معرفی هفت برنامه برتر ویرایش ویدیو در موبایل

در این مطلب به بررسی هفت اپلیکیشن برتر ویرایش ویدیو میپردازیم. اسامی این هفت اپلیکیشن برتر ،(Adobe Premiere Clip-PowerDirector-KineMaster-VivaVideo-FilmoraGo-Quik-VideoShow) میباشد.با بررسی هفت اپلیکیشن برتر ویرایش ویدیو قطعا به این نتیجه خواهید رسید که حداقل یکی از این هفت اپلیکیشن برتر ویرایش ویدیو برای گوشییتان لازم است. خب بریم برای معرفی هفت اپلیکیشن برتر ویرایش ویدیو .

[lwptoc]

1. Adobe Premiere Clip

اپلیکیشن Adobe Premiere Clip

به شما این امکان را می دهد که هر ویدئویی را مستقیماً از دستگاه  اندروید خود ویرایش کنید. کارکردن با اپلیکیشن Adobe Premiere Clip بسیارآسان است وهمچنین بسیار سرگرم کننده است. بهترین ویژگی اپلیکیشن Adobe Premiere Clip ، قابلیت ایجاد خودکار فیلم است ، بدین معنا که ، اپلیکیشن Adobe Premiere Clip می تواند به طور خودکار فیلم هایی را برای شما با هر عکس یا کلیپ انتخابی ایجاد کند. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید فیلم های خود را با چندین عملکرد ویرایش ویدیو مانند برش ، پیرایش  ، موسیقی ، فیلترها ، افکت ها و غیره بهبود ببخشید.

برای دانلود این اپلیکیشن اینجا کلیک کنید.

مهمترین بخش این اپلیکیشن این است که هنگام بارگیری تبلیغی نشان نمیدهد. همچنین دارای قابلیت اشتراک گذاری مستقیم فیلم در توییتر ، فیس بوک و یوتیوب است.

از ویژگی های خاص  اپلیکیشن Adobe Premiere Clip میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حالت خودکار برای ایجاد فوری فیلم ها.
  • فیلم های ایجاد شده می توانند به Adobe Premiere Pro CC صادر شوند.
  • ویژگی Auto Mix به طور پویا ،موسیقی پس زمینه را در ویدیوها تعادل می بخشد.

2.PowerDirector

اپلیکیشن PowerDirector یک ویرایشگر ویدئویی کاملاً برجسته اندرویدی است که کارکردن با آن تقریبا راحت است، اما ممکن است کارکردن با آپشن ها و کنترل ها کمی زمان شما را به جهت یادگیری بگیرد. با این حال ، هنگامی که به اپلیکیشن PowerDirector مسلط شوید ، می توانید در عرض چند ثانیه فیلم های حرفه ای بسازید. دارای بیش از 30 افکت مختلف که میتوانید هر کدام را انتخاب و به ویدیو خود اضافه کنید.

با استفاده از اپلیکیشن PowerDirector ، می توانید فیلم های جذاب با صفحه نمایش سبزایجاد کنید. اپلیکیشن PowerDirector همچنین برای کلیه کارکردهای خود دارای فیلم های آموزشی است. اکثر ویژگی های آن در نسخه رایگان موجود است ، اما با به روزرسانی کردن اپلیکیشن ،این امکان را می دهد تا watermark و تبلیغات را حذف کنید و از همه مهمتر ویدیو هایی با رزولوشن های 4k  و 1080 استخراج کنید.

جهت دانلود اینجا کلیک نمایید.

اپلیکیشن PowerDirector

از مهمترین ویژگی های بارز اپلیکیشن PowerDirector:

فیلم ها را می توان در 4K با پشتیبانی سخت افزاری صادر کرد.

ویرایشگر ویدیوی Slow-mo برای ایجاد فیلم FX با سرعت آهسته.

انتخابگر کلید Chroma برای شفافیت در فیلم ها و جلوه های لایه ای.

KineMaster .3  

اپلیکیشن KineMaster با داشتن ویژگی های قدرتمند ، یک ابزار ویرایش فیلم مناسب برای اندروید است. با تکنیک drag-n-drop شما قادر هستید تا پرونده های رسانه های مختلف را به راحتی وارد کنید. اپلیکیشن KineMaster سطح قابل توجهی از کنترل را بر فرایند ویرایش ارائه می دهد تا سریع ویدیوهای حرفه ای ایجاد شود. در اپلیکیشن KineMaster می توانید انواع مختلف افکت ها و ترنزیشن ها را بین قطعات ویدیویی اضافه کنید ، و یا متون و یا زیرنویس ها را به ویدیوی خود وارد کنید.

اما یکی از ضعف های اپلیکیشن این است که حذف  watermarkو دسترسی کامل به دیگر ویژگی هایش فقط در صورت خرید نسخه حرفه ای برنامه امکان پذیر است.

اپلیکیشن KineMaster

جهت دانلود اینجا کلیک نمایید.

از ویژگی های اپلیکیشن KineMaster

چندین لایه فیلم ، تصویر ، متن ، جلوه ها ، پوشش ، برچسب و دست نویس را می توان با هم ترکیب کرد.

دارای پیش نمایش فوری برای مشاهده ویرایش و کنترل دقیق صدا در لحظه به لحظه یک ویدیو از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن محسوب میشود.

4.VivaVideo

اپلیکیشن  VivaVideo ویژگی های ویرایش ویدیوی ای زیادی دارد. اپلیکیشن  VivaVideo طوری طراحی شده است تا به شما کمک کند فیلم های حرفه ای و مستقلی را مستقیماً از اندروید خود خلق کنید. می توانید صدها جلوه کاربر پسند، از برچسب و فیلتر گرفته تا کلیپ های متحرک و زیرنویس ها انتخاب کنید. از ویژگی های اساسی اپلیکیشن  VivaVideo ، چسباندن فیلم ها ، برش دادن ، ادغام کلیپ ها و غیره  میباشد که به راحتی می توان استفاده کرد.

اپلیکیشن  VivaVideo بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد ، و همچنین یکی از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو برای اندروید است. همچنین می توانید ویدیو خود را مستقیماً در سایت های مختلف شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن  VivaVideo

جهت دانلود اینجا کلیک نمایید.

از ویژگی های اپلیکیشن  VivaVideo،  ویرایشگر ویدیویی اسلوموشن ، طیف گسترده ای از قالب ها و تم ها و ادغام کلیپ های ویدیویی میباشد.

FilmoraGo.5

FilmoraGo یک اپلیکیشن ویرایشگر ویدئویی اندروید است که مورد علاقه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اپلیکیشن  FilmoraGo همه عملکردهای اصلی مانند پیرایش ، برش ، اضافه کردن تم ها ، موسیقی و غیره به راحتی قابل انجام است. همچنین می توانید دراپلیکیشن  FilmoraGo ویدیوهایی را برای اینستاگرام و یوتیوب ایجاد کنید ،همچنین میتوانید حرکت آهسته یا همان اسلو موشن ، متن و غیره را برای زیباتر کردن ویدیوی خود داشته باشید.

FilmoraGo خریدهای درون برنامه ای دارد ، اما بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز بصورت رایگان در دسترس هستند. می توانید فیلم ها را مستقیماً در گالری خود ذخیره کنید یا مستقیماً در هر سایت شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. گاها یک کلمه کلیدی را در انتهای ویدیو نشان می دهد که می توانید با به روزرسانی آن را حذف کنید.

اپلیکیشن  FilmoraGo

جهت دانلود اینجا کلیک نمایید.

یکسری از ویژگی های خاص اپلیکیشن FilmoraGo

اولین ویژگی مهم این اپلیکیشن این است که کلیپ ها را می توان در زمان ویرایش  پیش نمایش کرد.

عکس ها و فیلم ها را می توان از وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و غیره وارد کرد.

این اپلیکیشن مجموعه ی  بزرگی از قالب ها و جلوه ها را در خود جای داده است و همچنین مجموعه ای از ابزارهای ویرایش حرفه ای را هم میتوانید در این اپلیکیشن مشاهده نمایید.

 Quik.6

اپلیکیشن Quik یکی دیگر از روش های هوشمندانه برای ایجاد ویدیو های عالی است چون بسیار کارکرد سریعی دارد. شما قادر هستید هر یک از عکس ها یا کلیپ های ویدیویی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا داستان های خود را با Quik بسازید. بهترین خصوصیت اپلیکیشن Quik این است که از قابلیت ساخت خودکار فیلمبرداری برخوردار است همچنین می توانید فیلم ها را برش دهید و جلوه ها ، متن ها را به ویدیو اضافه کنید و همه چیز را به سرعت در ضرب آهنگ هر موسیقی همگام کنید.

پس از ساخت ویدیو ، می توانید آن را در صفحه دوربین خود با کیفیت های 1080p یا 720p ذخیره کنید و یا حتی مستقیماً آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از دیگر ویژگی های بینظیراپلیکیشن Quik این است که تبلیغات آزار دهنده ای از خود نشان نمی دهد.

اپلیکیشن Quik

جهت دانلود اینجا کلیک نمایید.

از ویژگی های اپلیکیشن Quik میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ویرایش ها بطور خودکار با ریتم موسیقی پس زمینه همگام سازی می شوند.

میتوان تصاویر متحرک در آن ایجاد کرد و همچنین فیلم ها را می توان در 60 فریم در ثانیه برای پخش صاف ذخیره کرد.

می توانید فیلم های ویرایش شده را بعنوان پیش نویس ذخیره نمایید و بعد ها برای ادیت نهایی و اضافه و یا کم کردن آپشن ها آن را مجدد فعال و ویرایش کنید.

7.VideoShow

اپلیکیشن  VideoShow تاکنون جوایز بی شماری را دریافت کرده است و بدون شک یکی از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو برای اندروید است که به طور رایگان در فروشگاه Play در دسترس است. اپلیکیشن  VideoShow ، قابل اعتماد و کارکردن با آن بسیارآسان است. جدا از ویژگی های اساسی ، می توانید ویدیوی خود را با افزودن متن ، جلوه ها ، موسیقی و جلوه های صوتی زیباتر کنید و یا دوبله ی زنده انجام دهید.

بیش از 50 تم مختلف در خود جای داده است و همچنین می توانید با آپشن فشرده سازی ، اندازه فیلم خود را کاهش دهید. از مهم ترین ویژگی این اپلیکیشن این است که هنگام آپلود فیلم از کیفیت آن کاسته نمیشود و همچنین برای آپلود ویدیو، محدودیت زمانی ندارد.این برنامه  به نوعی میتواند جایگزین  FilmoraGo باشد.

اپلیکیشن  VideoShow

جهت دانلود اینجا کلیک نمایید.

ویژگی های بارز اپلیکیشن VideoShow

بیش از پنجاه تم برای زیباسازی فیلم ها ، وبلاگ ها و نمایش اسلایدها

گزینه هایی برای تنظیم سرعت صوت و ویژگی های تقویت صدا را پوشش داده است.

می توان موسیقی پس زمینه چندگانه به یک ویدیو اضافه کرد و همچنین موسیقی متن فیلم می تواند به mp3 تبدیل شود.

آخرین مطالب به روز شده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها