مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / معرفی مهمترین بازیهای آینده

عناوین مطلب نمایش عناوین

بعد از یک سالِ موفقیت آمیز در سال 2020 (مورد انتظارترین بازیهای سال 2020) دنیای بازیها قرار است با عناوین رنگارنگ بیشتری در سال 2021 ادامه پیدا کند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی مهمترین و مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 بپردازیم، دنباله فرانچایزهای بزرگ یا عناوینی کاملا جدید از سازندگان پرآوازه که مسلما میتوانیم انتظار انتشار موفقیت آمیز آنها را نیز داشته باشیم. در طول سال 2021 این مطلب به تناوب با عناوین معرفی شده جدید و همینطور اطلاعات بیشتر به روزرسانی خواهد شد. با سایت ساعت هفت با ” مورد انتظارترین بازیهای سال 2021  ” همراه باشید.

تاریخ انتشار اولیه: 4 دی 1399

به روز رسانی: 20 آذر 1400 (بازی Final Fantasy VII Remake نسخه PC اضافه شد)

مطلب جدید برای سال 2022 : مورد انتظارترین بازی های سال 2022

مطالب مرتبط و اختصاصی سایت Saate7:

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / معرفی فیلم های مطرح 2021

مورد انتظارترین سریال های 2021

بازی‌های شش ماه اول سال که منتشر شده‌اند به انتهای صفحه و ‌بازی‌های منتشر شده منتقل شدند.

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021/ماه آگوست

12 Minutes 

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / 12 دقیقه

سازنده و انتشار دهنده: Luis Antonio – Annapurna Interactive

تاریخ انتشار : 19 آگوست 2021 (28 مرداد 1400)

پلتفورم ها: [PC, Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک: ماجراجویی ، معمایی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:79%) (کرک شده)

راهنمای کامل: راهنمای بازی twelve minutes + توضیحات کامل در مورد پایان های مختلف

 بازی 12 دقیقه یک بازی در سبک ماجراجویی است و شما در نقش فردی در این بازی ظاهر می‌شوید که در یک چرخه‌ی زمانیِ 12 دقیقه‌ای گیر افتاده و باید خود را به طریقی از این چرخه نجات دهد.  دوربینِ بازی کاملا از بالا محیط را نشان می‌دهد و شما در یک خانه به همراه یک مرد و همسرش هستید و نقش مرد را بر عهده دارید. جلوتر اتفاقات ناگواری می‌افتد و وقتی 12 دقیقه تمام می‌شود، باز این چرخه ادامه پیدا کرده و حال این نوبت شماست که با توجه به دانش قبلی خود مشکلات را طوری حل و فصل کنید تا بهترین 12 دقیقه را بدست بیاورید و به نوعی پازل را حل کنید.(برای اسپویل نشدن داستان توضیحی داده نشد) بازی توسط Luis Antonio ساخته و توسط Annapurna Interactive برای پلتفورمهای ماکروسافت در تاریخ 19 آگوست 2021 (28 مرداد 1400) منتشر خواهد شد.

Psychonauts 2

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Psychonauts 2

سازنده و انتشار دهنده: Double Fine – Xbox Game Studios

تاریخ انتشار : 25 آگوست 2021 (3 شهریور 1399)

پلتفورم‌ها  :[PC-PS4-Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک: پلتفورمر

بازی منتشر شده (امتیاز متا:87%) (کرک شده)

بررسی بازی: بررسی بازی Psychonauts 2 / در اعماق افکار پریشان‌

Psychonauts 2 یک بازی پلتفورمر سوم شخص با گرافیک زیبای هنریست که توسط استدیو Double Fine یکی از زیرمجموعه‌های Xbox Game Studios در دست ساخت است. این بازی برای اولین بار در Game Awards سال 2015 معرفی شد و بعد از مدت‌ها امسال منتشر خواهد شد. در این بازی شما کنترل شخصیت Raz را در اختیار خواهید داشت که یک روانشناس است که توانایی کنترلِ ذهنی دیگران را در اختیار دارد. در بازی مأموریت‌های عجیب و غریبی را به همراه شخصیت Raz با کاووش در محیط‌های گوناگون بازی تجربه خواهید کرد. داستان بازی ترکیبی از دسیسه به همراه صحنه‌های طنز خواهد بود. طبق آخرین اخبار بازی Psychonauts 2 در تاریخ 25 آگوست 2021 (3 شهریور 1399) برای پلتفورم‌های PC-PS4-Xbox One-Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021/ماه سپتامبر

Tales of Arise

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Tales of Arise

سازنده و انتشار دهنده: Bandai Namco

تاریخ انتشار : 10 سپتامبر 2021 (19 شهریور 1400)

پلتفورم ها :[PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک: اکشن، نقش آفرینی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:87%) (کرک شده)

بررسی: نقد و بررسی بازی Tales Of Arise

بعد از سال‌ها انتظار عنوان دیگری از فرانچایز Tales در سپتامبر 2021 منتشر خواهد شد. فرانچایز Tales قدمتی بیش از 25 سال دارد و جزو پرطرفدارترین عناوین اکشن نقش‌آفرینی دنیای گیم محسوب می‌شود. داستان Arise در محیطی تقسیم شده بین جهان قرون وسطایی Dahna و جهان پیشرفته Rena روی می‌دهد. پیشرفت تکنولوژیکی و جادویِ برترِ Rena باعث شد تا بر Dahna مسلط شوند و منابع آنها را بگیرند و با مردمانشان مانند برده رفتار کنند. در این بین قهرمانانی از Rena و Dahna بر‌می‌خیزند تا به مقابله با این ظلم بپردازند و در ادامه داستان‌ نیز شخصیت‌های دیگری به آنها محلق می‌شوند و… این بازی یک عنوان کاملا تک نفره خواهد بود و بخش آنلاین در آن تعبیه نشده است تا سازندگان بتوانند روی تک تک شخصیت‌ها به خوبی کار کنند و تعامل بین شخصیت‌ها را به درستی شکل دهند. این بازی یک عنوان اکشن نقش آفرینی است که در آن می‌توانید به انجام ماموریت‌های مختلف بپردازید. همینطور می‌توانید بین شخصیت‌های مختلف سوییج کرده و توانایی‌های متفاوت هریک از شخصیت‌ها را با هم ترکیب کنید تا در مبارزات به پیروزی برسید. Tales of Arise قرار است در 10 سپتامبر 2021 برای پلتفورم‌های [PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S] منتشر شود.

Life Is Strange: True Colors

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Life Is Strange: True Colors

سازنده و انتشار دهنده: Deck Nine – Square Enix

تاریخ انتشار : 14 سپتامبر 2021 (23 شهریور 1400)

پلتفورم ها :[PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S-Stadia-Switch]

سبک: ماجراجویی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:86%) (کرک شده)

بازی Life Is Strange: True Colors پنجمین قسمت از سری Life Is Strange است و سومین بازی اصلی سری محسوب می‌شود. بازی بر روی داستان الکس چن (Alex Chen)، زن جوانی متمرکز است که می‌تواند با استفاده از قدرت ویژه‌ای که دارد، احساسات دیگران را تجربه و درک کند. او زنِ جوانِ آسیایی-آمریکایی است که در خانواده‌ی Foster پرورش یافته و دورانِ کودکیِ سختی را پشت سر گذاشته است. او در تصادفِ مرموزی برادرش را از دست می‌دهد و باید در طول بازی با استفاده از قدرتش به رازهای پشت پرده مرگ برادرش دست یابد. بازی Life Is Strange: True Colors یک بازیِ سوم شخصِ ماجراجویی است که بازیکن در نقش الکس چن باید با کاووش در مکان‌های مختلف شهر و با حل معماهای مختلف، قطعه‌های پازل گونه داستان را کنار هم گذاشته و داستان بازی را تکمیل کنید. همینطور با برقراری ارتباط با شخصیت‌های مختلف بازی و از طریق سیستم مکالمه بر اساس درخت گفتگو و با استفاده از قدرت‌های ماورایی شخصیت اصلی می‌توانید با درک احساسات دیگران حقایق پشت پرده اتفاقات را کشف کنید. این بازی ماجراجویی-معمایی قرار است در تاریخ 14 سپتامبر 2021 (23 شهریور 1400) توسط Square Enix منتشر شود.

Deathloop 

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Deathloop

سازنده و انتشار دهنده: Arkane Studios – Bethesda Softworks

تاریخ انتشار : 14 سپتامبر 2021 (23 شهریور 1400)

پلتفورم ها :[PC-PS4-PS5]

سبک:  اکشن، ماجراجویی 

بازی منتشر شده (امتیاز متا:88%) (کرک نشده)

آشنایی با استودیوهای بازی سازی ماکروسافت

فیلم‌های سینمایی زیادی به حلقه زمانی بینهایت پرداخته‌اند اما این ایده در یک بازی ویدئویی ایده جاه طلبانه‌تری به نظر می‌رسد. بازی Deathloop که توسط Arkane Studios در دست ساخت است قرار است این ایده جذاب را دنبال کند و شما را در نقش قاتلی که در یک حلقه زمانی بی‌انتها گرفتار شده بگذارد. با هر بار مردن در بازی باید همان روز را از نو آغاز کنید اما با این تفاوت که اینبار با دانش بیشتری از داستان و محیط میتوانید ماجرا را دنبال کنید. نکته عجیب این است که یک قاتل نیز به دنبال کشتن شما در بازیست که او نه یک هوش مصنوعی بلکه یکی از بازیکنان دیگر در بازی است که میخواهد شما را بکشد! به نظر میرسد بازی ترکیبی از Hitman و Dishonored است البته با این تفاوت که سفر در زمان را چاشنی خود قرار داده تا یک ترکیب منحصر به فرد را خلق کند. بازی برای 21 می 2021 (31 اردیبهشت 1400) برنامه ریزی شده است.

Kena: Bridge of Spirits

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Kena: Bridge of Spirits

سازنده و انتشار دهنده: Ember Lab

تاریخ انتشار : 21 سپتامبر 2021 (30 شهریور 1399)

پلتفورم‌ها  :[PC-PS4-PS5]

سبک: اکشن ماجراجویی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:81%) (کرک شده)

Kena: Bridge of Spirits یک بازی ماجراجویی با ترکیبی از اکشن‌های سریع و گشت‌زنی می‌باشد. در طول بازی بازیکن با استفاده از روح‌هایی(Spirit) که Rot خوانده می‌شوند، توانایی‌های خود را بهبود می‌بخشند تا روش‌های جدیدی برای تغییر محیط بازی و مبارزه با دشمنان پیدا کنند. شما به کنترل شخصیت Kena که یک جادوگر و کنترل کننده ارواح است می‌پردازید. در نبردها عصای Kena توانایی‌های انجام انواع حملات را دارد و حتی می‌تواند به یک تیرکمان تبدیل شود تا از دور دشمنان را مورد هدف قرار دهید. همینطور میتوانید از جادوی او مانند سپر استفاده کنید و جلوی ضربات دشمنان را بگیرد. این اولین بازی شرکت Ember Lab است اما با توجه به تریلر منتشر شده از بازی می‌توان انتظار یک بازی جذاب با گرافیک هنری زیبا و طراحی شخصیت‌های دوست داشتنی را داشت در تریلر می‌بینیم که Kena به مبارزه با دشمنان تاریک بازی می‌پردازد و بعد از شکست آنها دنیای جنگل را از پلیدی می‌زداید. بازی برای پلتفورم‌های [PC-PS4-PS5] در تاریخ 24 آگوست 2021 منتشر خواهد شد.

Diablo II: Resurrected

مورد انتظارترین بازی‌های سال 2021 / Diablo II: Resurrected

سازنده و انتشار دهنده: Blizzard Entertainment

تاریخ انتشار : 23 سپتامبر 2021 (1 مهر 1400)

پلتفورم ها :[PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S-Stadia-Switch]

سبک: اکشن- نقش آفرینی-هک اند اسلش

بازی منتشر شده (امتیاز متا:79%

از بازی دیابلو 2 به عنوان یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری ساخته شده تاکنون می‌توان نام برد. بازیی که به خاطر سیاه چاله‌های خوفناک و اتمسفر منحصر به فردش و همینطور گیم‌پلی خاص و جذابش به یکی از بهترین بازی‌های سبک هک اند اسلش تبدیل شد. در این بازی می‌توانید انواع قهرمانان با توانایی‌های خاص خلق کنید و در سیاه چاله‌های بینهایت و کاملا تصادفی بازی به کشتن موجودات اهریمنی که جهان را تصاحب کردند بپردازید. چند وقتی است که بلیزاد به سراغ این بازی محبوب که برای اولین بار در سال 2000 منتشر شد رفته تا با ریمستر کردن آن، یک تغییر گرافیکی بزرگ در بازی ایجاد کند. بازی همان درخت توانایی محبوب سری را بدون تغییر بازمی‌گرداند و در داستان و گیم‌پلی بازی تغییری حاصل نمی‌شود. اما از نظر گرافیکی در بازی تغییرات بزرگی دیده شده است. از نظر تکسچر و بافت، بازی پیشرفت زیادی کرده و در نورپردازی و سایه‌زنی یک محیط پویا و زیبا را شاهد هستیم. بسیاری از مدل‌های دو بعدی بازی، سه بعدی شده‌اند و بازی در کل در کنار حس نوستالژی خاصی که درونش دارد، حس مدرن‌تری گرفته است. مانند اکثر بازی‌های بلیزاد، بازی قبل از انتشار تست گروهی شد و تست آلفای بازی نیز 9 تا 12 آپریل 2021 انجام شد. بازی در همان تست‌های آلفا نیز قدرت خود را نشان داده و از نظر ظاهری تغییر را می‌توان در تک تک اجزای بازی حس کرد. همین طور گفته شده برای اجرای بازی احتیاج به آنلاین بودن دائمی مانند Diablo 3 نیست که خبر بسیار خوبی می‌تواند برای طرفداران بازی باشد. طبق آخرین اخبار بازی برای 23 سپتامبر 2021 (1 مهر 1400) برنامه ریزی شده است.

New World

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 (بازی New World)

سازنده و انتشار دهنده: Amazon Game Studios, Double Helix Games

تاریخ انتشار : 28 سپتامبر 2021 (6 مهر 1400)

پلتفورم:  [PC]

سبک : MMORPG (نقش آفرینی آنلاین)

بازی منتشر شده (امتیاز متا:81%

یک دنیای کاملا جدید که قصد دارد یک MMORPG نوین را خلق کند و توسط Amazon Game Studios در دست ساخت است. این بازی آنلاین در دنیایی جدید و بزرگ در جریان است. سرنوشت،شما را به سواحل Aeternum ، جزیره‌ی ابدی احضار کرده است. شما باید برای زنده ماندن و بقا تلاش کنید و در این بین دوست و دشمنانی پیدا خواهید کرد. کار گروهی در بازیهای آنلاین بسیار مهم است پس در بازی دنیای جدید نیز باید به دنبال افرادی باشید که از هم پشتبانی کنید. شما در این جزیره Factionهای مختلف می‌بییند و می‌توانید دنباله روی هر یک از آنها باشید. بازی هم از لحاظ دنیای PVP و هم PVE حرفهای زیادی برای گفتن دارد و باید دید این ایده‌ها در عمل به چه سمت و سویی می‌روند. در ضمن بازی برخلاف بازیهایی مثل World of Warcraft، دارای سیستم اشتراک ماهیانه نیست و بعد از خرید بازی می‌توانید آن را بدون پرداخت پول دیگر بازی کنید. حیوانات وحشی، جادو، موجودات اهریمنی و… در سرزمین Aeternum در انتظار شما هستند.

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021  / ماه اکتبر 2021

Alan Wake Remastered

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Alan Wake Remastered

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Alan Wake Remastered

سازنده و انتشار دهنده: Remedy Entertainment

تاریخ انتشار : 5 اکتبر 2021 (13 مهر 1400)

پلتفورم‌ها :[PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S]

سبک: اکشن، ماجراجویی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:81%) (کرک شده)

بعد از یک سکوت طولانی بلاخره Remedy به طور رسمی خبر ریمستر کردن عنوان جاه‌طلبانه Alan Wake اعلام کرد. علاوه بر داستان اصلی این ریمستر شامل داستان دو پک اضافه شونده “The Signal” و “The Writer” نیز خواهد بود. در این ریمستر سازندگان تغییری در داستان یا گیم‌پلی بازی نداده‌اند، با این حال پیشرفت‌های چشم‌گیری در گرافیک و عناصر مختلف بازی ایجاد شده تا بتوانید بهترین تجربه را در کنسول‌های جدید داشته باشید. بازی آلن ویک برای اولین بار در سال 2010 و برای کنسول Xbox 360 به صورت انحصاری منتشر شد و اکنون بعد از گذشت بیش از ده سال تجربه بازی با کیفیت 4k می‌تواند خاطرات زیادی برای علاقه‌مندان بازی زنده کند. Alan Wake Remastered قرار است در تاریخ 5 اکتبر 2021 (13 مهر 1400) برای پلتفورم‌های PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S و همچنین از طریق فروشگاه Epic برای PC منتشر شود. (تریلر رسمی)

Far Cry 6 

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Far Cry 6

سازنده و انتشار دهنده: Ubisoft Toronto – Ubisoft

تاریخ انتشار : 6 اکتبر 2021 (14 مهر 1400)

پلتفورم ها :[PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S-Stadia]

سبک:  شوتر اول شخص 

بازی منتشر شده (امتیاز متا:74%) (کرک نشده)

سری Far Cry به خاطر خلق یک سری از بهترین شخصیتهای منفی دنیای گیم بسیار محبوب است و اینبار نیز در شماره ششم قصد ساخت یک شخصیت شرور قدرتمند دیگر را در دنیای گیم دارد. به نظر می‌رسد شماره ششم فارکرای قصد خلق یک آنتاگونیست بسیار خاطره انگیز را دارد. بازی در جزیره‌ی خیالیِ یارا که در آستانه‌ی انقلاب و سرنگونی دیکتاتور مزدورش “آنتون کاستیلو” می‌باشد در جریان است. بازی Giancarlo Esposito در نقش “آنتون کاستیلو” که او را برای بازی در نقش گاس فرینگ در سریالهای Better Call Saul (بررسی سریال Better Call Saul فصل پنجم) و Breaking Bad (بررسی سریال Breaking Bad ) میشناسیم میتواند یکی نکات جذاب این شماره از فارکرای محسوب شود. شما در نقش یکی از اهالی جزیره یارا به ایفای نقش می‌پردازید و باید به کمک مردم دست به شورش و انقلاب بزنید تا بتوانید آزادی خود را بدست بیاورید. سری Far Cry با هر بار انتشار، جزئیات بازی‌اش از لحاظ گرافیکی و گیم‌پلی را در طول سالها بهبود بخشید و باید منتظر بمانیم تا ببینیم این بازی روی کنسولهای نسل جدید چطور میتواند ظاهر شود و چه تحولی از این نظر در بازی ایجاد می‌شود… طبق جدیدترین اخبار بازی در تاریخ 6 اکتبر 2021 (14 مهر 1400) منتشر خواهد شد. (تریلر جدید رسمی بازی از یوتوب)

Metroid Dread

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Metroid Dread

سازنده و انتشار دهنده: MercurySteam – Nintendo EPD – Nintendo

تاریخ انتشار : 8 اکتبر 2021 (16 مهر 1400)

پلتفورم‌ها :[Nintendo Switch]

سبک: اکشن، ماجراجویی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:88%)

 Metroid از قدیمی‌ترین فرانچایزهای صنعت گیم محسوب می‌شود، به طوری که از 1986 تاکنون ده‌ها نسخه اصلی و فرعی از این سری منتشر شده است. چند وقتی است که نسخه جدید بازی با نام Metroid Dread توسط نینتندو معرفی شده است. Metroid Dread یک بازی اکشن، ماجراجویی است که توسط MercurySteam و Nintendo EPD برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است. داستان این بازی بعد از اتفاقات Metroid Fusion محصول سال 2002 در جریان است. شما در نقش “ساموس آرن” که یک جایزه بگیر است، ایفای نقش می‌کنید. او در این نسخه باید در مقابل دشمن رباتیکی جدیدی به نام ZDR قد علم کند. گیم‌پلی بازی سبک پلتفورمر (side-scroller) سری Metroid را حفظ کرده و اِلِمان‌های مخفی کاری نیز به بازی اضافه شده است. دشمنان خاصی در بازی وجود دارند که فقط به وسیله مخفی کاری می‌توانید آنها را جا بگذارید که لحظات متفاوتی را در بازی رقم زده‌اند. همینطور در طول مراحل باید از دست ربات‌های خاصی فرار کنید که سرعت و هیجان فوق‌العاده‌ای به بازی تزریق کرده‌اند. برخی امکاناتی که ساموس در گیم‌پلی بازی اختیارتان قرار می‌دهد، تیراندازی آزادانه و حملات نزدیک (melee attacks) است. ساموس همینطور می‌تواند به سطوح خاصی بچشبد، دو پرشه انجام دهد و یا روی زمین سر بخورد تا از موانع عبور کند. امکانات و سلاح‌های زیادی در طول مراحل به ساموس اضافه می‌شوند و در مقابل نیز دشمنان قوی و قوی‌تر شده تا بالانس بازی حفظ شود و بازی همیشه چالش انگیز باشد. Metroid Dread از بازی‌های مورد انتظار سال 2021 محسوب می‌شود و قرار است در تاریخ 8 اکتبر 2021 (16 مهر 1400) برای پلتفورم Nintendo Switch منتشر شود. (تریلر بازی از یوتوب)

Back 4 Blood

مورد انتظارترین بازیهای 2021 / Back 4 Blood

سازنده و انتشار دهنده: Turtle Rock Studios – Warner Bros. IE

تاریخ انتشار : 12 اکتبر 2021 (20 مهر 1400)

پلتفورم ها :[PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک:  شوتر اول شخص، وحشت

بازی منتشر شده (امتیاز متا:77%)

گیم‌پلی بازی Back 4 Blood تشابهات زیادی با سری بازی‌های Left 4 Dead دارد. در این بازی شما می‌توانید به صورت گروهی و چهار نفره و یا به صورت هشت نفره و PVP(بازیکن برعلیه بازیکن) از این بازی لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های جدید بازی کارت‌ها هستند. در شروع هر بازی هر بازیکن باید Deck خود را با کارت‌های انتخابی شخصی سازی کند، که هر کدام از این کارت‌ها تاثیر متفاوتی در بازی گذاشته و عناصر خاصی به بازی اضافه می‌کنند. این متغییرها می‌تواند روی سلامتی،میزان انرژی و افزایش آسیب بازیکن و بسیاری دیگر از مولفه‌ها تاثیرگذار باشد. هوش مصنوعی دشمنان در مرحله جدیدی قرار دارد و آنها می‌توانند تخم ریزی کنند و اندازه گله خود را افزایش دهند و باعث افزایش وحشت و تولید انواع و اقسام زامبی‌های مختلف در برابر بازیکنان شوند که بازی را به شدت جذاب کرده است. داستان بازی در دنیایی در جریان است که یک بیماری باعث بروز مشکلات زیادی شده و از انسان‌ها موجوداتی به نام Ridden ساخته است. آنها به نسل باقی مانده بشر حمله‌ور شده تا آنها را نابود کنند اما گروهی از مبارزان به نام Cleaners دربرابر آنها ایستاده‌اند.باید تا 12 اکتبر 2021 (20 مهر 1400) منتظر بمانیم تا ببینیم این بازی میتواند با تمام تشابهاتش موفقیتِ بازیِ  Left 4 Dead را تکرار کند یا خیر. (بازی در همان تاریخ برای Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.)

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles!

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles!

سازنده و انتشار دهنده: CyberConnect2 – Sega

تاریخ انتشار : 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400)

پلتفورم ها :[PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک:  اکشن، مبارزه‌ای

بررسی فصل اول انیمه سریالی Demon Slayer /دیوکُش

بازی منتشر شده (امتیاز متا:70%)

یکی از معروف‌ترین نام‌های ژاپنی برای دوستداران انیمه و مانگا “Demon Slayer” است، که داستان جوانی به نام Tanjiro Kamado را روایت می‌کند که خانواده‌اش توسط شیاطین قتل‌عام می‌شوند. به جز خواهرش که تبدیل به یکی از این شیاطین می‌شود، اما با آنها متفاوت است. او برای گرفتن انتقام خانواده‌اش، به سازمانی می‌پیوندد که هدف آن محافظت از انسان‌ها و شکار شیاطین است و او شخصاً به دنبال راهی است تا خواهرش را دوباره به وضعیت انسانی قبل بازگرداند. ما با یک بازی اکشن مبارزه‌ای طرف هستیم که همان گرافیک زیبای انیمه “Demon Slayer” را ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان به انیمه دیوکش می‌توانند این بازی را که داستان فصل اول را روایت می‌کند تجربه کنند و شیاطین آشنای فصل اول را اینبار با کنترل خودشان قتل عام کنند. این بازی 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400) برای پلتفورم‌های PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

Guardians of the Galaxy

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Guardians of the Galaxy

سازنده و انتشار دهنده: Eidos-Montréal – Square Enix

تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2021 (4 آبان 1400)

پلتفورم‌ها :[PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S-Switch]

سبک: اکشن، ماجراجویی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:80%)

 Guardians of the Galaxy بازیی در سبک اکشن ماجراجویی است که براساس سری کمیک بوکی به همین نام از دنیای مارول در دست ساخت است. در Guardians of the Galaxy، بازیکن کنترل Peter Quill را از دید سوم شخص برعهده می‌گیرد. گیمرها می‌توانند از تفنگ اصلی Star-Lord برای شکست دشمنان استفاده کند و با استفاده از جت‌های تعبیه شده در چکمه‌هایش در هوا پرواز کنند. سایر اعضای این تیم، شاملِGamora  Rocket Raccoon ،Groot و Drax the Destroyer به طور مستقیم قابل بازی نیستند و توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، اما بازیکنان می‌توانند در هنگام مبارزه به آنها فرمان بدهند. هر شخصیت دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی است که در موقعیت‌های مختلف می‌توانید از توانایی‌های خاص هریک از یارانتان برای پیشبرد مراحل استفاده کنید. با وجود دیالوگ‌های مختلف در طول بازی، داستانِ اصلی برای همه یکسان خواهد بود و بازی دارای تنها یک پایان است. این بازیِ داستان محور توسط Eidos-Montréal در حال ساخت است و قرار است در تاریخ 26 اکتبر 2021 (4 آبان 1400) توسط Square Enix برای پلتفورم‌های PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S-Switch منتشر شود. (تریلر بازی از یوتوب)

Age of Empires IV

مورد انتظارترین بازیهای 2021 / Age of Empires IV

سازنده و انتشار دهنده: Relic Entertainment – Xbox Game Studios

تاریخ انتشار : 28 اکتبر 2021 (6 آبان 1400)

پلتفورم ها :[PC]

سبک: استراتژیک

بازی منتشر شده (امتیاز متا:81%)

شماره جدید سری Age of Empires قرار است در سال 2021 توسط ماکروسافت و برای ویندوز منتشر شود. این سری از بازی‌ها در مورد امپراتوری‌های کهن و داستان‌ها و جنگ‌های پیرامون آنها ساخته شده است. اولین شماره از بازی Age of Empires در سال 1997 منتشر شد و این نشان می‌دهد این بازی دارای تاریخچه بسیار غنی است و جزو مهمترین بازی‌های استراتژیک تاریخ محسوب می‌شود. اتفاقات بازی قرار است در قرون وسطی رخ دهد. در این بازی از بین هشت تمدن می‌توانید یکی را انتخاب کنید. تاکنون امپراتوری‌ مغول، چین، انگلیس و دهلی مشخص شده‌اند اما از چهار تمدن دیگر خبری منتشر نشده است. هر تمدن دارای گیم‌پلی خاص و همینطور طراحی ساختمان‌های منحصر به فرد می‌باشد. مثلا در امپراتوری مغول می‌توانید ساختمان‌ها را جابه جا کنید و استراتژی متفاوتی در لحظات مختلف ارائه کنید. همینطور هر تمدن دارای نیروهای گوناگونی هستند که حال و هوای هر تمدن را در حین بازی متفاوت کرده است. بیشتر مکانیزم‌های بازی از Age of Empires II که موفق‌ترین بازی این سری است، برداشت شده است. به عنوان مثال منبع سنگ به بازی برگشته و روحانیون می‌توانند نیرو‌های شما را شفا دهند. در این نسخه گرافیک بازی بهبود یافته و شاهد نبردهای عظیم‌تر و ساختمان‌های پرجزئیات‌تر هستیم که بازی را چشم‌نواز کرده است. طبق آخرین اخبار بازی در تاریخ 28 اکتبر 2021 (6 آبان 1400) به صورت انحصاری برای PC منتشر خواهد شد. (اطلاعات بیشتر از بازی) (تریلر جدید بازی)

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021/ماه نوامبر

Call of Duty: Vanguard

Call of Duty: Vanguard

سازنده و انتشار دهنده: Sledgehammer Games – Activision

تاریخ انتشار : 5 نوامبر 2021 (14 آبان 1400)

پلتفورم ها: [PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک: شوتر اول شخص

بازی منتشر شده (امتیاز متا:74%)

نبردی بی سابقه بر فراز اقیانوس آرام، دفاع از استالینگراد با استفاده از اسلحه تک تیرانداز و بودن در نقش نیروهای پیشرو در شمال آفریقا بخش‌های کوچکی از داستان شماره جدید “ندای وظیفه” را تشکیل می‌دهند. فرانچایز COD بار دیگر به جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد تا داستان‌های تازه‌ای از این جنگ ویرانگر را برایمان بازگو کند. داستان‌هایی که با گرافیک و امکانات جدید می‌تواند از همیشه تاثیرگذارتر باشند. برخی ویژگی‌های جدید گیم‌پلی به بازیکن این امکان را می‌دهد تا از استراتژیک‌های پیشرفته‌تری در مبارزات بهره ببرند. امکاناتی مانند شلیک کورکورانه از پشت پوشش‌ها، شکستن عناصر قابل تخریب محیط یا طی کردن مسیرهای جدید برای رسیدن به اهداف با بالا رفتن از دیوارها بخش کوچکی از امکانات بازی محسوب می‌شود. علاوه بر بخش داستانی، بخش مولتی پلیر با مودهای متنوع و هیجان انگیز در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت که بتوانند به صورت آنلاین به رقابت با هم بپردازند. همینطور بخش زامبی‌ها نیز توسط Treyarch در حال توسعه است و آن را نیز در بازی خواهید دید. ندای وظیفه جدید برای 5 نوامبر 2021 (14 آبان 1400) برای پلفتورم‌های نسل جدید و قدیم برنامه ریزی شده است.

Forza Horizon 5

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Forza Horizon 5

سازنده و انتشار دهنده: Playground Games-Microsoft Studios

تاریخ انتشار : 9 نوامبر 2021 (18 آبان 1400)

پلتفورم ها: [PC-Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک: ریسینگ – آرکید

بازی منتشر شده (امتیاز متا:92%)

بازی Forza Horizon یکی از بهترین و محبوبترین بازی‌های مسابقه‌ای چند سال اخیر محسوب می‌شود. گرافیک خیره کننده و گیم‌پلی سرگرم کننده از ویژ‌گی‌های بارز این سری محسوب می‌شوند. بعد از سفر به استرالیا (در شمار سوم) و انگلیس (در شمار چهارم) در قسمتِ پنجم بازی قرار است به مکزیک سفر کنیم. به گفته Playground Games این بازی بزرگترین و متنوع‌ترین بازی جهان‌باز تاریخ این سری محسوب می‌شود. سازندگان از قدرت سخت افزاری Xbox Series X/S به خوبی استفاده کرده و به کوچکترین جزئیات محیط حتی تیغ‌های روی کاکتوس‌ها نیز اهمیت داده‌اند. بازیکنان می‌توانند با سرعت در شهرهای ساحلی بسیار زیبا، آبشارهای شگفت انگیز اطراف شهرها، بزرگراه‌های بیابانی، محیط‌های کوهستانی و در کنار آتشفشان‌های خطرناک و… مسابقه دهند. نورپردازی پویا یکی از ویژگی‌های بازی است که محیط‌های مختلف را به شدت زنده کرده است. بازی Forza Horizon 5 بخش‌های مختلف و متنوعی را در اختیار بازیکنان به صورت آنلاین و آفلاین قرار می‌دهد و حتی به شما اجازه خلق مسیر‌های مسابقه دلخواه و اشتراک گذاری آن با سایر بازیکنان را می‌دهد. به گفته سازندگان این بازیِ بزرگ قرار است در 9 نوامبر 2021 (18 آبان 1400) برای پلتفورم‌های ماکروسافت [PC-Xbox One-Xbox Series X/S] منتشر شود و از روز اول در Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. (تریلر گیم پلی بازی)

Battlefield 2042

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Battlefield 2042

سازنده و انتشار دهنده: DICE – Electronic Arts

تاریخ انتشار : 19 نوامبر 2021 (28 آبان 1400)

پلتفورم ها :[PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک: شوتر اول شخص

بازی منتشر شده (امتیاز متا:69%)

در E3 2021 بلاخره EA به معرفی نسخه جدید سری بتلفیلد با نام Battlefield 2042 پرداخت. بازیی که قرار است بازیکنان را در یک جنگِ جنون‌آمیز و هیجان انگیز قرار دهد. این نسخه از بازی بخش داستانی نخواهد داشت اما در بخش مولتی‌پلیر سازندگان داستان‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند. در بازی انواع سلاح‌های آینده، پهپادهای پیشرفته، تانک‌ها و انواع ادوات جنگی مدرن در طول نبردها در اختیار بازیکنان گذاشته خواهد شد. در بازی چهار کلاس برای بازیکنان در نظر گرفته شده که هرکدام خصوصیات خاص خود را دارند و باعث تعامل بیشتر بازیکنان با یکدیگر می‌شود. همینطور تغییرات آب و هوا نیز در گیم‌پلی بازی تاثیرگذار خواهد بود و در طول نبردها گردبادها و طوفان‌های شن به یکباره هیجان میدان نبرد را دوچندان می‌کنند. بازی Battlefield 2042 با توجه به تریلر منتشر شده از آن یکی از جذابترین بازی‌های آینده در سال 2021 محسوب می‌شود. این بازی در تاریخ 19 نوامبر 2021 (28 آبان 1400) منتشر خواهد شد.

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021  / ماه دسامبر

Halo Infinite 

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Halo Infinite

سازنده و انتشار دهنده: 343 Industries و Xbox Game Studios

تاریخ انتشار : 8 دسامبر 2021 (17 آذر 1400)

پلتفورم ها :[PC-Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک:  شوتر اول شخص 

بازی منتشر شده (امتیاز متا:86%)

آشنایی با استودیوهای بازی سازی ماکروسافت

بازی Halo Infinite ابتدا قرار بود در سال 2020 و همراه با انتشار کنسول جدید ماکروسافت یعنی Xbox Series X/S منتشر شود اما به خاطر اعتراض هواداران سری به گرافیک ضعیف منتشر شده از تریلرِ گیم‌پلی هیلو، بازی به تاریخی نامعلوم به سال 2021 منتقل شده است. هیلو پرچم‌دار سری بازیهای شوتر ماکروسافت، قرار است با گرافیک خیره‌کننده و مودهای جذاب بخش‌ مولتی‌پلیر و داستانی منحصربه‌فرد به کنسول نسل جدید ماکروسافت بیاید. این بازی با بازگشت مستر چیف در بزرگترین ماجراجویی‌اش برای نجات بشریت همراه است. در آخرین اخبار منتشر شده تاریخ 8 دسامبر 2021 برای انتشار بازی در نظر گرفته شده است. همینطور بخش مولتی‌پلیر بازی به صورت کاملا رایگان به صورت بتا در تاریخ 15 نوامبر 2021 منتشر شده است.

Final Fantasy VII Remake

شخصیت های قابل بازی Final Fantasy VII Remake

سازنده و انتشار دهنده: Square Enix

تاریخ انتشار : 16 دسامبر 2021 (25 آذر 1400)

پلتفورم ها :[PC]

سبک:  اکشن نقش آفرینی

بررسی بازی Final Fantasy VII Remake / انتهای فانتزی

داستان بازی Final Fantasy VII Remake در شهر Midgar در جریان است. جایی که Cloud به همراه دیگر همراهانش در راکتور شماره یک حضور دارند. در شهر Midgar  اتفاقات زیادی در جریان است. شرکت Shinra با استفاده از نیروی زمین به نام Mako در حال تولید انرژی است، اما این استخراج انرژی باعث از بین رفتنِ تدریجی زمین شده است. خودِ شهرِ Midgar  آلوده ی نابرابری و ثروت طلبی عده ای خاص شده و به دو بخش ثروتمندان و زاغه نشینان تقسیم شده است. شما در نقش Cloud Strife که یکی از سربازان کهنه کار شرکت Shinra بود، ایفای نقش می‌کنید. او اکنون به عنوان “مزدور” در گروه Avalanche که برای نجات سیاره به پا خواسته است، همکاری می‌کند. پس Avalanche قصد دارد با انهدام یکی از نیروگاههای شرکت Shinra یک درس به این شرکت که در حال نابودی سیاره است بدهد اما این تازه شروع ماجراست و داستانی پیچیده‌تر و مرموزتر در انتظار همه‌ی بازیکنان است…

—بازی‌های منتشر شده—

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / ماه ژانویه

Hitman 3

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Hitman 3

سازنده و انتشار دهنده: IO Interactive

تاریخ انتشار : 20 ژانویه 2021 (1 بهمن 1399)

پلتفورم ها :[PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S-Stadia-Switch]

سبک:  اکشن، مخفیانه (حالت Single-player)

بررسی بازی: نقد و بررسی بازی Hitman 3 / وداع با آقای خاص

بازی منتشر شده (امتیاز متا:87%) (کرک شده)

دو شماره اخیر سری Hitman جان تازه‌ای به این فرانچایز قدیمی و محبوب بخشیده‌اند و شماره جدید قرار است داستان دو شماره قبلی را ادامه دهد. مامور 47 برای از پیش رو برداشتن بزرگترین جنایتکاران جهان دست به کار شده تا به شکلی کاملا پنهانی به مخفیگاه آنها نفوذ کرده تا بدون اینکه کسی از حضور او مطلع شود، به از بین بردن اهدافش ‌بپردازد. شماره سوم اینبار مانند دو شماره قبلی روشهای کاملا متفاوتی برای کشتن یا بیهوش کردن دشمنان در اختیار شما قرار داده و نقشه‌های بازی بزرگتر و پر جزئیات‌تر از قبل طراحی شده‌اند و راه‌های بسیار بیشتری برای پیشروی و حذف هدفهای اصلی در بازی در نظر گرفته شده است. بازی با اضافه کردن نوآوری‌های جدید و همچنین ارتقای گرافیک خود به نسل جدید بازیها قصد دارد تا تحولی در این فرانچایز بوجود بیاورد. بازی برای 20 ژانویه 2021 (1 بهمن 1399) و برای تمام پلتفورمرهای قدیمی و جدید منتشر خواهد شد. منتظر بازگشت دوباره مامور 47 در سال جدید به دنیای بازیها هستیم.

The Medium

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / The Medium

سازنده و انتشار دهنده: Bloober Team

تاریخ انتشار : 28 ژانویه 2021 (9 بهمن 1399)

پلتفورم ها :[PC-Xbox Series X/S]

سبک:  روانشناختی، وحشت

بررسی بازی: نقد و بررسی بازی The Medium / دنیای مردگان

راهنمای کامل بازی: راهنمای قدم به قدم بازی The Medium 

بازی منتشر شده (امتیاز متا:71%) (کرک شده)

بازی The Medium یک عنوان ترسناک روانشناختی‌ست. در این بازی شما در نقش شخصیتی به نام ماریان به صورت سوم شخص بازی را انجام خواهید داد. او میتواند به  قلمرو ارواح سفر کند. این توانایی برای حل معماهایی که در انتظار ماریان است بسیار کمک کننده خواهد بود. همینطور او از قدرت‌های خود میتواند بر علیه دشمنان و نیروهای وحشتناک بازی استفاده کند و آنها را از سر راهش بردارد. شما باید به کشف رمز و راز دنیای واقعی و ارواح به صورت همزمان بپردازید که هر کدام چالشهای خاص خود را برایتان خواهد داشت. موسیقی متن بازی توسط Arkadiusz Reikowski و Akira Yamaoka (که موسیقی متن سری سایلنت هیل را خلق کرده) ساخته شده است که میتواند نوید بخش یک اتمسفر به همراه موسیقی‌های خاص و تاثیرگذار باشد. بازی برای 28 ژانویه 2021 (9 بهمن 1399) برای پلتفورم‌های ماکروسافت در نظر گرفته شده است. 

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / ماه فوریه

Nioh 2

بررسی بازی Nioh 2

سازنده: Team Ninja

تاریخ انتشار : 5 فوریه 2021 (17 بهمن 1399)

پلتفورم ها :[PC-PS5]

سبک:  اکشن نقش آفرینی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:83%) (کرک شده)

نقد و بررسی بازی Nioh 2 / شکست هایی برای پیروزی (نسخه PS4)

بازی Nioh 2 قرار است در تاریخ 5 فوریه 2021 (17 بهمن 1399) به صورت The Complete Edition که شامل تمام محتوای قابل دانلود بازی است برای PC و PS5 به صورت همزمان منتشر شود. Nioh 2 دارای مراحل و بخش های متنوعی است و شما را به محیط‌های ژاپنی با رنگ و لعاب مختلف می‌برد. هر بخش و مرحله شما باید به مبارزه با دشمنان و باس‌های متنوعی بپردازید. بازی را نه می‌توان یک Sekiro دانست و یا یک Dark Soul آن را خطاب کرد. بازی سبک و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. نه می‌توانید آن مانوری که در بازی Sekiro و حالت مخفیانه و استفاده از تناب مخصوصش (Shimenawa) برای رفتن به بلندی‌ها را در این بازی تجربه کنید و نه می‌توانید آن محیط‌های بسته و مرگبار و استفاده‌ی محدود از سلاح در Dark Soul را در این بازی ببینید.

 Nioh 2 یک عنوان در خور نام خودش است و نباید با بازی‌های دیگر سری Soul مقایسه شود.  بله همان روند را دارد، پیشروی در محیط بازی تا رسیدن به Shrine (محل سیو) بعدی، محیطی که مملو از مینی باس‌ها و دشمنان مختلف است که هر لحظه در محیط شما را غافل‌گیر می‌کنند و هر نبرد کوچکی با کمی بی‌دقتی می‌تواند به یک شکست منجر شود. در بازی Nioh 2 به طور قطع شکست خواهید خورد و کسی نیست که بگوید هیچ وقت در این بازی نمرده است و این بخشی از این بازی محسوب می‌شود. اما شکست خوردن و دوباره تلاش کردن در بازی Nioh 2 و  دیگر بازی‌های سبک Soul بیشتر شما را وادار به دقت در جزئیات به کار رفته در بازی می‌کند. جزئیاتی که با هر بار شکست بیشتر به آنها توجه کرده و بیشتر از بازی یاد می‌گیرید.

Persona 5 Strikers

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Persona 5 Strikers

سازنده و انتشار دهنده: Omega Force – P-Studio – Atlus

تاریخ انتشار : 23 فوریه 2021 (5 اسفند 1399)

پلتفورم ها ::[PC-PS4-Switch]

سبک:  اکشن نقش آفرینی، Hack and slash

بازی منتشر شده (امتیاز متا:84%) (کرک شده)

بررسی بازی: نقد و بررسی بازی Persona 5 Strikers

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری Persona و گیم‌پلی خاص و جذابش هستید باید در مورد بازی Persona 5 Strikers شنیده باشید. در این بازی شما شش ماه بعد از اتفاقات بازی Persona 5 داستانِ مروزِ شخصیت‌های دوست داشتنیِ قدیمی مانند مورگانا، جوکر و همچنین اعضای گروه Phantom Thieves of Hearts را دنبال خواهید کرد. بازی علاوه بر داشتن اکشنهای سریع و جذاب سبکِ Hack and slash در بخشهایی اِلمان‌های نقش آفرینیِ ذاتیِ سری Persona را نیز حفظ کرده و یک ترکیب منحصر به فرد از هر دو گیم‌پلی به شما ارائه می‌دهد. اما مسلما مهمترین ویژگی بازی Persona نه گیم‌پلی آن بلکه داستان متفاوت و خاص آن محسوب می‌شود. در کل زمان زیادی تا انتشار این بازی نمانده و دارندگان پلتفورم‌های PC – PS4 و Switch می‌توانند در 23 فوریه 2021 (5 اسفند 1399) این بازی را تجربه کنند.

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / ماه مارس

Stronghold: Warlords

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Stronghold: Warlords

سازنده و انتشار دهنده: FireFly Studios

تاریخ انتشار : 9 مارس 2021 (19 اسفند 1399)

پلتفورم  :[PC]

سبک: استراتژیک

بررسی بازی: بررسی بازی Stronghold: Warlords / شبیه ساز ناقص قلعه

بازی منتشر شده (امتیاز متا:69%) (کرک شده)

بازی قلعه از آن بازیهای کلاسیک و دوست داشتنی‌ست که هیچ وقت خاطراتش برایمان محو نمی‌شود. شماره جدید این بازی در ژاپن اتفاق می‌افتد و شما باید کنترل یک قلعه‌ی ژاپنی را در دست بگیرید. ساخت یک قلعه با دیوارهای مستحکم و قرار دادن سربازان ژاپنی بر روی دیواره‌های قلعه از اهداف بازی محسوب می‌شود. هر چند باید حواستان به داخل قلعه و مردم آن نیز باشد. مردم و سربازان گرسنه می‌شوند و نیاز به تفریحاتی نیز دارند! فرق این نسخه با نسخه‌های قبلی این است که یک نقشه وجود دارد که می توانید به تسخیر قسمت‌های مختلف آن بپردازید و در برابر نیروهایی که از بخش‌های مختلف به شما حمله می کنند باید دفاع کنید. بازی برای 9 مارس 2021 (19 اسفند 1399) برنامه ریزی شده است.

Yakuza 6: The Song of Life

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Yakuza 6: The Song of Life

سازنده و انتشار دهنده: Ryu Ga Gotoku Studio – Sega

تاریخ انتشار : 25 مارس 2021 (5 فروردین 1400)

پلتفورم‌ها  :[PC-Xbox One]

سبک: اکشن ماجراجویی

بازی منتشر شده (امتیاز متا(PS4):83%) (کرک شده)

شماره ششم بازی Yakuza برای اولین بار در تاریخ 8 دسامبر 2016 در ژاپن(و در سال 2018 در سراسر دنیا) برای پلتفورم PS4 منتشر شد و توانست نظرات مثبتی را از طرف مردم و منتقدین کسب کند. این بازی قرار است در سال 2021 برای پلتفورم‌های PC و Xbox one منتشر شود. بازی یاکوزا 6 یک بازی اکشن ماجراجویی‌ست که در آن باید در یک محیطِ جهان باز به ماجراجویی بپردازید. این بازی نیز گیم‌پلی سری قبلی را در خود داراست. یک محیط برای گشت زنی که پر از بخشهای متنوع و فعالیت‌های فرعی گوناگون است. انجام انواع مینی‌گیم‌ها از دارت، کارت ریسینگ، رقص، خوانندگی، نبرد‌های بامزه در سبک فایتینگ و بسیاری دیگر از این گونه سرگرمی‌ها بخشی از بازی را تشکیل می‌دهند. همینطور در بازی با انواع شخصیت‌ها ملاقات خواهید کرد و توانایی دنبال کردن داستان‌ها و انجام ماموریت‌های مختلف برای آنها را خواهید داشت و می‌توانید با انتخاب‌‌های درست ارتباط خود را با آنها بهبود بخشید یا کاملا بلعکس با آنها دشمن شوید. اما مهمترین بخش بازی نبردهای تن به تنِ هیجان انگیز بازی است که در آن با گروهی از دشمنان با توانایی‌های مختلف مبارزه ‌می‌کنید. استفاده از مشت و لگ و گرفتن و پرتاب کردن بخشی از توانایی شما در حین مبارزات است. بازی داستان شماره پنجم را دنبال می‌کند جایی که Kazuma Kiryu بعد از جراحت سنگینی که برداشته در بیمارستان به سر می‌برد. پلیس به خاطر جرم‌های قبلی او را دستگیر می‌کند و Kiryu نیز بدون مقاومت به مدت سه سال در زندان به سر می‌برد. بعد از آزادی از زندان اتفاقات زیادی افتاده و Kiryu باید رمز و رازهایی که در سه سال غیبتش روی داده را کشف کند… بازی Yakuza 6: The Song of Life برای پلتفورم‌های PC و Xbox one در تاریخ 25 مارس 2021 (5 فروردین 1399) منتشر خواهد شد.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time

سازنده و انتشار دهنده: Toys for Bob – Activision

تاریخ انتشار : 26 مارس 2021 (6 فرودین 1400)

پلتفورم : [PC]

سبک: پلتفورمر

بررسی بازی: بررسی بازی Crash Bandicoot 4 It’s About Time / بازگشت به اوج

بازی منتشر شده (امتیاز متا(PS4):85%) (کرک شده)

سری کراش باندیکوت از آن بازی‌های خاطره انگیز برای گیمرهاست که در PS1 توانست با تکیه بر نام و توانایی Naughty dog به یک عنوان دوست داشتنی و فوق العاده تبدیل شود. درست بعد از شماره سوم بازی که یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های سری کراش محسوب می‌شود سبک بازی از پلتفورمر کاملا تغییر کرد و به سبک مسابقه‌ای تبدیل شد. با واگذاری این عنوان به Activision بارها آنها سعی کردند تا با ساخت بازیهایی با داستان و گیم‌پلی مختلف، سری کراش را زنده کنند اما در حقیقت سایه‌ی سه‌گانه قدرتمند نگذاشت که کراش بار دیگر دیده شود. داستان بازی درست بعد از اتفاقات شماره سوم بازی دنبال می‌شود و کراش بار دیگر باید با کمک همراه همیشگی‌اش Coco در برابر دکتر Cortex و دیگر یارانش بایستد و دنیا را نجات دهد. این عنوان پارسال برای کنسول‌های PS4 و Xbox one منتشر شد و 12 مارس نیز بر روی کنسول‌های نسل جدید انتشار یافت، بلاخره برای 26 مارس 2021 (6 فرودین 1399) برای پلتفورم PC نیز منتشر خواهد شد.

The Binding of Isaac: Repentance

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / The Binding of Isaac: Repentance

سازنده و انتشار دهنده: FireFly Studios

تاریخ انتشار : 31 مارس 2021 (11 فروردین 1400)

پلتفورم‌ها  :[PC, Switch]

سبک: اکشن ماجراجویی

بازی منتشر شده (کرک شده)

آیزیک از دست مادر تسخیر شده‌اش که قصد جانش را کرده از طریق یک در مخفی وارد زیرزمینی تاریک می‌شود و در آنجا با دنیایی از موجودات خطرناک رو به رو می‌شود که باید با تنها وسیله‌ای که برای مبارزه دارد یعنی اشکِ چشمانش به نبرد بپردازد! اما در این مسیر او مجبور است دست به از خود گذشتگی بزند و از آیتم‌هایی استفاده کند که هرکدام بخشی از او را تغییر می‌دهند و از درون او را از بین می‌برند و فردی دیگر تبدیل می‌کنند… کسانی که سری The Binding of Isaac را تجربه کرده‌اند می‌دانند که این بازی یکی از عجایب صنعت گیم از لحاظ تنوع گیم‌پلی محسوب می‌شود. هر بار تجربه این سری به خاطر آیتم‌های متفاوت و ترکیب جذاب آنها و همینطور دشمنان و باس‌های گوناگون با مکانیزم‌های خاصی که هر کدام دارند، حس و حال جذابی به بازی داده است. تاکنون با منتشر شدن پک‌های مختلف مخصوصا پک Afterbirth هزاران آیتم و صدها دشمن و باس جدید به بازی اضافه شده که تنوع عجیبی به بازی داده است. پک Repentance قرار است این تنوع را بیش از پیش کند و ترکیب‌های بیشتر و متفاوت‌تری را در بازی بگنجاند. در پک Repentance صدها آیتم و Trinket جدید، دشمنان جدید، 25 باس جدید، شخصیت‌های قابل بازی جدید و هزاران اتاق کاملا جدید و ترکیبی به بازی اضافه خواهد شد. این پک قرار است برای پلتفورم‌های PC و Switch در تاریخ 31 مارس 2021 (11 فروردین 1399) منتشر شود، منتظر این پکِ چالش برانگیز، جذاب و بینهایت می‌مانیم.

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021  / ماه آپریل(آوریل)

Outriders 

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Outriders

سازنده و انتشار دهنده: People Can Fly – Square Enix

تاریخ انتشار : 1 آپریل 2021 (12 فروردین 1400)

پلتفورم ها :[PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک:  اکشن نقش آفرینی

بازی منتشر شده 

Outriders یک بازی اکشن نقش آفرینیست که ابتدا قرار بود در سال 2020 منتشر شود اما بعد از تاخیرهای پیاپی برای 2 فوریه 2021 برنامه ریزی شده است. سازنده بازی شرکت خوشنام People Can Fly می‌باشد که برای ساخت بازیهایی همچون سری Painkiller معروف است و در ساخت و تبدیل نسخه های مختلف بازی Gears of War همکاری کرده است. بازی دارای یک ماجرای علمی تخیلی تلخ خواهد بود. بازی داستان تلاش استعماری بشر برای تصرف سیارات بیگانه را روایت میکند، تیم اعزامی زمین در هنگام جستجوی یک سیگنال مرموز – با یک طوفان انرژی عظیم معروف به “ناهنجاری”(“The Anomaly) روبرو می‌شود و مشکلات زیادی برای آنها پیش ‌می‌آید. بازی دارای حالت Co-op نیز می‌باشد و میتوانید با کمک دوستانتان داستان را پیش ببرید. بازی برای 1 آپریل 2021  برنامه ریزی شده است و باید منتظر اطلاعات بیشتری از بازی بمانیم.

Oddworld: Soulstorm

سازنده و انتشار دهنده: Oddworld Inhabitants

تاریخ انتشار : 6 آپریل 2021 (17 فروردین 1400)

پلتفورم ها :[PC-PS4-PS5]

سبک: پلتفورمر

بازی منتشر شده (امتیاز متا:73%) (کرک شده)

بررسی بازی Oddworld: Soulstorm

سری بازی آدورلد یکی از بهترین بازی‌های سبک پلتفور در صنعت گیم محسوب می‌شوند. این عنوان برای اولین بار در سال 1997 منتشر شد و با نظرات بسیار مثبتی از سوی منتقدین رو به رو شد. از همان سال‌ها منتقدین بازی را یک بازی پرابتکار،خاص و جذاب معرفی کردند. بازیی که با حفظ تعادل بین معماها و لحظات هیجان انگیز پلتفورمر یک سرگرمی کامل را برای گیمرها به وجود آورده بود. چند وقتی است که نسخه جدید این عنوان با نام Oddworld: Soulstorm معرفی شده و این بازی توسط سازنده نسخه اورجینال خود یعنی Oddworld Inhabitants در حال ساخت است. این بازی نیز مشابه نسخه پیشین خود یک عنوان 2.5 بعدی در سبک پلتفورمر است. شخصیت اصلی بازی یعنی Abe به این نسخه بازمی‌گردد و هدفش نجات همرزمان مودوکونی‌(mudokon)(نام نژاد شخصیت‌های بازی)خود است. در سیستم گیم‌پلی جدید Abe می‌تواند سلاح‌های مختلفی را خلق و شخصی‌سازی کند که این موضوع تنوع جذابی به گیم‌‌پلی بازی بخشیده است. بازی شکلی کاملا خطی دارد اما یک محوطه بزرگ قطار در بازی در نظر گرفته شده که از آنجا می‌توانید به محیط‌های مختلف بازی دسترسی پیدا کنید. همینطور اضافه شدن صحنه‌های سینمایی و بازنویسی داستان بازی با اضافه کردن جزئیات بیشتر و مکانیزم‌های جدیدی که در گیم‌پلی وجود دارد، نوید بخش یک بازی هیجان انگیز و جاه طلبانه برای گیمرهاست. بازی Oddworld: Soulstorm برای 6 آپریل 2021 (17 فروردین 1400) و برای پلتفورم‌های PC-PS4 و PS5 برنامه ریزی شده است.

Returnal

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / معرفی مهمترین بازیهای 2021

سازنده و انتشار دهنده: Housemarque – Sony IE

تاریخ انتشار : 30 آپریل 2021 (10 اردیبهشت 1400)

پلتفورم :[PS5]

سبک:  شوتر سوم شخص

بازی منتشر شده (امتیاز متا:86%)

بعد از معرفی کنسول پلی استیشن 5 بازی‌های مختلفی برای این کنسول جدید معرفی شد. یکی از این بازی‌ها Returnal نام دارد که توسط Housemarque یکی از استودیوهای بازی سازی سونی در حال ساخت است. هرچند عنوان آنچنان بزرگی در بین بازی‌های ساخته شده توسط این استدیو دیده نمی‌شود اما از تریلرهایی که تاکنون از بازی Returnal منتشر شده می‌توان امیدوار بود که با یک بازی هیجان انگیز و داستان محور با گرافیک زیبا طرف هستیم. در بازی شما کنترل یک خلبان فضایی را در دست دارید که در یک سیاره ناشناخته با استفاده از انواع سلاح‌ها به مبارزه با موجودات فرازمینیِ مرموز می‌پردازد. همینطور داستان روانشناسانه به همراه المان‌های وحشت، یک جذابیت خاص به عنوان بخشیده است. محیط‌های بسته و تاریک، موجودات عظیم جسه که توانایی‌های مرگبار مختلفی دارند و توانایی جاخالی و حرکت سریع گیمر که قدرت مانور بازی را افزایش داده و لحظات جذابی در حین مبارزه با این موجودات خلق کرده است. در بازی به طور همزمان باید با تعداد زیادی دشمن مبارزه کنید و مبارزات بسیار سریع خواهد بود و این حس سری جدید Doom در سبک سوم شخص را به بازی بخشیده است. بازی Returnal در تاریخ 30 آپریل 2021 (10 اردیبهشت 1400) به طور انحصاری برای پلفتورم PS5 منتشر خواهد شد.

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021  / ماه مه(می)

Resident Evil 8: Village

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / اویل 8

سازنده و انتشار دهنده: Capcom

تاریخ انتشار : 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400)

پلتفورم ها: [PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک: اکشن، ماجراجویی ، ترسناک 

راهنمای بازی: راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل8

بررسی بازی: بررسی بازی Resident Evil Village / روستای وحشت

همه چیز در مورد بازی Resident Evil Village 

تاریخچه سری بازی Resident Evil / وحشت و بقا

بازی منتشر شده (امتیاز متا:84%) (کرک شده)

سری اویل تا شماره چهارمش توانست به شکل جدی و با نوآوریهای جذاب موفقیت را برای این فرانچایز محبوب به ارمغان بیاورد اما شماره‌های پنجم و ششم باعث افت شدید کیفیت سری و از دست رفتن شمار زیادی از طرفداران آن شدند. اما Resident Evil 7 در حقیقت یک روح تازه به بدنه این فرانچایز رو به افول دمید و در ادامه بازسازیهای قدرتمند شماره دوم و سوم توانست به بازی Resident Evil رنگ و بوی تازه‌ای ببخشد. در ادامه موفقیتهای بازی سازندگان Resident Evil 8: Village را معرفی کردند که در حقیقت ادامه داستان بازی RE7 محسوب می‌شود و بسیاری معتقدند که شباهتهای زیادی با بازی RE4 در آن می‌بینند. در نسخه هشتم بازی رزیدنت اویل قرار است بازیکنان به یک روستای مرموز و وحشتناک وارد شوند تا بار دیگر معنای ترس و وحشت به دنیای گیم بازگردد. بعد از موفقیت نسخه هفتم بازی و حالت اول شخص آن، کپکام بار دیگر می‌خواهد از همان فرمول برای ساخت بازی جدید از سری اویل استفاده کند. داستان بازی بلافاصله بعد از اتفاقات شماره هفتم در جریان است و داستان شخصیت Ethan Winters را در یک روستای مرموز در اروپا را دنبال می‌کند. بازی قرار است در 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400) برای پلتفورم‌های نسل جدید و قدیم منتشر شود.

Mass Effect Legendary Edition

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Mass Effect Legendary Edition

سازنده و انتشار دهنده: BioWare – Electronic Arts

تاریخ انتشار : 14 می 2021 (24 اردیبهشت 1400)

پلتفورم ها :[PC, PS4, Xbox One, PS5, Xbox Series X]

سبک:  اکشن نقش آفرینی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:90%) (کرک شده)

امسال قرار است یکی از بهترین سه گانه‌های دنیای گیم در قالب یک پکِ ریمستر شده منتشر شود. BioWare ماههاست در حال به روز رسانی بافت‌ها، سایه زنی‌ها، مدل‌های گرافیکی و جلوه‌های ویژه‌ی تصویری است و قصد دارد روح تازه‌ای به این سری پرطرفدار بدمد. علاقه‌مندان به بازی می‌توانند ماجراهای فرمانده Shepard را با وضوح تصویری بهتر، فریم ریت سریعتر و پیشرفتهای بصری بسیار زیبا تجربه کنند و از داستان شگفت انگیز بازی که ثمره یک دهه تلاش سازندگان بازی است لذت ببرند. تغییر زاویه دوربین، بهبود بافت‌ها، نورپردازی قدرتمند و افکت‌های تصویری جذابتر جزو مهمترین بخش‌هایی است که مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. بازی برای 14 می 2021 (24 اردیبهشت 1400) برنامه ریزی شده است. باید تا آن تاریخ منتظر بمانیم و ببنیم سازندگان تا چه حد میتوانند با به این به روزرسانی‌ها بازی را برای تجربه دوباره باارزش کنند…

Days Gone

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Days Gone

سازنده و انتشار دهنده: Bend Studio – Sony IE

تاریخ انتشار : 18 می 2021 (28 اردیبهشت 1400)

پلتفورم ها: [PC]

سبک: اکشن، ماجراجویی، وحشت 

بازی منتشر شده (امتیاز متا:70%) (کرک شده)

در ادامه انتشار بازی‌های انحصاری سونی برای پلتفورم PC، این کمپانی قصد دارد بازی Days Gone که عنوانی اکشن سوم شخص با تِم وحشت است را برای این پلتفورم منتشر کند. این بازی ابتدا در تاریخ 26 آپریل 2019 منتشر شد و نظرات خوبی را کسب کرد و با اینکه مانند دیگر عناوین انحصاری سونی امتیاز بالایی در متا نگرفت اما یک عنوان داستان محورِ قابل قبول محسوب می‌شود. با تمام نقدهای مثبت و منفی که نسبت به بازی شده، در کل با یک بازی هیجان انگیز و درگیرکننده طرف هستیم که پر از خشونت و وحشت است. داستان بازی در مورد یک همه‌گیری ویروسی‌ست که بخش عظیمی از بشر را تبدیل به موجودات وحشی و زامبی کرده است. دو سال بعد از این همه‌گیری شما در نقش دیکن (Deacon St. John) که قصدِ پیدا کردنِ همسرش سارا (Sarah Whitaker) (که تاکنون فکر می‌کرد مرده‌ است) را دارد، ایفای نقش می‌کنید. در بازی شما در یک دنیای آزادانه (Open World) به ماجراجویی و انجام ماموریت‌های مختلف می‌پردازید و بوسیله موتورتان به بخش‌های مختلف این دنیا دسترسی خواهید داشت. همینطور بازیکنان می‌توانند متد‌های متفاوتی برای پیشبرد ماموریت‌ها داشته باشند و مثلا به صورت مخفیانه و یا کاملا اکشن ماموریت‌ها را انجام دهند. تاریخ انتشار بازی 18 می 2021 (28 اردیبهشت 1400) مشخص شده است.

Biomutant

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Biomutant

سازنده و انتشار دهنده: Experiment 101 – THQ Nordic

تاریخ انتشار : 25 می 2021 (4 خرداد 1400)

پلتفورم ها: [PC-PS4-PS5-Xbox One-Xbox Series X/S]

سبک: اکشن، نقش آفرینی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:67%) (کرک شده)

Biomutant یک بازی سوم شخص نقش آفرینی است که در یک دنیای جهان‌باز در جریان است. در این بازی بازیکنان کنترل یک جنگجوی پستاندار را در جهانی پر از حیوانات جهش یافته متنوع به دست می‌گیرند. شخصی سازی کردن شخصیت اصلی از بخش‌های جذاب بازی محسوب می‌شود، در بازی می‌توانید جنسیت، قد، فرم بدن، خز، دندانهای نیش و بسیاری از ویژگی‌های دیگر شخصیت خود را طبق سلیقه خود تغییر دهید که همه این موارد روی ویژگی‌های شخصیت شما تاثیرگذار خواهد بود. مثلا اگر پوست زخیم‌تری داشته باشید سنگین‌تر می‌شوید پس سرعت کمتری خواهید داشت اما از آن طرف آسیب کمتری در حین درگیری‌ها به شما وارد می‌شود. در طول بازی می‌توانید به ساخت سلاح‌های جدید دست بزنید و با پیدا کردن قطعات مختلف، آنها را سر هم کنید تا سلاحی مرگبار با ویژگی‌های جدید تولید کنید. مثلا سلاحی تولید کنید که باعث یخ زدن دشمنان شود یا بسیاری از ویژگی‌های دیگر به سلاح‌های خود اضافه کنید. استفاده از وسایل مختلف برای حمل و نقل در این دنیای بزرگ از دیگر ویژگی‌های بارز بازی محسوب می‌شود و حتی در بازی وسایل نقلیه وجود دارد که با آن با دشمن‌ها می‌جنگید. علاوه بر انواع اسلحه‌های متنوع، سلاح‌های سرد زیادی نیز در بازی قابل دسترس هستند که برای مبارزه با دشمنان بازی که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند قابل استفاده خواهند بود. دنیایی که Biomutant در اختیارتان قرار می‌دهد بسیار بزرگ است و پر از داستان‌ها، شخصیت‌های متنوع به همراه اتفاقات و امکانات مختلف است. در بازی می‌توانند به بلندی‌ها رفته و به پایین پرواز کنید و به هر نقطه از نقشه که دوست داشته باشید دسترسی پیدا کنید و با حل معماهای مختلف به بخش‌های مخفی بازی و آیتم‌های بهتر دسترسی پیدا کنید. همینطور انتخاب بازیکنان در طول داستان بازی تاثیرگذار خواهد بود. بازی Biomutant سال‌ها در حال ساخت می‌باشد و بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار، در تاریخ 25 می 2021 (4 خرداد 1400) منتشر خواهد شد.

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021/ماه ژوئن

Ratchet & Clank: Rift Apart

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / Ratchet & Clank: Rift Apart

سازنده و انتشار دهنده: Insomniac Games – Sony IE

تاریخ انتشار : 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400)

پلتفورم ها :[PS5]

سبک:  پلتفورمر ، اکشن 

بازی منتشر شده (امتیاز متا:89%)

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart یکی از مورد انتظارترین بازی‌های PS5 است که در نمایش سونی در ماه ژوئن 2020 برای اولین بار معرفی شد. این بازی از نظر گیم‌پلی شباهت‌های زیادی با بازی Ratchet & Clank محصول سال 2016 دارد. شخصیت اصلی بازی Ratchet است و شخصیت همراهش رباتی به نام Clank می‌باشد که همیشه  او را همراهی می‌کند. همینطور گونه Lombax زنی نیز آنها را در این ماجراجویی کمک می‌کند. بازیکن با استفاده از امکانات و سلاح‌هایی که Ratchet در اختیار دارد باید دشمنان متنوع بازی را از پیش رو بردارد و از موانع و تله‌های مرگبار بازی عبور کند تا به اهداف اصلی جهت انجام ماموریتهای مختلف خود را برساند. اینبار Ratchet و Clank باید دست به یک ماجراجویی خطرناک بزنند تا جلوی امپراطورِ شرور که با دستگاهی عجیب قصد نابودیِ زندگی در تمام جهان‌ها را دارد را بگیرند… طبق آخرین اخبار بازی در تاریخ 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) منتشر خواهد شد.

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021/ماه ژوئیه

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin

سازنده و انتشار دهنده: Capcom

تاریخ انتشار : 9 جولای 2021 (18 تیر 1400)

پلتفورم ها :[PC-Switch]

سبک:  نقش آفرینی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:81%) (کرک نشده)

 یکی از بازی‌های مورد انتظار ماه جولای قسمت دوم از سری بازی‌ Monster Hunter Stories است که یکی از اسپین آف‌های موفق سری Monster Hunter محسوب می‌شود.​ در این بازی باید به  پرورش هیولاهای مختلف دست بزنید و به همراه آنها به مبارزه با موجودات مختلف بازی بپردازید. داستان بازی با ناپدید شدن هیولاهای Rathalos از جهان بازی آغاز می‌شود. در این بازی شما در نقش قهرمانی به نام Red که در تلاش است تا جهان را نجات دهد، ایفای نقش می‌کنید. جهان سازی و گیم‌پلی بازی بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد و کپکام یک تلاش جدی برای گسترش محبوبیت و شهرت عنوان Monster Hunter حتی با ساخت بازی‌های جانبی در دستور قرار داده است. این بازی در تاریخ 9 جولای 2021 (18 تیر 1400) برای پلتفورم‌های PC و Switch منتشر خواهد شد.

The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

مورد انتظارترین بازی های سال 2021 / The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

سازنده و انتشار دهنده: Nintendo

تاریخ انتشار : 16 جولای 2021 (25 تیر 1400)

پلتفورم ها :[Switch]

سبک:  اکشن ماجراجویی

بازی منتشر شده (امتیاز متا:82%)

در سال 2011 بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword یکی از موفق‌ترین عناوین سری Zelda منتشر شد. بازیی که توانست به طور میانگین امتیاز 93 را از منتقدین بدست بیاورد. در کنفرانس E3 2021 نینتندو اعلام کرد که قرار است نسخه HD بازی را در ماه ژوئیه 2021 منتشر کند. امکانات بیشتر برای کنترل بازی و بهبود‌های گرافیکی بخشی از تغییراتی است که در این نسخه تجربه خواهید کرد. همینطور گیم‌پلی بازی بدون تغییر نسبت به نسخه اصلی در این بازی گنجانده شده است. این بازی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد آغاز سری Zelda در تاریخ 16 جولای 2021 (25 تیر 1400) برای پلتفورم Switch منتشر خواهد شد.


این مطلب با بازیهای 2021 بیشتر در آینده به روز خواهد شد…

امیدواریم از مطلب ” مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / معرفی مهمترین بازیهای آینده ” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
18 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

مرسی خیلی مفید بود

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

خوب بود ممنونم

احمد
احمد

از عوامل سایت نهایت تشکر را دارم که همکاری لازم با گیمرها را دارن و اجازه انتشار کامنت را می دهند و دوست داریم که با پلیرهای ایرانی فضای صمیمی داشته باشیم ،کسانی که بازی را دارن با ایدی IRAN_DR_HOPHEAD در اوریجین و در استیم با کد 153184500 بنده را پیدا کنن و هدفمون بزرگتر کردن دایره پلیرهای ایرانی هست و چون پینگ نزدیک به هم داریم و اینکه میخواهیم با 90 درصد پلیر ایرانی وارد سرورها شویم و یا اگر هم سروری خلوت باشد آن ها را به خود اختصاص دهیم یا در نزدیکترین سرور ها بازی کنیم و همیشه سرور شلوغی را داشته باشیم و از دور همی لذت ببریم به همین دلیل سرور دیسکور را درست کردیم تا مشکلات تحریم پلتفرم ها را حذف کنیم و همیشه شاهد حضور پر رنگ بازی کنان باشیم و هر روز دوستان جدید پیدا کنیم چرا که ما لایق بهترین ها هستیم https://discord.gg/UAmt4v2SYT  خوشحال می شویم که شما هم به ما ملحق شوید اگر این پیام را می بینید شدیدا دوستان خود را به جمع ما ها ملحق کنید در مورد این پیام بی تفاوت نباشید که بعد از خرید بازی تنها نباشد و ما هم از حضور شما لذت ببریم با تشکر از ادمین سایت دوستدار شما DR_HOPHEAD 

امین علیرضائی
پاسخ به  احمد

سلام خواهش می‌کنم موفق باشید

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

موفق باشید

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

همشون درجه یکن

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

اون آقا تو far cry شبیه chickos hermanos تو بریکینگ بده!

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

عالی بود ممنونم

Meysam
Meysam

ممنون از سایت خوبتون

امین علیرضائی
پاسخ به  Meysam

خواهش می‌کنم

دینا
دینا

خیلی لیست عالی بود…ممنون💚

امین علیرضائی
پاسخ به  دینا

خواهش می‌کنم ممنون از نظرتون

میثم
میثم

بازیهای بزرگی تو راهن ممنون از به روز بودن این مطلب

کیانوش
کیانوش

واقعا کامله خسته نباشید ممنون به روزش می‌کنید سایتتون عالیه

امیر
امیر

واقعا عالی بود خسته نباشید

امیر
امیر

مرسی از لیست خوبتون عالی بود

امین علیرضائی
پاسخ به  امیر

خواهش میکنم لطف دارید

رضا نوری
رضا نوری

سلام و خسته نباشید

ممنون بابت این مطلب عالی
بازیهای خیلی خوبی امسال منتشر میشن و واقعا منتظرشونم