راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت دوم)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت دوم)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

[lwptoc toggle=”0″ hideItems=”1″]

ماموریت اصلی: Potions Class

(لول پیشنهادی: چهار)

ماموریت اصلی: Potions Class

هنگامی که به کلاس گیاه شناسی رفتید، به قلعه برگردید و در اولین کلاس معجون‌های خود شرکت کنید. (قبل از شروع کلاس جادوی Revelio را جلوی میز استاد بزنید تا Field Guide Page بدست بیاورید.) در محل مشخص شده F را بزنید تا کلاس آغاز شود.

بعد از دمو، ابتدا دستورات روی صفحه را دنبال کنید تا یک معجون Wiggenweld درست کنید. (دکمه زنی) برای درست کردن معجون بعدی، باید مواد تشکیل دهنده آن را از محل مشخص شده بردارید. هنگامی که در دفتر پروفسور Sharp هستید، گریث ویزلی از شما درخواست می‌کند، یک پر Fwooper را نیز برای او بردارید.

در اینجا چند انتخاب پیش روی شماست. پر Fwooper را بردارید و به Garreth بدهید یا آن را ندهید یا کلا پر را برنداریرد. اما این فقط روی یک سری دیالوگ تاثیر دارد و اتفاق دیگری را رخ نمی‌دهد. داخل اتاق شوید و آیتم‌ها را بردارید، درون اتاق یک نوشته و یک صندوق نیز وجود دارد. بعد از برداشتن آیتم‌ها سپس به جای خود برگردید (اگر پر را برداشتید به ویزلی بدهید یا ندهید!) وقتی به جای خود برگشتید باید یک معجون Edurus درست کنید. 30 ثانیه صبر کنید تا دم بکشد، سپس بروید و با پروفسور Sharp پشت میزش صحبت کنید. (دیالوگ‌ها تاثیر خاصی ندارند ولی می‌توانید راستش را به پرفسور بگویید و گزینه اول را انتخاب کنید) با این کار کلاس معجون‌ها به پایان می‌رسد. (می‌توانید در آخر کلاس با ویزلی نیز صحبت کنید.)

ماموریت اصلی: The Girl From Uagadou

نتی اونای (Natti Onai) می‌خواهد با شما ملاقات کند، اما شما او را در دیوارهای قلعه هاگوارتز نخواهید یافت. او در منطقه جنوبی هاگوارد قرار دارد، بنابراین نشانگر را تا رسیدن به او دنبال کنید. تنها کاری که برای تکمیل این ماموریت اصلی باید انجام دهید این است که در آنجا با او صحبت کنید و چند گزینه گفتگو را در طول مکالمه انتخاب کنید. (که تاثیری در داستان اصلی ندارند) به محض اینکه مکالمه خود را انجام دادید، ماموریت Trials of Merlin آغاز خواهد شد.

ماموریت اصلی: Trials of Merlin

ماموریت اصلی: Trials of Merlin

به محض اینکه ماموریت The Girl from Uagadou را کامل کردید، فریادی از کمپ نزدیک خواهید شنید، پس به سمت صدا بروید و آنجا را بررسی کنید. دو نفر از دوستان ویکتور روکوود در حال آزار یک زن دیده می‌شوند، بنابراین آنها را در یک دوئل شکست دهید. هنگامی که موجِ بعدی ظاهر شدند به سمت دشمنی که سپر قرمز دارد جادوی INCENDIO پرت کنید و بعد کارش را بسازید، بعد از کشتن تمام دشمنان، با نورا تردول (Nora Treadwell) صحبت کنید. او Merlin Trials را به شما معرفی خواهد کرد.

وقتی دوباره کنترل را به دست آوردید، Mallowsweet Leaves را از جعبه او بردارید و یکی از این برگ‌ها را در مرکز نماد دایره‌ای شکل در کنار چادر نورا تردول قرار دهید. با انجام این کار، سه دیگ در سمت راست، وسط و چپِ شما ظاهر می‌شوند. آنها را با استفاده از جادوی Incendio روشن کنید، اما در این مورد سریع عمل کنید. پس از حل پازل دوباره با نورا تردول صحبت کنید تا این ماموریت اصلی به پایان برسد.

ماموریت اصلی: The Hunt for the Missing Pages

در اصل این ماموریت مخصوص گریفیندور است، اگر شما گروه دیگری را انتخاب کرده باشید ماموریت‌های دیگری باید انجام دهید: برای اسلیترین: ماموریت Scrope’s Last Hope که در آن باید نوشته‌های مخفی را پیدا کنید. برای هافلپاف: ماموریت Prisoner of Love که در آن باید با Helen Thistlewood صحبت کنید. برای ریونکلاو: ماموریت Ollivander’s Heirloom که در آن باید با Gerbold Ollivander صحبت کنید. این پایینی نیز مخصوص گریفیندور است که کاراکتر ما جزوی از آن است! (هیچ تفاوت خاصی در داستان ایجاد نمی‌شود و فقط این مرحله فرق می‌کند.)

ماموریت اصلی: The Hunt for the Missing Pages

این ماموریت اصلی شما را به یافتن صفحات گمشده از کتابی که از بخش ممنوعه کتابخانه (Restricted Section) پیدا کرده‌اید راهنمایی می‌کند. نیک بی‌سر ممکن است اطلاعات ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن، داشته باشد. او را پیدا کنید و به دنبال او بروید تا به آشپزخانه برسید، جایی که او از شما می‌خواهد که برایش گوشت کبابی فاسد تهیه کنید. پس از غلغلک دادن گلابی درون نقاشی، به آشپزخانه دسترسی پیدا خواهید کرد. گوشت فاسد را در گوشه سمت راست (شمال آشپزخانه) پیدا می‌کنید. (در سمت راست آشپزخانه صندوق را خالی کنید، در کنار خانه کوچک جن‌ها جادوی Revelio را بزنید تا Field Guide Page را بدست بیاورید. در همان سمت دو صندوق دیگر وجود دارد.) بالای بشکه گوشت فاسد را بردارید. پس از برداشتن آن و صحبت با یک جن‌ خانگی (House Elf)، گوشت فاسد را به پیش نیک بی‌سر (Headless Nick) ببرید.

ماموریت اصلی: The Hunt for the Missing Pages

در طول میان‌پرده، نیک بی‌سر و شما ا به بیرون از هاگوارد و قبرستان نزدیک هاگزمید می‌روید و ماموریت یافتن سرِ متعلق به ریچارد جکداو (Richard Jackdaw) به شما واگذار می‌شود. نشانگر را دنبال کنید تا یک بازی انجام دهید. در آنجا باید پنج بار سر ریچارد جکداو را در ناحیه ارغوانی مینی مپ پیدا کنید. جادوی Revelio پیدا کردن آنها را بسیار ساده‌تر می‌کند، بعد روی کدوهایی که تکان می‌خورند از جادوی پایه یا Basic Cast استفاده کنید و  پنج بار اینکار را انجام دهید.

هنگامی که پنج بار سر او را پیدا کردید، ریچارد جکداو برای گفتگو حاضر می‌شود. در واقع معلوم می‌شود صفحاتی که ما به دنبال آن هستیم، هنوز روی جسد او هستند و او به ما پیشنهاد کمک می‌کند تا آنها را در ماموریت اصلی بعدی پیدا کنیم.

ماموریت اصلی: Jackdaw’s Rest

برای آزاد کردن این ماموریت باید Professor Hecat’s Assignment 2 انجام دهید تا جادوی Expelliarmus را یاد بگیرید.

ریچارد جکداو موافقت کرده که به شما کمک کند تا جسد او را پیدا کنید و صفحات گم شده را از دستان سرد و مرده او بردارید. برای شروع به جنگل ممنوعه (Forbidden Forest) بروید و علامت مشخص شده را تا رسیدن به محل دنبال کنید. احتمالاً در طول مسیر با دشمنان و جانورانی روبرو خواهید شد، پس با احتیاط قدم بردارید و اگر لازم شد حسابشان را برسید. زمانی که با او ملاقات کردید، او را دنبال کنید، اما او در نهایت بسیار ترسیده و شما را رها می‌کند تا خودتان به سمت مقصد بروید. به دنبال نشانگر هدف مسیر را ادامه دهید تا به محل موزد نظر برسید.

ماموریت اصلی: Jackdaw's Rest

در نهایت، غار صحیح را پیدا می‌کنید و به شما گفته می‌شود که رمز عبور را در حوضچه در کنار آن زمزمه کنید. بلافاصله در باز می‌شود و وقتی قصد داخل شدن به غا را دارید مورد حمله قرار خواهید گرفت. دشمنی که سپر قرمز دارد را با جادوی INCENDIO پرت کنید و کارش را بسازید و بعد به سراغ دیگر دشمنان بروید. پس از مقابله با همه دشمنان، وارد “مقبره جکداو” شوید.

به زودی توسط دری با دو علامت در سمت چپ و دیگری در سمت راست، راهتان مسدود خواهد شد. برای باز کردن قفل آن باید به سرعت از جادوی پایه یا Basic Cast بر روی هر سه استفاده کنید. مسیر را به سمت پایین دنبال کنید (تار عنکبوت را با جادوی INCENDIO از بین ببرید.) جلوتر عنکبوت‌ها را بکشید. جلوتر قبل از اینکه از پله‌ها پایین بروید از سوراخ دیوار از سمت چپ داخل شوید و دشمنان را بکشید و از صندوق بزرگ آیتم را بردارید.

ماموریت اصلی: Jackdaw's Rest

پس از پایین رفتن از پله‌ها در سمت راست، پلتفرمی را پیدا خواهید کرد که برای حرکت دادنش به جادوی Accio نیاز دارید. در هر دو طرف آیتم‌های اضافه (صندوق) وجود دارد که می‌توانید آنها را بردارید. بعد به سمت چپ مسیر اصلی را ادامه دهید، جلوتر تعداد زیادی از عنکبوت‌ها در انتظار شما هستند، پس قبل از رویارویی با درب قفل شده با آنها مقابله کنید. وقتی به در رسیدید باید به دنبال سه نماد دیگر بگردید. یکی در مسیر پایین است، یکی دیگر روی صخره‌ای در سمت چپ شما که از پله‌ها بالا می‌روید و آخرین مورد درست در سمت راست درب است. (عکس بالا)

ماموریت اصلی: Jackdaw's Rest

وارد درب شوید و از زیر سنگ بگذرید، جلوتر به سمت چپ بروید و از سکو بالا رفته تا به یک صندوق دیگر برسید، مسیر را ادامه دهید و از سمت دیگر پایین بیایید.  باز به پلتفورمی می‌رسید که با Accio می‌توانید خود را به سه سمت برسانید. در سمت چپ یک صندوق، در سمت راست بعد از نابود کردن تخم‌ها و عنکبوت‌ها و نابود کردن تار با جادوی INCENDIO یک صندوق و یک صندوق دیگر در انتهای غار، رو به رو مسیر اصلی است پس از کشتن عنکبوت‌ها یک صندوق جلوتر پیدا خواهید کرد، همینطور به جلو بروید و در دور راهی به راست بروید تا به یک پلتفورم برسید روی آن بروید و Accio همینطور به جلو خود را بکشید تا در نهایت به صندوق و چند معجون Wiggenweld برای پر کردن خون برسید، مسیر را برگردید و در دو راهی به چپ بروید تا به محیط بازتری برسید، در اینجا تعداد زیادی عنکبوت به شما حمله می‌کنند. بعد از کشتن عنکبوت‌های کوچک‌تر، عنکبوت‌های قرمز رنگ بزرگ سر می‌رسند. با جادوی INCENDIO آنها را ضعیف کنید و ضربه بزنید. سعی کنید قدرت باستانی که با X زده می‌شود را برای این دو عنکبوت بزرگ که خون زیادی دارند نگهدارید تا کارتان راحت‌تر شود.

ماموریت اصلی: Jackdaw's Rest

جلوتر به در بسته دیگری می‌رسید و باید باز به سه گوی جادو بزنید تا راه باز شود و پل تکمیل شود. برای اینکه هر سه را ببینید به عقب بروید (مانند عکس بالا) بعد نشانه بگیرید و به هر سه گوی ضربه بزنید تا در باز شود و به سمت دیگر پل بروید. در طرف دیگر پل، جسد ریچارد جکداو را خواهید یافت، پس با آیتم‌های روی جسد تعامل کنید تا صفحات گم شده را پیدا کنید. برداشتن آنها بلافاصله باعث ظاهر شدن دشمنانی می‌شود، بنابراین با تمام آنها مقابله کنید. سعی کنید جادوی باستانی را برای دشمنانی که در آخر ظاهر می‌شوند نگهدارید و همه را با جادوی معمولی‌تان بکشید، به موقع از ضربات دشمنان جاخالی دهید و با Q جلوی ضرباتشان را بگیرید تا در نهایت شکست بخورند. راه حل کشتن دشمنان بزرگ‌تر در این است که وقتی به پایین فرود آمدند از پشت به آنها جادوی INCENDIO بزنید تا ضعیف شوند و بعد به آنها ضربه بزنید. بعد چند بار جاخالی دهید و باز وقتی به هوا رفتند به کناری بروید تا رویتان نیایند و باز INCENDIO و ضربه و همینطور ادامه دهید تا شکست بخورند. وقتی دو تا از آنها با هم حمله کردند یکی از با زدن قدرتی یعنی X بکشید و دیگری را راحت از بین ببرید. هنگامی که همه آنها نابود شدند، از درگاه تازه تشکیل شده عبور کنید.

اتاق جلویی دچار سیل خواهد شد، اما یک حباب جادویی شما را از هر گونه غرق شدن محافظت می‌کند. مسیر را به جلو ادامه دهید و وارد اتاق جدید شوید و با پُرتره صحبت کنید. مرد به شما خواهد گفت که بروید و کتاب را به پیش او برگردانید، بنابراین اتاق نقشه را ترک کنید و از طریق یک مسیر جدید از زیر هاگوارتز خارج خواهید شد. با این کار این ماموریت به پایان می‌رسد. (با پایان این مرحله به بخش Talents دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید انواع اقسام جادوهای خود را در این بخش تقویت کنید. پیشنهاد می‌شود ابتدا روی اسپل‌ها یا Spells کار کنید و بعد به سراغ دیگر بخش‌ها طبق نوع بازی خود بروید.)

برای خواندن ادامه راهنمایی به منوی اصلی مراجعه کنید…

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است