سری مراحل شخصیت Sebastian بازی Hogwarts Legacy (باز کردن جادوهای ممنوعه)

سری مراحل مراحل مرتبط با شخصیت Sebastian (باز کردن جادوهای ممنوعه)

13 ماموریت در خط داستانی سباستین در بازی Hogwarts Legacy وجود دارد. لیستی از تمام ماموریت‌های سباستین، همه انتخاب‌های مهم و… در ادامه آورده شده است.

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

ماموریت اصلی :  In the Shadow of the Undercroft

برای توضیحات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

ماموریت اصلی : In the Shadow of the Estate

برای توضیحات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

ماموریت فرعی: In the Shadow of the Bloodline

دو مرحله اصلی In the Shadow of the Undercroft و In the Shadow of the Estate را باید انجام دهید تا این ماموریت باز شود.

بعد از انجام ماموریت‌های اصلی که در بالا ذکر شده است شما در هاگوارد و Great Hall این ماموریت را پیدا خواهید کرد. تنها کاری که در این ماموریت فرعی باید انجام دهید صحبت با سباستین است. انتخاب‌ دیالوگ‌ها تاثیری در ادامه داستان نخواهند گذاشت و فقط کمی دیالوگ‌ها را تغییر می‌دهند.

ماموریت فرعی: In the Shadow of the Study

دو مرحله اصلی In the Shadow of the Undercroft و In the Shadow of the Estate را باید انجام دهید و بعد ماموریت فرعی In the Shadow of the Bloodline را انجام دهید تا این ماموریت باز شود.

بعد از انجام ماموریت‌های ذکر شده در بالا شما در قلعه هاگوارد و Slytherin Dungeon این ماموریت را پیدا خواهید کرد. به پیش سپاستین بروید و با او صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها به دنبال او حرکت کنید. در مقصد با Ominis صحبت کنید. (دیالوگ‌ها تاثیرگذار نیستند) بعد از پایان صحبت‌ها، باید در مخفی Slytherin را باز کنید. 

ماموریت فرعی: In the Shadow of the Study

۲ منقل در راهروی شمال جایی که Ominis ایستاده (دو منقل کنار هم که در عکس بالا نیز مشخص است) و 1 منقل در پایین راهرو در سمت شرق وجود دارد. (از جادوی Confringo به سرعت استفاده کنید) شما باید آنها را به سرعت روشن کنید. (قبل از اینکه خاموش شوند پشت سرهم روشن کنید.) بعد از اینکار از پله‌ها پایین بروید و به سمت علامت مشخص شده در نقشه رفته و ابتدا octua Gaunt’s Note 01 را از روی پیشخوان بردارید. حال در کنار آن جادوی Reparo را اجرا کنید تا تصویر بازسازی شود. با اینکار Ominis به طبقه پایین می‌آید و می‌توانید با او صحبت کنید. (دیالوگ‌ها تاثیری ندارند.) 

ماموریت فرعی: In the Shadow of the Study

بعد از پایان صحبت‌ها در باز می‌شود و می‌توانید وارد مقبره شوید. جلوتر وارد راهروی بعدی شوید و نیم خیز از در نیمه باز رد شوید و وارد اتاق بعدی شوید. می‌توانید با آتش زدن آتشدان محیط را روشن کنید. همینطور در پیشخوان سمت راستی Noctua Gaunt’s Note 02 را پیدا خواهید کرد.  در همان جا یک پلتفورم می‌بینید که وقتی آن را بررسی می‌کنید یک مار روی آن می‌ایستد.  دو علامت زیر مار را مانند عکس بالا تنظیم کنید تا دری در سمت راست این اتاق باز شود.

ماموریت فرعی: In the Shadow of the Study

به سمت در باز شده بروید و وارد شوید. درون اتاق در سمت چپ روی پیشخوان Noctua Gaunt’s Note 04 را پیدا خواهید کرد و یک صندوق نیز درون این اتاق وجود دارد. در این اتاق یک در بسته دیگر وجود دارد فعلا آن را نادیده بگیرید و به اتاق قبلی برگردید. همان جایی که وارد این محیط شدید یک مکانیزم مار مانند دیگر وجود دارد. مانند عکس بالا مکانیزم را تنظیم کنید تا در سمت راست آن باز شود.

ماموریت فرعی: In the Shadow of the Study

وارد در شوید و در سمت چپ یک مکانیزم دیگر پیدا خواهید کرد. البته کنار مکانیزم می‌توانید Noctua Gaunt’s Note 03 را نیز پیدا کنید. مکانیزم را طبق عکس بالا تنظیم کنید تا درِ درون اتاق باز شود. (دقت کنید اگر تا زمانی که مار به دور خودش می‌چرخد اینکار را نکنید مار شما را نیش میزند و کشته می‌شوید!) به سمت در باز درون اتاق بروید و واردش شوید. به سمت در سیاه آخر اتاق بروید و از روی زمین سمت راست Noctua Gaunt’s Note 05 را بردارید. صبر کنید صحبت‌های سباستین تمام شود و  بعد با او صحبت کنید. 

ماموریت فرعی: In the Shadow of the Study

در اینجا سه انتخاب دارید: 1. جادوی Crucio را یاد نمی‌گیرید. 2. جادوی Crucio را یاد می‌گیرید و سباستین این جادو را روی شما انجام می‌دهد. 3. جادوی Crucio را یاد می‌گیرید و این جادو را روی سباستین اجرا می‌کنید. 

اگر گزینه اول را انتخاب کنید جادوی Crucio را یاد نخواهید گرفت. گزینه دوم و سوم به شما این جادو را یاد می‌دهد و انتخاب گزینه ۲ یا گزینه ۳ هیچ عواقبی هم نخواهد داشت. استفاده از جادوی Crucio هیچ عواقبی در بازی ندارد ولی وقتی روی دشمنان آن را انجام می‌دهید باعث درد شدیدی در آنها می‌شود. پس چون عواقبی ندارد گزینه ۲ یا ۳ بهترین گزینه برایتان خواهد بود چون یک جادوی جدید یاد می‌گیرید.

بعد از این انتخاب، در باز می‌شود و می‌توانید داخل Slytherin’s Scriptorium شوید و این مکان را بگردید. دقیقا در طبقه اول روی پیشخوان Slytherin’s Spellbook را بردارید. (در این طبقه یک field Guide page و همینطور یک صندوق وجود دارد.) و در کتاب را به سباستین بدهید و بعد از در خارج شوید و بعد صبحت‌های Ominis  و سباستین را گوش کنید تا ماموریت کامل شود.

ماموریت فرعی: In the Shadow of Discovery

علاوه بر تمام مراحل بالا باید مرحله اصلی Charles Rookwood’s Trial را نیز بروید تا این مرحله باز شود.

در قلعه هاگوارد در اتاق The Undercroft بروید و با سپاستین صحبت کنید. بعد از صحبت با سپاستین Ominis ظاهر می‌شود با او نیز صحبت کنید. با این صحبت‌ها ماموریت به پایان می‌رسد و کار دیگری نباید انجام دهید! (انتخاب دیالوگ‌ها نیز تاثیرگذار نیست)

ادامه دارد…

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است