معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings

در ادامه بررسی سریال وایکینگ‌ها با معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings در سایت ساعت هفت خدمت شما هستیم.

بهترین سریال سال 2023 : در نظر سنجی زیر شرکت کنید (نتیجه تا یک هفته بعد اعلام خواهد شد) (هر شخص فقط یکبار در رای گیری می‌تواند شرکت کند)

بهترین سریال سال 2024 از نظر شما کدام است؟
×

مطالب مرتبط با سریال وایکینگ‌ها:

بررسی سریال Vikings / آغاز و پایان یک رویا

بررسی فصل پایانی سریال Vikings / پیش به سوی والهالا

مطالب مشابه:

بازیگران و شخصیت های سریال wednesday / معرفی بازیگران ونزدی (جدید)

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon 

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys 

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Better Call Saul

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead (شخصیت‌های زنده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Walking Dead (شخصیت‌های مرده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال The Witcher

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Money Heist

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Peaky Blinders / پیکی بلایندرز

معرفی شخصیتهای انیمه Attack on Titan / حمله به تایتان

معرفی شخصیتهای اصلی سریال The Mandalorian

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings

راگنار لودبروک

راگنار لودبروک (Ragnar Lothbrok)

او یک کشاورز ساده وایکینگ است که طی اتفاقاتی و پس از شکست دادن ارل هارالدسون تبدیل به ارل کتگات می‌شود. او همچنین جنگجویی شجاع و باهوش می‌باشد که با رهبریِ مردمانش برای حمله و یورش به سرزمین‌های غربی مسیری جدید و متفاوت را پیش روی وایکینگ‌ها قرار می‌دهد. در نهایت نیز فتوحات و پیروزی‌هایش او را به قدرتمندترین فرد در سراسر اسکاندیناوی تبدیل می‌کند. راگنار علاقه زیادی به شناخت و آشنایی با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم سایر اقوام و ملل مختلف دارد. این علاقه و کنجکاوی همان چیزی‌ست که او را بسوی ماجراجویی و سفرهای خطرناک می‌کشاند. “تراویس فیمل” بازیگر و مدل سابق استرالیایی در این سریال نقشِ راگنار لودبروک را ایفا می‌کند. تراویس با بازیِ تماشایی و خیره‌کننده‌اش توانسته این کاراکتر را به یکی از بهترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ تلویزیون تبدیل کند. او با ایفای این نقش به شهرت و محبوبیتی جهانی دست یافت.

لاگرتا

 لاگرتا (Lagertha)

لاگرتا همسر اول راگنار و مادر بیورن آیرون‌ساید است که در سریال بعنوان یکی از نخستین زنان جنگجوی وایکینگ و یکی از شجاع‌ترین مبارزان آن دوران به ما معرفی می‌گردد. او همواره در جنگ‌ها کنار راگنار و دیگر وایکینگ‌ها به مبارزه می‌پردازد. همچنین پس از جدایی از راگنار بدون آنکه تسلیم احساساتش شود،سرنوشتش را بدست می‌گیرد و راهی جدید و پرفراز و نشیب را طی می‌کند. در سریال “کاترین وینیک” بازیگر ۴۲ ساله کانادایی در نقش لاگرتا ظاهر می‌شود که بازیِ مسلط و زیبایش شهرت و محبوبیت فراوانی را برایش به ارمغان می‌آورد. همچنین این محبوبیت باعث شده تا سازندگان سریال او را تا انتها در متن سریال حفظ کنند.

Floki

فلوکی (Floki)

یک کشتی‌سازِ بااستعداد و عجیب و همچنین دوست صمیمی راگنار می‌باشد. او جزو اولین کسانی است که با راگنار هم‌پیمان می‌شود و در اکثر ماجراجویی‌ها و جنگ‌هایش او را همراهی می‌کند. کشتی‌هایی که او می‌سازد،سفرهای سخت و خطرناک راگنار را امکان‌پذیر می‌کند. فلوکی اعتقاداتی سفت و سخت به خدایان باستانی دارد و بشدت از مسیحیت بیزار می‌باشد. رفتار و حرکات فلوکی و همینطور حرفهایش از نمادین‌ترین بخش‌های سریال می‌باشد. “گوستاو اسکاشگورد” بعنوان فلوکی در سریال نقش‌آفرینی می‌کند که انصافاً یکی از عجیب‌ترین و خاص‌ترین شخصیت‌های سریال را برایمان به تصویر کشیده است. اسکاشگورد در خلق شخصیت فلوکی بسیار خلاقانه و بامهارت عمل کرده است. همچنین بازیِ او در این سریال بسیار مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفت. زیرا پس از این سریال در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف و متعددی حضور پیدا کرده است.

اثلستن

اثلستن (Athelstan)

او یک کشیش جوان مسیحی است که در نخستین حمله‌ی راگنار به انگلستان توسط وایکینگ‌ها به اسارت گرفته می‌شود. در ادامه یک دوستیِ نزدیک و بسیار صمیمی میان راگنار و اثلستن شکل می‌گیرد. در سریال به تاثیراتی که این دو شخصیت برروی رفتار و تصمیمات یکدیگر می‌گذارند بخوبی پرداخته شده است. دیالوگ‌هایی که ما بین این دو کاراکتر در سریال رد‌و بدل می‌شود،از تاثیرگذارترین و بهترین دیالوگ‌های سریال می‌باشد. “جورج بلاگدن” بازیگر ۳۱ ساله انگلیسی در نقش اثلستن به ایفای نقش پرداخته است. او در سه فصل اول سریال بعنوان یکی از بازیگران اصلی حضور داشت.

رولو

رولو (Rollo)

در سریال او برادر بزرگتر راگنار است که جنگجویی ماهر و بسیار قدرتمند می‌باشد. او در زندگیش هدف خاصی را دنبال نمی‌کند و وقتی در میدان نبرد نباشد اغلب اوقات در حال خوش‌گذرانی‌ست. رولو که به زندگی شخصی و موفقیت‌های سیاسی برادرش حسادت می‌کند بارها به او خیانت می‌کند. درواقع خیانت به راگنار و تلاش برای نابودی او تبدیل به هدف اول زندگیش میشود. در نهایت نیز با کمک به فرانسوی‌ها برای دفاع در برابر حمله وایکینگ‌ها و ازدواج با یک شاهزاده بعنوان دوک نرماندی(بخشی از فرانسه‌ی قدیم) برگزیده می‌شود. “کلایو استندن” بازیگر ۳۹ ساله‌ی انگلیسی نقش رولو را در سریال برعهده دارد که با جثه‌ی تنومند و غول‌آسایش صلابت خاصی به نقشش اضافه کرده است. استندن با شوخی‌ها و خنده‌های خاصش فضای سریال را از حالت یکنواختی خارج می‌کند. او نیز از جمله بازیگران اصلی سریال بحساب می‌آید که در تمامی فصل‌های آن (البته بجز فصل ششم) کم و بیش حضور داشته است.

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings

بیورن آیرون‌ساید

 بیورن آیرون‌ساید (Björn Ragnarsson)

در داستان سریال او بزرگترین پسر راگنار لودبروک و یکی از قدرتمندترین و بزرگترین جنگجویان وایکینگ می‌باشد. مادر او لاگرتا،مشهورترین جنگجوی زن در میان قوم‌های وایکینگ است. بیورن فردی ساده و معتقد است که برخلاف پدرش و برادرش آیوار استعداد زیادی در تاکتیک‌های جنگی ندارد. اما همواره از او بعنوان یکی از بزرگترین جنگجویان تاریخ وایکینگ‌ها یاد می‌شود و قبایل مختلف احترام خاصی برای او قائل هستند. “الکساندر لودویگ” بازیگر ۲۸ ساله‌ی کانادایی در این سریال نقش بیورن آیرون‌ساید را برعهده دارد. لودویگ که با بازی در قسمت اول مجموعه فیلم‌های “عطش مبارزه”(The Hunger Games) نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. از سال ۲۰۱۴ و در فصل دوم سریال وایکینگ‌ها همکاری خودش با این مجموعه را آغاز نمود. لودویگ جزو بازیگرانی است که بیش‌ترین حضور را در فصل‌های مختلف سریال داشته است.

Ivar-the-Boneless

 آیوار بی‌استخوان (Ivar the Boneless)

او پسر چهارم راگنار از اسلاگ می‌باشد که با پاهایی معلول و ناتوان برای راه رفتن بدنیا می‌آید. آیوار احساس می‌کند بجز مادرش هیچکس او را دوست نمی‌دارد و در میان برادرانش احساس متزلزل بودن می‌کند. از این‌رو دست به اقداماتی جنون‌آمیز و خودخواهانه میزند که باعث می‌شود مورد نفرت دیگران و حتی برادرانش واقع شود. البته او در خلوتش فردی عمیقاً آسیب‌پذیر و شکننده می‌باشد که اندکی محبت او را کاملاً مطیع و آرام می‌کند. او برای گرفتن انتقام مادرش به کتگات حمله می‌کند و پس از پیروزی در نبرد و به قدرت رسیدن خودش را یک خدا معرفی می‌کند. “الکس هو اندرسون” بازیگر ۲۶ ساله دانمارکی از فصل چهارم سریال در نقش آیوار بی‌استخوان به ایفای نقش پرداخته است. اندرسون در نقش آیوار بسیار عالی و تماشایی ظاهر شده است و طرفداران سریال را با اکت‌های جالبش راضی نگه داشته است. اندرسون جزو بازیگران اصلی سریال در فصل‌های پنجم و ششم می‌باشد.

Harald-Finehair

هارالد فاین‌هیر (Harald Finehair)

او پادشاه جاه‌طلب و بلندپرواز وست‌فُلد است که آرزویش پادشاه نروژ شدن می‌باشد. هارالد برای حمله به فرانسه با راگنار هم‌پیمان می‌شود و در هردو حمله‌ی وایکینگ‌ها به فرانسه همراه راگنار می‌جنگد. او سالهای پس از این جنگ‌ها را به غارت و فتح کردن سرزمین‌های همسایه‌اش می‌پردازد. همچنین او سپاهی بزرگ از سربازانش را برای کمک به پسران راگنار در گرفتن انتقام پدرشان به انگلستان می‌فرستد. در همین زمان او به کتگات که با رفتن پسران راگنار بی‌دفاع شده است حمله می‌کند که در این نبرد شکست می‌خورد. در ادامه او مسیری پرپیچ و خم را طی می‌کند تا اینکه در نهایت به آرزوی دیرینش می‌رسد. “پیتر فرانزن” بازیگر، نویسنده و کارگردان ۴۹ ساله‌ی فنلاندی در سریال نقشِ پادشاه هارالد را برعهده دارد. پشتوانه‌ تئاتری او تاثیر زیادی در بازی روان و باورپذیر او گذاشته است و همین موضوع کاراکتر او را به یکی از شخصیت‌های جذاب و دوست‌داشتنیِ سریال تبدیل کرده است. او از فصل چهارم همکاری خودش را با مجموعه وایکینگها آغاز نمود.

آسلاگ

 آسلاگ (Aslaug)

او همسر دوم راگنار و مادر پسرانش اوبه،هیتسرک، سیگارد و آیوار است. همچنین او دختر سیگارد روئین تن(قاتل اژدها) و براین‌هلد (سپر بانو) از اسطوره‌های افسانه‌ای آن روزگار می‌باشد. او پس از ازدواج با راگنار به کتگات آمده و بعنوان ملکه برگزیده می‌شود. سرانجام نیز او بدست لاگرتا همسر اول راگنار به قتل می‌رسد. در سریال “آلیسا سادرلند” مدل و بازیگر ۳۷ ساله‌ی استرالیایی در نقش آسلاگ ظاهر شده است. او از فصل اول تا چهارم سریال وایکینگ‌ها به ایفای این نقش پرداخت و با اینکه او نقش چنان پررنگی در سریال نداشت. اما محبوبیت بالای سریال برای او نیز شهرت فراوانی بهمراه داشت. اگرچه بنظر می‌رسد که آلیسا مدل موفق‌تری نسبت به یک بازیگر موفق می‌باشد. او در سال ۲۰۱۷ در سریال The Mist (غبار) که براساس رمانی از استفن کینگ ساخته شده به عنوان نقش اصلی ظاهر شد که آن سریال پس از پخش فصل اولش توسط شبکه Spike کنسل گردید!

اوبه

اوبه (Ubbe)

اوبه اولین پسر راگنار و آسلاگ است که بسیار عاقل‌تر و مسئولیت‌پذیرتر از سایر پسران آنها می‌باشد. از خیلی جهات او بیش‌ترین شباهت را در میان پسران راگنار به او دارد. او علاقه‌ای به شرکت در یورش‌های وایکینگ‌ها ندارد و ترجیح می‌دهد در کتگات مانده و از زادگاهشان محافظت کند. او رابطه‌ی خوبش با برادرش آیوار را بدلیل مخالفت با انتقام گرفتن از لاگرتا (برای قتل مادرشان) برهم می‌زند و راهش را از او جدا می‌کند. او بعدها به توصیه آلفرد، پادشاه وسکس غسل تعمید داده شده و به مسیحیت ‌گرویید. اوبه به همراه خانواده‌اش به سرزمین تازه کشف شده ایسلند می‌رود تا در آنجا فرصتی جدید برای زندگی در آرامش را پیدا کنند. “جوردن پاتریک اسمیت” بازیگر ۳۱ ساله‌ی اسکاتلند- استرالیایی در سریال نقش اوبه را برعهده دارد. مشخصاً سریال Vikings بزرگترین و پراهمیت‌ترین اثر در کارنامه هنری این بازیگر محسوب می‌شود. اسمیت بازیگر خوب و خوش استایلی بنظر می‌رسد که می‌تواند در آینده موفق‌تر نیز عمل کند. او از فصل چهارم به جمع بازیگران سریال وایکینگ‌ها پیوسته است.

هیتسرک

 هیتسرک(Hvitserk)

او فرزند دوم راگنار و آسلاگ است که از جنگ و ماجراجویی لذت می‌برد. هیتسرک پس از گرفتن انتقام پدرشان به همراه برادرانش تصمیم می‌گیرد به جای برادرش اوبه با برادر کوچکترش آیوار همراه شود. همین موضوع زندگی او را دچار تحولی عظیم می‌کند. او وقتی متوجه اشتباهش می‌شود که توسط جنون و خون‌خواهی آیوار اسیر شده است. او در چرخه‌ی تکراریه فرار و نزدیک شدن به برادرش آیوار به مرز دیوانگی و جنون می‌رسد. در سریال “مارکو ایلسو” بازیگر ۲۶ ساله‌ی دانمارکی در نقش هیتسرک به هنرنمایی پرداخته است. هرچند بنظر می‌رسد که جثه‌ی کوچک او برای ایفای نقش مبارزی بزرگ چندان مناسب نمی‌باشد. اما در مقابل، او بازیگری تواناست که بخوبی می‌تواند حالت‌های روحیِ مختلف شخصیتش را به بینندگان منتقل کند. او نیز همانند دیگر پسران راگنار(منظور بازیگرانی است که در نقش پسران راگنار ظاهر شدن می‌باشد) از فصل چهارم به جمع بازیگران سریال پیوسته است.

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings

معرفی شخصیت Vikings / کینگ آلفرد

 کینگ آلفرد (Alfred the Great)

 آلفرد در سریال پسر اثلستن (کشیش انگلیسی و دوست صمیمی راگنار لادبروک) و جودیث (همسر اتلولف) می‌باشد. آلفرد به خاطر علاقه شدید کینگ اکبرت به او همواره در حال تعلیم و آموزش برای رسیدن به سلطنت می‌باشد. در نهایت نیز پس از مرگ کینگ اتلولف با وجود حضور پسر بزرگتر و شرعی او، این آلفرد است که با حمایت مادرش به عنوان پادشاه وسکس انتخاب می‌شود. این شخصیت از پادشاه مشهور انگلستان “آلفرد بزرگ” الهام گرفته شده است که سالها به مبارزه با وایکینگ‌ها پرداخته و نهایتاً در نبردی بزرگ موفق به شکست دادن آنها گردید. البته در سریال تمرکز زیادی برروی کاراکتر او نشده و به نوعی شخصیت‌پردازیِ خوبی برایش صورت نگرفته است. “فردیا والش-پیلو” بازیگر ۲۱ ساله‌ ایرلندی در نقش کینگ آلفرد هنرنمایی کرده است.

معرفی شخصیتهای سریال وایکینکز / توروی

توروی (Torvi)

 او همسر جارل بورگ بوده که بعدها با بیورن آیرون‌ساید ازدواج می‌کند. او یک زن جنگجو و مادر فرزندان بیورن است که در نبردها پا به پای وایکینگ‌ها مبارزه می‌کند. البته او بعدها بیورن را ترک کرده و با برادرش اوبه ازدواج می‌کند! او در نهایت همراه اوبه راهی ایسلند شده تا زندگی جدید و به دور از هیاهویی را آغاز کند. “جورجیا هرست” بازیگر ۲۶ ساله انگلیسی نقشِ توروی را در سریال ایفا کرده است. او دختر “مایکل هرست” نویسنده و خالق سریال Vikings است که از فصل دوم نقش‌آفرینی خود را در سریال آغاز نمود. جورجیا جزو بازیگران اصلی سریال در فصل ششم می‌باشد. او به جز سریال وایکینگ‌ها تنها یک فیلم ترسناک به نام Ravers محصول سال ۲۰۱۸ را در کارنامه‌اش دارد.

معرفی شخصیت سریال Vikings / گانهیلد

گانهیلد (Gunnhild)

او همسر جارل اولاوسون بوده که پس از مرگ شوهرش با بیورن آیرون‌ساید ازدواج می‌کند. پس از پیروزی بیورن در جنگ با بردارش آیوار گانهیلد تبدیل به ملکه کتگات می‌شود. او زنی تنومند و جنگجویی بزرگ بوده که حاضر به تن دادن بر خواسته‌های اجباری مردان نیست. اسم او از یک شخصیت تاریخی که در حماسه‌های ایرلندی وجود دارد، وام گرفته شده است. سرانجام این شخصیت در سریال بحث‌های زیادی را میان طرفداران سریال به وجود آورد. “راگا راگناس” شناگر حرفه‌ای و بازیگر ۳۶ ساله‌ی ایسلندی نقش گانهیلد را در سریال وایکینگ‌ها ایفا کرده است. او در فصل پنجم به جمع بازیگران سریال اضافه گردید و در فصل ششم جزو بازیگران اصلی سریال محسوب می‌شد. این سریال اولین و تنها فعالیت حرفه‌ای او در زمینه بازیگری پس از خداحافظی‌اش از دنیای ورزش می‌باشد.

کینگ اکبرت

کینگ اکبرت (King Ecbert)

او فرمانروای قدرتمندترین قلمروی پادشاهی در سراسر انگلستان می‌باشد. اکبرت پس از حمله‌ی وایکینگ‌ها به سرزمینش با قدرت بسیار زیاد آنها غافلگیر می‌شود. سپس برای جلوگیری از خرابی‌های بیشتر مقداری از زمین‌های قلمرواش را طی قراردادی صوری به وایکینگ‌ها واگذار می‌کند. پادشاه اکبرت فردی باهوش و حیله‌گر است و از معاشرت و دوستی با راگنار بسیار لذت می‌برد. او سرانجام بدست پسران راگنار به قتل می‌رسد. “لاینس روچ” بازیگر ۵۶ ساله‌ی انگلیسی در نقش پادشاه اکبرت به هنرنمایی پرداخته است. او جزو بازیگران باسابقه‌ی سریال محسوب می‌شود که قبل از این سریال نیز بازیگری شناخته شده بوده است. او در سال ۲۰۰۲ میلادی برای نقش‌آفرینی بسیار خوبش در سریال RFK در نقش رابرت اف.کندی نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در مراسم گلدن گلوب گردید. او در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی حضور داشته و در فصل‌های دوم تا چهارم سریال Vikings نیز نقش‌آفرینی کرده است.

سیگی

سیگی (Siggy)

او همسر ارل کتگات هارلدسون بوده که توسط راگنار شکست خورده و به قتل می‌رسد. پس از شکست خوردن ارل هارلدسون از راگنار،سیگی بدنبال باز پس گرفتن قدرت و اعتبارش می‌باشد. او تلاش‌های زیادی برای جلوگیری از دچار شدن راگنار و خانواده‌اش به سرنوشتی مشابه خانواده خودش می‌کند. سپس او عاشق رولو برادر بزرگتر راگنار می‌شود. در سریال “جسلین گیلسیگ” بازیگر ۴۹ ساله‌ی کانادایی در نقش سیگی ظاهر شده است. گیلسیگ بیش‌تر شهرتش را برای نقش‌آفرینی در سریال‌های تلویزیونی بدست آورده است. سریال‌هایی همچون Boston Public،Nip/Tuck، Glee و Vikings از معروف‌ترین سریال‌های این بازیگر می‌باشند. او از فصل یکم تا چهارم سریال وایکینگ‌ها به عنوان یکی از بازیگران اصلی در مجموعه حضور داشته است.

در آخر باید گفت که این معرفی شخصیت‌ها براساس آنچه در داستان سریال وایکینگ برایمان روایت شده می‌باشد. برخی از شخصیت‌ها و شاید بتوان گفت که بیشتر شخصیت‌های این سریال ساختگی بوده و مستنداتی حاکی از وجودشان یافت نشده است. برخی دیگر از شخصیت‌های داستان نیز در سریال تحریف شده و بشکلی دیگر به ما معرفی شده‌اند. پس در نظر داشته باشید آنچه خواندید تنها معرفی شخصیت‌های سریال Vikings بوده است و بیشتر آنها شخصیت‌های تاریخی و واقعی نیستند.

 امیدواریم از مطلب “معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Vikings” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

محبوب‌ترین مطالب

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
17 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفی
مصطفی

عزیز شما یکی از پسر های رگنار جا انداختید همون که چشم هاش مار هست البته درسته زود مرد و خیلی بدبخته اما یه کلمات کمی وسه ش میزدی نبود ناسلامتی اونم بچه رگنار هست

امین علیرضائی
پاسخ به  مصطفی

سلام ما مهمترین شخصیت‌ها رو خدمتون معرفی کردیم. و گرنه حتما شخصیت‌های دیگه‌ای هم هست که در مطلب بهشون اشاره‌ای نشده.

اسی
اسی

درباره آیوار بی استخوان متن شما اشتباه دوباره نقش بیور رو نوشتین اصلاح کنید ممنون

امین علیرضائی
پاسخ به  اسی

ممنون از دقتتون
فکر کنم در موقع ویرایش این اشتباه پیش اومده
حتما اصلاح میشه به زودی

امین علیرضائی
پاسخ به  اسی

اصلاح شد برادر ممنون از نظرتون

HAj Ali
HAj Ali

اسم گیده چیه

دختر ارل
دختر ارل

اسم دختر ارل تو فصل اول چی بود؟؟

امین علیرضائی
پاسخ به  دختر ارل

اسمه شخصیتش Thyri و اسمه بازیگرش Elinor Crawley هستش
اگر منظورتون دختر ارل هارالدسون هستش

حمید
حمید

زن اوترد شد بعد تو جنگ رییس وایکینگ سرشو برید که اوترد عصبانی شد ورییسرو کشت اسم اون خانمو میخوام بدونم

حمید
حمید

کسی میدونه اسم واقعی بازیگر نقش ساحره در فصل 4 چیه

امین علیرضائی
پاسخ به  حمید

اسم بازیگرش Lucy Martin هستش اگر منظورت شخصیت Ingrid در سریال باشه.

محمد
محمد

واقعا شخصیت های بزرگی داشت سریال وایکینگ
همشونو دوست داشتم مخصوصا راگنار که بهترین بود
ممنون از مطلب عالیتون

سارا
سارا

ممنون از مطلب کامل و زیباتون واقعا استفاده کردم
واقعا دنبال یه همچین مطلبی می‌گشتم عالی بود

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

مثل همیشه عالی

بهرام
بهرام

سلام ممنون از زحماتی که کشیدید واقعا کاملا و دقیقه

Moji
Moji

ممنون بابت مطلب زیباتون
خاطرات بسیاری برام زنده شد از این سریال دوست داشتنی

مرتضی دشتی
مرتضی دشتی

از معرفی‌های کامل و زیباتون واقعا استفاده کردم و خیلی جزئیات که فراموش کرده بودم رو به یاد آوردم واقعا ممنون