راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت پنجم

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت پنجم

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت چهارم (قسمت قبلی)

فرار از خانه‌ی وحشت! (بخش دوم)

بعد از دمو، درهای آسانسور باز می‌شود. به نظر می‌رسد رز به “اندازه عروسک” تبدیل شده است. اتاق پر از عروسک‌ است که اکنون بسیار بلندتر از رز هستند. دخترک می گوید که منتظر است رز او را در “اتاق خواب پشتی” پیدا کند. می‌توانید بازی را در ماشین تحریر ذخیره کنید. در سمت چپ ماشین تحریرِ غول پیکر یادداشت را بخوانید. خم شوید تا زیر میز به سمت دیگر بروید. همانطور که از سطح شیب دار به طرف دیگر می روید، عروسک‌ها زنده می‌شوند و از کنار شما عبور می‌کنند.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت پنجم

برای دوری از عروسک‌ها، باید از نور چشم‌های درخشان آنها دوری کنید. تا زمانی که نورافکن آنها شما را لمس نکند، عروسک‌ها نمی‌توانند شما را ببینند. اولین عروسک را وقتی پشتش به شما بود، آرام دنبال کنید و وارد اتاق بعدی شوید، “ساقه” هسته اسکلروتیا را به سمت اتاق بعدی دنبال کنید. خم شوید تا پشت جعبه‌ها از چشم عروسک‌های گشتی پنهان شوید. در اینجا دو عروسک وجود دارد، صبر کنید عروسک سمت چپی از کنارتان رد شود سریع به جلو بروید و درون بریدگی سمت راست زیر جعبه‌ها مخفی شوید. صبر کنید باز عروسک یک دور بزند و از کنارتان رد شود، بعد سریع از تخته شیب دار بالا بروید. یک عروسک در این سکوی بالاتر نیز گشت می‌زند، پس مراقب باشید. وقتی عروسک پشتش به شما بود به سمت راست و جلوی هسته اسکلروتیا بروید و آن را نابود کنید. مراقب باشید و وقتی عروسک‌ها پشتشان به شماست مسیر را برگردید و وارد راهرویی شوید که بوسیله هسته اسکلروتیا مسدود شده بود، در آنجا به سمت جلو بروید هسته اسکلروتی روی سقف را هدف قرار دهید. در اینجا  یک قفس پرنده از سقف پشت عروسک‌ها می‌افتد و آنها را مشغول خود می‌کند.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت پنجم

از سمت چپ عروسک‌ها وارد راهرو شده و به سمت جلو بروید، در اینجا نیز هسته اسکلروتی روی سقف را از بین ببرید تا عروسک‌های بیشتری به سمت قفس حمله کنند و به شما زمان بدهند که به سمت جلو بروید و وارد اتاق بعدی شوید. در اینجا واقعا باید بنشینید تا عروسک‌ها که به سمت رو به رو نگاه می‌کنند شما را به دام نیندازند. پشت تخته مخفی شوید و مراقب باشید، وقتی نور در بخش خالی نبود به سمت جلو آرام حرکت کنید و به پایین بپرید. در اینجا سه عروسک در حال گشت زنی هستند. در سمت راست پشت کمد کتاب بمانید و صبر کنید که عروسک اول و دوم به سمت چپ بروند و عروسک راست به عقب برود. سریع حرکت کنید و به پشت قفسه سمت راست بعدی بروید. باز صبر کنید تا عروسک اول و دوم به سمت دیگر بروند و عروسک سوم حواسش به شما نباشد و به سمت فانوس بروید و پشت قفسه آنجا پنهان شوید. صبرکنید دو عروسک رد شوند و بعد به سمت چپ وارد شکافی شوید که یک فانوس در آنجاست، دقیقا وقتی در آنجا هستید رو به رویتان یک هسته اسکلروتی می‌بینید، آن را از بین ببرید. با اینکار قفس به روی زمین می‌افتد و عروسک‌ها مشغول آن می‌شوند. وقتی عروسک‌ها مشغول هستند هسته اسکلروتی که از سقف آویزان است را نابود کنید تا مسیرتان باز شود.

حال وارد اتاق بعدی شوید، در اینجا وقتی وارد اتاق شدید و به سمت در رفتید ناگهان یک مانکن غول پیکر وارد اتاق می‌شود، سریع بنشینید و به زیر میز بروید. کمی صبر کنید تا از کنار میز رد شود بعد بیرون بیایید و وارد اتاق بعدی شوید و به سمت راست بپیچید و از زیر تخته به آنطرف بروید. عروسک‌ها در این راهرو گشت می‌زنند، از جمله یک عروسک ثابت که مستقیماً مسیر شما را مسدود کرده است. از روی سطل Sprig of White Sage را بردارید و در پشت آن پنهان شوید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت پنجم

از Sprig of White Sage برای بازگرداندن دو گره قدرت رز استفاده کنید. صبر کنید تا عروسک گشتی به شما پشت کند. از مخفیگاه خود خارج شوید و عروسک ثابت را با قدرت رز از بین ببرید. عروسک مانند هسته‌های اسکلروتیا به خاکستر تبدیل می‌شود. می‌توانید از کنار عروسک که اکنون ویران شده رد شوید و از پله‌ها پایین بروید. در پایین یک عروسک دیگر است صبر کنید پشتش که به شما بود، وارد راهروی سمت چپ شوید و به جلو بروید و وارد اتاق بعدی شوید. در اینجا به سمت آشپزخانه بپیچید. در سمت چپ Sprig of White Sage را پیدا می‌کنید. از آن برای بازگرداندن گره‌های بیشتر استفاده کنید.عروسکی که در انتهای آشپزخانه گشت می‌زند را با قدرتی رز از بین ببرید. وقتی در انتهای آشپزخانه هستید مانکن که از چشمانش نور بیرون می‌آید داخل آنجا می‌شود. وقتی مانکن نزدیک انتهای آشپزخانه می‌شود به سمت دیگر بروید و سریع هسته‌ اسکلروتیا را نابود کنید و از آشپزخانه خارج شده مخفی شوید و وقتی عروسک درون راهرو حواسش نبود به سمت چپ راهرو را ادامه دهید، به سمت جلو بروید و وارد اتاق انتهای راهرو شوید تا دموی بعدی آغاز شود.

بعد از دمو باید از دست عروسک‌ها فرار کنید، مسیر مستقیم را به سمت جلو بروید و وارد راهروی سمت راست شوید و تا انتها رفته و وارد در شوید. وقتی وارد در شدید به پشت بالا نگاه کنید تا یک هسته‌ اسکلروتیا ببینید، آن را با قدرت رز از بین ببرید. وقتی مسیر باز شد به سرعت به سمت راست به جلو بروید. همینطور مسیر را پیش بروید تا پیام مایکل را روی دیوار ببینید و کمی جلوتر دموی بعدی آغاز شود.

بعد از دمو در مکان جدیدی هستید، یادداشت کنار لامپ را بررسی کنید. حال باید خانه را جستجو کنید و به دنبال اشیای طلایی درخشان دیگر بگردید تا درباره خانه و ساکنان آن بیشتر بدانید.می توانید بازی را در ماشین تحریر در سرسرا ذخیره کنید.

بطری‌های نوشیدنی کنار میز ناهارخوری را بررسی کنید. صدایی در سر رز صحبت می‌کند. رز متوجه می‌شود که صدا باید متعلق به پدرش است و خانه باید مال پدر و مادرش باشد. سی دی را در اتاق غذاخوری کنار بلندگوها بررسی کنید. شیشه شیر کودک را در آشپزخانه بررسی کنید. از کنار یخچال در آشپزخانه عبور کرده و وارد انباری شوید. کنسرو‌ها را در قفسه سمت راست بررسی کنید. از پله‌های سرسرا بالا بروید. در سمت چپ بالای پله‌ها، جعبه موسیقی عروسی را بررسی کنید. در پشت راه پله، می توانید یادداشتی از میا وینترز بیابید. در اتاق کار، پشت راه پله، می‌توانید هدیه تولد رز را در کمد لباس بزرگ پیدا کنید. از طریق هال سمت چپ، وارد اتاق خواب شوید. در اتاق خواب، گهواره نوزاد را که در سمت چپ قرار دارد، در کنار پنجره‌ها بررسی کنید. لباس‌های بچه را بررسی کنید. وارد دفتر کار در پشت اتاق خواب شوید. لپ تاپ را بررسی کنید. روی لپ‌تاپ یادداشتی از اتان پیدا می‌کنید. یادداشت ایتن می‌گوید که کلید کشو پشت «عکس مورد علاقه من» است. عکس کودک در آنطرف اتاق را بردارید و Drawer Key را از پشتش بردارید. با کمک کلید در کشوی سمت راست لپ تاپ را باز کنید و آن را بررسی کنید تا دمو آغاز شود.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت پنجم

در دمو با ایولین آشنا می‌شوید، هنگامی که دمو به پایان رسید، شما باید برای فرار از ایولین خود را آماده کنید. به سمت جلو بعد راست رفته و از بریدگی دیوار به سمت دیگر بروید. همینطور به سمت جلو بروید و از پله‌ها پایین بروید. جلوتر هسته اسکلروتیا را در انتهای راهرو از بین ببرید و بعد بلافاصله به عقب و انتهای راهرو فرار کنید تا دموی کوتاهی شروع شود. بعد از ناپدید شدن ایولین از پله‌ها بالا بروید. به سمت چپ بروید و راهرو را ادامه دهید و وارد اتاق شده و Sprig of White Sage را از روی میز بردارید. برای پر کردن قدرت‌هایتان از آن استفاده کنید، جلوتر با قدرت‌هایتان عروسک‌ها را نابود کنید و بعد از دست آنها فرار کرده و وارد درب شوید. جلوتر انبوهی از مانکن ها برای تعقیب شما ظاهر می‌شوند. اول آنها را کند کنید، به عقب برگردید و فرار کنید. در انتهای راهرو دو هسته اسکلروتیا وجود دارد به سرعت آنها را از بین ببرید و مراقب مانکن‌ها باشید و با قدرتتان آنها را کند کنید. بعد از نابودی هر دو هسته به سمت جلو مسیر را ادامه دهید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو سوار آسانسور شوید و دکمه را بزنید.

هنگامی که رز به طبقه دوم خانه می‌رسد، مایکل به او می گوید که تا زمانی که ایولین شکست نخورد نمی‌توانند از خانه خارج شوند. پیام‌های مایکل را در طبقه دوم خانه دنبال کنید تا جعبه‌ کمک‌های اولیه و RW-Variant Flask 4 را که او روی میز در اتاق غذاخوری به آن اشاره کرده، بردارید. از در باز به سرسرا بروید تا با Eveline روبرو شوید. اگر خیلی نزدیک شوید، او یک موج شوک به شما خواهد فرستاد. پشت مبلمان سمت راست پنهان شوید تا اولین موج شوک به شما برخورد نکند. وقتی حملاتش تمام شد بی‌حرکت می‌ایستد و این زمان مناسبی است که با قدرتی خود به او حمله کنید. دوباره او در پشتتان ظاهر می‌شود، سریع بشینید و پشت وسایل مخفی شوید تا موج حملات او تمام شود، باز غیب می‌شود و در سمت دیگر ظاهر می‌شود، باز مخفی شوید و بگذارید موج حملاتش به پایان برسد. بعد که خسته شد دوباره از قدرتی دیگری روی او استفاده کنید. باز او در پشتتان ظاهر می‌شود، پس سریع مخفی شوید تا موج حمله‌اش تمام شود، در این فاز مراقب ماده قرمز باشید و از آن فاصله بگیرید. در این فاز یک بار دیگر نیز موج حمله می‌فرستد از دست موج‌های حمله مخفی شوید و در آخر وقتی خسته شد قدرتی دیگری روی آن اجرا کنید. او در بالای راه پله‌ها اینبار ظاهر می‌شود، پس صبر کنید تا موج حملاتش به پایان برسد، بعد هسته اسکلروتیا که در کنار پله‌ها است را نابود کنید، دوباره مخفی شوید تا موج حمله‌اش تمام شود و بعد هسته اسکلروتیای بعدی که پایین پله‌هاست را نابود کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت پنجم

صبر کنید تا موج حملاتش تمام شود، از پله‌ها بالا بروید و مخفی شوید و در زمان مناسب به سمتش بروید تا به بالای محیط برود، مخفی شوید و برای آخرین بار قدرتی‌تان را روی ایولین اجرا کنید تا کارش را بسازید و دمو آغاز شود.

ادامه راهنمایی در:

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت ششم (قسمت بعدی)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است