راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های فرعی (قسمت سوم)

راهنمای بازی Hogwarts Legacy / ماموریت های فرعی (قسمت سوم)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

[lwptoc toggle=”0″ hideItems=”1″]

ماموریت فرعی: Ghost of Our Love

این ماموریت فرعی بعد از کامل کردن ماموریت‌های اصلی Potions Class و Trials of Merlin باز می‌شود.

خوب شروع این ماموریت فرعی برای هر یک از گروه‌ها کمی متفاوت است چراکه شما باید در حین مرحله اصلی چهاردهم برگه‌ای را پیدا کنید. این مرحله در حقیقت برای هر گروه متفاوت است و این برگه را در جاهای مختلف پیدا می‌کنید مثلا برای گریفیندور در طی مرحله چهاردهم روی قبری در قبرستان هاگزمید آن را پیدا می‌کنید. برای ریونکلاو در طی مرحله چهاردهم در پشت بام، برای هافلپاف در طی مرحله چهاردهم در منطقه Upper Hogsfield در پشت قرفه Claire Beaumont در روی صندوق و برای اسلیترین در طی مرحله چهاردهم در صندوقی رو به روی Apollonia’s Black Journal آن را پیدا می‌کنید.

ماموریت فرعی: Ghost of Our Love

پس از پیدا کردن برگه بقیه مرحله کاملا برای تمام گروه‌ها یکسان است، برگه را باز کنید تا معمای عجیب را ببینید. حال در نیمه شب خود را به جنگل ممنوعه برسانید. (دقیقا در نقشه بخش Forbidden Forest بروید.) حتما باید شب باشد و گرنه این مرحله کار نمی‌کند (در نقشه F را بزنید تا زمان از شب به صبح یا بلعکس به جلو برود)، در نیمه شب در جنگل ممنوعه اول به سمت پل سنگی بروید و جادوی Lumos را اجرا کنید تا شمع‌های معلق در هوا ظاهر شوند، حال باید این شمع‌ها را دنبال کنید، همینطور به جلو و به وسط جنگل ممنوعه به دنبال شمع‌ها بروید. در نهایت به محلی می‌رسید که یک صندوق ظاهر می‌شود، آیتم درون صندوق را بردارید تا ماموریت به پایان برسد.

ماموریت فرعی: Mer-Ky Depths

باید مرحله اصلی Percival Rackham’s Trial را بروید تا این مرحله باز شود.

ماموریت فرعی: Mer-Ky Depths

به محل مشخص شده در نقشه در Boathouse بروید و با Nerida Roberts صحبت کنید. دیالوگ‌ها تاثیری ندارند. بعد از پایان صحبت‌ها به محل مشخص شده درون آب بروید و آنجا به زیر شیرجه بزنید. در اینجا تارهای عنکبوت را با جادوی Incendio از بین ببرید. همینطور سه پروانه را با جادوی Lumos به سمت در ببرید و روی آن قرار دهید تا در باز شده و بتوانید به صندوق دسترسی پیدا کنید. درون صندوق، گردنبند را بردارید. در آخر می‌توانید این گردنبند را به Nerida بدهید یا ندهید، در هر صورت فرقی نمی‌کند و ماموریت به پایان می‌رسد.

ماموریت فرعی: Sweeping the Competition

ماموریت فرعی: Sweeping the Competition

اولین ارتقاء جارو را از آلبی ویکز (Albie Weekes) در هاگزمید با 1000 سکه بخرید، تا ماموریت Sweeping the Competition باز شود.

برای دومین مسابقه با Broom، با Imelda Reyes در Irondale، که در جنوب هاگوارتز است، ملاقات کنید. این بار، شما باید در کمتر از دو دقیقه و 26 ثانیه از 20 حلقه عبور کنید. با تمام سرعت جلو بروید و حتما از بین حلقه‌ها رد شوید. در این مسابقه باید سرعتتان بسیار زیاد باشد و از حباب‌ها نیز استفاده کنید تا بتوانید سرعت زیادتان را حفظ کنید و رکورد را بشکنید. زمانی که Imelda Reyes را شکست دادید دوباره با او صحبت کنید، سپس به پیش آلبی ویکز برگردید تا خبرهای خوب را گزارش دهید و ماموریت را به پایان برسانید.

ماموریت فرعی: A Friend in Deed

برای باز کردن این ماموریت باید ماموریت‌های The Helm of UrtkotBeasts Class و The Caretaker’s Lunar Lament را انجام داده باشید.

ماموریت فرعی: A Friend in Deed

“سیرونا رایان” (Sirona Ryan)، که در کافه سه دسته جارو (The Three Broomsticks) کار می‌کند، مایل است با شما ملاقات کند. به هاگزمید سفر کنید تا متوجه شوید که دوست او به کمک احتیاج دارد. دوروثی اسپروتل (Dorothy Sprottle) دوستی است که در هاگزفیلد بالایی زندگی می‌کند. او شما را به غار نزدیکی هدایت می‌کند که در آن باید هورکلامپ‌ها، نامه‌های سیرونا و یک جعبه‌ را پیدا کنید.

وارد غار شوید و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید، به جای مسیر اصلی به سمت آب بروید. در آنجا با جادوی Depulso مسیر مسدود شده انتهای غار را باز کنید، از آب بگذرید و جلو بروید و خارها را با آتش کنار بزنید تا به دو صندوق برسید و آنها را خالی کنید. حال مسیر سربالایی را به جلو بروید. همینطور به جلو بروید و هورکلامپ‌ها و آیتم‌های مختلف را در تمام مسیر اصلی بردارید. در آخر از سرپایین لیز می‌خورید به یک Troll قوی می‌رسید. سنگ‌هایی که پرت می‌کند که با Q بلاک کنید و با Z به سمت خودش پرت کنید. همینطور نزدیک دیوار بمانید تا وقتی به سمت شما یورش می‌آورد به دیوار برخورد کند و بتوانید آسیب زیادی به او وارد کنید. بعد از کشتن ترول لوت‌های محیط را بردارید. در اینجا در سمت راست مسیر اصلی اگر وارد سوراخ شوید و خارها را با آتش کنار بزنید به یک صندوق می‌رسید. باز برگردید و مسیر اصلی را ادامه دهید. وقتی به پل رسیدید در پایین را نگاه کنید سنگ‌های جلوی غار را با جادوی Depulso از بین ببرید و در داخل صندوق را خالی کنید. مسیر را ادامه دهید تا نامه‌ها و جعبه را در انتهای غار قبل از خروج روی زمین بردارید. بعد از برداشتن وسایل به پیش دوروتی اسپروتل برگردید تا هورکلامپ‌ها را به او بدهید و سپس همه چیزهای دیگر را به سیرونا رایان در هاگزمید تحویل دهید تا ماموریت تمام شود.

ماموریت فرعی: Venemous Revenge

برای باز کردن این ماموریت باید ماموریت‌های The Helm of UrtkotBeasts Class و The Caretaker’s Lunar Lament را انجام داده باشید.

ماموریت فرعی: Venemous Revenge

به محل مشخص شده در هاگزمید بروید و با Ackley Barnes صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به سمت محل مشخص شده بروید و وارد Lawley’s Cellar شوید. بهتر است با جادوی Disillusionment مخفی شوید و از جلوی مرد بگذرید و در قفل را باز کنید و جلو بروید. جلوتر با گروهی از عنکبوت‌ها رو به رو می‌شوید همه آنها را بکشید. بعد از نابود کردن عنکبوت‌ها محیط را بگردید و آیتم‌ها مخصوصا گیاه Mandrake یا گیاه Chinese Chomping Cabbage و دیگر گیاهان را از روی زمین بردارید. در انتها Lawley’s Venomous Tentacula را از بالای پله‌ها درون گلدان بردارید. (می‌توانید تار عنکبوت‌ها را آتش بزنید تا به صندوق دیگری برسید) حال به پیش Ackley Barnes برگردید و با او صحبت کنید. حتما در موقع صحبت گزینه دوم را انتخاب کنید تا ۵۰۰ طلا بدست بیاورید.

ماموریت فرعی: Brother’s Keeper

برای باز کردن این ماموریت باید ماموریت‌های The Helm of UrtkotBeasts Class و The Caretaker’s Lunar Lament را انجام داده باشید.

ماموریت فرعی: Brother's Keeper

در دره هاگزمید (Hogsmeade Valley) با Dorothy Sprottle صحبت کنید تا این ماموریت فرعی را بدست بیاورید. به محل مشخص شده بروید تا با تعدادی Inferi رو به رو شوید. این دشمنان به آتش حساس هستند. اول با آتش آنها را ضعیف کنید و بعد کارشان را بسازید. ضربات قرمز را جاخالی و ضربات قرمز کم رنگ را با Q دفع کنید. بعد از استفاده از آتش در موقع لازم با Z به سمت دشمنان وسیله پرت کنید. در میان کشتن دشمنان یک جنازه با نام Bardolph Beaumont’s Corpse ظاهر می‌شود، بعد از کشتن تمام دشمنان به پیش دوروثی اسپروتل برگردید و به او گذارش دهید. حال دو کمپ گوبلین در نقشه مشخص شده که باید به آنجا سر بزنید. در آن مناطق گوبلین‌ها به شما حمله می‌کنند، آنها را بکشید. فقط ضربات قرمز را جاخالی و ضربات قرمز کم رنگ را با Q دفع کنید. همینطور جادوی هم رنگ را برای از بین بردن سپرها استفاده کنید. بعد از پاکسازی هر دو منطقه، به پیش دوروثی برگردید و با او صحبت کنید. راست گفتن و یا دروغ گفتن شما به او تاثیری در بازی ندارد.

ماموریت فرعی: The Tale of Rowland Oakes

برای باز کردن این ماموریت باید ماموریت‌های The Helm of UrtkotBeasts Class و The Caretaker’s Lunar Lament را انجام داده باشید.

ماموریت فرعی: The Tale of Rowland Oakes

در هاگوارد با Adelaide Oakes در منطقه Transfiguration Courtyard دیدار کنید. پس از پایان صحبت‌ها باید به محل مشخص شده در نقشه که در جنگل ممنوعه است بروید. به نزدیک‌ترین محل تلپورت کنید و بعد با پرواز خود را به محل برسانید. اینجا کمپ گوبلین‌هاست. با سبک بازی خود آنها را از بین ببرید. پیشنهاد ما استفاده از جادوی Disillusionment و مخفی کاری و رفتن پشت دشمنان و از بین بردن مخفیانه آنهاست. بعد از کشتن دشمنان صندوق‌های درون چادر را خالی کنید، بعد جادوی Revelio را بزنید تا محل آبی روی دیوار مشخص شود (سنگ‌ها) و بعد آن را تخریب کنید و داخل غار شوید تا صندوق را خالی کنید. به بالا برگردید و Rowland Oakes’ Map را سمت چپ محلی که به پایین رفتید، روی جعبه‌ها بردارید. (عکس بالا)

ماموریت فرعی: The Tale of Rowland Oakes

حال باید طبق نقشه محل بعدی را کشف کنید. زیاد نگران نباشید ما آن را برایتان کشف کردیم! باید خود را به منطقه‌ای که در نقشه بالا مشخص شده برسانید. (منطقه Korrow Ruins در سمت شرق جنگل ممنوعه) در آنجا، دشمنان را بکشید و به سمت جلو بروید تا وارد goblin outpost در انتهای مسیر شوید.

در goblin outpost به سمت جلو بروید و از پله‌ها پایین بروید، فقط مراقب باشید در پایین تعداد زیادی گوبلین وجود دارد پس با جادوی Disillusionment خود را مخفی کنید تا قبل از شروع مبارزه کمی از دشمنان را از بین ببرید. بعد از کشتن دشمنان در قفل سمت راست را باز کنید و در آنجا پس از کشن دشمنان صندوق را خالی کنید. در اینجا اگر مسیر دیگر را بالا بروید به صندوق بعدی می‌رسید. حال به اتاق قبلی برگردید تا مسیر اصلی را پیش برویم. مسیر اصلی را جلو بروید صندوق‌ها را خالی کنید تا به اتاق دیگری پر از گوبلین برسید، با روش بازیتان آنها را از بین ببرید. در اینجا مسیر اصلی مشخص است ولی اگر برخلاف آن رفته و از پله‌ها بالا بروید به اتاقی می‌رسید که دو صندوق درون آن قرار دارد. در مسیر اصلی در پایین تونل با گوبلین‌های بیشتری رو به رو می‌شوید.

ماموریت فرعی: The Tale of Rowland Oakes

بعد از کشتن گوبلین‌ها با روش بازی خودتان، در انتهای محل با در بسته‌ای رو به رو می‌شوید و با Rowland Oakes می‌توانید در آنجا صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها مسیر را برگردید تا به در بسته‌ای برسید، لوله‌های در را دنبال کنید تا به کوره‌ای در طبقه بالا برسید با جادوی Incendio کوره را آتش بزنید تا در برایتان باز شود. اگر از پله‌های سمت راست بالا بروید و تا انتهای راهرو سمت راست طبقه دوم بروید تا دیوار کنار رفته و در پشت آن به صندوقی برسید. در اتاق بعدی دشمنان را با روش بازی خودتان بکشید (پیشنهاد ما مخفی‌کاری است) (سپرها با جادوهای هم‌رنگ از بین می‌رود)، آیتم‌های محیط را بردارید و مسیر را به سمت جلو بروید تا بتوانید چوب جادویی مرد یعنی Rowland Oakes’ wand را پیدا کنید. چوب را به مرد برگردانید تا در را باز کند و با شما صحبت کند، بعد از پایان صحبت‌ها این ماموریت فرعی به پایان می‌رسد.

برای خواندن ادامه راهنمایی به منوی اصلی مراجعه کنید…

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (منوی اصلی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است