راهنمای مراحل Assignments بازی Hogwarts Legacy

راهنمای مراحل Assignments بازی Hogwarts Legacy

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

Professor Ronen’s Assignment 

بعد از ماموریت اصلی Weasley After Class این Assignments را بدست می‌آورید به محل مشخص شده در نقشه بروید و با پرفسور Ronen صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به محل مشخص شده بروید، در آنجا کتابی در آسمان در حال پرواز است. با جادوی Accio کتاب را به سمت خود بکشید و آن را بگیرید. باز محل دیگری در نقشه ظاهر می‌شود به آنجا بروید و باز با جادوی Accio کتاب شناور در هوا را بگیرید. حال به پیش پرفسور Ronen برگردید و با او صحبت کنید تا او به شما جادوی Reparo را آموزش دهد.

Professor Hecat’s Assignment 1

بعد از ماموریت اصلی The Locket’s Secret این Assignments را بدست می‌آورید به محل مشخص شده در نقشه بروید و با پرفسور Hecat صحبت کنید. برای اینکه این Assignments  را ادامه دهید باید دو ماموریت فرعی Crossed Wands: Round 1 و ماموریت فرعی Crossed Wands: Round 2 و همینطور تمرین اول ماموریت فرعی Spell Combination Practice را تکمیل کنید. بعد به پیش Hecat برگردید تا او به شما جادوی Incendio را آموزش بدهد بعد روی عروسک جادو را امتحان کنید تا این بخش تمام شود. (با این اسپل می‌توانید به سمت دشمنان آتش بفرستید و سپر قرمز را از بین ببرید.)

Professor Hecat’s Assignment 2

بعد از ماموریت اصلی Tomes of the Tribulations ماموریت‌های مختلفی بدست می‌آورید که این یکی از آنهاست! برای اینکه این ماموریت را ادامه دهید، دو کار باید انجام دهید. 1. ده بار حملات دشمنان را با جای خالی یعنی فشار دادن کنترل و غلت خوردن روی زمین جا بگذارید. 2. جادوی Incendio را روی پنج دشمن اجرا کنید. بعد از اینکه این دو را تکمیل کردید در طول روز به پیش پرفسور Hecat بروید و با او صحبت کنید. تا او به شما جادوی Expelliarmus را آموزش بدهد بعد روی عروسک جادو را امتحان کنید تا این بخش تمام شود. (با این اسپل می‌توانید دشمنان را خلع سلاح کنید.)

Professor Sharp’s Assignment 1

پرفسور Sharp برای شما تکلیفی دارد، باید دو کار را انجام دهید و بعد به پیش او بروید تا این تکلیف را به پایان برسانید. 1. معجون Focus را بدست بیاورید و استفاده کنید. 2. معجون Edurus  و Maxima را بدست بیاورید و همزمان استفاده کنید.

Professor Sharp's Assignment 1

برای بدست آوردن این سه معجون به پیش معجون فروشی J. Pippins Potions در هاگزمید بروید. (عکس بالا) هر سه معجون را بخرید (یا می‌توانید طرز ساخت آنها را نیز بخرید.) حال Tab را فشار دهید و اول از معجون Focus استفاده کنید (که باعث می‌شود زمان Cooldown جادوها کمتر شود) بعد همزمان از Edurus  و Maxima استفاده کنید. (معجون Edurus دفاعتان را قوی می‌کند و معجون Maxima آسیب جادوها را بیشتر می‌کند.) حال در طول روز در کلاس معجون پرفسور شارپ شرکت و بعد از کلاس با او صحبت کنید تا جادوی Depulso را به شما آموزش دهد. (این جادو بر خلاف Accio دشمنان یا اجسام را به عقب پرت می‌کند.) با اینکار این Assignment کامل می‌شود.

Professor Sharp’s Assignment 2

پرفسور Sharp برای شما تکلیفی دیگری دارد، باید دو کار را انجام دهید و بعد به پیش او بروید تا این تکلیف را به پایان برسانید. 1. معجون Invisibility را بدست بیاورید و استفاده کنید. (ماموریت فرعی A Demanding Delivery را بروید تا به راحتی این را کامل کنید.) 2. معجون Thunderbrew  را بدست بیاورید و روی یک دشمن استفاده کنید. به پیش معجون فروشی J. Pippins Potions در هاگزمید بروید و دستور ساخت Thunderbrew را بخرید (یا یک معجون بخرید) آن را بسازید و روی دشمنان در حین مبارزه استفاده کنید.

بعد از انجام هر دو تکلیف به پیش ترفسور شارپ بروید و با او صحبت کنید تا جادوی Dffindo را یاد بگیرید. با این جادو می‌توانید به دشمنان و باس‌ها آسیب وارد کنید. همینطور برای از بین بردن شیلد قرمز نیز کاربرد دارد.

Professor Garlick’s Assignment 1

بعد از ماموریت اصلی In the Shadow of the Undercroft این تکلیف باز می‌شود.

پرفسور گارلیک تکلیفی برای شما دارد، برای انجام این تکلیف باید دو کار انجام دهید: 1. گیاه Venomous Tentacula را پیدا و استفاده کنید. 2. یک گیاه Mandrake را به طور همزمان روی چندین دشمن استفاده کنید. اگر این دو گیاه را ندارید بهتر است به Dogweed and Deathcap در شمال هاگزمید بروید. (عکس بالا) در آنجا Venomous Tentacula و Mandrake را تهیه کنید و گروهی از دشمنان را پیدا کرده (یا در یک ماموریت) دو تکلیف خواسته شده را انجام دهید.

بعد از انجام هر دو کار به گلخانه بروید و در صبح در کلاس پرفسور گارلیک شرکت کنید. بعد از کلاس با او صحبت کنید تا جادوی Wingardium Leviosa را یاد بگیرید. با کمک این جادو می‌توانید اجسام را به دلخواه تکان دهید و در جای مورد نظر قرار دهید.

Madam Kogawa’s Assignment 1

بعد از ماموریت اصلی The Map Chamber این تکلیف باز می‌شود.

مادام کوگاوا برای شما تکلیفی دارد و باید دو کار برای او انجام دهید: 1. پنج بالن را بالای Hogsmeade Station از بین ببرید. 2. پنج بالن را اطراف زمین کوئیدیچ از بین ببرید.

دو علامت روی نقشه‌تان مشخص است سوار جارو شوید و به سمت ایستگاه هاگزمید بروید و در بالای محل پرواز کنید تا بالن‌ها را ببینید، فقط کافی است از بین بالن‌ها رد شوید تا بترکند، هر پنج بالن را پیدا کرده و از بین ببرید. بعد به سمت زمین کوئیدیچ بروید و در آنجا نیز پنج بالن را از بین ببرید. بعد از انجام اینکار به پیش مادام کوگاوا بروید و با او در دفترش صحبت کنید تا جادوی Glacius را به شما بیاموزد. (در اتاق او دو نوشته وجود دارد و از صندوق کوچک نیز کمی پول بدست می‌آورید.) حال می‌توانید این جادو را روی عروسک امتحان کنید با کمک این جادو می‌توانید دشمنان را یخ بزنید.

Madam Kogawa’s Assignment 2

باید تکلیف قبلی مادام کوگاوا را انجام دهید تا این یکی باز شود

مادام کوگاوا برای شما تکلیف دیگری دارد و باید دو کار برای او انجام دهید: 1. پنج بالن بالای منطقه Spires را از بین ببرید. 2. پنج بالن برج Keenbridge را از بین ببرید.

به سمت علامت مشخص شده در نقشه بروید،  در اینجا که منطقه Spires است یک بالن می‌بینید، بالن را از بین ببرید و مسیر مستقیم را پیش بروید تا بالن‌ها بیشتر را نیز ببینید و از بین ببرید، با از بین بردن پنج بالن بخش اول این تکلیف کامل می‌شود. احتیاج به سریع حرکت کردن نیست، هدف این بخش ترکاندن پنج بالن است. بلافاصله بعد از ترکاندن پنج بالن علامت دیگری روی نقشه ظاهر می‌شود که برج Keenbridge است، به آن سمت بروید. وقتی نزدیک برج شدید، بالن‌ها را از دور میبینید به سمت آنها بروید و مثل مسیر قبلی یکی یکی آنها را بترکانید.

بعد از اینکه هر دو تکلیف را انجام دادید به پیش مادام کوگاوا بروید، در آنجا شما جادوی  Arresto را یاد می‌گیرید. با این جادو می‌توانید حرکت اجسام متحرک را متوقف کنید. روی چند کتاب معلق در هوا این جادوی جدید را امتحان کنید تا این تکلیف به پایان برسد.

Professor Onai’s Assignment

برای کامل کردن این تکلیف پرفسور اونای باید دوکار انجام دهید: 1. اول باید Troll Bogeys را پیدا کنید. 2. جادوی Depulso  را روی فردی که از جادوی Levioso متاثر شده استفاده کنید.

Professor Onai's Assignment

اول به منطقه‌ای در دل جنگل ممنوعه به نام Troll Lairs که در عکس بالا نیز مشخص شده بروید. در آنجا شما یک ترول با لول ۲۱ پیدا می‌کنید. اول باید او را بکشید تا Troll Bogeys بدست بیاورید. (وقتی به سمتتان سنگ می‌فرستد با Q جلوی سنگ را بگیرید و با Z سنگ را به سمتش بفرستید تا گیج شود و بتوانید به او آسیب زیاد وارد کنید، اگر به سمتتان یورش آورد جاخالی دهید تا به دیوار بخورد و گیج شود و به پشتش ضربه بزنید تا خون زیادی از موجود ببرید.) بعد در مبارزه دیگری جادوی Levioso را روی یکی از دشمنان امتحان کنید و بعد بلافاصله جادوی Depulso را به آن بزنید تا هر دو تکلیف را انجام داده باشید.

بعد از انجام هر دو تکلیف به پیش پرفسور اونای بروید، در صبح در کلاسش شرکت کنید (اگر شب بود در نقشه F را فشار دهید تا صبح شود) و بعد از کلاس با او صحبت کنید تا جادوی Descendo را یاد بگیرید. (دیالوگ‌ها تاثیری ندارند) این جادو دشمنان را به زمین می‌زند، می‌توانید به صورت ترکیبی از این جادو با دیگر جادوها استفاده کنید تا بیشترین آسیب را به دشمان وارد کنید.

Professor Howin’s Assignment

پرفسور Howin برای شما تکلیف خاصی در نظر گفته است. باید دو کار انجام دهید: 1. حیوان جادویی به نام Diricawl را بدست بیاورید. 2. حیوان جادویی به نام Giant Purple Toad را بدست بیاورید.

به مکان مشخص شده اولیه بروید تا Diricawlها را بیابید. این موجودات جادویی بسیار سریع هستند، پیشنهاد می‌کنیم اول به شکل مخفیانه به آنها نزدیک شوید و بعد nab-sack را چهار بار روی آنها اجرا کنید تا گیرشان بیندازید. حال به سمت مکان بعدی بروید تا یک Giant Purple Toad را گیر بیندازید. در شب به آرامی به آنها نزدیک شوید و سه بار nab-sack را اجرا کنید تا این موجود را گیر بیندازید. بعد از گیر انداختن هر دو موجود، در کلاس موجودات جادوییِ پرفسور Howin شرکت کنید تا او به شما جادوی Bombarda که یک اسپل برای آسیب زدن است را به شما یاد دهد. جادو را روی عروسک اجرا کنید تا این تکلیف به پایان برسد.

Professor Weasley’s Assignment

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۱۹ باشید و ماموریت‌ Fire And Vice را انجام داده باشید و نامه پرفسور را باز کنید.

پرفسور ویزلی برای شما تکلیفی: 1. Field Guide منطقه Underground Harbour را بدست بیاورید. 2. Field Guide به نام  book on Intermediate Transfiguration را از کتابخانه بدست بیاورید.

ابتدا به سمت منطقه مشخص شده در نقشه که منطقه Underground Harbour است بروید. سوار آسانسور شوید و به پایین بروید، در اینجا چند صندوق وجود دارد که جادوی Revelio می‌توانید آنها را آشکار کنید. (زرد رنگ) بعد جلوی اولین قایق سمت راست بروید و جادوی Revelio را بزنید تا Field Guide Page ظاهر شود و آن را بردارید. (صندوقی که چشم رویش است را به شکل مخفیانه (جادوی Disillusionment) به آن نزدیک شوید و خالی کنید)

اسرار هاگوارد

وقتی از روی پل در حال گذر هستید می‌توانید یکی از معماهای مخفی هاگوارد را حل کنید. روی پل چهار آتشدان قرار دارد (دو تا در هر سمت پل) اول آنها را روشن کنید. (با جادو) بعد طبق علامت انتهای پل که در عکس بالا نیز آن را گذاشتیم، عکس‌های زیر آتشدان‌ها را طبق شماره مرتبط کنید. بدین ترتیب این علامت کنار می‌رود و نبردبانی ظاهر می‌شود، در پایین چندین صندوق پیدا خواهید کرد.

حال به سمت محل مشخص شده دوم بروید. در آنجا ابتدا با دختر صحبت کنید و به سوالات او جواب دهید. هر چند درست گفتن یا نگفتن به سوالات تاثیری ندارد اما به ترتیب Golden Snidget بعد Felix Felicis بعد The Deathly Hallows و در آخر The Quaffle و False را انتخاب کنید و گزینه اول را بزنید، بعد از پایان صحبت‌ها جادوی Revelio را بزنید و Field Guide Page را بردارید.

حال در کلاس پرفسور ویزلی شرکت کنید و بعد از کلاس با او صحبت کنید تا جادوی Transformation را بدست بیاورید که با کمک آن می‌توانید دشمنان را تغییر شکل دهید.

Professor Garlick’s Assignment 2 

پرفسور گارلیک تکلیف دیگری برایتان دارد. باید دو کار برایش انجام دهید: 1. گیاه Fluxweed را بکارید و برداشت کنید. 2. هر سه گیاه حمله‌ای را در یکی از نبردهایتان همزمان استفاده کنید.

Professor Garlick’s Assignment 2 

ابتدا به محل مشخص شده در نقشه بالا که در هاگزمید هست بروید و تخم گیاه Fluxweed را بخرید.

Professor Garlick’s Assignment 2 

به محل بالا بروید و تخم‌های گیاهان حمله‌ای را بخرید. (در صورت نیاز) (صندوق چشم‌دار را به صورت مخفیانه باز کنید و جادوی Revelio را اجرا کنید تا Field Guide Page را بردارید.)

حال به مغازه‌ی دیگری در هاگزمید به نام Tomes and Scrolls بروید و در آنجا Potting Table Large بخرید. حال به اتاق نیازمندی‌ها یا Room of Requirement بروید و در آنجا Potting Table Large را بسازید و گیاه Fluxweed را بسازید. (۱۵ دقیقه طول میکشه که ساخته بشه)

بعد از برداشتن گیاه Fluxweed، سه گیاه حمله‌ای یعنی Chinese Chomping Cabbage, Venomous Tentacula و Mandrake را به طور همزمان در یک نبرد استفاده کنید. حال به پیش پرفسور گارلیک بروید و با او صحبت کنید تا جادوی Flipendo را یاد بگیرید. این جادو دشمنان را می‌چرخاند، به صورت ترکیبی می‌توانید از این جادو به همراه جادوهای دیگر استفاده کنید.

برای خواندن ادامه راهنمایی به منوی اصلی مراجعه کنید…

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

دیدگاه ها بسته شده است