راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت سوم)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت سوم)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

ماموریت اصلی: Flying Class

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۶ باشید و ماموریت اصلی Jackdaw’s Rest را انجام داده باشید.

بالاخره وقت آن است که از محدوده زمین خارج شده و با چوب جارو به هوا بلند شوید. با دنبال کردن نشانگر به کلاس پرواز یا Flying Class بروید. دستورات روی صفحه را دنبال کنید تا کنترل جاروی خود را بدست بگیرید، سپس از میان حلقه‌ها عبور کنید. (در پی سی کنترل جارو را پایین و اسپیس جارو را بالا می‌برد و با شیفت سرعت جارو را زیاد می‌کنید، با فشار دوباره شیفت به طور کامل جارو را متوقف کنید.) در مرحله بعدی در یک دورِ پیچیده‌تر همین کار را انجام دهید. سپس با اورت کلوپتون (Everett Clopton) در اطراف هاگوارتز پرواز کنید. در آخر روی زمین فرود بیایید (نزدیک زمین B را فشار دهید تا از جارو پایین بیایید.) تا پس از صحبت‌ها که تاثیرگذار نیستند، ماموریت Flying Class را کامل کنید.

ماموریت اصلی: The Room of Requirement

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۶ باشید و ماموریت اصلی Jackdaw’s Rest را انجام داده باشید.

ماموریت اصلی: The Room of Requirement

پروفسور ویزلی درخواست کرده که شما را در برج ستاره شناسی (Astronomy Tower) ملاقات کند، پس با دنبال کردن نشانگر به آنجا بروید. در طول میان‌پرده به اتاق نیاز (The Room of Requirement) دسترسی پیدا خواهید کرد و یک جادوی جدید به نام Evanesco در آنجا یاد خواهید گرفت. از آن برای ناپدید کردن صندلی‌هایی انباشته شده روی هم که مسیر شما را مسدود کرده‌اند، استفاده کنید تا مقداری Moonstone بدست بیاورید. اندکی بعد، پروفسور ویزلی به شما اجازه می‌دهد تا آزادانه منطقه را کاوش کنید. جلوتر باز باید صندلی‌ها را ناپدید کنید و حتی اگر کمی کنجکاوی کنید در طول مسیر می‌توانید چندین صندوق را نیز باز کنید. (لوت آنچنان مهمی به شما نمی‌دهد) همینطور به مسیرتان ادامه دهید تا در انتهای مسیر، Deek را ملاقات کنید و دمو آغاز شود. در دمو می‌بینید که اتاق به نیاز شما تغییر می‌کند.

بعد از دمو و هنگامی که کنترل را دوباره به دست آوردید، به سمت Desk of Description بروید تا اگر آیتم ناشناخته‌ای دارید اینجا قدرت‌های آن را برملا کنید، سپس با پروفسور ویزلی صحبت کنید تا طلسم Conjuring را یاد بگیرید. از آن برای ایجاد یک Potting Table و Potions Station استفاده کنید تا این ماموریت اصلی به پایان برسد.

ماموریت اصلی: In the Shadow of the Undercroft

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۸ باشید و ماموریت اصلی Flying Class را انجام داده باشید.

سباستین برای یادگیری یک نفرین از شما خواسته تا با او ملاقات کنید، بنابراین نشانگر را دنبال کنید تا او را در نزدیکی کلاس درس دفاع در برابر هنرهای تاریک پیدا کنید. بعد از صحبت‌ها او را دنبال کنید تا شما را به یک اتاق مخفی هدایت کند در جلوی کمد F را فشار دهید تا وارد اتاق شوید. اتاق را در ابتدا بگردید و سه صندوق را خالی کنید، بعد با سباستین صحبت کنید تا جادوی Confringo را به شما آموزش می‌دهد. در اینجا می‌توانید این جادو را انتخاب کرده و کمی تمرین کنید و مشعل‌های خاموش را با کمک آن روشن کنید. بعد با سباستین صحبت کنید، در طی صحبت با او می‌توانید دروغ بگویید یا راست بگویید و تاثیر خاصی به جز دیالوگ بیشتر یا کمتر ندارد. (دیگر دیالوگ‌ها نیز تاثیرگذار نیستند) بعد از پایان صحبت‌ها از اتاق خارج شوید تا با Ominis Gaunt برخورد کنید، در اینجا بهتر است نگویید که سباستین شما را وارد اتاق کرده و گزینه دوم را انتخاب کنید، بقیه گزینه‌ها اثری ندارند. بعد از پایان صحبت‌ها مرحله به پایان می‌رسد.

ماموریت اصلی: The Map Chamber

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۱۰ باشید و ماموریت اصلی In the Shadow of the Undercroft را انجام داده باشید.

پروفسور Fig برگشته و در هاگوارتز است، پس بروید و او را در دفترش ببینید تا تمام اطلاعات جدیدی را که جمع‌آوری کرده‌اید به او منتقل کنید. پس از گفتگویی کوتاه، به طور خودکار به نزدیکی اتاق نقشه منتقل می‌شوید، بنابراین نشانگر را تا اتاق اصلی دنبال کنید تا دمو آغاز شود. پس از میان‌پرده، با پروفسور Rackham در پُرتره صحبت کنید. (انتخاب‌ها تاثیرگذار نیستند) او به شما از چهار آزمایشی می‌گوید که باید آنها را شکست دهید، که اولین مورد در شمال North Ford Bog واقع است. بعد از صحبت‌ها این ماموریت اصلی به پایان می‌رسد.

ماموریت اصلی: Percival Rackham’s Trial

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۱۱ باشید و ماموریت اصلی The Map Chamber را انجام داده باشید.

ماموریت اصلی: Percival Rackham's Trial

اکنون مکان اولین آزمایش را می‌دانیم، زمان آن فرا رسیده است که به San Bakar’s Tower در منطقه شمالی North Ford Bog بروید. احتمالاً اینجا نرفته‌اید – مگر اینکه در بین ماموریت‌های اصلی یا فرعی، آنجا را کاوش کرده باشید – بنابراین سوار جارو خود شوید و برای سرعت بخشیدن به سفر به آنجا پرواز کنید. پروفسور Fig می‌خواهد ببیند که Elf قبل از رفتن به San Bakar’s Tower چه کار می‌کند، بنابراین جادوی Desillusionment را برای پنهان کردن خود استفاده کنید. تا جایی که می‌توانید به پشت سر Goblin‌ها بروید و از Petrificus Totalus استفاده کنید تا هر تعداد که می‌توانید را بی‌سر و صدا کله پا کنید. (دشمنان با علامت قرمز مشخص هستند، اگر چند تعداد دشمن بود نزدیک آنها اسپل معمولی بزنید تا حواس یکی از آنها پرت شود و بعد یکی یکی آنها را خشک کنید. در این منطقه جادوی Revelio را استفاده کنید و صندوق‌ها مخصوصا در چادرها خالی کنید.)

وقتی همه آنها کله پا شدند، باید منطقه را برای یادداشت جستجو کنید. یاداداشت در یکی از چادرهای سمت چپ است. بعد از برداشتن یادداشت، Elfهایی را که ظاهر می‌شوند را شکست دهید، (اسپل‌های هم رنگ را برای شکستن پسرهای هم رنگ استفاده کنید) سپس به داخل برج بروید (در طبقه پایین صندوق‌ها را خالی کنید) و در طبقه دوم با پُرتره‌ی پرسیوال راکهام چند طبقه بالاتر تعامل کنید. پس از گفتگو، به طبقه پایین برگردید و با جادوی باستانی روی زمین تعامل کنید و وارد درب شوید.

اول در پایین با جادوی باستانی تعامل کنید تا پل ایجاد شود و به سمت دیگر بروید. همینطور که به سمت دیگر می‌روید صندوق‌های سمت چپ و راست را خالی کنید. جلوتر در اتاق بزرگ‌تری هستید، با جادوب باستانی این اتاق تعامل کنید و درون دروازه‌ای که باز می‌شود شوید. در آنجا مسیر را مستقیم بروید تا وارد محیط بعدی شوید. در این محیط چندین دشمن به شما حمله می‌کند که در بین آنها یک دشمن بزرگ نیز وجود دارد. اول از شر دشمنان کوچکتر راحت شوید و بعد روی دشمن بزرگتر تمرکز کنید. مراقب اسپل‌هایی که دشمنان از دور میزنند باشید و مراقب باشید دشمن بزرگ روی سرتان فرود نیاید! بعد از کشتن دشمنان ابتدا وارد مسیر سمت راست شوید به سمت جلو بروید و با شلیک به علامت پل را بالا بیاورید و صندوق را خالی کنید.

ماموریت اصلی: Percival Rackham's Trial

بعد به مسیر اصلی برگردید و به جلو بروید، Accio را اجرا کنید تا روی سکو حرکت کنید تا به منطقه سمت چپ برسید. هنگامی که با جادوی باستانی روی زمین تعامل می‌کنید، وارد درگاه شوید تا محیط کاملا تغییر کند. حال میتوانید به وسیله پلتفورم خود را به سمت دیگر برسانید و درگاه را دور بزنید، چراکه اگر وارد درگاه شوید باز محیط تغییر میکند. درگاه را دور بزنید و وارد مسیر اصلی شده و مسیر را ادامه دهید. در اینجا دو دشمن بزرگ به شما حمله می‌کنند. می‌توانید یکی را با X سریع از بین ببرید و دیگری را سر صبر نابود کنید.

ماموریت اصلی: Percival Rackham's Trial

جلوتر باز یک معمای پلتفورم دیگر است. از مسیر سمت است به طبقه بالا بروید در آنجا پلتفورم را به سمت خودتان بکشید تا جادوی باستانی که انگار روی هواست را ببینید. (عکس بالا) با آن تعامل کنید تا درگاه پایین فعال شود. به طبقه پایین بروید و از پشت وارد درگاه شوید. (نه از جلو) تا محیط تغییر کند و پل وسطی اتاق از بین برود. به طبقه بالا بروید و با پلتفورم را به سمت دیگر اتاق ببرید، حتی میتوانید در بالا در سمت چپ صندوق را نیز خالی کنید. حال که پلتفورم آنجاست به پیش درگاه برگردید و از جلو داخلش شوید. با اینکار پل برمی‌گردد و میتوانید پلتفورم را به سمت جلو ببرید تا مسیر اصلی را ادامه دهید.

جلوتر در پایین پله‌ها صندوق را خالی کنید و به سمت چپ بروید. در محیط بعدی دشمنان بیشتری به شما حمله می‌کنند. مخصوصا سه دشمن بزرگ که کارتان را سخت خواهند کرد. یکی از انها را با x سریع از بین ببرید و بعد به سراغ دوتای دیگر بروید (دشمنان کوچکتر را سریع از بین ببرید و تمرکز را روی دشمنان قوی‌تر بگذارید)، وقتی همه آنها را از بین بردید، مسیر را به جلو رفته و بوسیله پلتفورم و جادوی Accio به سمت دیگر که با علامت مشخص شده بروید.

ماموریت اصلی: Percival Rackham's Trial

در نهایت، با اتاق آخری مواجه خواهید شد که مملو از دشمنان است. همه‌ی آنها را از سر راه کنار بزنید و آنها را بکشید. بعد از اینکه همه را از بین بردید باید با یک Pensieve Guardian بزرگ مبارزه کنید. در ابتدا جادوهای او را جاخالی دهید یا با فشار Q به سمت خودش برگردانید. زیاد نزدیکش نشوید، چراکه از جادویی استفاده میکند که خون زیادی از شما می‌برد، وقتی روی هوا جادویی استفاده کرد به سمت دایره از جادوی هم رنگ استفاده کنید تا آن تلسم باطل شود. همینطور به دشمن ضربه بزنید و در موقع لزوم با X به او بزنید تا روی زمین بشیند و بتوانید ضربات بیشتری به او وارد کنید. همینطور با او مبارزه کنید تا شکستش دهید. (جلوتر جادوی Revelio را استفاده کنید تا صندوق‌های بعدی را پیدا کرده و خالی کنید.)

پس از سقوط، از روی پل عبور کنید و با خاطرات پرسیوال راکهام در حوضچه ارتباط برقرار کنید. پس از میان‌پرده، به اتاق نقشه برگردید و با پروفسور Fig و پروفسور Rakham گفتگو کنید، سپس جداگانه با Charles Rookwood صحبت کنید تا ماموریت تمام شود.

برای خواندن ادامه راهنمایی به منوی اصلی مراجعه کنید…

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است