راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت پنجم)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت پنجم)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

ماموریت اصلی: Back On The Path

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۱۸ باشید و ماموریت‌ The High Keep را انجام داده باشید.

از طریق نقشه خود در منوی pause به اتاق نقشه (Map Chamber) برگردید و با پروفسور Fig صحبت کنید. این به معنای واقعی کلمه تمام چیزی است که در این ماموریت اصلی وجود دارد. فقط یک سری مکالمه!

ماموریت اصلی: Charles Rookwood’s Trial

برای باز کردن این مرحله باید مرحله قبلی یعنی Back On The Path را انجام دهید.

ماموریت اصلی: Charles Rookwood's Trial

برای شروع این Trial دوم، باید به جنوب‌غربی هاگوارتز به قلعه Rookeood سفر کنید و با پرفسور Fig صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها به سمت جلو مسیر را پیش بروید. می‌توانید از جادوی Disillusionment برای مخفی‌کاری استفاده کنید و از کنار دشمنان بگذرید یا مخفیانه کارشان را بسازید. جلوتر یک سوراخ روی دیوار قلعه می‌بینید، دشمن روی برج را شکست دهید بعد از Wingardium Leviosa برای گذاشتن جعبه زیر سوراخ استفاده کنید، سپس Levioso را برای معلق کردن جعبه استفاده کنید تا بتوانید از آن بالا بروید تا دمو آغاز شود.

بعد از دمو باید دشمنانی که به شکل ناگهانی ظاهر شده‌اند را از بین ببرید، روی دشمنان جدید خلع سلاح می‌توانید تاثیر خوبی بگذارد و جلوی حملات مرگبار آنها را بگیرد. ضربات قرمز را جاخالی و ضرباتی که دایره زرد بالای سرتان ظاهر می‌شود را با Q دفع کنید. همینطور جادوی هم رنگ را برای از بین بردن سپرها استفاده کنید. بعد از شکست دشمنان در قفل بعدی را باز کنید. همینطور با Z اجسام را به سمت دشمنان پرتاب کنید. بعد از پایان مبارزه، تمام محیط را بگردید و لوت‌های درون چادرها را بردارید. بعد از پله‌ها بالا بروید و وارد قلعه شوید، در اینجا جادوی Revelio را بزنید تا سه علامت مشخص شوند. (یکی پشت تخته‌ها، یکی پشت سوراخ دیوار و دیگری پشت اجسام سمت راست در است) به سرعت به سه علامت شلیک کنید تا در باز شود و داخل آن شوید. بعد از لودینگ به سمت جلو و بعد در سمت راست منطقه پرتره Charles Rookwood را پیدا می‌کنید، پس با او صحبت کنید. سپس می‌توانید در همین اتاق با جادوی باستانی روی زمین ارتباط برقرار کنید تا آزمایش را آغاز کنید.

ماموریت اصلی: Charles Rookwood's Trial

در اتاق اول ابتدا از پله‌های سمت راست بالا بروید و با جادوی باستانی روی زمین تعامل کنید تا درگاه وسط اتاق فعال شود. حال به پایین برگردید و از سمت قرمز درگاه وارد سمت آبی شوید. جعبه را در کنار دیوار بین دو ستون قرار دهید. بعد از سمت آبی وارد قرمز شوید. در سمت چپ جایی که جعبه را قرار دادید، جعبه دیگری وجود دارد آن را روی جعبه اولیه قرار دهید. (مثل عکس بالا) (یا فقط می‌توانید روی جعبه کوچک جادوی Levioso را بزنید تا معلق شود و از آن بالا بروید) از پله‌ها بالا بروید و به روی ستون ایجاد شده بپرید و به سمت دیگر خود را برسانید. جلوتر روی پل معلق اگر در سمت چپ روی محل دایره‌ای شلیک کنید پل دیگری بالا می‌آید و به یک صندوق می‌رسید. مسیر را به جلو بروید تا وارد اتاق بعدی شوید.

در اتاق بعدی ابتدا با جادوی باستانی روی زمین تعامل کنید تا درگاه فعال شود. ابتدا وارد درگاه شوید و بعد باز وارد درگاه شوید تا صندوقی روی زمین ببینید. به اتاق سمت چپ بروید تا یک جعبه ببینید آن را با Wingardium Leviosa با خود بیاورید و از درگاه رد کنید. آن را جلوی ستون بگذارید و بعد جادوی Levioso را روی آن اجرا کنید تا معلق شود و بتوانید به سمت دیگر خود را برسانید. جلوتر یک سرباز بزرگ به شما حمله می‌کند جاخالی دهید و وقتی به آسمان رفت از محل فرودش کنار بروید و از پشت به او جادوی آتشین بزنید تا سریع از بین برود. در این بین سربازان سنگی کوچکتر نیز وجود دارند وقتی شر سرباز بزرگتر را کم کردید روی کوچکترها تمرکز کنید و همه را نابود کنید. (یا می‌توانید با زدن X و یک جادوی باستانی سرباز بزرگتر را نابود کنید و بعد با خیال راحت به سراغ کوچکترها بروید.)

ماموریت اصلی: Charles Rookwood's Trial

بعد از کشتن دشمنان به جلو بروید و با جادوی باستانی روی زمین تعامل کنید، به درون پرتال بپرید تا سقوط کنید. با اینکار مسیر سمت چپ باز می‌شود، مسیر سمت را ادامه دهید و از پله‌ها بالا بروید. جلوتر با جادوی باستانی روی زمین تعامل کنید. در پایین دشمنانی به شکل شمشیر ظاهر می‌شوند که نمی‌توانید به آنها آسیبی وارد کنید. در این صورت باید کاری کنید که شمشیرها شما را دنبال کنند و از درون پرتال بگذرند تا شکل واقعی آنها مشخص شود و بتوانید به آنها آسیب وارد کنید. بعد از نابود کردن دشمنان به همین روش، جعبه‌ای که در اینجا قرار دارد (وقتی کوچک است) را با استفاده از جادوی Wingardium Leviosa در محلی که در عکس بالا مشخص شده قرار دهید و بعد جادوی Levioso را رویش اجرا کنید تا روی هوا معلق شود. از پرتال رد شوید تا جعبه بزرگ شود، با اینکار می‌بینید که جعبه بزرگ به بالا و پایین می‌رود، وقتی جعبه در پایین است به بالایش بروید و وقتی در بالاست خود را به راهی در بالا برسانید.

مسیر را به سمت جلو ادامه دهید تا به اتاقی برسید که دشمنان مختلف به شما حمله می‌کنند. دشمنان تکراری هستند و روش کشتن آنها را بلدید، فقط کمی تعدادشان زیاد است ولی مشکلی برایتان پیش نمی‌آید. بعد از کشتن دشمنان، مسیر را به جلو ادامه داده و از پله‌ها بالا بروید. مسیر را ادامه دهید تا به اتاق بعدی برسید و یک پرتال در وسطش ظاهر شود. در اینجا باید باز با دشمنان مبارزه کنید، فقط یادتان باشد شمشیرها را از بین پرتال بگذرانید تا ظاهر شوند و بتوانید به آنها آسیب وارد کنید. بعد از کشتن دشمنان باس نهایی این بخش یعنی Pensieve Guardian ظاهر می‌شود. قبلا یکبار با این باس مبارزه کردید، از جلوی جادوهایش کنار بروید، جادوی هم رنگ را به دایره‌های جادویی که ایجاد می‌کند بزنید تا گیج شود و بتوانید به او ضربه بزنید. وقتی جادوی باستانی‌تان آماده بود با X به او ضربه بزنید تا خون زیادی از او کم شود. این باس یک حرکت جدید هم دارد یک گرز را به سمت شما می‌کوبد که باید این ضربه را به موقع جاخالی دهید. اصلا نزدیکش نشوید و فقط از دور به او ضربه بزنید تا پیروز شوید.

بعد از کشتن باس به سمت دیگر پل بروید و با محل مشخص شده تعامل کنید تا دمو آغاز شود. (قبلش صندوق را خالی کنید.) پس از آن به اتاق نقشه برگردید و با Percival و پرفسور Fig صحبت کنید تا این ماموریت تمام شود.

ماموریت اصلی: Fire And Vice

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۱۹ باشید و ماموریت‌ Charles Rookwood’s Trial را انجام داده باشید.

پاپی سویتینگ (Poppy Sweeting) می‌خواهد ما را ملاقات کند، بنابراین به سمت نشانگر هدف در شمال نزدیک Pitt-Upon-Ford بروید. بعد او را تا یک کمپ دنبال کنید، در آنجا از جادوی Revelio برای پیدا کردن اشیاء برای تعامل استفاده کنید. (اشیاء آبی رنگ) بعد از تعامل با تمام اجسام به پیش پاپی برگردید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها، به دنبال او بروید تا جلوتر با دشمنان رو به رو شوید. به محض اینکه شکارچیان غیرقانونی را دیدید، جادوی Disillusionment را اجرا کرده و مخفیانه از پشت آنها را نفله کنید و از پل بگذرید و به سمت چادر بروید. در اطراف چادر صندوق‌ها را خالی کنید و داخل چادر شوید تا دمو آغاز شود، در دمو دو اژدها را خواهید دید که در حال مبارزه هستند.

ماموریت اصلی: Fire And Vice

بعد از دمو، دوباره جادوی Disillusionment را اجرا کرده و دشمن کنار در را بیهوش کنید. مسیر را به سمت راست بروید و از کنار محل درگیری اژدهایان به آرامی بگذرید. در پایین پله‌ها سه دشمن را مخفیانه بکشید و به سمت جلو بروید و از نبردبان بالا بروید. در بالا جلوتر بعد از دیدن دمو از قفس تخم اژدها را بعد از باز کردن در بردارید. جلوتر به محلی می‌رسید که عده‌ای در حال اذیت اژدهایی دیده می‌شوند. به شکل مخفیانه (یا طبق سبک بازیتان) دشمنان اطراف اژدها را از بین ببرید. سپر دشمنان را با جادوی هم رنگ از بین ببرید و ضربات قرمز را جاخالی و زردها را با Q دفع کنید. بعد از کشتن تمام دشمنان، با اجرای جادوی Accio قفل را باز کنید تا دمو آغاز شود و مرحله به پایان برسد.

ماموریت اصلی: It’s All Gobbledegook

نامه Lodgok را باز کنید تا مرحله آغاز شود.

به بالای برج نجوم بروید و با Amit صحبت کنید، بعد از صحبت‌ها او موافقت می‌کند به شما و Lodgok کمک کند. (در همین جا Field Guide page را جلوی تلسکوپ بردارید.) بعد از صحبت‌ها، به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Lodgok صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به سمت ورودی غار بروید، در اینجا در بسته است اگر می‌خواهید وارد شوید، جادوی Disillusionment را اجرا کنید و مخفیانه وارد در شوید.

در غار به سمت جلو بروید و گیاهان روی زمین را بردارید. جلوتر به یک کوره می‌رسید، برای استفاده از بالابر، جادوی Incendio را روی ماشین آلات سمت چپ اجرا کنید. سوار آسانسور شوید و به پایین بروید. روی دستگاه‌های سمت چپ جادوی Accio را اجرا کنید و اهرم را به عقب بکشید با اینکار یک سری آیتم پایین می‌ریزد. بعد از برداشتن آیتم‌ها به مسیر سمت راست بروید. از جادوی Accio استفاده کنید و پتلفورم را تکان دهید و به سمت جلو بروید. جلوتر گروهی از دشمنان را مشاهده می‌کنید، با جادوی Disillusionment مخفی شوید و یکی یکی آنها را بکشید و به جلو بروید. بعد از کشتن دشمنان باز از جادوی Disillusionment استفاده کنید و دری که رویش چشم است را باز کنید. بعد کوره آنطرف در را با جادوی Incendio روشن کنید. به عقب برگردید در سمت چپ در اهرم را با جادوی Accio بکشید. مسیر سمت چپ باز می‌شود از آن بالا بروید، دریچه را با Accio کنار بزنید و داخل شوید، در اینجا یک صندوق بزرگ با یک آیتم طلایی وجود دارد!

ماموریت اصلی: It's All Gobbledegook

وارد در بزرگ شوید و مسیر اصلی را به جلو بروید. جلوتر به اتاقی می‌رسید که می‌توانید مدارک روی آن را بررسی کنید. در طبقه بالا دشمنان را بکشید و نوشته روی میز را بررسی کنید. به طبقه پایین برگردید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید تا به گروه دیگری از دشمنان برسید، ابتدا دشمنان را با روش بازی خودتان بکشید. (پیشنهاد می‌شود در ابتدا مخفیانه پیش بروید.) بعد از کشتن دشمنان، کوره انتهای اتاق را روشن کنید و بعد اهرم سمت راست را با جادوی Accio بکشید. (عکس بالا) وارد دریچه باز شده شوید (در همین اتاق اگر از پله‌ها بالا بروید و دریچه را با Accio کنار بزنید به یک صندوق می‌رسید) و به جلو بروید.

ماموریت اصلی: It's All Gobbledegook

همینطور راهرو را پیش بروید تا به اتاق دیگری برسید که دشمنان در آنجا حضور دارند، به روش بازی خود آنها را از بین ببرید. (مخصوصا دشمنان لول بالاتر را مخفیانه بکشید) بعد از کشتن دشمنان اهرم سمت راست را با جادوی Accio بکشید تا در باز شود و داخل شوید تا عکس‌های دریل‌های بزرگ را پیدا کنید. بعد کوره را روش کنید و سوار آسانسور شده و به سطح برگردید (در میان راه می‌توانید در قفل را باز کنید و آیتم را بردارید) و با Amit و بعد Lodgok صحبت کنید تا ماموریت به پایان برسد.

ماموریت اصلی: In the Shadow of the Mine

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۲۲ باشید و تکلیف Professor Weasley’s Assignment را انجام داده باشید.

سباستین در ورودی معدن Overlook در شمال درّه Hogsmeade منتظر شماست. به آنجا بروید و با او صحبت کنید، سپس به سمت معدن بروید، در بین راه هر طور که صلاح می‌دانید با دشمنان برخورد کنید. (پیشنهاد ما مخفی‌کاری است) بعد از کشتن دشمنان از چادر آیتم را بردارید. جلوتر نیز باز باید با دشمنان به شکل مخفیانه رو به رو شوید. همه آنها را بکشید و از کنار جعبه‌ها آیتم را بردارید. بعد به سمت جلو بروید و وارد غار شوید. کمی جلوتر در غار دشمنان را به شکل مخفیانه از بین ببرید و به سمت جلو پیش بروید. بعد از سرپایینی باید با دشمنان رو به رو شوید. با Z اجسام محیط را به سمت دشمنان پرتاب کنید تا سریعتر نابود شوند. بعد از کشتن دشمنان جعبه را با جادوی Wingardium Leviosa در کنار طاقچه قرار دهید و با استفاده از جادوی Levioso خود را به بالا برسانید. (در سمت دیگر اتاق می‌توانید جعبه را برای آیتم‌ بیشتر باز کنید. تارها را نیز آتش بزنید و صندوق پشت آن را نیز باز کنید.)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت پنجم) 1

پس از سُر خوردن به پایین، از جادوی Reparo روی پل شکسته استفاده کنید تا تعمیر شود و بعد عنکبوت‌ها را بُکشید. جلوتر در دو راهی در سمت راست با آتش تیغه‌ها را به کنار بزنید در سمت راست درون سوراخ صندوق را خالی کنید بعد جلوتر بروید و باز با آتش خارها را کنار بزنید تا در بالا به یک صندوق با آیتم طلایی برسید. (عکس بالا) به مسیر اصلی برگردید و به جلو بروید تا به گروه دیگری از عنکبوت‌ها برسید. عنکبوت‌ها را بکشید و به جلو بروید تا به جایی برسید که Elfها و عنکبوت‌های بیشتری در انتظار شما هستند، مراقب باشید و همه آنها را بکشید. دایره قرمز روی سرتان به معنی جاخالی و دایره زرد به معنی استفاده از Q است. پس از کشتن دشمنان، سه علامت روی دیوار را جستجو کنید و به آنها ضربه بزنید تا در را باز کنید. (جادوی Revelio را بزنید تا به رنگ آبی مشخص شود.) برای دسترسی به دو تا از آنها باید با استفاده از Incendio تارهای عنکبوت را پاک کنید. یکی از آنها بالاست که باید جعبه را برای رسیدن به آن استفاده کنید. بعد از باز کردن در در اتاق، صندوق را باز کنید، کتاب را بردارید و سپس با دیواری که به Undercroft بازمی‌گردد، تعامل کنید. پرتره را در محلش قرار دهید، سپس با سباستین صحبت کنید تا ماموریت اصلی را تکمیل کنید.

ماموریت اصلی: The Headmistress Speaks

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۲۳ باشید و ماموریت It’s All Gobbledegook را انجام داده باشید. (تمام نامه‌ها را باز کنید)

به اتاق نقشه برگردید و با Niamh Fitzgerald صحبت کنید. به نظر می‌رسد که قسمت بعدی آزمون در داخل هاگوارتز، به طور خاص، دفتر مدیر واقع شده است. این تمام چیزی است که در این ماموریت اصلی وجود دارد.

ماموریت اصلی: The Polyjuice Plot

برای باز کردن این مرحله باید حداقل لول ۲۳ باشید و ماموریت The Headmistress Speaks را انجام داده باشید. (تمام نامه‌ها را باز کنید)

ماموریت اصلی: The Polyjuice Plot

ما باید راهی برای ورود به دفتر مدیر پیدا کنیم، بنابراین ابتدا با پروفسور Fig در دفتر او صحبت کنید. او به طور موقت با استفاده از یک معجون Polyjuice شما را به مدیر ارشد تبدیل می‌کند و به شما این فرصت را می‌دهد که دزدکی وارد دفتر او شوید. اکنون باید جن خانه‌ی مدیر به نام Scrope را ردیابی کنید تا از او کد در ورود را بگیرید. همینطور که در راهروها پیش می‌روید می‌توانید با دانش آموزان مختلف به عنوان مدیر صحبت کنید و دیالوگ‌های بامزه‌ای را تجربه کنید. این انتخاب‌ها تاثیری در داستان ندارد و فقط جنبه فان دارند. مثلا در طور مسیر با پرفسور شارپ صحبت می‌کنید یا جلوتر سر به سر ویزلی یا اومینوس بگذارید. روی پل با Madam Kogawa صحبت کنید و بعد از صحبت‌ها به جلو بروید و قبل از در با Cressida صحبت بامزه‌ای را تجربه کنید! بعد به سمت وارد تالار اصلی بروید ولی قبل از ورود با پرفسور ویزلی صحبت کنید.

در تالار با Scrope صحبت کنید،  وقتی در مورد شعار خانواده Black از شما سوال می‌پرسد، مهم نیست که چه پاسخی را انتخاب می‌کنید. بعد از فهمیدن رمز ورود به اتاق مدیر (دیالوگ‌ها تاثیری ندارند)، هنگامی که Polyjuice Potion شروع به از بین رفتن کرد، به سادگی نشانگر هدف را به سمت مخفیگاه دنبال کنید. وقتی به حالت عادی خود برگردید، ماموریت اصلی به پایان خواهد رسید.

برای خواندن ادامه راهنمایی به منوی اصلی مراجعه کنید…

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است