راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت ششم)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت ششم)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

[lwptoc min=”1″ toggle=”0″ hideItems=”1″]

ماموریت اصلی: Niamh’s Fitzgerald’s Trial

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۲۳ باشید و ماموریت‌ The Polyjuice Plot را انجام داده باشید.

اکنون رمز ورود به دفتر مدیر را داریم و به حالت اول خود بازگشته‌ایم، نشانگر هدف را تا دفتر مدیر دنبال کنید. (قبل از پله‌ها جادوی Revelio را بزنید تا یک Page را پیدا کنید.) پس از داخل شدن و صحبت با قاب عکس، به کتاب روی پایه در پشت دفتر نزدیک شوید تا آزمایش را آغاز کنید.

ماموریت اصلی: Niamh's Fitzgerald's Trial

در این نقطه جهان به صورت دستی ترسیم می‌شود و Niamh Fitzgerald  شما را در شهری راهنمایی می‌کند که نباید در آن دیده شوید. (این مرحله یکی از زیباترین مراحل بازی محسوب می‌شود.) جلوتر یک دشمن عجیب که در عکس بالا نیز مشخص است ظاهر می‌شود و برخی از مردم را به ارواح تاریک تبدیل می‌کند، در اینجا شما به طور خودکار Disillusionment را روی خود اجرا می‌کنید، سپس باید لحظات مناسبی را برای پیشروی انتخاب کنید. دشمنان را بپائید تا بفهمید که چه زمانی می‌توانید به جلو حرکت کنید، به سمت مخالف حرکت آنها پیش بروید و مسیر را بدون دیده شدن جلو بروید. هرچه جلوتر می‌روید اینکار کمی سخت‌تر می‌شود و تعداد دشمنان نیز بیشتر می‌شود و باید با حواس جمع‌تری به سمت جلو پیشروی کنید. مسیر حرکتی دشمنان را به ذهن بسپارید و لحظه مناسب برای پیشروی انتخاب کنید.

جلوتر به جایی می‌رسید که باید از نبردبان بالا رفته و مسیر بالا را برای پیشروی انتخاب کنید. به جایی می‌رسید که تعداد بسیار بسیار زیادی دشمنان سیاه وجود دارند. به سرعت جلو بروید و پشت جعبه‌ها مخفی شوید و پیشروی کنید. وقتی حواس دشمنان نبود به سمت جلوتر بروید. جلوتر دشمنان بزرگ سر می‌رسد و تعداد زیادی دشمن را جلویتان ظاهر می‌کند. در اینجا به عقب برگردید، دری در دیوار باز می‌شود، داخل شوید و جلو بروید و باز وقتی حواس دشمنان نبود پیشروی کنید. در نهایت، یک شنل اسرارآمیز که شما را نامرئی می‌کند را در باغ پیدا کنید. (به نظر می‌رسد همان شنل هری پاتر خودمان است!) با این شنل، می‌توانید آزادانه از کنار دشمنان عبور کرده و در مسیری که در ابتدا مسدود شده بود، به سمت جلو ادامه دهید تا وارد بخش بعدی شوید.

ماموریت اصلی: Niamh's Fitzgerald's Trial

در بخش بعدی، شما یک عصای مرموز را برمی‌دارید. از جادوی Bombarda برای از بین بردن آوارهایی که مسیر شما را مسدود کرده‌اند، استفاده کنید. در مرحله بعد، دشمنان را به سرعت بکشید و وارد بخش بعدی شوید. در اینجا تعداد دشمان کمی بیشتر است ولی مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. از اسپل‌هایی که در اختیار دارید استفاده کنید و همه آنها را بکشید. در بخش بعدی اما باید با چندین موج از دشمنان بجنگید که این قسمت بخاطر وجود ترول‌های بزرگ سخت می‌شود. پیشنهاد می‌شود در اینجا فقط روی ترول تمرکز کنید و دشمنان کوچک‌تر را بی‌خیال شوید، چراکه آنها باز ظاهر خواهند شد. پس روی ترول تمرکز کنید. سنگی که از دور پرت می‌کند را با Q بلاک کنید و با Z سنگ را به سمتش پرت کنید. به موقع جاخالی دهید تا به دیوار برخورد کند و سریعتر کشته شود. بعد از کشتن اولین ترول دو ترول دیگر همزمان ظاهر می‌شوند. دشمنان سیاه دیگر نیز بسیار زیاد هستند. باز پیشنهاد می‌شود فقط روی دو ترول تمرکز کنید و آنها را یکی یکی از بین ببرد. در این فاز سگ‌ها نیز ظاهر می‌شوند. اگر بخواهید روی دیگر دشمنان به جز ترول‌ها در ابتدا تمرکز کنید نبرد فرسایشی شده و صد در صد در درجه سختی Hard شکست را تجربه خواهید کرد. بعد از کشتن دو ترول اینبار به راحتی دیگر دشمنان را بکشید تا مبارزه با پیروز شوید جلوتر شما یک سنگ مرموز را برمی‌دارید.

در انتهای مسیر به قبر نزدیک شوید و بعد به دنبال زن رفته و سپس با حوضچه تعامل کنید تا حافظه را مشاهده کنید. پس از آن، برای تکمیل این ماموریت اصلی به اتاق نقشه برگردید و صحبت‌ها را گوش کنید.

ماموریت اصلی: In the Shadow of the Mountain

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۲۴ باشید و تکیلف Professor Howin’s Assignment را انجام داده باشید.

برای شروع این ماموریت اصلی، سباستین را در منطقه جنوب‌شرقی دریاچه Marunweem ملاقات کنید. برای رسیدن به آنجا، باید از یک شبکه‌ی غار‌ مانند عبور کنید که در انتهای باتلاق دریای جنوبی شروع می‌شود. (نمی‌توانید از بالای کوه پرواز کنید و باید از داخل تونل بگذرید) اگر نمی‌خواهید بجنگید، راحت از کنار همه دشمنان رد شوید. سپس می‌توانید به جایی که سباستین است پرواز کنید. بعد از صحبت با سباستین، دامنه کوه را از طریق مسیر طی کنید و در صورت تمایل با Elfها درگیر شوید یا مخفیانه آنها را از بین ببرید. در نهایت یک کمپ دشمن پیدا خواهید کرد که همه Elfهای داخل آن باید کشته شوند. شیلدهای آنها را با جادوی هم رنگ از بین ببرید و در مواقع ضروری ضربات قرمز را جاخالی داده و ضربات زرد را با Q دفع کنید. (بعد از کشتن دشمنان صندوق را از داخل چادر خالی کنید) پس از آن، مسیر را ادامه دهید و به بلندی بروید، در مسیر سمت راست اول الوار را با جادوی Depulso کنار بزنید. بعد خارها را با آتش از بین ببرید تا در انتها به صندوقی با یک آیتم افسانه‌ای برسید. جلوتر مسیر را ادامه دهید تا زمانی که اردوگاه دشمن دیگری را پیدا کنید و به روش خودتان دشمنان آن را پاکسازی کنید. بعد از پاکسازی با سباستین صحبت کوتاهی خواهید داشت، بعد مسیر را ادامه دهید و داخل تونل شوید.

ماموریت اصلی: In the Shadow of the Mountain

عنکبوت‌های زیادی در اولین منطقه منتظر شما هستند که اگر در سطح مناسب نباشید کمی زمان می‌برد تا آنها را نابود کنید. جلوتر بعد از کشتن عنکبوت‌ها، با استفاده از جادوی Depulso و Incendio  قلوه سنگ و تار عنکبوت‌ها را پاکسازی کرده و به جلو پیشروی کنید. (در اینجا اگر مسیرهای فرعی را بروید و تار عنکبوت‌ها را نابود کنید به صندوق می‌رسید) مسیر اصلی را جلو بروید، از پله‌ها بالا رفته و تار عنکبوت را نابود کنید و بعد سنگ‌ها را کنار بزنید. بعد از تونل یک مبارزه عنکبوتی دیگر در انتظار شماست. در این مبارزه به خصوص عنکبوت‌های بزرگ می‌آیند که اگر تولبار جادوی باستانی‌تان پر است با X سریع کار آنها را بسازید تا برایتان دردسر درست نکنند. بعد از کشتن تمام عنکبوت‌ها در سمت چپ صندوق‌ها را بردارید. (پشت تار عنکبوت صندوق را خالی کنید) بعد در اتاق به دنبال سه نماد بگردید، R را بزنید تا آنها با رنگ آبی کم رنگ مشخص شوند. دو تای آن‌ها درست کنار درب و سومی پشت سر شماست. بعد از شلیک به سه نماد در باز می‌شود.

ماموریت اصلی: In the Shadow of the Mountain

جلوتر یک مبارزه بزرگ با ترول در راه است که احتمالاً دشوار خواهد بود چراکه همزمان عنکبوت‌ها نیز مزاحمتان می‌شوند. وقت بگذارید و از ضربات آن دوری کنید و سنگ‌هایی که پرت می‌کند را با Q بلاک کرده و با Z به سمت خودش پرت کنید. نزدیک دیوار باشید تا وقتی به سمتتان یورش آورد جاخالی دهید تا به دیوار برخورد کند و بتوانید دمیج زیادی به او وارد کنید. هنگامی که دشمنان را شکست دادید، به سمت مسیر مخالف مشخص شده بروید تا به چند صندوق برسید. در مسیر اصلی از Reparo روی آوارهایی که راه پله را مسدود کرده، استفاده کنید تا تعمیر شود. بوسیله جادوی Wingardium Leviosa جعبه را کنار طاقچه قرار دهید، سپس روی آن Levioso استفاده کنید تا در جای خود معلق شود تا بتوانید بوسیله آن بالا بروید. وقتی به سطح بالایی رسیدید، با جادوی Revelio محیط را بگردید تا سه علامت در بالا پیدا کنید. یکی از علامت‌ها در سمت دیگر محل است و سنگ‌ها جلوی آن را مسدود کرده است. به سه علامت شلیک کنید تا در باز شود. در داخل، آخرین قطعه بوم را در طبقه بالا روی میز خواهید یافت. سپس می‌توانید به Undercroft بازگردید و بوم را تکمیل کنید و با سباستین حرف بزنید و دموها را ببینید تا ماموریت تمام شود.

ماموریت اصلی: Lodgok’s Loyalty 

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۲۴ باشید و ماموریت In the Shadow of the Mountain را انجام داده باشید و همینطور حتما باید نامه Lodgok را در بخش Owl Post بخوانید تا این ماموریت باز شود.

ماموریت اصلی: Lodgok's Loyalty 

وقت آن است که به Lodgok بپیوندید زیرا او سعی می‌کند به تنهایی وارد معدن ساحلی شود. به معدن در جنوب‌شرقی در منطقه Marunweem Lake بروید و مراقب Elfها و مخصوصا ترولی باشید که بیرون نگهبانی می‌دهند. هنگامی که وارد شدید، به دنبال نشانگر بروید، کمی جلوتر دشمنان را مخفیانه بکشید و بعد سوار ترن شوید و به جلو بروید. در جلو در بالای پله‌ها کوره را روشن کنید، به سمت جلو بروید و بوسیله پلتفورم و جادوی Accio به سمت دیگر بروید. جلوتر دشمنان بیشتری هستند مخفیانه دخل آنها را بیاورید. بعد محیط را کامل بگردید و صندوق‌ها را خالی کنید. در اینجا می‌توانید آسانسور را فعال کنید تا به طبقه پایین بروید. در پایین هم دشمنان مختلفی مخصوصا یک ترول وجود دارد اگر همه آنها را بکشید یک صندوق بزرگ با یک آیتم افسانه‌ای بدست خواهید آورد. به طبقه بالا بروید و مسیر اصلی را پیش بگییرد و باز با استفاده از جادوی Accio و پلتفورم به سمت دیگر بروید. (عکس بالا)

ماموریت اصلی: Lodgok's Loyalty 

جلوتر دشمنان بیشتری وجود دارند با جادوی Disillusionment مخفی شوید و آنها را از پشت خشک کنید. بعد از شکست دادن تمام دشمنان کوره را با آتش روشن کنید و بعد سوار ترن بعدی شوید و به جلوتر بروید. اگر در جایی ایستادید می‌توانید یک صندوق گیر بیارید و بعد باز سوار ترن شوید تا جلوتر بروید. در محل بعدی کوره را روشن کنید و سوار اسانسور شوید تا به بالا بروید. جلوتر دمویی آغاز می‌شود. پس از میان‌پرده، تمام دشمنان را بکشید. پیشنهاد می‌شود مخفیانه دشمنان ریزتر را بکشید و بعد روی ترول تمرکز کنید و کارش را بسازید. بعد از شکست دادن دشمنان جادوی Revelio را بزنید و بعد ستون‌هایی را که سقف را نگه داشته را از بین ببرد، شما باید هر سه تای آنها را نابود کنید که Bombarda به سرعت این کار را انجام می‌دهد. پس از میان‌پرده، نشانگر هدف را دنبال کنید تا معدن را ترک کنید و ماموریت تمام شود.

 

ماموریت اصلی: San Bakar’s Trial

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۲۴ باشید و ماموریت Lodgok’s Loyalty را انجام داده باشید.

ماموریت اصلی: San Bakar's Trial

اکنون می‌دانیم که Ranrok در حال انجام چه کاری است، به اتاق نقشه برگردید تا با نگهبانان صحبت کنید. آنها به شما امکان دسترسی به آزمایش نهایی را می‌دهند. پس از گپ زدن، باید به شرق Bainburgh در منطقه Cragcroftshire سفر کنید. استفاده از سفر سریع و جارو به شدت توصیه می‌شود. به محض ورود، به دنبال سرنخی برای ورود به محل بگردید، تمام شاخ و برگ‌هایی است که دیوار پشتی را پوشانده است، پس از جادوی Incendio برای از بین بردن شاخ و برگ‌ها استفاده کنید، سپس با پروفسور Fig صحبت کنید.

ماموریت اصلی: San Bakar's Trial

پس از آن، باید با دنبال کردن نشانگر هدف به سمت ساحل Clagmar بروید تا ارباب ساحل را پیدا کنید. به نظر می رسد که ارباب ساحل یک Graphorn است که باید آن را در نبرد شکست دهید. از جادوی باستانی برای کم کردن خونش استفاده کنید. اجسام درون محیط را به سمتش پرتاب کنید تا خونش کم شود. به موقع جاخالی دهید و حملاتی که می‌توانید (زرد رنگ) را با Q دفع کنید. وقتی خونش نصف می‌شود وحشی‌تر می‌شود اما مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد مانند فاز اول مبارزه را ادامه دهید تا دمو آغاز شود. در حین دمو گزینه‌هایی به نمایش درآمد، زانو زدن یا Kneel را در آنجا انتخاب کنید. این مورد به شما اجازه می‌دهد که سوارش شوید و با نشستن بر پشت جانور به سمت محل مشخص شده بروید و تمام دشمنان را در طول مسیر زیر پا بگذارید. (حال که به Graphorn دسترسی پیدا کردید به اتاق نیازمندی‌ها بروید و او را پرورش دهید تا بتوانید شاخش را بدست بیاورید. این مورد برای ارتقای نهایی بسیاری از آیتم‌ها ضروری است)

احتیاج نیست تمام مسیر را بگردید فقط از سفر سریع استفاده کنید و وقتی نزدیک محل بودید به سادگی Graphorn را از منوی Tab فرا بخوانید و روی دایره قرار بگیریرد تا در باز شود. سپس به داخل بروید و حافظه را در حوضچه مشاهده کنید. استفاده از گذرگاه جادویی، شما را به اتاق نقشه بر می‌گرداند تا بتوانید با نگهبانان صحبت کنید تا این ماموریت نیز به پایان برسانید.

ماموریت اصلی: Wand Mastery 

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۲۴ باشید و ماموریت San Bakar’s Trial را انجام داده باشید.

ماموریت اصلی: Wand Mastery 

وقت آن است که چوب‌دستی مخصوص نگهبانان را بسازید، پس به Ollivanders در هاگزمید بروید. هنگامی که چوب‌دستی ساخته شد، Victor Rookwood در بیرون برای شما کمین می‌کند. شما به یک میدان مبارزه منتقل خواهید شد که در آن باید دوستان و خود Rookwood را شکست دهید. دشمنان موج به موج اضافه می‌شوند، در اینجا باید از همه دانش‌تان برای شکست دشمنان استفاده کنید. ضربات قرمز را جاخالی دهید، ضربات زرد را با Q به سمت دشمنان بازگردانید. با Z وسایل محیط را به سمت دشمنان پرت کنید و با جادوی هم رنگ شیلد دشمنان خاص را بشکنید. پس از اینکه دشمنان را کشتید ناگهان Rookwood ظاهر می‌شود و باید دکمه مشخص شده را به سرعت بزنید تا شکستش دهید. با شکست خوردن او گروه دیگری از دشمنان ظاهر می‌شود باز آنها را شکست دهید تا Rookwood بار دیگر سر و کله‌اش پیدا شود و دکمه مورد نظر را به سرعت فشار دهید تا شکست بخورد و ماموریت به پایان برسد. (بعد از شکست دادن دشمنان صندوق داخل ساختمان را خالی کنید)

ماموریت اصلی: The Final Repository

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۲۴ باشید و ماموریت Wand Mastery را انجام داده باشید.

برای گفتگوی مهم با پروفسور Fig و نگهبانان، به اتاق نقشه در زیر هاگوارتز برگردید. در اینجا نقشه کنار می‌رود و می‌توانید وارد پایین هاگوارد شوید. در ابتدا به دنبال پروفسور Fig مسیر را به سمت جلو بروید. همینطور به دنبال پروفسور بروید تا دشمنان مختلفی جلویتان ظاهر شود، آنها را شکست دهید و به جلو بروید.

ماموریت اصلی: The Final Repository

در بخش بعد با دو Troll به طور همزمان روبرو خواهید شد که اگر مراقب نباشید چالش بزرگی را به وجود می‌آورند. در میان مبارزه با آنها دسته‌ای از گابلین‌ها به آنها ملحق می‌شوند ولی پیشنهاد می‌کنیم فقط روی یک ترول تمرکز کنید و کارش را خیلی سریع بسازید و گرنه مبارزه سخت خواهد شد. سنگی که ترول‌ها از دور پرت می‌کنند را با Q بلاک کنید و با Z سنگ را به سمتشان پرت کنید. به موقع جاخالی دهید تا به دیوار برخورد کنند و سریعتر کشته شوند. بعد از کشتن هر دو ترول و دیگر دشمنان جادوی Revelio را اجرا کنید تا محل آبی را بیابید و به سمتش بروید تا بتوانید مسیر را باز کنید. حال به سمت جلو مسیر را ادامه دهید، دشمنان را بکشید و باز محل آبی را با جادوی Revelio پیدا کنید و جلوتر بروید تا دمو آغاز شود. معلمان به زودی در یک نبرد بزرگ به شما ملحق خواهند شد…

بعد از دمو به سمت جلو و به دنبال پروفسور Fig بروید، به جای می‌رسید که باید با تعداد زیادی از دشمنان مبارزه کنید. نکات قبلی را به طور کامل به یاد بیاورید. 1. با جادوی هم رنگ شیلد دشمنان را از بین ببرید. 2. ضربات قرمز را جاخالی و زردها را با Q دفع کنید. 3. از Z برای پرتاب وسایل محیط به دشمان استفاده کنید. 4. ضربات قرمز دمیج زیادی به دشمنان معمولی وارد می‌کنند. بعد از شکست دادن دشمنان، یک ترول نیز ظاهر می‌شود که روش کشتنش را بارها توضیح دادیم. با شکست دادن تمام دشمنان دموی دیگری آغاز می‌شود.

در حین دمو یک انتخاب تاثیرگذار در داستان وجود دارد. انتخاب گزینه I intend to keep it contained here باعث ایجاد پایان معمولی بازی می‌شود ولی انتخاب گزینه I intend to open it پایان شیطانی را رقم می‌زند.

ماموریت اصلی: The Final Repository

در حین دمو، Ranrok ظاهر می‌شود. رهبر گابلین‌ها به طور ناگهانی به نوعی اژدهای سیاه تبدیل می‌شود، که باید در نبرد آن را شکست دهید. ابتدا باید گوی‌های رنگی را که او را احاطه کرده‌اند، هدف قرار دهید و از جادوی هم رنگ برای نابودی گوی‌ها استفاده کنید. این کار او را آسیب‌پذیر می‌کند و به شما امکان می‌دهد به او آسیب وارد کنید. در فاز اول فقط یک گوی ظاهر می‌شود پس به سرعت گوی را نابود کنید تا بتوانید به باس ضربه بزنید. همینطور وقتی در هوا علامت Z مشخص شد آن را بزنید تا به سمت دشمن اجسامی که در هوا معلق هستند را پرت کنید. همینطور به مبارزه با باس ادامه دهید تا بخش اول سلامت او از بین برود. وقتی اولین بخش سلامتی او از بین رفت، به جای دیگری منتقل خواهید شد.

در بخش بعدی، از همان الگوی نابود کردن گوی‌ها و هدف قرار دادن Ranrok پیروی خواهید کرد. یکی از تفاوت‌ها این است که دو گوی ظاهر می‌شود که باید جادوی هم رنگ را برای از بین بردن گوی‌ها استفاده کنید. تفاوت دیگر این است که او انفجاری ایجاد می‌کند که نیمی از میدان مبارزه را در بر می‌گیرد و با به موقع آن را جاخالی دهید تا آسیب نبینید.

در فاز سوم ما باید سه گوی را برای آسیب پذیر کردن باس استفاده کنید. (گوی‌های قرمز، بنفش و زردی را که بالای سر او ظاهر می‌شوند) وقتی سه گوی را زدید به سرعت از اسپل‌های قدرتی خود همینطور جادوی باستانی بر روی باس استفاده کنید. (در فاز سوم شروع به استفاده از جادوی باستانی کنید) با زدن جادوی باستانی روی باس خون بسیار زیادی از او می رود و به سرعت شکست می‌خورد. بعد از شکست خوردن باس دمو آغاز می‌شود و طبق انتخابی که داشتید پایان بازی را مشاهده می‌کنید.

(مراحل اصلی تمام شده ولی باز یک سری مراحل طلایی ظاهر می‌شود که توضیح آنها را بعدا به راهنمایی اضافه خواهیم کرد)

برای خواندن ادامه راهنمایی به منوی اصلی مراجعه کنید…

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

دیدگاه ها بسته شده است