راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت اول)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های اصلی (قسمت اول)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی:Path to Hogwarts

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی:Path to Hogwarts

پس از ایجاد Witch (زن) یا Wizard (مرد)، تماشای میان‌پرده افتتاحیه و پس از نوشیدن معجون Wiggenweld که توسط پروفسور Fig به شما داده شده است (برای پر کردن خونتان)، کنترل شخصیت خود را به دست خواهید گرفت. Portkey شما را به جایی در اسکاتلند منتقل کرده است. پروفسور Fig می‌خواهد خرابه‌ها را بررسی کند، بنابراین او را در مسیر نزدیک لبه صخره در سمت راست خود دنبال کنید. در نهایت، در یک غار بزرگ، با طلسمی روبرو خواهید شد که باید شکسته شود. در اینجا نحوه اجرای جادوی ساده (Cast Basic) را با دکمه R2 (یا کلیک راست در PC) یاد خواهید گرفت. پس از اینکه به اندازه کافی دکمه Spell یا افسون را استفاده کردید، راه باز می‌شود و می‌توانید مسیر را ادامه دهید.

به دنبال پروفسور Fig مسیر را ادامه دهید تا زمانی که به پلی که به خرابه‌ها می‌رسد، برسید. هدف اصلی، شما را به سمت راست می‌برد، اما اگر ابتدا به چپ بروید، یک صندوقچه برای جستجو وجود دارد. به پیش پروفسور Fig برگردید و او شما را به ساختمان اصلی در خرابه‌ها راهنمایی می‌کند و پل را در طول مسیر تعمیر می‌کند.

از طرف دیگر، به شما گفته می‌شود که خرابه‌ها را جستجو کنید. بعد از کمی گفتگو، نقاشی‌ای که بر دیوارِ پشتی وجود دارد که پروفسور Fig در حال بررسی آن است و همچنین می‌توانید نگاهی به مجسمه سمت چپ خود بیندازید. درست در سمت راست آن، مسیری است که در امتداد صخره‌ها به جلو می‌رود. در انتهای این مسیر چیزی برای تعامل وجود دارد و انجام این کار شما را به اتاقی که در سمت دیگر دیدید، منتقل می‌کند.

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی:Path to Hogwarts

به شما گفته شده است که Goblin را بیدار کنید، پس با دقت به آنها نزدیک شوید. به نظر می‌رسد که شما اکنون در بانک Gringotts هستید، بنابراین سوارِ گاری معدن شده، به Vault شماره 12 بروید. قبل از اینکه وارد شوید، یک صندوقچه برای جستجو در سمت راست شما وجود دارد. وقتی به داخل قدم بگذارید در داخل آنجا گیر می‌افتید، بنابراین باید چیزهای بیشتری در خزانه وجود داشته باشد که با چشم قابل مشاهده نیستند. در اینجا یک آموزش برای طلسم Revelio به شما داده می‌شود و سپس  این طلسم در D-Pad به سمت چپ قرار می‌گیرد. دوباره Revelio را انتخاب و اجرا کنید تا دری روی دیوار پشتی ظاهر شود، با تعامل با نمادِ مرکز آن، وارد درب شوید. به خاطر اینکه طرف دیگر تاریک است، به پروفسور Fig نزدیک شوید.

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی:Path to Hogwarts

در نهایت، چراغی در جلو ظاهر می‌شود و شما باید به سمت آن بروید و با آن تعامل کنید. حال Revelio را انتخاب و اجرا کنید تا مجسمه ظاهر شود و سپس آموزش را دنبال کنید تا طلسم Lumos را یاد بگیرید. با طلسم دوم، به جلوی مجسمه بروید و طلسم جدید را اجرا کنید. با انجام این کار مجسمه‌های بیشتری تولید می‌شود که باید با آنها مبارزه کنید. این مبارزه به عنوان یک آموزش برای طلسم Protego عمل می‌کند که حملات دشمن را مسدود می‌کند. هنگامی که سه بار از آن استفاده کردید، با استفاده از Basic Cast همه مجسمه‌ها را شکست دهید.

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی:Path to Hogwarts

پس از مبارزه، شما از پروفسور Fig جدا خواهید شد و باید دوباره او را پیدا کنید. Lumos را اجرا کنید تا بتوانید محیط را ببینید، سپس جادو را دنبال کنید تا به بخش دیگر که می‌توانید با آن تعامل داشته باشید برسید. اکنون باید سه مجسمه دیگر را به درستی با استفاده از Revelio آشکار کنید و سپس Lumos را برای حرکت دادن آنها اجرا کنید تا در جهتی مشابه با انعکاس خود قرار گیرند. با این حال، مشکل این است که هر سه مجسمه همزمان تکان می‌خورند. بنابراین، خود را در محلی قرار دهید که همه آنها به درستی در یک خط ردیف شوند. (مانند عکس بالا)

انجام این کار سه مجسمه را با موفقیت فعال می‌کند، بنابراین همه آنها را با Basic Cast نابود کنید. بخش بعدی به شما آموزش می‌دهد که چگونه با نگه‌داشتن Protego (فشار دادن دکمه Q) در حین مبارزه، یک ضد حمله گیج کننده انجام دهید. این به شما امکان می‌دهد آسیب بیشتری به دشمنان وارد کنید. به بالای سر کاراکترتان نگاه کنید وقتی علامتی دیدید Q را فشار دهید تا علاوه بر دفاع یکی از دشمنان را نیز گیج کنید. سه بار اینکار را بکنید و بعد تمام دشمنان را از بین ببرید. هنگامی که مبارزه تمام شد، دوباره به دنبال پرتوهای اطراف خود بروید تا به آینه خاصی برسید. در طرف دیگر، به حوض نزدیک شوید و با شئ مرموز تعامل کنید. (قبل از آن در دو طرف اتاق صندوق‌ها را خالی کنید) در میان‌پرده بعدی، برای اولین بار با Ranrok ملاقات می‌کنید و از طریق درگاه دیگر فرار می‌کنید، که اینکار شما را به هاگوارتز می‌برد و اولین ماموریت اصلی را تکمیل می‌کند.

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی: Welcome To Hogwarts 

(لول پیشنهادی: یک)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی: Welcome To Hogwarts

شما بالاخره به عنوان یک سال پنجمی به هاگوارتز رسیدید، بنابراین اکنون زمان آن است که در یک خانه طبقه‌بندی شوید. کلاه دسته بندی چند سوال مختلف از شما می‌پرسد و پاسخ‌های شما دسته‌ یا خانه پیشنهادی را برایتان انتخاب می‌کند. با این حال، شما همچنان آزاد هستید که در پایان از بین خانه‌های گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف و یا ریونکلا یکی را انتخاب کنید. هنگامی که تصمیم خود را گرفتید، یک معلم شما را تا سرسرای مشترک خانه‌ای که انتخاب کرده‌اید، همراهی می‌کند. برای این راهنما، ما به عنوان یک گریفیندور بازی خواهیم کرد!

صبح روز بعد، به اتاق مشترک در طبقه پایین بروید و خود را به چند دانش‌آموز دیگر معرفی کنید. در مورد گریفیندور، شخصیت‌های Cressida، Garreth و Nellie هستند (Nellie در بالا است روی نقطه پایین F را بزنید تا پایین بیاید و با او صحبت کنید) که شما به دنبالشان هستید. (طبق گروهی که انتخاب کردید این شخصیت‌ها و دیالوگ‌هایشان متفاوت است ولی کلا این بخش تاثیرگذار نیست و داستان به یک شکل ادامه پیدا می‌کند) به سادگی به دنبال سه نشانگر ماموریت در اتاق مشترک بگردید و با همه آنها گفتگو کنید. (انتخاب‌ها تاثیری ندارند، انتخاب‌هایی که کنارشان علامت سوال است اطلاعات بیشتری به شما می‌دهند.) پس از اتمام گفتگوها، اتاق مشترک را از طریق ورودی اصلی ترک کنید و با پروفسور ویزلی (Weasley) ملاقات کنید. در میان‌پرده بعدی، کتاب راهنمای جادوگری یا Wizard’s Field Guide به شما داده می‌شود. بعد از دمو پروفسور ویزلی را دنبال کنید.

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی: Welcome To Hogwarts

همینطور پرفسور را دنبال کنید تا به طبقه زیرین برسید. در طبقه زیر، به یک نقاشی نزدیک می‌شوید و پرفسور به شما می‌گوید که جادوی Revelio را روی آن اجرا کنید (با فشار R) تا آیتم Field Guide Page را بدست بیاورید. (جلوی برخی نقاشی‌های خاص می‌توانید اینکار را بکنید تا اطلاعات بیشتری از آنها بدست بیاورید.) از الان به بعد با فشار ESC در کامپیوتر Wizard’s Field Guide را باز کنید تا اطلاعات بیشتری از دنیای جادو و همینطور پیشرفتتان در بازی بدست بیاورید. بعد از این، به دنبال پروفسور ویزلی بروید تا زمانی که یک نقطه سفر سریع (Fast Travel Point) یا Floo Flame را باز کنید. سپس به شما گفته می‌شود که نقشه خود را باز کنید و ابتدا The South wing را انتخاب کنید تا باز شود و بعد Library annex را باز کنید و به central Hall که با علامت سبز مشخص شده، تلپورت کنید.

بعد از اینکه به مکان جدید تلپورت کردید از پله‌ها به سمت فواره پایین بروید، سپس ابتدا با پروفسور ویزلی و بعد با پروفسور Fig گفتگو کنید. (انتخاب‌‌های تاثیرگذاری اینجا وجود ندارد.) بعد از صحبت‌ها، بازی از اینجا Open World می‌شود و به شما امکان می‌دهد دو ماموریت اصلی مختلف را در کلاس Charms و کلاس دفاع در برابر هنرهای تاریک یا Defense Against the Dark Arts را دنبال کنید. شما می‌توانید داستان اصلی را از طریق هر یک از این ماموریت‌ها ادامه دهید یا کاوش هاگوارتز را انتخاب کنید و اندکی در محیط فانتزی آن که تنها در کتاب‌ها خوانده یا در فیلم‌ها دیده بودید، غرق شوید…

ماموریت اصلی: Charm Class

(لول پیشنهادی: یک)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی: Charm Class

پس از تکمیل Welcome To Hogwarts، بازی Open World می‌شود و به شما امکان می‌دهد آزادانه Hogwarts را کاوش کنید و دو ماموریت اصلی مختلف را دنبال کنید. Charms Class یکی از آنهاست، بنابراین آن را از طریق نقشه با کلیک راست انتخاب کرده و بعد V را بزنید و نشانگر را دنبال کنید تا به محل برسید  و وارد کلاس شوید و F را بزنید تا ماموریت را آغاز کنید.

بعد از دمو، نحوه اجرای طلسم Accio را یاد خواهید گرفت. سپس پروفسور Ronen کلاس را به فضای باز می‌برد تا بتوانید جذابیت Accio را بهتر درک کنید، توپ‌های بزرگ را به سمت خود بکشید تا امتیاز کسب کنید. دقت کنید هرچه توپ عقب‌تر کشیده شود امتیاز بیشتری بدست می‌آورید پس به موقع توپ را رها کنید تا اولا از تخته خارج نشود و دوما امتیاز بیشتری بدست بیاورید. سپس با Natsai رقابت خواهید کرد و باید گوی‌های آبی را به عقب بکشید، هرچه عقبتر گوی‌ها را بکشید امتیاز بیشتری بدست می‌آورید. در دور پایانی جعبه‌های متحرک را در مسیر قرار می‌گیرند پس چالش بیشتر می‌شود و باید به موقع وقتی جعبه‌ها در مسیر نبودند گوی‌ها را به عقب بکشید. وقتی با Natsai صحبت می‌کنید می‌توانید با انتخاب گزینه اول با او با نرمش برخورد کنید و اگر دوست دارید با انتخاب علامت‌های سوال بیشتر در مورد او اطلاعات کسب کنید.

پس از اتمام کلاس، پروفسور Ronen می‌خواهد با شما صحبت کند، پس به او نزدیک شوید و سریع گفتگو کنید. او توضیح می‌دهد که به زودی برای شما یک ماموریت خارج از کلاس تعیین می‌کند، پایان گفتگو به این ماموریت پایان می‌دهد.

ماموریت اصلی: Defence Againts The Dark Arts

(لول پیشنهادی: یک)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی: Defence Againts The Dark Arts

کلاس دفاع در برابر هنرهای تاریک را در منطقه بال نجوم یا Astronomy Wings پیدا خواهید کرد، با انتخاب ماموریت و زدن V نشانگر را دنبال کنید و وارد کلاش شوید و جلوی در F را بزنید تا کلاس آغاز شود. بعد از دمو، اولین قدم یادگیری طلسم Levioso است که به شما امکان می‌دهد، اشیاء را با طلسم Levioso در هوا شناور کنید. سپس قبل از وارد شدن به دوئل با Sebastian، روی یک Dummy یا آدمک مصنوعی تمرین کنید. اول جادوی Levioso را اجرا کنید و وقتی Dummy روی هوا بود روی آن طلسم ساده با کلیک چپ بزنید. بدین ترتیب می‌توانید شیلد دور افراد را از بین ببرید و آنها را غافلگیر کنید. بعد از این باید با Sebastian دوئل کنید، جایی که باید از تقریباً تمام طلسم‌هایی که تاکنون یاد گرفته‌اید برای شکست دادن او استفاده کنید. وقتی او به شما حمله می‌کرد با زدن Q از خود دفاع کنید و باز شیلد او را با Levioso بشکنید و به او ضربه بزنید تا خونش خالی شود یا از روی میز پایین بیفتد  تا پیروز شوید.

بعد از کلاس، Sebastian می‌خواهد در پشت اتاق با شما صحبت کند. انجام این کار این ماموریت اصلی را کامل می‌کند و ماموریت فرعی Crossed Wands: Round 1 را برایتان باز می‌کند.

ماموریت اصلی: Weasley After Class

(لول پیشنهادی: دو)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی: Weasley After Class

هنگامی که در دو کلاسِ اولِ سالِ پنجمِ خود شرکت کردید، پروفسور ویزلی، می‌خواهد که با شما صحبت کند. محل پروفسور را با یک نشانگر روی نقشه مشخص کنید و V را بزنید و وقتی آماده بودید به سمت آن حرکت کنید و جلوی در F را بزنید تا ماموریت آغاز شود. او در مورد تکالیف با شما و بازدید از منطقه هاگزمید با شما صحبت می‌کند، در این مرحله شما می‌توانید بین همراهی بین Natsai Onai یا Sebastian Sallow یکی را انتخاب کنید. با خیال راحت هر دانش آموزی را که دوست دارید را انتخاب کنید تاثیری در داستان ندارد. با پایان مکالمه، این ماموریت تکمیل خواهد شد.

ماموریت اصلی: Welcome To Hogsmeade

(لول پیشنهادی: دو – جادوی مورد نیاز:  جادوی Reparo که باید در ماموریت Professor Ronen’s Assignment آن را بیاموزید.)

وقتی برای رفتن به هاگزمید آماده شدید، با Natsai یا Sebastian در محوطه برج ناقوس ملاقات کنید. (به انتخاب شما در مرحله قبلی بستگی دارد) (جادوی Revelio را کنار مجسمه‌ای که او ایستاده بزنید تا Field Guide Page بدست بیاورید.) (زیر پله یک صندوق شامل یک شالگردن است) بعد از صحبت با Natsai یا Sebastian قلعه را ترک می‌کنید و به سمت هاگزمید حرکت می‌کنید. در طول مسیر آیتم‌هایی که به شما گفته می‌شود را بردارید. (اول Lacewing bushes از گیاهان سبز، کمی جلوتر بعد از پل Floo Flame را فعال کنید، جلوتر در کنار جاده قارچ‌های قرمز Leaping Toadstool Caps را پیدا خواهید کرد، همینطور جلوتر سنگ‌های معدنی Moonstone وجود دارند که با جادوی پایه می‌توانید آنها را از بین ببرید و جمع کنید.) (وقتی به ورودی هاگزمید رسیدید جادوی Revelio را کنار تیربرق استفاده کنید تا Field Guide Page بدست بیاورید.)

هنگامی که به آنجا رسیدید، به شما این آزادی داده می‌شود که هاگزمید و چهار منطقه مختلف آن را جستجو کنید. باید از مناطق Tomes and Scrolls، Ollivanders، J. Pippin’s Potions و The Magic Neep دیدن کنید. به سادگی به دنبال نماد مربوطه برای هرکدام در نقشه بروید و از همه آنها دیدن کنید.

در Tomes and Scrolls روی کتاب سمت راست F بزنید تا پله ظاهر شود، در بالای پله‌ها روی هوا کتاب معلق را بگیرید (جادوی Accio) و صندوق را خالی کنید. در پشت مغازه نیز یک صندوق حاوی یک دستکش وجود دارد. با توماس برون صاحب مغازه صحبت کنید و در بخش Supplies تمام آيتم‌های رایگان را بردارید.

در مغازه Ollivanders صندوق کنار در را باز کنید و طلا را بردارید. بعد روی زنگ F را بزنید تا دمو آغاز شود. در اینجا می‌توانید به طور دلخواه چوب جادویی خودتان را طراحی کنید. (انتخاب‌های اینجا هیچ تاثییری در بازی یا روی قدرت کاراکتر شما ندارند و تماما ظاهری هستند.)

در مغازه J. Pippin’s Potions از صندوق شالگردن را بردارید. (جادوی Revelio را رو به روی دیگ در انتهای مغازه بزنید تا Field Guide Page بدست بیاورید.) بعد با مغازه‌دار صحبت کنید و در بخش Supplies تمام آيتم‌های رایگان را بردارید.

 به در مغازه The Magic Neep که آنطرف پل است بروید. (کتابی که روی پل در حال پرواز است را با جادوی Accio بگیرید.) جلوی وسایل مرد جادوی Revelio را بزنید تا Field Guide Page بدست بیاورید. بعد با مرد صحبت کنید و در بخش Supplies آيتم‌ رایگان را بردارید.

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی: Welcome To Hogsmeade

وقتی همه جا را گشتید با Natsai یا Sebastian در مرکز شهر ملاقات کنید. مکالمه شما با آنها توسط دو Troll بزرگ که به هاگزمید حمله کرده‌اند قطع می‌شود که باید در یک رویارویی، یکی از آنها را شکست دهید. از جاخالی (کنترل) و گزینه‌های جادویی خود استفاده کنید. با کنترل از حملات او فرار کنید (دقیقا وقتی روی سر شما دایره ظاهر شد کنترل یا دکمه جاخالی را بزنید) و با جادوی پایه (کلیک چپ) به او ضربه بزنید. با فشار z می‌توانید اجسام را به سمت Troll پرت کنید تا آسیب بیشتری ببیند. بعضی وقت‌ها باید چندین بار پشت سرهم جاخالی دهید و بعد ضربه بزنید. در آخر نبرد با زدن X جادوی باستانی را بزنید تا Troll را از بین ببرید.

پس از پایان نبرد، وسایل آسیب دیده شده در میدان شهر (هفت تا) را با استفاده از طلسم Reparo تعمیر کنید. (در پشت جعبه‌ها بعد از تعمیر یک دستکش بنفش پیدا می‌کنید.) (جلوی مجسمه بعد از تعمیر جادوی Revelio را بزنید تا Field Guide Page بدست بیاورید.)

بعد از میان‌پرده، با مغازه‌دار صحبت کنید و در بخش Supplies آیتم رایگان را بردارید. (در سمت راست صندوق را خالی کنید) (در جلوی مغازه از جادوی Revelio استفاده کنید تا Field Guide Page را بدست بیاورید.)  به سمت کافه سه جارو (Three Broomsticks) بروید تا دمو آغاز شود. (بعد از دمو در کافه جلوی شومینه از جادوی Revelio استفاده کنید تا Field Guide Page را بدست بیاورید.)

در آخر با Natsai یا Sebastian در بیرون کافه صبحت کنید، سپس بازی به شما آموزش می‌دهد که چطور سریع به اتاق مشترک خود برگردید. بعد از اینکار ماموریت اصلی تمام می‌شود.

ماموریت اصلی: The Locket’s Secret

این ماموریت اصلی در اتاق مشترک گروهتان آغاز می‌شود. پروفسور فیگ برای شما نامه ای ارسال کرده است. Owl Post خود را در منو باز کنید، پیام را بخوانید و سپس بروید و در دفترش با او صحبت کنید. (درون اتاقش یک صندوق وجود دارد.) این تمام چیزی است که در این ماموریت اصلی باید انجام دهید. برای ادامه دادن داستان اصلی او ابتدا او از شما می‌خواهد Professor Hecat’s Assignment 1 را تکمیل کنید.

ماموریت اصلی: Secrets of the Restricted Section

(لول پیشنهادی: سه – جادوی مورد نیاز:  جادوی Incendio که باید در Professor Hecat’s Assignment 1 آن را بیاموزید.)

پس از تکمیل Professor Hecat’s Assignment 1 می‌توانید به پیش پروفسور Fig برگردید و این ماموریت اصلی را ادامه دهید. در ادامه صحبت‌هایتان با پرفسور، متأسفانه مدیر مدرسه با بی‌ادبی صحبت شما را قطع می‌کند و از پروفسور Fig می‌خواهد که به دفترش برود. در نتیجه، باید راه دیگری را برای ورود به بخش ممنوعه کتابخانه (Restricted Section) پیدا کنید. به سمت علامت مشخص شده بروید و با سباستین سالو صحبت کنید. او موافقت می‌کند که به شما کمک کند تا وارد بخش ممنوعه کتابخانه شوید، در این مرحله بازی به‌طور خودکار تا شب به‌ سرعت جلو می‌رود. دوباره با سباستین صحبت کنید، او به شما یاد می‌دهد که به طور موقت خود را نامرئی کنید. (جادوی Disillusionment)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy: ماموریت اصلی: Secrets of the Restricted Section

فوراً جادوی Disillusionment را به یکی از دکمه‌‌های D-Pad خود متصل کنید (یا در PC با T لیست جادوها را بیارید و جادوی جدید را مجهز کنید) تا طلسم را راحت اجرا کنید. حالا به مینی مپ خود دقت کنید و تا حد امکان از دانش‌آموزان در حال گشت‌زنی دور بمانید. (دقت کنید وقتی روی سرشان علامت سوال ایجاد شد آهسته کنید و به آرامی از کنارشان بگذرید) همه آنها را تا درب منتهی به کتابخانه پشت‌سر بگذارید، به آرامی وارد در شوید و از پله‌ها پایین بروید و در طبقه پایین پشت کتابخانه‌ها با سپاستین صحبت کنید. شما باید کلید را از روی میز کتابدار بردارید، پس منتظر بمانید تا سباستین باعث حواس پرتیِ کتابدار شود و سپس بعد از استفاده از جادوی disillusionment به سمت میز بروید. کلید کتابخانه را بردارید و سپس بدون برخورد با کتابدار وارد بخش ممنوعه یا Restricted Section شوید.

کتابی که به دنبال آن هستید در طبقه پایین است، اما ابتدا باید به صورت مخفیانه از کنار دو روح رد شوید. از لباس زره (با جادوی ساده یعنی کلیک چپ) به عنوان عاملی برای حواس پرتی استفاده کنید و سپس مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. در طبقه بعدی، در پایین، شما در فضایی مسطح هستید و به راحتی دیده می‌شوید، (در اینجا از صندوق آیتم‌ را بردارید) پس جادوی disillusionment را انجام داده و مسیر خطی را دنبال کنید. متأسفانه، در انتهای راهرو به Peeves برخورد می‌کنید، که سباستین را مجبور می‌کند شما را ترک کند. با اجرای جادوی Reparo روی لباس زره راه خود را باز کنید. (هم در پشت و هم در جلو جعبه وجود دارد.) سپس راه پله را به سمت پایین دنبال کنید تا محلی برای تعامل پیدا کنید. (جادویی که جادوها به آن سمت می‌رود و سیاه می‌شود) بعد از تعامل با محل از درگاه جادویی روبروی خود داخل شوید. (سمت چپ درگاه جعبه را خالی کنید تا عینک بدست بیاورید)

وارد درگاه شوید و از پله‌ها پایین بروید در آنجا از صندوق بزرگ یک آیتم افسانه‌ای و طلایی بدست می‌آورید. بعد روی در F را فشار دهید تا وارد شوید. برای پیشروی به سمت دیگر شکاف، از یک جادوی پایه یا Basic روی نماد بالای درگاه بزرگِ روبروی خود استفاده کنید. برخی از دشمنان در دو اتاق بعدی با شما روبرو می‌شوند، این دشمنان به هوا می‌پرند و در محل شما فرود می‌آیند به موقع با کنترل جالی خالی دهید به آنها ضربه بزنید. می‌توانید با Z آیتم‌های موجود در محیط را به سمتشان پرت کنید تا سریع‌تر نابود شوند. بعد از ورود به در دو دشمن را بکشید در سمت چپ اگر بروید به صورت اتوماتیک مسیری بالا می‌آید آن را ادامه دهید تا به صندوق سمت چپ برسید تا یک عینک بدست بیاورید. بعد از Basic Cast یا جادوی پایه دوباره روی نماد جلو استفاده کنید، این پل هنگام حرکت روی آن فرو می‌ریزد، بنابراین مطمئن شوید که در حال دویدن آماده پریدن هستید. در اتاق سوم، وارد پل متحرک شوید، سپس به نماد شلیک کنید تا قسمت دوم مسیر ظاهر شود و به سمت دیگ بروید، در اینجا دو صندوق را خالی کنید و وارد آخیرن اتاق شوید.

در اتاق آخر، مجسمه‌های بیشتری را شکست خواهید داد از ترکیب چیزهایی که بلدید استفاده کنید مخصوصا با پرتاب آیتم‌ها سریعتر دشمنان را بکشید و در موقع ضروری از X برای یک ضرب کشتن دشمنان استفاده کنید یادتان نرود با کنترل و Q از خود دفاع کنید. سپس وارد اتاق شوید، با آغاز میان‌پرده‌ بعدی، ماموریت اصلی به پایان می‌رسد.

ماموریت اصلی: Tomes of the Tribulations

پس از خروج از کتابخانه، به کلاس درس پروفسور Fig برگردید و کتابی را که از قسمت ممنوعه یا Restricted Section بدست آورید را به او بدهید. این تمام چیزی است که در این ماموریت اصلی وجود دارد. پس از پایان مکالمه با پروفسور فیگ، این ماموریت را کامل خواهید کرد.

ماموریت اصلی: Herbology Class

(لول پیشنهادی: سه)

ماموریت اصلی: Herbology Class

شما برای شرکت در کلاس گیاه‌شناسی از قلعه خارج می‌شوید، بنابراین نشانگر را دنبال کنید تا پروفسور Garlick را پیدا کنید. یک میان‌پرده کلاس را معرفی می‌کند و سپس شما یک Mandrake را از یک گلدان به گلدان دیگر با چند دستور یا فشردن دکمه انتقال می‌دهید. این کاری ساده، اما سرگرم کننده است. پس از آن، باید به تنهایی با پروفسور گارلیک صحبت کنید. او شما را راهنمایی می‌کند که روی گلدان روی میز بذر Dittany بکارید.

قسمت بعدی مرحله رفتن به یک گلخانه متفاوت است (در کنار در باز بالا روی میز می‌توانید یک صندوق کوچک پیدا کنید) (در طول مسیر می‌توانید گیاهان مختلف را بردارید) که در آن مقداری کلم چینی را پیدا خواهید کرد. یکی را با استفاده از دکمه L1 یا در PC دکمه Tab انتخاب و پرتاب کنید و به سمت آدم مصنوعی در اتاق پرتاب کنید. هنگامی که سرگرمی به پایان رسید، برای پایان گفتگو نزد پروفسور گارلیک برگردید.

برای خواندن ادامه راهنمایی به منوی اصلی مراجعه کنید…

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است