همه آنچه در مورد ویچر ۴ (Witcher 4) میدانیم

در این مطلب قصد داریم تمام اطلاعاتی را که در مورد بازی ویچر بعدی یا Witcher 4 که به طور رسمی توسط سی دی پراجکت معرفی شده است را جمع آوری کنیم. همانطور که خودتان بهتر می‌دانید فعلاً اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و حالا حالاها نیز نباید منتظر انتشار بازی باشیم. حداقل یک پروسه چند ساله طول می‌کشد تا این بازی آماده انتشار شود. با این حال ما مصاحبه‌ها و اطلاعاتی که برای این بازی ضروری است را دنبال می‌کنیم و چکیده اطلاعات مهم را برایتان در این مطلب قرار می‌دهیم تا از آخرین اخبار پیرامون این بازی مطلع شوید. (این مطلب در آینده به روز خواهد شد)

دیگر مطالب مرتبط با دنیای ویچر 

راهنمای کامل بازی ویچر۳

معرفی شخصیت گرالت از سری Witcher و حقایقی که احتمالا در مورد او نمی‌دانستید (جدید)

بررسی مینی سریال The Witcher: Blood Origin / ویچرِ کاغذی!

بررسی سریال The Witcher فصل دوم

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال The Witcher (به روز شده)

در مورد واقعه‌ی Conjunction of the Spheres (چگونگی پیدایش هیولاها در دنیای ویچر)

آشنایی با مدارس دنیای ویچرها 

بررسی فصل اول سریال The Witcher

همه چیز در مورد ویچر ۴ (Witcher 4) 

ویچر بعدی برای اولین بار کی معرفی شد؟

در مارس ۲۰۲۳ آدام کیسینسکی مدیرعامل وقت سی‌دی پراجکت از یکی از پروژه‌های آینده این تیم که با کد Polaris شناخته می‌شد رونمایی کرد و معلوم شد که این پروژه در حقیقت ویچر بعدی است. سیدی پراجکت برای اولین بار در اکتبر سال ۲۰۲۲ به پروژه Polaris اشاره کرد ولی به جز انتشار یک عکس (علامت یکی از مدارس دنیای ویچر درون برف)، چیزی تاکنون بروز نداده است.

چند نفر روی پروژه بعدی ویچر کار می‌کنند؟

آدام بادوسکی در مصاحبه با رویترز عنوان کرده که تولید این پروژه به سرعت در سال جاری (۲۰۲۴) در حال انجام است. در سال گذشته حدود ۳۰۰ نفر از افراد روی بازی کار میکردند و در سال جدید نیز  افراد بیشتری به این پروژه اضافه خواهند شد و هم اکنون نزدیک به ۴۰۰ نفر در ساخت پروژه همکاری می‌کنند.

 آیا از هوش مصنوعی در بازی ویچر ۴ استفاده خواهد شد یا خیر؟

بادوسکی در اینباره گفت: ما فکر می‌کنیم هوش مصنوعی می‌تواند به بهبود فرایندهای خاصی در تولید بازی کمک کند اما به طور کلی نمی‌تواند جای انسان‌ها را در پروسه ساخت بازی بگیرد. به نظر می‌رسد مانند قبل بیشتر بخش‌های بازی دست‌ساز است.

سازندگان چه درسی از سایبرپانک ۲۰۷۷ گرفته‌اند؟

سازندگان از اتفاقات تلخی که در موقع انتشار بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ افتاد درس گرفته‌اند و نمی‌خواهند آن تجربه تلخ را دوباره تکرار کنند… از همین رو از دادن اطلاعات بیشتر از بازی ویچر ۴ پرهیز می‌کنند. یکی از مشکلات سایبرپانک چرخه تبلیغاتی بسیار طولانی مدت آن بود که باعث شد توقع بسیاری از گیمرها از بازی به شدت بالا برود. از همین رو سازندگان نمی‌خواهند اطلاعات زیادی را از این پروژه در مراحل آغازین خود منتشر کنند.

معرفی شخصیت گرالت از سری Witcher و حقایقی که احتمالا در مورد او نمی‌دانستید

از چه موتور گرافیکی در ساخت بازی استفاده شده است؟

 سی دی پروژکت از ساخت بازی سایبرپانک درس‌های زیادی گرفته است. یکی از مهمترین آنها استفاده از یک موتور گرافیکی آماده به جای ساخت یک موتور گرافیکی انحصاری و وقت گیر برای بازی است. از همین رو سازندگان تایید کردند که آنها از Unreal Engine 5 در ساخت این بازی استفاده خواهند کرد. (آنها این موتور گرافیکی را برای مقاصد خود برنامه‌ریزی خواهند کرد)

نام بازی بعدی ویچر ۴ است؟

 آنچه که مشخص است نام بازی بعدی، ویچر ۴ نیست. کیسینسکی در مصاحبه‌ای اشاره داشت که: سه ویچر اول یک سه گانه بود و داستان‌های مرتبط با هم داشت بنابراین نمی‌توانیم اسم ویچر بعدی را ویچر ۴ بگذاریم. فعلا اسم بازی به طور رسمی مشخص نشده است. به نظر می‌رسد با یک سه گانه کاملاً جدید طرف خواهیم بود.

معرفی شخصیت گرالت از سری Witcher و حقایقی که احتمالا در مورد او نمی‌دانستید

آیا گرالت به بازی باز خواهد گشت؟

 در بازی ویچر ۳ و حداقل تا پایان داستان Blood and wine گرالت سالم است ولی داستان‌ها و ماجراجویی‌هایش به پایان خود رسیده است. به نظر نمی‌رسد او در ویچر بعدی به عنوان کاراکتر اصلی ظاهر شود، اما احتمال اینکه او را در بازی بعدی ببینیم بسیار زیاد است. کیسینسکی درباره این موضوع در مصاحبه‌ای گفت: ما نمی‌خوایم تمام دنیای ویچر را از بین ببریم و از آن دور شویم حتی ممکن است گرالت را در بازی‌های بعدی به طور بالقوه بگنجانیم.

 چه کسی به عنوان شخصیت اصلی بازی بعدی ظاهر خواهد شد؟ 

این یکی از سوالاتی است که بیشتر علاقمندان به بازی به آن فکر می‌کنند. شاید طبق اتفاقاتی که در بازی قبلی ویچر افتاد این بار ما در نقش سیری بازی را دنبال کنیم. اما فعلاً چیزی از طرف سازندگان تایید نشده است. همینطور با توجه به اینکه سازندگان با آندره ساپکوسفکی نویسنده کتاب‌های ویچر قرارداد تازه‌ای بسته‌اند ممکن است با داستانی کاملاً جدید طرف باشیم.

مطلب با اطلاعات بیشتر از بازی ویچر۴ در آینده به روز خواهد شد.

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها