصر به فرد است. داستانی احساسی و بسیار درگیر کننده و اتمسفری بسیار گیرا از نکاتی است که بازی A Plague Tale: Innocence به یکی از بهترین بازیهای سال 2019 تبدیل کرده است.

8. Control  (بررسی کامل)

بازی Control  

Control ، کنترل ذهن شما را در اختیار می گیرد و شما را به یکی از هیجان انگیزترین و جذاب ترین بازیهای سال 2019 پرتاب می کند. بازیِ Control مانند یک بازیِ اکشنِ کلاسیک می ماند که مدرن شده است. هر لحظه باید منتظر یک چالش جدید پیش رویتان در بازی باشید. این بازی یک داستان پیچیده و جذاب در دل خود دارد و باید با صبر و حوصله پرده ها را کنار بزنید تا به حقایقِ عمقِ بازی پی ببرید و بیشتر با بازی ارتباط برقرار کرده و لذت واقعیِ بازی را بیشتر درک کنید. در بازیِ کنترل ، شما می توانید از اشیاء و محیطِ اطراف برای خود سلاح بسازید و می توانید از آنها بر علیه دشمنان استفاده بکنید. یکی از جذاب ترین گیم پلی های سال 2019 را می توانستید در بازی Control  تجربه کنید و این را با داستان خارج از کلیشه و اتمسفر خاص بازی ترکیب کنید تا یکی از بهترین بازیهای سال 2019 را تجربه کرده باشید.

7. The Outer Worlds  (بررسی کامل)

بازی The Outer Worlds

یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی امسال The Outer Worlds بود. بازی The Outer Worlds به ما گوشزد می کند که انتخاب های ما چه تاثیراتی می تواند در دنیای اطرافمان بگذارد. بازیی که بر خلاف بازی های نقش آفرینی دیگر گیم پلی سریع تر و هیجان انگیز تر دارد و شما را به محیط های مختلفی می برد و ماجراهای گوناگونی را پیش رویتان قرار می دهد. داستان های زیادی در دل ماجراجویی هایی که در این بازی دارید می توانید تجربه بکنید. بهترین بازی نقش آفرینی سال 2019  یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید در سال 2019 آن را تجربه کنید.

6. Star Wars Jedi: Fallen Order  (بررسی کامل)

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

ترکیبی شیرین از بازیهایی در سبک های مختلف که شما با آغوش باز این ترکیب و معجون دوست داشتنی را قبول خواهید کرد. در Star Wars Jedi: Fallen Order به یک ماجراجویی جذاب و پر از چالش پا خواهید گذاشت که لحظات بسیار جذابی در دنیای گیم را برایتان خلق می کند. درست است که این بازی اکثر اِلِمان هایش را از بازی های دیگر گرفته است ولی به زیبایی آنها را با هم ترکیب کرده است و یک مزه ی منحصر به فرد را به وجود آورده است که مطمئنا از آن لذت خواهید برد. و این مزه را با داستان و چالشی که در رگ های بازی است مخلوط کنید مطمئنا یکی از بهترین بازی های سال 2019 را یافته اید!

5. Devil May Cry 5 

بازی Devil May Cry 5

جذابیت یک بازی کامپیوتری نفس گیر و پر از کاراکتر های دوست داشتنی مجموع کلماتی است که می توان در وصف بازی Devil May Cry 5 گفت. Devil May Cry 5 پر از خشم  و طنز است. بازگشت این فرانچایز خوش ساخت و پر از جذابیت برای طرفداران پر و پا قرصش پر هیجان بوده است. معرفی شخصیت های جدید و البته بازگشت شخصیت های دوست داشتنی قدیمی که باعث افزایش تنوع گیم پلی بازی شده است. و این امر باعث شد تا این بازی ساعت ها شما را غرق در جذابیت هایش بکند. جذابیت هایی که در کمتر بازیی در سال 2019 آن را تجربه کردید. یک گیم پلی سریع و پر از زد و خورد با یک داستان جذاب و تاثیر گذار  که تمام لحظاتش هیجان انگیز و دوست داشتنی هستند. یک بازی چالش بر انگیز،جذاب و پر از فراز و نشیب در برخی صحنه ها خنده دار و در صحنه ی دیگر پر از احساس و مسلما یکی از بهترین بازی هایی که در سال 2019 منتشر شده است.

این چهار بازی هر کدام می‌توانند به عنوان بهترین بازی سال 2019 انتخاب شوند و این انتخابها میتواند با نظرات شما کاملا جابه جا شود و هر کدام ارزش عنوان بهترین بازی سال 2019 را دارند…اما انتخابهای گروه ما به شرح زیر است…

4. Sekiro: Shadows Die Twice  (بررسی کامل)

بازی Sekiro: Shadows Die Twice

سکیرو یکی از جذاب ترین بازیهای سال 2019 است و مطمئنا یکی از سخت ترین بازی های کامپیوتری ساخته شده تا کنون می توان از آن یاد کرد. مسلما یکی از بازیهای امسال که شما را به دل داستان بازی و محیط های ژاپنی خود می برد بازی سکیرو است. سکیرو  نفس گیر و بسیار خوش ساخت است. بله بسیار سخت  است چرا که مخصوص بازیکنانی است که چالش بی رحمانه می خواهند. اما وقتی با گیم پلی اش اُخت بگیرید ،وقتی بتوانید از چالش هایش عبور کنید مسلما یکی از بی نظیرترین حس های دنیای گیم به شما دست خواهد داد.  یک شور خاص در وجودتان بوجود می آید از فائق شدن بر یک چالش بسیار سخت و ممکن است از فرت خوشحالی فریاد بکشید! بله معنی دنیای گیم همین شور است که در بازیهای میازاکی در جریان است و او از عقیده اش مبنی بر همگانی تر کردن بازی هایش سر باز می زند چرا که همین حس سخت و بی رحمانه است که بازی های او را متفاوت و پر روح کرده است. و همین روح در جریان بازیهای او است که علاقه مندان به بازیهای او را نسبت به بازیهای دیگر سبک ها بدون رغبت کرده است. 

3. Disco Elysium  (بررسی کامل)

بازی Disco Elysium

وقتی صحبت از شخصیت پردازی می شود شما از شخصیت های منحصر به فرد چه انتظاری دارید؟ صداهای مختلف؟ دیالوگ های مختلف ؟ قیافه هایی گوناگون؟ بازی Disco Elysium به ما یاد می دهد که از شخصیت های یک هنر مانند بازی کامپیوتری چیزهایی فراتر انتظار داشته باشیم. هر کاراکتر یک فکر و عقیده و حتی استدلال های خاص خود را باید داشته باشد. شخصیت هایی که حتی “شخصیت بازی” شما را نیز تحت تاثیر می گذارند. این یکی از موفقیت آمیز ترین ساخته های دنیای گیم است که نمی توان به راحتی از کنارش گذشت. مانند یک رمان پیچیده و جذاب می ماند که در ذهنتان نفوذ می کند. یک بازی مستقل ولی بزرگ که سازندگانش آن را مانند یک الماس جلا دادند و به بهترین شکل ممکن به آن  حالت بخشیده اند . بازی Disco Elysium به بازی ها و حتی دنیای سینما و تلوزیون شخصیت پردازی آموزش می دهد. یکی از بی نظیرترین بازیهای دنیای گیم از نظر شخصیت پردازی ، بهترین بازی مستقل سال ، بهترین داستان سال و یکی از بهترین بازی های مستقل تمام دوران یکی از بهترین بازی های سال 2019 و در رتبه ی سوم (دوم) ما قرار می گیرد.

و امسال شماره‌ی دو نداریم !

1. Death Stranding (بررسی کامل)

بازی Death Stranding

کوجیماست و ایده های متفاوت و دلِ نترسش در ابراز این ایده های کاملا متمایز و همین ایده ها تبدیل به پایه های صنعت گیم می شوند. بعد ها در تاریخ دنیای گیم از Death Stranding به عنوان بازیی که تاثیرات بسیار زیادی بر روی بازی های بعد از خود گذاشته است حرف ها به عمل می آید. کوجیما یک بازی ساز بسیار بزرگ و خوش فکر است. او خیلی خوب توانسته اتمسفری منحصر به فرد را در دنیای Death Stranding خلق کند. او یک دنیای با جزئیات و چشم گیر را خلق کرده است که پر از ایده ها و افکار بکر اوست. انگار بارهای بر  روی دوش نرمن داستان ، بر روی دوش بازیکنان دنیای گیم گذاشته می شود چرا که آنها باید این بار را برای کمک به دگرگون شدن صنعت گیم حمل کنند! این بازی می خواهد قدرت انسان در خواستن نشدنی ها و توانایی دست یابی به آنها با تلاش را گوشزد کند. یک داستان پر فراز و نشیب و دوست داشتنی که پر از صحنه های احساسی و انسانی است. Death Stranding ادغامی زیبا از سینما و دنیای گیم است و یکی از شجاعانه ترین و بهترین بازی های سال 2019 محسوب می شود. بازی Death Stranding یک گیم پلی و یک ایده ی متفاوت در دنیای گیم محسوب می شود و یک تجربه ی منحصر به فرد که  مسلما تجربه اش تا مدت ها در ذهنتان نقش خواهد بست. نمی توان از صحنه ها و اتفاقاتِ بازی Death Stranding به راحتی گذشت و نام بهترین بازی سال 2019 را به آن اهدا نکرد.

1. Resident Evil 2  (بررسی کامل)

بازی Resident Evil 2

 بازی رزیدنت اویل 2 شاید یک بازسازی از عنوان سال 1998 باشد اما بازیی است که کاملا زیر و رو شده است. مدرن سازی یک داستان قدیمی دقیقا به همین راحتی ها هم نیست. کپکام و یا شرکت های دیگر بارها نسخه های مختلفی از بازی های مختلف را بازسازی کردند و هیچ کدام حتی به گرد پای Resident Evil 2  نیز نمی رسند. این دقیقا نه یک بازسازی بلکه یک بازی کاملا جدید است که ارزش تکرار بسیار بالایی دارد و اگر از علاقه مندان به دنیای بازی های کامپیوتری باشید بارها و بارها آن را به اتمام می رسانید و در درجات سختی مختلف چالش ها و بخش های مختلف بازی را جستجو خواهید کرد. بازی Resident Evil 2 بار دیگر رنگ ترس را به دنیای گیم باز گردانده است و شما را در محیط و اتمسفر خاص خود گرفتار می کند. یک ترس که با تمام وجود آن را حس خواهید کرد. هیچ جای امنی در دنیایی که رزیدنت اویل 2 ساخته است وجود ندارد. تجربه ی هر باره ی بازی جذابیت های بیشتری از بازی را برایتان رو می کند و اینکه می توانید بازی را از دیدگاه  دو شخصیت ، بازی کنید یکی دیگر از ویژگی های Resident Evil 2 محسوب می شود.  بله ما از بهترین بازی سال یک بازی با قدرت تکرار بسیار بالا می خواهیم. یک بازی خستگی ناپذیر که عطشش هر سلیقه و گیمری را سیراب کند و نه فقط متعلق به قشر خاصی از گیمر ها باشد. Resident Evil 2 امسال توانست این مهم را برای همه ی گیمر ها براورده کند و مطمئنا بهترین بازی سال 2019 محسوب می شود.

امیدوارم از مطلب “بیست بازی برتر سال 2019” لذت برده باشید… تا بعد

آخرین مطالب به روز شده

محبوب‌ترین مطالب

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] ساعت هفت مانند سال 2019 (بیست بازی برتر سال ۲۰۱۹) ، سال 2020 نیز قصد معرفی بیست بازی برتر را دارد که البته […]

trackback

[…] بیست بازی برتر سال 2019/ بهترین بازی های سال 2019 هفت سریال برتر جدید در سال 2019/ بهترین سریال های جدید سال […]

محمد عباسی
محمد عباسی

عالیه این لیست و ممنون از انتخاب های درستتون

میثم42
میثم42

لیست خیلی خوبیه با RE2 به شدت موافقم. ممنون

رضا
رضا

خیلی عالی و کامل بود ممنون چند تا بازی های کم حجم ولی باحال هم معرفی کرده بودید که حتما بازی می کنم ممنون