راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های فرعی (قسمت دوم)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های فرعی (قسمت دوم)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

ماموریت فرعی: Venomous Valour

انجام Professor Hecat’s Assignment 1 این ماموریت فرعی را باز می‌کند.

ماموریت فرعی: Venomous Valour

ماموریت Venomous Valor با صحبت با Duncan Hobhouse در طبقه پایینی برج Defense Against The Dark Arts شروع می‌شود. او از شما می‌خواهد که یک راهرو گیاه‌شناسی پنهان را پیدا کنید، بنابراین نشانگر را دنبال کنید تا به مقصد برسید. (در طول مسیرتان یک کتاب پرنده را روی حوض می‌توانید بگیرید) وقتی به محل رسیدید می‌توانید به وضوح دَری را ببینید که توسط درختان انگور مسدود شده است. برای از بین بردن آنها، جادوی Incendio را اجرا کنید. پس از داخل شدن جلوتر، جادوی Lumos را برای عبور از شاخه‌های شیطانی سیاه اجرا کنید. (شاخه از نور خوششان نمی‌آید) همانطور که در راهروی راهرو حرکت می‌کنید، با اجرای Lumos مسیر را ادامه دهید. جلوتر به یک مسیر باریک در سمت راست می‌رسید، از پله‌ها بالا بروید و در انتها بپرید و خود را صندوق برسانید، درون صندوق یک شالگردن است. به پایین برگردید و باز به سمت جلو بروید تا به انتهای مسیر برسید. در انتها وسایل و موانع را با جادوی Incendio از بین ببرید تا به صندوق دیگری برسید که درونش یک آیتم دیگر است. مسیر را برگردید و خود را به محل مشخص شده برسانید تا در نهایت یک Giant Venomous Tentacula را پیدا می‌کنید. (در سمت راست پول‌ها را بردارید.) به آن نزدیک شوید و یک برگ از این گیاه عجیب را بردارید، سپس از طریق نردبان سمت راست خود آنجا را ترک کنید. در آنجا اول تمام گیاهان را بردارید تا صندوقی که در انتهای اتاق است مشخص شود و آن را خالی کنید تا یک عینک افسانه‌ای بدست بیاورید. در آخر با برگی که در دست به پیش Duncan Hobhouse برگردید و برگ را به او بدهید تا این ماموریت فرعی را کامل کنید.

ماموریت فرعی: The Lost Astrolobe

ماموریت فرعی: The Lost Astrolobe

هنگامی که در Lower Hogsfield هستید، دانش‌آموزی را می‌بینید که در سمت شرق روی اسکله ایستاده است. (نقشه بالا) Grace Pinch-Smedley از شما می‌خواهد که میراث خانوادگی او را از دریاچه Black بیرون بیاورید، بنابراین به داخل دریاچه بپرید و به سمت نشانگر هدف شنا کنید. وقتی به دایره بنفش روی مینی مپ خود رسیدید، با تکه‌های سفید آب که کمی متلاطم‌تر است، تعامل کنید. شما برخی از آیتم‌ها را پیدا خواهید کرد و در نهایت، موردی که Grace به دنبال آن است را نیز خواهید یافت. در آخر به ساحل برگردید و آیتم را برای تکمیل این ماموریت فرعی به Grace بدهید.

ماموریت فرعی: Carted Away

ماموریت فرعی: Carted Away

می‌توانید این ماموریت فرعی را با سفر به هاگزفیلد پایینی (Lower Hogsfield) و صحبت با Arn در نزدیکی دریاچه آغاز کنید. دارایی‌های او توسط گوبلین‌ها دزدیده‌ شده و او از شما می‌خواهد که آنها را پس بگیرید. به سمت محل مشخص شده بروید تا مخفیگاه آنها را در فاصله 500 متری پیدا کنید. هنگامی که به آنجا رسیدید، همه گوبلین‌ها را در کمپ بکشید. برخی از آنها خطرناک‌تر هستند و ضربات سنگینی وارد می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که چند معجون Wiggenweld (برای پر کردن خونتان) همراه خود داشته باشید. همچنین به رنگ سپرهای آنها توجه کنید و از جادوی هم رنگ برای از بین بردن آنها استفاده کنید، همینطور بهتر است اول از شر دشمنانی که از دور ضربه می‌زنند خلاص شوید. (درون کمپ یک Merlin Trials وجود دارد که باید گوی‌های کوچک را در محل‌های مشخص شده قرار دهید تا حل شود. یک سری گوی در پشت دروازه فلزی، یک سری در زیر برجی در شمال شرقی کمپ و یک سری گوی در جنوب کمپ زیر علف‌ها پیدا خواهید کرد. از جادوی Revelio برای آشکار کردن محل گوی‌ها و محلی که باید گوی‌ها را داخل آن بگذارید استفاده کنید.)

وقتی همه آنها مردند، به دروازه‌های فلزی پشت‌ بروید و آنها را باز کنید. چرخ دستی‌ها خود به خود باز می‌گردند، بنابراین برای تکمیل این ماموریت فرعی نزد Arn برگردید. بعد از این می‌توانید با او تجارت کنید.

سری مراحل فرعی Summoner’s Court

مسابقه اول (Match 1)

باید مراحل اصلی Potions Class  و Trials of Merlin را انجام دهید تا این مرحله فرعی باز شود.

در نزدیکی محلی که برای اولین بار Charms Class را انجام داده‌اید با صحبت با دانش‌ آموزی به نام Leander Prewett می‌توانید این مرحله فرعی را  بدست بیاورید. حال باید با او رقابت کنید، باید مراقب جعبه‌های وسط راه باشید و طوری از جادوی Accio استفاده کنید و بعد جادو را قطع کنید که گوی در بخش عقب‌تر زمین قرار بگیرد تا امتیاز بیشتری بدست بیاورید. سعی نکنید زیاد طمع کنید چراکه اگر گوی به زمین بیفتد هیچ امتیازی بدست نمی‌آورید و این کارتان را بسیار سخت می‌کند. سه گوی را نسبت به Leander در محل عقب‌تر و بهتری قرار دهید تا این مسابقه را پیروز شوید.

مسابقه دوم (Match 2)

برای باز کردن این ماموریت باید ماموریت‌های The Helm of UrtkotBeasts Class و The Caretaker’s Lunar Lament را انجام داده باشید.

در نزدیکی محل مسابقه اول با Samantha Dale صحبت کنید تا این ماموریت فرعی آغاز شود. باز باید از جادوی Accio برای کشیدن به عقب گوی‌ها استفاده کنید ولی اینجا فرقش در این است که باید مراقب مناطق دایره‌ای باشید، آن مناطق گوی‌های شما را به سمت بیرون می‌کشد. پس طوری گوی‌ها را به عقب بکشید که در این مناطق قرار نگیرند. پس از پیروزی بر این مسابقه این ماموریت فرعی به پایان می‌رسد.

مسابقه سوم (Match 3)

برای باز کردن این ماموریت باید ماموریت‌ Charles Rookwood’s Trial را انجام داده باشید.

در نزدیکی محل مسابقه اول و دوم با Grace Pinch-Smedley صحبت کنید تا این ماموریت فرعی آغاز شود. باز باید از جادوی Accio برای کشیدن به عقب گوی‌ها استفاده کنید ولی اینبار باید باید گوی‌ها را طوری بکشید که روی بلندی‌ها قرار بگیرند تا ۱۰۰ امتیاز بدست بیاورید و حتی می‌توانید با ضربه زدن به گوی‌های حریف آنها را از محل امتیاز ۱۰۰تایی خارج کنید تا امتیاز بیشتری بدست بیاورید. بعد از پیروزی در این مسابقه این ماموریت فرعی به پایان می‌رسد.

ماموریت فرعی: Dissending for Sweets

باید مراحل اصلی Potions Class  و Trials of Merlin را انجام دهید تا این مرحله فرعی باز شود.

ماموریت فرعی: Dissending for Sweets

در قلعه هاگوارد و در بخش Entrance Hall با Garreth Weasley صحبت کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید. بعد از صحبت‌ با ویزلی به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و به دنبال مجسمه‌ای که در عکس بالا مشخص شده بگردید و در جلوی آن جادوی Revelio را بزنید تا Field Guide Page را بدست بیاورید، بعد با زدن F با مجسمه تعامل کنید تا به پشت مجسمه بروید. جلوتر از جادوی Reparo استفاده کنید تا آسانسور تعمیر شود (در کنار آسانسور یک صندوق وجود دارد) و بعد سوارش شوید و به پایین بروید. در غار به جلو بروید و تارها با جادوی Incendio از بین ببرید. (در سمت چپ یک صندوق بعد از، نابود کردن تارها وجود دارد)

جلوتر به یک پلتفورم چوبی می‌رسید، با جادوی Levioso را بزنید تا روی هوا معلق شود و با استفاده از آن به بالا بروید. در بخش بعدی نیز همینکار را بکنید و با پرش به سمت جلو بروید. در قسمت بعدی پلتفورم خراب است با جادوی Reparo آن را تعمیر کنید، با جادوی Levioso آن را معلق کنید و به سمت دیگر بروید، در سمت چپ تارها را با Incendio از بین ببرید و با Reparo پلتفورم را تعمیر بعد Accio را در بخش بالایی به کار بگیرید تا صاف شود و در آخر Levioso را بزنید تا معلق شود و بتوانید به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. همینطور جلو بروید تا به پل برسید از سمت چپ پل صندوق را خالی کنید، با Incendio دو آتشدان را روشن کنید تا در باز شود. آیتم‌ها را از پشت نبردبان بردارید و از نبردبان بالا بروید. از صندوق زیر پله آیتم را بردارید و بعد از روی قفسه جلوی پله‌هایی که به سمت بالا می‌رود Billywig stings را بردارید، به پیش ویزلی در هاگوارد برگردید تا ماموریت تمام شود. حتما گزینه دوم را بزنید و درخواست پول کنید تا ۳۰۰ سکه بدست بیاورید.

ماموریت فرعی: Flight Test

باید مرحله اصلی Flying Class را انجام دهید تا این مرحله فرعی باز شود.

برای شروع این ماموریت فرعی به پیش آلبی ویکز (Albie Weekes) در هاگزمید بروید و با او صحبت کنید و یک جاروی جادویی به انتخاب خودتان بخرید. (در مغازه او یک صندوق وجود دارد) (از این به بعد می‌توانید با زدن Tab و بعد عدد ۳ در پی سی چوب جادویی را در محیط باز به کار بگیرید و آزادانه در بازی پرواز کنید.) حال به زمین کوئیدیچ (Quidditch Pitch) بروید، و با ایملدا ریس (Imelda Reyes) صحبت کنید. او از شما می‌خواهد تا از بین ۲۲ حلقه در کمتر از ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه رد شوید. با کلیک چپ سرعت جارو را بیشتر کنید و به سمت جلو بروید، حتما از بین حلقه‌ها رد شوید تا جریمه نشوید. رد نشدن از هر حلقه ۳ ثانیه به رکورد کلی شما اضافه می‌کند. با استفاده از حباب‌هایی که در هوا است سرعت حرکت جارو را بیشتر کنید. در نهایت رکورد را بشکنید و به ایملدا ریس گزارش دهید. سپس باید بروید و آلبی ویکز (Albie Weekes) را در هاگزمید ببینید.

ماموریت فرعی: Interior Decorating

ماموریت فرعی: Interior Decorating

پس از تکمیل ماموریت اصلی The Room of Requirement، می‌توانید این ماموریت فرعی را با صحبت با پروفسور ویزلی (Weasley) آغاز کنید. او به شما می‌گوید که Moonstoneها را جمع‌آوری کنید، اما اگر قبلاً به اندازه کافی بازی را پیش‌برده باشید، می‌توانید بلافاصله این ماموریت را ادامه دهید. پروفسور از شما می‌خواهد اتاق را تزئین کنید، بنابراین پنج تزئینات دیواری و پنج تزئینات کف اتاق را در هر جایی که دوست دارید قرار دهید. در مرحله بعد، یک جادوی جدید به نام Altering به شما آموزش داده می‌شود. از آن برای تغییر رنگ و تنظیم اندازه آیتم‌های موجود در اتاق استفاده کنید.

سپس باید کف یا بالکن را با استفاده از جادوی Altering سفارشی کنید، بنابراین آن را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید و سپس با Deek صحبت کنید. او به شما اجازه می‌دهد فضای اتاق را تغییر دهید، و در آخر با صحبت با پروفسور ویزلی، ماموریت فرعی را تکمیل کنید.

ماموریت فرعی: Follow the Butterflies

باید مرحله اصلی Jackdaw’s Rest  را انجام دهید تا این مرحله فرعی باز شود.

به هاگزمید و کافه سه دسته جارو (The Three Broomsticks) بروید و با Clementine Willardsey صحبت کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید. بعد از پایان صحبت‌ها، بعد از صحبت‌ها به سمت محل مشخص شده در نقشه در جنگل ممنوعه بروید. در محل مشخص شده شما گروهی از پروانه‌ها را می‌بینید آنها را دنبال کنید تا منطقه وسیع‌تری در مینی مپ علامت گذاری شود. جلوتر می‌توانید مقداری Moonstone نیز جمع‌آوری کنید. جلوتر (سمت رودخانه نروید بلکه از کنار آن به سمت جلو بروید) در انتهای دایره بنفش صندوقی وجود دارد که پروانه‌ها در حال پرواز بالای سر آن هستند. آیتم درون جعبه را بردارید و به پیش کلمنتاین بازگردید و با او صحبت کنید و گزینه اول را بزنید اگر جایزه‌ای که دریافت کردید ارزشش را داشته و گزینه دوم را بزنید اگر جایزه‌ای که از صندوق برداشتید بدردتان نمی‌خورد! در کل فرقی نمی‌کند و با این انتخاب ماموریت به پایان می‌رسد و یک تزئین برای اتاقتان بدست می‌آورید.

ماموریت فرعی: A Demanding Delivery

باید مرحله اصلی Flying Class را انجام دهید تا این مرحله فرعی باز شود.

Professor Sharp's Assignment 1

به هاگزمید و معجون فروشی J. Pippins Potions (عکس بالا) بروید. در آنجا با Parry Pippin صحبت کنید و گزینه دوم را انتخاب کنید تا ماموریت را بدست بیاورید. بعد از صحبت‌ها باید سه معجون Invisibility را به شهری در Keenbrdige ببرید و آنها را به Fatimah Lawang تحویل دهید. وقتی از هاگزمید خارج شدید سوار جارو شوید و به سرعت به سمت مقصد بروید. در مقصد با Fatimah Lawang صحبت کنید، بعد برای اینکه او باور کند که معجون‌های واقعی را می‌خرد ابتدا یکی از معجون‌های Invisibility را بخورید (Tab را فشار دهید و معجون را انتخاب کنید) و بعد با او دوباره صحبت کنید و سه تای دیگر را تحویل او بدهید. (گزینه اول) (می‌توانید از او دو معجون wiggenweld بخرید که برای پر کردن خون در موقع خطر ضروری است)

به پیش Parry Pippin برگردید و خبر دهید که معجون‌ها را تحویل داده‌اید، در آخر گزینه I’d like an additional fee را انتخاب کنید (گزینه دوم) تا ۵۰۰ سکه بیشتر بدست بیاورید.

برای خواندن ادامه راهنمایی به منوی اصلی مراجعه کنید…

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

دیدگاه ها بسته شده است