راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت چهارم)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت چهارم)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

ماموریت اصلی: The Caretaker’s Lunar Lament

ماموریت اصلی: The Caretaker's Lunar Lament

گلدوین مون، سرایدار هاگوارتز، می‌خواهد در مورد چیزی با شما صحبت کند و نزدیک تالار پذیرایی منتظر است. او اینجاست تا مجسمه‌های Demiguise moon را به شما معرفی کند، پس وقتی شب شد، مجسمه Demiguise moon را بردارید. سپس به دنبال او بروید تا به یک در بسته برسید، در این مرحله جادوی Alohomora را یاد می‌گیرید. با کمک این جادو میتوانید قفل‌های لول یک را باز کیند. روی در قفل کنارتان این جادو را امتحان کنید تا وارد یک مینی گیم شویم. در اینجا باید کاری کنید که هر دو بخش به چرخش بیفتد تا در باز شود. اول بخش بیرونی را کم کم بچرخانید تا در نقطه درست برسید که یک سری چرخ در درون قفل بچرخد. بعد قفل‌های درونی را بچرخانید تا چرخ‌های سمت راست به چرخش بیفتد و در باز شود. (در راهرو در سمت چپ میتوانید در را باز کنید تا به چند صندوق و آیتم برسید.)

از پله‌ها بالا بروید ولی قبل از این از جادوی Disillusionment استفاده کنید تا پنهان بمانید و از پله‌ها به شکل مخفیانه و بدون دیده شدن بالا بروید.  در بالا به در بسته‌ای می‌رسید آن را باز کنید و مینی گیم را حل کنید (درون اتاق میتوانید صندوق بسته را با حل مینی گیم باز کنید) و در انتهای اتاق به صورت مخفیانه مجسمه Demiguise moon را بردارید. از اتاق خارج شوید و باز از پله‌ها بالا بروید. در اتاق بالایی چند معلم در حال صحبت هستند در انتهای اتاق مجسمه Demiguise moon را بردارید و بعد به پیش گلدوین مون برگردید. هنگامی که هر دو را پیدا کردید، به پیش Gladwin Moon برگردید. این کار این ماموریت اصلی را تکمیل می‌کند. از این به بعد می‌توانید مجسمه‌های بیشتری در محیط هاگوارد، هاگزمید و مناطق مختلف سراسر نقشه در طول شب و در داخل خانه‌های قفل پیدا می‌کنید و به پیش Gladwin Moon ببرید تا لول جادوی Alohomora را بالا ببرید و بتوانید درها و صندوقهای بسته با لول بالاتر را باز کنید. (در نقشه مناطق مختلف نگاه کنید تا ببینید آیا Demiguise moon آن منطقه را پیدا کردید یا خیر اگر نه در شب آن منطقه و مخصوصا خانه‌های قفلش را بگردید تا Demiguise moon را پیدا کنید.)

ماموریت اصلی: The Helm of Urtkot

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۱۱ باشید و مرحله اصلی Percival Rackham’s Trial و تکلیف Professor Sharp’s Assignment 1 را انجام داده باشید.

ماموریت اصلی: The Helm of Urtkot

وقت آن است که درباره Goblinها بیشتر بدانید، بنابراین به کافه سه جارو (Three Broomsticks) در هاگزمید بروید و با Sirona صحبت کنید. او در مورد Lodgok به شما می‌گویند که در مسافرخانه Hog’s Head است، پس به آنجا بروید. او تنها مشتری است و پشت میز سمت چپ شما نشسته است. Lodgok برای شما ماموریتی دارد تا اعتماد یکدیگر را جلب کنید. (دیالوگ‌ها تاثیری ندارند)

بعد از صحبت‌ها او را در نزدیکی مقبره جادوگر خواهید یافت دنبال او بروید تا به مقبره برسید. پس از داخل شدن، باید به دنبال کلاه‌خود بگردید و آن را به Lodgok برگردانید. جلوتر با گرفتن پروانه (با جادوی Lumos) از مسیر سمت چپ و بردن آن به سمت درب کار را شروع کنید. جلوتر صندوق سمت چپ را خالی کنید. مسیر را ادامه دهید تا به درب قفل شده بعدی برسید، این بار باید سه پروانه را پیدا کنید. دو تا از آنها در همان اتاق شما هستند و سومی پشت درب‌های سمت راست شما است که با Accio یا جادوی Depulso باز می‌شود.جلوتر با دشمنانی ملاقات می‌کنید که به جادوی شما مصون هستند، پس ابتدا آنها را به آتش بکشید و بعد به آنها ضربه بزنید تا کشته شوند. (در بالای اتاق به وسیله پرش صندوق را خالی کنید)

ماموریت اصلی: The Helm of Urtkot

در طول راهرو دشمنان را بکشید تا به اتاق بعدی برسید. در اتاق بعدی، باید پروانه‌های بیشتری پیدا کنید تا قفل در را باز کنید. با این حال، این بار ابتدا یک پروانه را در ماشین مرکز قرار دهید. سپس بر روی بلوک سمت راست خود بایستید و Depulso را روی ابزار اجرا کنید تا بچرخد و بلوک به بالا برود. این به شما این امکان را می‌دهد که بالا بروید و پروانه سوم را با جادوی Lumos به پایین بیاورید و روی در قرار دهید. حال بقیه پروانه‌ها را روی درب قرار دهید و به سمت اتاق بعدی بروید.

ماموریت اصلی: The Helm of Urtkot

جلوتر از سمت راست بالا بروید تا به یک محل برسید که احتیاج دارید پلی درست کنید تا به صندوق برسید. بوسیله جادوی Accio دو سری اسکلت‌ را به سمت دو محل اسکلت قرار دهید تا پلی نیمه درست شود، حال می‌توانید به سمت دیگر بپرید و صندوق را خالی کنید. در اتاق بعدی، می‌توانید با شلیک به اهرم نگهدارنده جعبه وسط اتاق راهی به پایین ایجاد کنید. همینطور می‌توانید در اتاق رو به رو را با جادوی Depulso باز کنید و درون اتاق با اجرای جادوی Levioso روی جعبه آن را معلق کنید تا بتوانید در بالا به صندوق برسید و آن را خالی کنید. از سوراخ ایجاد شده در اتاق قبلی پایین بروید.

در پایین به سمت جلو بروید، جلوتر دستگیره را با جادوی Accio بکشید تا در بعدی باز شود. در آخر باز به وسیله‌ای می‌رسید که به پروانه برای فعال سازی احتیاج دارد و یک در نیز در بالا است که برای باز کردنش به پروانه احتیاج است. ابتدا دشمنان را بکشید (اول آتش‌شان بزنید و بعد کارشان را بسازید) بعد از کشتن دشمنان اول پروانه را بردارید و روی دستگاه مرکزی قرار دهید. بعد یکی دیگر از پروانه‌ها را روی بخش سمت چپ دستگاه قرار دهید. روی پلتفورم بروید و چندین بار جادوی Depulso را روی دستگاه اجرا کنید تا پلتفورم شما را به طبقه بالا برساند، پروانه را روی بخش سمت راست قرار دهید آن سمت را که بگردید به صندوقی می‌رسید بعد برگردید و پروانه را روی در بگذارید. در نزدیک در جادوی Depulso را روی دستگاه اجرا کنید تا دستگاه سمت راست که پروانه روی آن گذاشتید بالا بیاید و با Lumos پروانه را روی در بگذارید تا در باز شود. در اتاق آخر، لوت جسد را بردارید و به بیرون و به پیش Lodgok برگردید.

به نظر می‌رسد دزدانی که کلاه‌خود را از مقبره دزدیده‌اند، نزدیک هستند، بنابراین نشانگر هدف را دنبال کنید و آنها را بکشید. همراه دزدان یک Troll نیز وجود دارد. سنگ‌هایی که پرت می‌کند که با Q بلاک کنید و با Z به سمت خودش پرت کنید. همینطور نزدیک دیوار بمانید تا وقتی به سمت شما یورش می‌آورد به دیوار برخورد کند و بتوانید آسیب زیادی به او وارد کنید. پس از کشتن دشمنان، از روی پل به سمت راست عبور کنید تا کلاه‌خود را در داخل صندوق پیدا کنید. پس از آن دشمنان بیشتری ظاهر می‌شوند، پس با آنها مقابله کنید. (مراقب سپرهای آنها باشید و با جادوی هم رنگ سپرها را از بین ببرید) سپس به پیش Lodgok برگردید و کلاه‌خود را به او بدهید تا این ماموریت را کامل کنید.

ماموریت اصلی: Beasts Class

ماموریت اصلی: Beasts Class

وقت آن است که به طور موقت به درس‌های خود بازگردید، بنابراین به بیرون بروید و در کلاس جانوران جادویی شرکت کنید. با Brush یا تمیز کردنِ Puffskein به نام Gerald شروع می‌کنید، سپس به او غذا بدهید. پس از آن، شما باید همین کار را برای جادوگر جادویی بعدی یعنی Kneazle انجام دهید پس هر سه آنها را غذا دهید و با برس تمیز کنید. در پایان کلاس، پروفسور Howin می‌خواهد با شما صحبت کند. (دیالوگ‌ها تاثیری ندارند) با این حال، کار شما کاملاً تمام نشده است، زیرا Poppy نیز می‌خواهد با شما صحبت کند. بعد از صحبت‌ها او را تعقیب کنید تا او شما را به پیش هیپوگریفی به نام Highwing ببرد. بعد از تعظیم کردن و مقدمات اولیه، او را هم تمیز کنید و به او غذا بدهید. بعد از صحبت‌ها این ماموریت اصلی به اتمام می‌رسد.

ماموریت اصلی: The Elf, the Nab-Sack, and the Loom 

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۱۵ باشید و ماموریت‌های The Helm of UrtkotBeasts Class و The Caretaker’s Lunar Lament را انجام داده باشید.

دیک (Deek)، جن خانگی که در The Room of Requirement کمک می‌کند، می‌خواهد یک Nab-Sack (وسیله‌ای برای گرفتن حیوانات جادویی) به شما بدهد، بنابراین برای دریافت آن به آنجا بروید و با Deek صحبت کنید و گزینه اول را بزنید. بعد از لودینگ به دنبال Deek حرکت کنید تا به مقصد برسید.

ماموریت اصلی: The Elf, the Nab-Sack, and the Loom 

وقتی به پیش Puffskeinها رسیدید Nab-Sack را مجهز کنید و به سراغ Puffskeinها بروید و یکی را دنبال کنید و با زدن گزینه Nab-Sack و بعد F این حیوان را بگیرید و سپس به پیش Deek بازگردید و با او صحبت کنید. محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود به آنجا پرواز کنید و بعد از صحبت با Deek به سراغ حیوان بعدی یعنی Jobberknoll بروید. استفاده از Levioso گرفتن یکی را آسان‌تر می‌کند. مثل روش قبلی این پرنده را نیز بگیرد. (این یکی کمی سخت‌تر است و باید دو بار F را بزنید)

دوباره به سمت محل مشخص شده بروید Deek صحبت کنید. آخرین حیوانی که در این ماموریت اصلی بدست می‌آورید، یک حیوان جادویی دیگر به نام Mooncalf است که فقط در شب ظاهر می‌شود. زیر پوشش تاریکی، یکی از آنها را با Nab-Sack خود گیر بیندازید. باز هم، Levioso به آسان‌تر گرفتن آنها‌ کمک می‌کند. (این یکی نیز سخت‌تر است و باید سه بار F را بزنید)

پس از اتمام اینکار، به The Room of Requirement برگردید تا محل جدیدی در این اتاق باز شود. در این محل می‌توانید حیوانات‌تان را نگهداری کنید. در طول نقشه نیز علامت‌هایی مثل پنجه حیوان ظاهر می‌شود که می‌توانید حیوانات مختلف را در آن مکان‌ها گیر بیندازید و به این محل در اتاق‌تان بیاورید. حال می‌توانید این حیوانات را غذا بدهید و تمیز کنید تا یک سری آیتم گران‌بها به شما بدهند. با این آیتم‌ها با استفاده از Enchanted Loom که جلوتر در همین مرحله در اتاق‌تان آن را می‌سازید می‌توانید لباس‌های مختلف خود را ارتقا دهید تا دفاع و حمله قوی‌تری داشته باشید. اگر آیتم خاصی ندارید باید به دنبال آن حیوان خاص در نقشه بگردید، آنها را با Nab-Sack گیر بیندازید و بعد از غذا دادن و تمیز کردنشان آیتم مورد نظر را از آنها بردارید.

ماموریت اصلی: In The Shadow Of The Estate

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۱۵ باشید و ماموریت‌های The Helm of UrtkotBeasts Class و The Caretaker’s Lunar Lament را انجام داده باشید.

ماموریت اصلی: In The Shadow Of The State

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با سباستین در Feldcroft، که در جنوب هاگوارتز است، ملاقات کنید. ما سفر سریع از طریق Floo Flame و سپس استفاده از جارو برای رسیدن سریع به آنجا را توصیه می‌کنیم. با دنبال کردن سباستین به خانه عمویش می‌رسید تا دمو آغاز شود، سپس با Anne و Solomon صحبت کنید. (دیالوگ‌ها تاثیرگذار نیستند) پس از آن به پیش سباستین بازگردید، سپس او را تا جایی که Anne در آنجا نفرین شده بود، دنبال کنید. در طول مسیر با چند Elf روبرو خواهید شد، پس ابتدا آنها را شکست دهید. ضربات قرمز را جاخالی و ضربات زرد را با Q دفع کنید. همینطور جادوی هم رنگ را برای از بین بردن سپرها استفاده کنید.

بعد از کشتن دشمنان شما باید منطقه را برای سرنخ‌ها جستجو کنید، بنابراین Revelio را اجرا کنید و با هر جسمی که به رنگ آبی در می‌آید تعامل کنید. همین کار را در داخل خانه انجام دهید. با جادوی Depulso از شَر آوارهایی که مسیر سمت چپ را مسدود کرده‌اند خلاص شوید. از Lumos در زیرزمین استفاده کنید، سپس با نوشته‌های دفتر خاطرات و آینه در پشت تعامل کنید. پس از توضیح دادن مسائل به سباستین، با استفاده از آینه به داخل Undercroft بروید تا دموی آخر آغاز شود و در آخر با سپاستین صحبت کنید تا ماموریت به پایان برسد. (حال باید دو قطعه از نقاشی را پیدا کنید.)

ماموریت اصلی: Astronomy Class

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۱۶ باشید و ماموریت‌ In The Shadow Of The State را انجام داده باشید.

برای اولین کلاس نجوم خود به بالای برج نجوم بروید. میان‌پرده را تماشا کنید، در طول دمو دکمه‌های مشحص شده را بزنید، سپس با Amit کمی صحبت کنید. (دیالوگ‌ها تاثیرگذار نیستند) سپس باید تلسکوپ او را در طبقه پایین پیدا کنید و باز با Amit حرف بزنید. بعد از لودینگ به دنبال Amit  حرکت کنید. بعد مسیر را دنبال کنید (از Depulso و سپس Incendio برای پاک کردن جعبه‌ها و تارهای عنکبوت استفاده کنید) تا به یک جدول نجومی یا Astronomy Table برسید. در اینجا با زوم کردن و چپ و راست کردن شکل را درون ستاره‌های پر رنگ پیدا کنید تا این بخش تمام شود. با انجام اینکار Astronomy Tableهای بیشتری در محیط بازی روی نقشه (با علامت حلال ماه و ستاره) مشخص می‌شود که می‌توانید آنها را برای XP اضافه و همینطور آیتم‌های خاص کامل کنید. (کاملا فرعی هستند)

ماموریت اصلی: The High Keep

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۱۶ باشید و ماموریت‌ In The Shadow Of The State و تکلیف Professor Garlick’s Assignment 1 را انجام داده باشید. ( باید جادوی Wingardium Leviosa را بلد باشید.)

ماموریت اصلی: The High Keep

نَتی می‌خواهد شما را در قلعه Falbarton، که در شرق Hogsmeade است، ملاقات کند. به محل مشخص شده بروید و پس از صحبت کردن، باید در قلعه را باز کنید. به سمت محل مشخص شده بروید. با پرش و گرفتن لبه‌ها خود را به محیط بالایی قلعه برسانید. با جادوی Depulso در بالا را باز کنید و داخل شوید. جعبه را با Wingardium Leviosa به سمت راست محلی که می‌توانید از آن بالا بروید بکشانید (عکس بالا) بعد با استفاده از Levioso جعبه را در هوا معلق کنید و بعد با کمک جعبه به محیط بالاتر بروید. جلوتر ابتدا Revelio را اجرا کنید تا محل‌های آبی مشخص شود. تخته را از بین ببرید ولی اول به انتهای سمت راست بروید و از پنجره جعبه را به سمت جلو با Wingardium Leviosa بکشانید تا مسیر باز شود. حال از سوراخ پشت تخته داخل شوید. درون اتاق، چندین بار جادوی Depulso را روی اهرم چرخان بزنید تا اهرم وسط مشخص شود و وقتی مشخص شد با Accio آن را بیرون بکشید تا دروازه باز شود. با اینکار نَتی به پیش شما می‌آید و در قفل را باز می‌کند. به دنبال او مسیر را ادامه دهید تا دمو آغاز شود.

ماموریت اصلی: The High Keep

بعد از دمو از موانع بالا بروید، در بالا باز به یک جعبه احتیاج دارید تا بتوانید به محیط بالاتر دسترسی پیدا کنید. در بالای پله‌ها از درون پنجره شکسته جعبه را پیدا می‌کنید، با استفاده از Wingardium Leviosa آن را به عقب و پایین بیندازید. باز به پایین و به پیش مانع بروید. در سمت چپش جعبه را می‌بینید حال آن را زیر مانع قرار دهید و با Levioso جعبه را معلق کنید و از آن بالا بروید. در محیط بالایی جادوی Disillusionment را بزنید و به شکل مخفیانه دشمنان را از پشت از بین ببرید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. اگر با دشمنان درگیر شدید از جادوی هم رنگ برای از بین بردن سپرهای آنها استفاده کنید. بعد در قفل را باز کنید و داخل شوید. همینطور به بالا بروید و در قفل بعدی را باز کنید. در بالا دشمنان بیشتری شما را غافلگیر می‌کنند. ضربات قرمز را جاخالی و ضربات زرد را با Q دفع کنید. همینطور جادوی هم رنگ را برای از بین بردن سپرها استفاده کنید. بعد از شکست دشمنان در قفل بعدی را باز کنید. در اینجا می‌توانید حیوانات جادویی Puffskein و Niffler را پیدا کنید. همینطور می‌توانید در مسیر مخالف با از بین بردن تخته به صندوقی برسید.

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت چهارم)

مسیر اصلی را ادامه دهید تا به Highwing برسید و دمو آغاز شود. بعد از دمو شما با Highwing پرواز زیبا و جذابی را تجربه می‌کنید، پس به دنبال نَتی بروید تا به مقصد برسید. از این به بعد می‌توانید این موجود جادویی زیبا را نیز کنترل کنید. وقتی به محل مشخص شده رسیدید دمو آغاز می‌شود و بعد از صحبت‌ها این ماموریت به پایان می‌رسد. (همینطور می‌توانید هیپوگریف را در The Room of Requirement پرورش دهید تا پر مخصوص آن را برای ارتقای برخی لباس‌ها بدست بیاورید.) (دو هیپوگریف و یک Sepulchria در پایان این مرحله بدست می‌آورید.)

برای خواندن ادامه راهنمایی به منوی اصلی مراجعه کنید…

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است