راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های فرعی (قسمت چهارم)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های فرعی (قسمت چهارم)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

ماموریت فرعی: E-Vase-Ive Manoeuvre

ماموریت فرعی: E-Vase-Ive Manoeuvre

مادام توئیدل (Madam Twiddle) از شما می‌خواهد که مجسمه‌ای را در جنوب Irondale بررسی کنید، پس به آنجا بروید. برای فعال کردن مجسمه، باید تمام 20 گلدان موجود در منطقه مجاور را از بین ببرید. استفاده از جادوی Revelio پیدا کردن آنها را برایتان آسان‌تر می‌کند. برای تکمیل این ماموریت به پیش مادام توئیدل برگردید و با او صحبت کنید تا این ماموریت فرعی به پایان برسد.

ماموریت فرعی: The Hall of Herodiana

برای باز کردن این مرحله فرعی باید مراحل اصلی The Helm of Urtkot, Beasts Class, و The Caretaker’s Lunar Lament را کامل کنید و جادوی  Depulso را با کامل کردن تکلیف Professor Sharp’s Assignment 1 یاد بگیرید.

ماموریت فرعی: The Hall of Herodiana

این ماموریت فرعی را در داخل هاگوارد و بخش Charms Classroom پیدا می‌کنید. (عکس بالا) در آنجا اگر خبری نبود با زدن F صبر کنید تا دختری جلوی تابلوی عکس ظاهر شود. به سمت دختر بروید و با او صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها، به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در آنجا در محل مشخص شده جادوی Depulso را اجرا کنید تا دیوار به کنار برود و در مخفی پیدا شود. با باز شدن مسیر به سمت جلو بروید و وارد در تالار شوید.

ماموریت فرعی: The Hall of Herodiana

به سمت جلو پیشروی تا در روبرویتان به صورت جادویی کنار برود، وقتی به محیط بعدی رسیدید باید یک معمای ساده را حل کنید. به وسیله‌ی جادوی Depulso جعبه وسط اتاق را به سمت انتهای اتاق هول دهید و از آن بالا بروید و خود را به اتاق بعدی برسانید. در بعدی به صورت اتوماتیک باز می‌شود و در اتاق بعدی در وسط اتاق صندوق پیدا خواهید کرد که درونش یک شنل بنفش است.

ماموریت فرعی: The Hall of Herodiana

به سمت جلو بروید و وارد اتاق بعدی شوید تا معمای دوم را حل کنید. در اینجا دو جعبه مشاهده خواهید کرد، یک جعبه دوتایی در سمت راست و یک جعبه تکی در بالا سمت چپ وجود دارد با جادوی Accio جعبه دوتایی را به زیر جعبه تکی هول دهید. با این کار این سه جعبه با هم یکی می‌شوند و حال می‌توانید به راحتی با استفاده از جادوی Accio جعبه را به سمت دیگر بفرستید و دوباره همین جادو را اجرا کنید تا به سمت راست برود حال به راحتی می‌توانید از جعبه بالا بروید خود را به در برسانید، در به صورت اتوماتیک باز می‌شود و می‌توانید از صندوق بعدی جایزه خود را بردارید.

ماموریت فرعی: The Hall of Herodiana

مسیر را به سمت جلو بروید تا وارد اتاق بعدی شوید تا معمای بعدی را حل کنیم.  در بالای محیط یک جعبه قابل حرکت مشاهده می‌کنید، با استفاده از جادوی Accio از کنار جعبه را به سمت راست بکشید. در پشت جعبه جادوی Depulso را اجرا کنید تا به جلو برود. به بالای بلندی بروید و از سمت راست روی جعبه جادوی Accio را اجرا کنید تا جعبه به سمت چپ برود. به روی جعبه قابل حمل بروید و خود را به بلندی سمت چپ برسانید. در آنجا به وسیله‌ی دایره شکلی که در عکس بالا نیز مشخص شده است با جادوی عادی ضربه بزنید با این کار جعبه به سر جای اولیه‌اش باز می‌گردد. حال جادوی Accio را به پشت جعبه بزنید تا به انتهای اتاق برود، باز باز همان جادو را به سمت چپ جعبه بزنید تا به سمت چپ کشیده شود، حال خود را به بالا برسانید و وارد درب اتوماتیک شوید.

ماموریت فرعی: The Hall of Herodiana

از جعبه جایزه تان را بردارید و به سمت جلو بروید و وارد اتاق دفاع جادوی سیاه شوید. حال مسیر را برگردید و خود را به دختر برسانید تا ماموریت به پایان برسد. (اگر گزینه دوم را در دیالوگ‌ها انتخاب کنید مقداری پول به دست می‌آورید.)

ماموریت فرعی: Take the Biscuit

دو مرحله اصلی The Elf, the Nab-Sack, and the Loom و In the Shadow of the Estate را باید انجام دهید تا این ماموریت باز شود.

ماموریت فرعی: Take the Biscuit

ابتدا باید دو مرحله اصلی بالا را رفته باشید تا در هاگزمید این ماموریت فرعی روی نقشه ظاهر شود. به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید و گوبلین صحبت کنید. (پشت او یک صندوق قرار دارد که یک چشم رویش است اگر به صورت مخفیانه به سمت صندوق بروید می‌توانید آن را باز کنید.) به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید، در نزدیکی محل به وسیله جادو خود را پنهان کنید و به سمت جلو پیشروی کنید. به راحتی می‌توانید دشمنان را از پشت خلع سلاح کنید و به جلو و محل مشخص شده در نقشه پیش بروید.

ماموریت فرعی: Take the Biscuit

محل مشخص شده یک قفس است که درونش موجودی جادویی به نام بیسکویت وجود دارد که باید آن را برای گوبلین برگردانید. پس ابتدا تمام دشمنان اطراف قفس را از بین ببرید و بعد به سراغ قفس بروید. بوسیله جادوی Alohomora در قفس را باز کنید. بیسکویت یک Mooncalf ماده است، بوسیله nab-sack این موجود جادویی را گیر بیندازید و به پیش گوبلین ببرید، گزینه دوم را انتخاب کنید تا مقداری پول اضافه نیز بدست بیاورید.

ماموریت فرعی: Absconder Encounter

این ماموریت فرعی را در منطقه Aranshire بدست می‌آورید. 

ماموریت فرعی: Absconder Encounter

به منطقه Edgar Adley بروید و با مرد فروشنده صحبت کنید و بپذیرید که ماموریت را برای او انجام می‌دهید. بعد از پایان صحبت‌ها علامت زردی روی نقشه مشخص می‌شود. به سمت علامت مشخص شده بروید ولی فقط باید مراقب باشید چراکه عنکبوت غول پیکری که باید آن را بکشید لول ۲۲ دارد پس اگر لولتان پایین است بعدا به سراغش بیایید. فاصله خود را با عنکبوت حفظ کنید و روی عنکبوت اصلی یعنی Absconder تمرکز کنید. نیازی به کشتن عنکبوت‌های کوچکتر نیست، مگر اینکه آنها به شما نزدیک شوند. سنگ‌های اطراف را به سمت او پرتاب کنید تا گیج شود و از قدرتی‌های مختلف به صورت ترکیبی روی موجود استفاده کنید تا سریع خونش کم شود. همینطور به موقع از جادوی باستانی خود استفاده کنید تا خون زیادی از موجود کم کنید. بعد از کشتن دشمن اصلی به سمت غار پشت آن بروید و تار عنکبوت را بوسیله آتش از بین ببرید و به سمت جلو پیش بروید. در اینجا از وسایل پشت غار لوت‌ها مخصوصا Heirloom Pocket Watch رابردارید. بعد از برداشتن آیتم به پیش Edgar در منطقه Aranshire برگردید تا ماموریت به پایان برسد. (گزینه دوم را انتخاب کنید تا پول بیشتری بدست بیاورید.)

ماموریت فرعی  Troll Control

این ماموریت فرعی را در منطقه Brocburrow بدست می‌آورید. 

ماموریت فرعی: Troll Control

وقتی به منطقه Brocburrow بروید می‌توانید این ماموریت را از دختری به نام Alexandra که به شکلی سراسیمه جلوی خانه‌ای ایستاده بگیرید. بعد از پایان صحبت‌ها علامتی روی نقشه مشخص می‌شود. به سمت علامت که همان نزدیکی است بروید. در بین درخت‌ها یک Troll مخفی شده است که باید آن را شکست دهید. از سنگ‌های اطراف برعلیهش استفاده کنید. اگر سنگی به سمتتان فرستاد آن را شیلد کنید و بعد سنگ را به سمت Troll بازگردانید و وقتی گیج بود حسابی به او با جادو ضربه بزنید. حتما سعی کنید به شکل ترکیبی با جادوهای مختلف به موجود ضربه بزنید تا سریعتر خونش کم شود. همینطور وقتی تولبار جادوی باستانی‌تان پر شد حتما از آن بر علیه دشمن استفاده کنید. لول این ترول بالاست پس باید به شدت مراقب حملاتش باشید و بیشتر از دور به او حمله کنید و صبر کنید به سمتتان سنگ پرت کند تا بتوانید ضدحمله بزنید و او را چند ثانیه‌ای گیج کنید. بعد از شکست دادن این Troll و برداشتن لوت‌ها، به پیش Alexandra بروید و با او صحبت کنید تا ماموریت به پایان برسد.

ماموریت فرعی: Spot Removal

دو مرحله اصلی Astronomy Class و The High Keep را باید انجام دهید تا این ماموریت باز شود.

ماموریت فرعی: Spot Removal

بعد از انجام دو مرحله اصلی ذکر شده، در هاگزمید و در محلی که در نقشه بالا مشخص است این مرحله فرعی را پیدا خواهید کرد. به محل مشخص شده بروید و با Sacharissa صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها به محل مشخص شده در نقشه در جنگل ممنوعه بروید.

ماموریت فرعی: Spot Removal

در آنجا باید پنج گیاه Bubotubers که در بین درختان هستند را پیدا کنید. (عکس گیاه در بالا مشخص است) می‌توانید در محیط بگردید و از جادوی Revelio برای پیدا کردن بهتر آنها استفاده کنید. در این محیط دشمنانی نیز وجود دارند پس باید مراقب باشید ولی می‌توانید از دید آنها مخفی شوید و فقط به دنبال گیاه بگردید. (دایره بنفش روی نقشه را باید بگردید) همینطور درون غاری که Troll یخی است نیز چندتایی گیاه وجود دارد. لازم نیست با او مبارزه کنید فقط مخفی شوید و گیاهان را جمع‌آوری کنید. بعد از پیدا کردن پنج گیاه به پیش Sacharissa بروید و با او صحبت کنید، در حین صحبت گزینه دوم را انتخاب کنید تا جایزه اضافه بدست بیاورید. با اینکار ماموریت به پایان می‌رسد. 

ماموریت فرعی: Beeting a Curse

مرحله اصلی Charles Rookwood’s Trial را باید انجام دهید تا این ماموریت باز شود.

در قلعه هاگوارد در Greenhouses می‌توانید این ماموریت فرعی را از Samantha بدست بیاورید. به پیش Samantha بروید و با او صحبت کنید، بعد از پایان صحبت‌ها محلی در نقشه مشخص می‌شود. به سمت محل مشخص شده بروید و وارد Dale Family Tomb شوید. 

ماموریت فرعی: Beeting a Curse

در مقبره، به سمت جلو پیش بروید. کمی جلوتر در سمت چپ یک جعبه پیدا خواهید کرد. در سمت چپ با جادوی Accio سنگ‌ها را به کنار بزنید و یا مستقیم بروید و صندوق کوچک بعدی را خالی کنید. جلوتر با جادوی Incendio خارها را به آتش بکشید و بعد از سرازیری به پایین بروید تا با Trollی که در پایین مقبره قرار دارد مبارزه کنید. می‌توانید به شکل مخفیانه به دنبال ماموریت اصلی بروید ولی مبارزه با Troll آنچنان سخت نیست. ضرباتش را به موقع جاخالی دهید و ترکیبی از جادوها برعلیهش استفاده کنید. اگر سنگی به ستمتتان پرتاب کرد با شلید جلوی آن را بگیرید و سنگ را به سمتش برگردانید تا برای چند ثانیه گیج شود و بتوانید ضربات پی در پی به موجود وارد کنید. بعد از کشتن Troll دو راه پیش رو دارید. راه اصلی که به بخش ماموریت می‌رود و راهی در سمت راست که باید از موانعی بالا بروید. اگر از آنجا بالا بروید، دو صندوق و دو آیتم بدست می‌آورید.

کمی جلوتر به یک سری سنگ می‌رسید با جادوی معمولی سنگ‌ها را کنار بزنید و به پایین بپرید. در پایین مسیر مسدود است با جادوی Depulso راه را باز کنید و وارد محل مخفی شوید. در آنجا یک سری آیتم پیدا خواهید کرد. به اتاق قبلی برگردید و خارها را با جادوی معمولی از بین ببرید و به سمت جلو بروید و در بین راه صندوق را خالی کنید. جلوتر باز خارها را با آتش از بین ببرید و باز به محلی که Troll را شکست دادید برگردید. به سمت محل ماموریت بروید و نیم خیز به اتاق بعدی خود را برسانید. در آنجا آیتم را درون قبر قرار دهید. برگردید و مسیر را برگردید و از مقبره خارج شوید. خود را به Samantha در قلعه برسانید و با او صحبت کنید تا ماموریت به پایان برسد. 

ماموریت فرعی: The Plight of the House-Elf

دو مرحله اصلی Astronomy Class و The High Keep را باید انجام دهید تا این ماموریت باز شود.

به اتاق Room of Requirement در قلعه هاگوارد بروید و با Deek صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها علامتی در نقشه ظاهر می‌شود. به سمت محل بروید و وارد Spinners Cavern شوید. درون این غار پر از عنکبوت است، تارهای عنکبوت را با آتش از بین ببرید و به جلو پیش بروید. جلوتر به سمت دیگر بپرید، در سمت چپ یک سوراخ است که به یک صندوق می‌رسد. در سمت راست نیز تعدادی عنکبوت ظاهر می‌شوند. بعد از نابودی عنکبوت‌ها به سمت جلو بروید تار را از بین ببرید و وارد تونل شوید. همینطور در تونل پیش بروید و عنکبوت‌ها را بکشید تا وارد اتاق بعدی شوید. در پشت اتاق دو تخم عنکبوت می‌بینید در همانجا یک صندوق پشت تارها مخفی شده است. بعد از خالی کردن صندوق به سمت تارِ بزرگ بروید و آن را با آتش از بین ببرید. عنکبوت‌های بیشتری ظاهر می‌شود آنها را از بین ببرید. همینطور به سمت جلو رفته و از سربالایی بالا بروید، در بالا به سمت دیگر جهش کنید و بعد نیم خیز شده و وارد شکاف شوید.

ماموریت فرعی: The Plight of the House-Elf

از سمت دیگر بیرون بیایید تا گروهی از عنکبوت‌ها به شما حمله کنند. در اینجا یک عنکبوت بزرگ نیز ظاهر می‌شود با جادوی باستانی می‌توانید خون بسیار زیادی از او کم کنید. بعد از کشتن تمام دشمنان، تار عنکبوت را از بین برده و از سربالایی بالا بروید. جعبه‌های جلوی شکاف را از بین ببرید و وارد شکاف شوید. وارد محیط بزرگتر که شوید یک Acromantula ظاهر می‌شود. به موقع از ضربات مرگبار او جاخالی دهید و از جادوی باستانی بر ضدش استفاده کنید. در محیط علاوه بر باس عنکبوت‌های کوچکتر نیز ظاهر می‌شوند ولی بیشتر تمرکز خود را روی باس اصلی بگذارید چراکه ضربات او بسیار مرگبار است. جعبه‌ها و سنگ‌های درون محیط را به سمت باس اصلی پرتاب کنید تا کمی گیج شود و بعد از ترکیبی از جادوها بر علیهش استفاده کنید تا خونش کم شود. وقتی تولبار جادوی باستانی پر شد بلافاصله بر روی باس آن را اجرا کنید تا خون او بسیار کم شود. او چندین بار پشت سرهم به شما حمله می‌کند که باید به موقع این حملات را جاخالی دهید. 

بعد از شکست دادن Acromantula می‌توانید محیط را بگردید و یک صندوق حاوی آیتم‌های بنفش پیدا کنید. بعد به بلندی رفته و از آتش برای از بین بردن تار استفاده کنید و به سمت جلو پیش بروید. به سمت دیگر بپرید و تخته چوب‌ها را از بین برده و وارد محیط بعدی شوید. در آنجا نامه را کنار جسد مرده Tobbs بردارید و بخوانید. به سمت جلو و بعد به سمت دیگر آب رفته و همینطور پیش بروید تا به یک صندوق برسید، صندوق را خالی کرده تخته‌‌ها را از بین ببرید و به سمت محل خروج حرکت کنید. به پیش Deek در اتاق Room of Requirement برگردید و با او صحبت کنید و در مورد دوستش Tobbs با او حرف بزنید تا ماموریت به پایان برسد.

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است