راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های فرعی (قسمت اول)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های فرعی (قسمت اول)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

ماموریت فرعی: Like a Moth to a Frame

در بخش Library Annex می‌توانید این ماموریت فرعی را بدست بیاورید. (در نقشه مشخص است.)

ماموریت فرعی: Like a Moth to a Frame

در محلی که در نقشه بالا مشخص است به پیش Lenora Everleigh بروید و با او صحبت کنید. جلوی نقاشی جادوی Lumos را بزنید تا قاب روشن شود و بعد محل دیگری در نقشه مشخص شود. به آنجا بروید (می‌توانید کتاب معلق در هوا را با جادوی Accio بگیرید.) (جادوی Revelio را جلوی مجسمه چاق بزنید تا Field Guide Page بدست بیاورید.)

ماموریت فرعی: Like a Moth to a Frame

در آنجا در زیر پله‌ها یک پروانه است، جلوی آن جادوی Lumos را بزنید تا پروانه به دور روشنایی بچرخد، پروانه را به سمت قاب عکس ببرید و باز جادوی Lumos را بزنید تا قاب عکس تکمیل شود و یک Field Guide Page نیز بدست بیاورید. بعد به پیش Lenora Everleigh بروید تا ماموریت را تکمیل کنید. (می‌توانید کتاب بالای سر او را با جادوی Accio بگیرید.)

ماموریت فرعی: Cache in the Castle

این ماموریت فرعی را در برج دفاع در برابر هنرهای تاریک (Defence Against The Dark Arts) درست خارج از کلاس، پیدا خواهید کرد. می‌توان با دانش‌آموزی به نام آرتور پلاملی (Arthur Plummly) صحبت کنید تا او شما را به شکار گنج بفرستد. او یک تکه کاغذ با چند سرنخ به شما می‌دهد، بنابراین ابتدا نشانگر هدف را تا مجاورت اولین سرنخ دنبال کنید. سرنخ یک اسکلت بزرگ در طبقه اول است. (از پله‌ها پایین بروید بعد وارد راهروی اصلی شوید و تا به طبقه اول پایین بروید) سپس به داخل حیاط بروید (از پله‌ها پایین بروید و در بزرگ را باز کنید‌) و به چشمه نگاه کنید تا نقطه دوم را برای بررسی پیدا کنید. (جلوی حوض جادوی Revelio را انجام دهید تا Field Guide Page بدست بیاورید.)

ماموریت فرعی: Cache in the Castle

سپس از حیاط عبور کرده از داخل ساختمان از پله‌ها بالا بروید. شما به دنبال نقاشی‌ای هستید که خانه‌ای را در زمستان پوشیده از برف به تصویر می‌کشد. (عکس بالا) این مورد کنار اسکلت دیگری است. وقتی آن را پیدا کردید، جادوی Accio را انتخاب و اجرا کنید تا در باز شود. به داخل محل بروید و صندوق را برای جایزه باز کنید. سپس، به پیش آرتور پلاملی برگردید تا این ماموریت فرعی را کامل کنید.

سری ماموریت فرعی: Crossed Wands

ماموریت فرعی: Crossed Wands

این ماموریت فرعی در میدان دوئل در نزدیکی Floo Flame که با برچسب Clock Tower Courtyard مشخص شده انجام می‌شود. در این ماموریت باید در یک سری دور، با حریفان مختلف دوئل کنید. در زیر توضیحی درباره همه دورهای این ماموریت داده شده است.

ماموریت فرعی: Crossed Wands: Round 1

در راند اول، با سباستین سالو متحد می‌شوید و با لارنس دیویس و آستوریا کریکت مبارزه می‌کنید. آنها از سپرهای زرد استفاده می‌کنند که با استفاده از جادوی Levioso می‌توان آنها را شکست داد. سپس بهتر است از جادوی پایه یا Basic Cast برای زمین زدن آنها استفاده کنید.

ماموریت‌ فرعی Crossed Wands: Round 1 را می‌توانید در Crossed Wands، که باشگاه دوئل نزدیک حیاط Clock Tower است، پیدا کنید. برای شروع، با لوکان براتلبی (Lucan Brattleby) در آنجا صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها که تاثیری هم ندارند فقط انتخاب دوم گزینه اول را بزنید تا وارد کلوب دوئل شوید. بعد از این باید دو به دو دوئل برگزار کنید. با جادوی Levioso دشمنان به هوا ببرید و با اسپل پایه به آنها آسیب وارد کنید. در موقع مناسب Q را فشار دهید تا از خود دفاع کنید، همینطور با casps lock می‌توانید هدف مورد نظرتان را انتخاب کنید و به او ضربه بزنید. بعد از شکست هر دو نفر شما اولین دوئل جدی را پیروز خواهید شد.

ماموریت فرعی: Crossed Wands: Round 2

در راند دوم، شما با هکتور جنکینز، کنستانس داگوورث و نریدا رابرتز مبارزه خواهید کرد. آنها سپرهای بنفش دارند که از آنها محافظت می‌کند، اما با استفاده از جادوی Accio می‌توان آنها را شکست داد.

بعد از ماموریت اصلی The Locket’s Secret و همینطور انجام اولیه Professor Hecat’s Assignment 1 این ماموریت فرعی را بدست می‌آورید. دوباره به پیش لوکان براتلبی (Lucan Brattleby) بروید و با او صحبت کنید (گزینه دوم را انتخاب کنید) و یارتان را انتخاب کنید تا دوباره دوئل آغاز شود. در اینجا باید با سه نفر مبارزه کنید که کمی پیچیده‌تر است. در موقع مناسب Q را فشار دهید تا از خود دفاع کنید، و حتی می‌توانید با کنترل نیز روی زمین غلت بخورید تا اسپل‌ها را جا بگذارید. با casps lock روی یکی از افراد قفل کنید و بعد با کلیک چپ به آنها حمله کنید شیلد آنها را با جادوی Levioso از بین ببرید و شیلد بنفش آنها را با جادوی Accio مختل کنید. وقتی روی هوا بودید دکمه مشخص شده را بزنید تا سریعتر به روی زمین برگردید. با z می‌توانید وسایل اطراف اتاق را به سمتشان بفرستید. بعد از اینکه هر سه نفر را شکست دادید این ماموریت به پایان می‌رسد.

ماموریت فرعی: Crossed Wands: Round 3

راند سوم پس از انجام ماموریت اصلی‌ Tomes of the Tribulations باز می‌شود. این شما را در مقابل اریک نورثکات، شارلوت موریسون، نلی اوگسپایر و لیندر پریوت قرار می‌دهد. این دوئل سپر قرمز را معرفی می‌کند که با استفاده از جادوی Incendio حذف می‌شود. این دور پایانی است و با به پایان رساندن آن، جام قهرمانان Crossed Wand را دریافت خواهید کرد. در اینجا باید بسیار مراقب باشید از جادوهای مختلفی که یاد گرفتید به بهترین شکل ممکنه استفاده کنید و پیروز شوید. باید مراقب باشید هر بازیکن چه سپری استفاده می‌کند و فقط همان جادو را روی آن استفاده کنید و گرنه اسپل کمانه می‌کند و به شما بر می‌گردد پس روی یکی از آنها قفل کنید و فقط از جادوی درست برای از بین بردن سپرش استفاده کنید و کارش را بسازید و بعد به سراغ بعدی بروید و هر چهار نفر را شکست دهید. روی زمین با کنترل جاخالی دهید و به موقع از Q برای دفع حملات آنها استفاده کنید. اول سعی کنید از شر دو فرد با سپر قرمز خلاص شوید و بعد به سراغ دو نفر آخر بروید.

ماموریت فرعی: Flying Off the Shelves

در بخش Library Annex می‌توانید این ماموریت فرعی را از Cressida Blume بدست بیاورید. (در نقشه ماموریت فرعی مشخص است) (باید جادوی Accio را از ماموریت اصلی Charms Class یاد بگیرید تا این ماموریت فرعی باز شود.)

کرسیدا بلوم (Cressida Blume) به شما نیاز دارد، به پیش او بروید و با او صحبت کنید. او به شما می‌گوید که به کتابخانه بروید تا کتاب‌هایش که شروع به پرواز کرده‌اند را جمع‌آوری کنید. نشانگر هدف را تا کتابخانه دنبال کنید و با استفاده از جادوی Accio کتاب‌ها را بگیرید. سه کتاب در طبقه اول (صندوقی در وسط اتاق وجود دارد) و دو کتاب در طبقه دوم وجود دارد. (در سمت چپ می‌توانید یک صندوق نیز پیدا کنید.) (جلوی قاب عکس طبقه دوم که شما را به سکوت فرا می‌خواند جادوی Revelio را بزنید تا Field Guide Page بدست بیاورید.) بعد از جمع‌آوری همه کتاب‌ها، آنها را به کرسیدا بلوم برگردانید تا این ماموریت فرعی را کامل کنید. میتوانید جایزه اضافه برای برملا نکردن اسرار او درخواست کنید! (گزینه دوم) و باز گزینه دوم را بزنید تا ۳۰۰ طلا بدست بیاورید. (در غیر این صورت طلایی بدست نمی‌آورید!) (او در کنار حوضی می‌نشیند در آنجا جادوی Revelio را بزنید تا Field Guide Page بدست بیاورید. )

ماموریت فرعی: Gobs of Gobstones

(باید جادوی Accio را از ماموریت اصلی Charms Class یاد بگیرید و ماموریت Weasley After Class را بروید تا این ماموریت فرعی باز شود.)

در برج ستاره شناسی (Astronomy) نزدیک Floo Flame، فردی به نام زنوبیا نوکه (Zenobia Noke) را خواهید یافت که به دیوار تکیه داده و درخواست کمک می‌کند. او به شما نیاز دارد تا Gobstonesهایش را پیدا کنید که شش تای آنها در بازی وجود دارد. (محل تقریبی آنها در نقشه آمده است) برای به دست آوردن آنها، اول مکانشان را پیدا کنید و جادوی Accio را اجرا کنید تا آنها را بتوانید بدست آورید. در زیر راهنمای پیدا کردن هر شش Gobstones را خواهید دید. (آنها گوی‌های درخشانی هستند)

اولین Gobstone

ماموریت فرعی: Gobs of Gobstones

در حیاط Transfiguration، به بالکن زیر پل بروید. روی پشت بام درست در سمت چپِ جغد سفید، یک Gobstone قرار دارد.

دومین Gobstone

ماموریت فرعی: Gobs of Gobstones

در بالای پله‌هایی که به کلاس Divination ختم می‌شود، بر روی لوسترهای شمعی، مورد دوم قرار دارد.

سومین Gobstone

ماموریت فرعی: Gobs of Gobstones

مسیر سمت راست Floo Flame را انتخاب کنید که با عنوان Divinition Classroom مشخص شده، به داربست‌های چوبی سمت چپ خود نگاه کنید. یک Gobstone در وسط قرار دارد.

چهارمین Gobstone

ماموریت فرعی: Gobs of Gobstones

در برج Ravenclaw، درست سمت راست Floo Flame، بالا را نگاه کنید. Gobstone را نزدیک لبه‌ی ستون‌، پیدا خواهید کرد.

پنجمین Gobstone

ماموریت فرعی: Gobs of Gobstones

درست بیرون اتاق Trophy، یک Gobstone کنار پنجره قرار دارد.

ششمین Gobstone

ماموریت فرعی: Gobs of Gobstones

درون اتاق Trophy قفسه‌هایی شامل فنجان‌ها و جام‌ها را گوشه‌ی شمالی مشاهده خواهید کرد، به بالای قفسه بلندتر در کنار کاپ‌ها نگاه کنید تا Gobstone را بیابید. (در این اتاق رو به روی وسایل جادوی Revelio را بزنید تا دو Field Guide Page بدست بیاورید.) (در راهرو در جلوی مرد چاقی که لباس شوالیه‌ها را پوشیده جادوی Revelio را بزنید تا Field Guide Page بدست بیاورید.) (در راهرو جلوی مجسمه سناتوری که درون شیشه است جادوی Revelio را بزنید تا Field Guide Page بدست بیاورید.) (در انتهای راهرو یک صندوق بزرگ حاوی یک لباس وجود دارد، یک صندوق کوچک نیز در راهرو پیدا خواهید کرد.)

وقتی همه را یافتید به نزد زنوبیا برگردید، می‌توانید Gobstoneها را به او پس بدهید یا ندهید تاثیری ایجاد نمی‌کند (می‌توانید دوستانه رفتار کنید و Gobstoneهایش را پس دهید!) و ماموریت را به اتمام برسانید.

ماموریت فرعی: Spell Combination Practice

ماموریت‌ فرعی Spell Combination Practice را می‌توانید در Crossed Wands، که باشگاه دوئل نزدیک حیاط Clock Tower است، پیدا کنید. برای شروع، با لوکان براتلبی (Lucan Brattleby) در آنجا صحبت کنید. (گزینه اول را انتخاب کنید) در زیر توضیحی در مورد هر Spell Combination Practice در بازی خواهید یافت.

ماموریت فرعی: Like a Moth to a Frame

تمرین اول Spell Combination

– جادوی Accio را اجرا کرده و به دنبالش چهار بار جادوی پایه یا Basic را اجرا کنید.

– جادوی Levioso را اجرا کرده و بعد از آن چهاربار جادوی پایه یا Basic را اجرا کنید.

– جادوی Levioso را اجرا کنید و به دنبالش سه‌بار جادوی پایه یا Basic اجرا کنید و یک‌بار جادوی Accio را انجام دهید و در نهایت جادوی پایه را چهار بار دیگر اجرا کنید.

تمرین دوم Spell Combination

– اول جادوی Accio را انجام دهید، بعد جادوی Incendio و بعد از آن جادوی Levioso را اجرا کنید.

– اول جادوی Levioso، بعد سه‌بار جادوی پایه و بعد جادوی Accio و در نهایت جادوی Incendio را اجرا کنید.

– اول جادوی Accio، بعد یک جادوی پایه و به دنبال آن، جادوی Incendio و سه‌بار جادوی پایه و بعد جادوی Levioso و سه‌بار جادوی پایه و بعد جادوی Accio و Incendio و در نهایت چهاربار جادوی پایه اجرا کنید.

برای خواندن ادامه راهنمایی به منوی اصلی مراجعه کنید…

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

دیدگاه ها بسته شده است