راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت چهارم

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت چهارم

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت سوم (قسمت قبلی)

بعد از دمو، به سمت جلو از سراشیبی پایین بروید، در طول راه، یک میمون اسباب‌بازی را می‌بینید که از تیرک آویزان شده و روی آن نوشته شده است: «می‌دانم کریستال کجاست». و مسیر را ادامه دهید نوشته روی کالسکه را بخوانید. جلوتر وارد قبرستان می‌شوید، روی بزرگترین سنگ قبر، شخصی با حروف قرمز بزرگ نوشته است «بیا بازی کنیم».

جلوتر وارد قلعه شده و با آسانسور به طبقه بالا بروید. در آنجا بازی را در ماشین تحریر ذخیره کنید. در اتاق بعدی نوشته را بخوانید. جلوتر به دری می‌رسید که بخشی از آن که یک کودک است وجود ندارد، به آن درب مادر می‌گوییم! بی‌خیال در شوید و به سمت جلو بروید تا وارد آخرین اتاق شوید و کریستال را در قفسی در وسط اتاق ببینید. با بررسی آن برق می‌رود و همه جا تاریک می‌شود. با روشن شدن چراغ‌ها، رز متوجه می‌شود که تمام سلاح ها و مهمات او غیب شده‌اند. یک میمون با شکم بخیه شده روی جایی که اکنون میز عمل است دیده می‌شود.

با معاینه میمون، متوجه می‌شوید که چیزی در داخل معده او وجود دارد. یادداشتی روی چرخ دستی سمت راست می‌گوید: “آقای. میمون شکم درد دارد. اگر به او کمک کنید، ممکن است کریستال را به شما بدهد!»

برای باز کردن بخیه‌های میمون، وارد اتاق پزشکی در سمت چپ شوید. (درِ قرمز (اتاق جیمی) در طرف دیگر قفل است) از در سفید بعدی در اتاق پزشکی عبور کنید. راهروی با نقاشی‌ها و خط خطی‌های کودکان پوشیده شده است. در سمت راست این سالن در از طرف دیگر قفل است. به جلو ادامه دهید تا به شکاف دیوار برسید. در طرف دیگر باز نقاشی‌های بیشتری می‌بینید، همچنین می‌توانید یک نقاشی با مداد رنگی از یک بچه پیدا کنید که شکم میمون را با قیچی باز کرده است. در پشت نقاشی، یک یادداشت وجود دارد، آن را بخوانید.

باز کردن کمد

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت سوم

در سمت چپ وارد اتاق شوید، یک کمد در سمت چپ اتاق دارای یک قفل ترکیبی با شش رقم است. روی دیوار قفسه‌های کتاب در سمت چپ می‌توانید یک عکس پیدا کنید. آن را بچرخانید تا عدد “44” را که در پشت آن نوشته شده را ببینید. در سمت راست کمد اصلی، کمد چوبی را باز کنید. داخل کمد عدد “02” نوشته شده است. میز سمت راست اتاق را که با کتاب‌ها روی هم چیده شده است، بررسی کنید. زیر میز، عدد «66» روی زمین نوشته شده است. از یادداشت روی نقاشی کودکان برای تشخیص ترتیب صحیح استفاده کنید، عدد درست در حقیقت “024466” است. با وارد کردن کد، قفل کمد باز می‌شود و داخل آن یک قیچی خون آلود پیدا می‌کنید.

از طریق راهی که به اینجا آمدید به عقب برگردید و خود را به عروسک برسانید. میمون روی میز عمل را معاینه کنید و از قیچی برای باز کردن معده آن استفاده کنید. در داخل، مجسمه بچه‌ای (Relief of a Child) وجود دارد که در حقیقت برای باز کردن درب مادر از آن باید استفاده بکنیم. بعد از بدست آوردن مجسمه همه جا تاریک می‌شود. وقتی نور برمی‌گردد، معمای دیگری روی میز ظاهر می‌شود. یادداشتی روی چهارپایه سمت راست می‌گوید: “شاید وقتی آتش کمپ را روشن کردید، کریستال را دریافت کنید؟” روی میز سمت چپ، در کنار اتاق پزشکی، اکنون می‌توانید یک عروسک (ژست 1) پیدا کنید. بررسی عروسک نشان می‌دهد که “Lucy” با حروف قرمز روی آن نوشته شده است. (فعلا عروسک‌ها را جمع‌آوری کنید و در داخل پازل‌ها قرار ندهید تا همه آنها را پیدا کنیم.) در اتاق پزشکی نیز یک معمای دیگر قرار دارد و نوشته روی میز کنار آن را می‌توانید بخوانید.

به اتاق اصلی برگردید و از درهای چوبی وارد راهرو آسانسور شوید. نقاشی‌ها در اینجا ظاهر شده‌اند. به سمت درب مادر بروید و آن را بررسی کنید و از Relief of a Child برای باز کردن درب استفاده کنید. در داخل انبار، یک میز دیگر است، در آنجا عروسک (ژست 2) را پیدا می‌کنید. روی این عروسک با حروف قرمز نوشته شده “Catherine”. یادداشتی روی چهار پایه سمت راست می گوید: “هیچ کس نمی‌خواهد دوست او باشد! چه بازنده‌ای!»

پس از بدست آوردن عروسک، از اتاق خارج شده و به سمت راست به سمت اتاق اصلی بروید و بعد وارد اتاق پزشکی شوید. در داخل اتاق، عروسک‌های “لوسی” و “کاترین” را در جای خود روی میز قرار دهید. با اینکار سر عروسک‌ها می‌لرزد و می‌خندد. کشو باز می‌شود و کلید قرمز یعنی Jimmy’s Room key را بدست می‌آورید. قبل از خروج از اتاق پزشکی، عروسک (ژست 1) و عروسک (ژست 2) را از روی میز بردارید. به کارگاه برگردید و به سمت چپ رفته و با کمک کلید قرمز وارد درب قرمز (اتاق جیمی) شوید. در داخل، یک تونل طولانی و سنگی پیدا می‌کنید که به سمت پایین می‌رود. در انتهای تونل، یک چاه وجود دارد و یک هسته اسکلروتیا در آنجا می‌بینید. از قدرت رز برای از بین بردن هسته استفاده کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت سوم

با کمک نردبان به عمق چاه پایین بروید. در پایین چاه، عروسک (ژست 3) را پیدا می‌کنید. از نبردبان بالا بروید و خود را به سمت انبار که درب مادر در جلویش بود رفته و به سمت میز معمای آنجا بروید. در اینجا نوشته‌های روی عروسک‌ها محو شده پس طبق راهنمایی پیش بروید. عروسک (ژست 1) را روی پایه عروسک در بالای نردبان قرار دهید، به طوری که گویی میله ماهیگیری را در دست گرفته است. عروسک (ژست 2) را روی پایه عروسک در سمت راست در کنار درخت کریسمس قرار دهید. عروسک (ژست 3) را روی پایه عروسک در سمت چپ عروسک مو بلوند قرار دهید. وقتی هر سه عروسک به درستی قرار بگیرند، سرشان می‌لرزد و می‌خندند. کشوی سمت چپ میز بیرون می‌آید و عروسک مو مشکی (Black-haired Doll) را بدست می‌آورید.

به کارگاه برگردید، عروسک لوسی جایش مشخص است، عروسک (ژست 1) را در آنجا قرار دهید. عروسک مو مشکی را روی پایه عروسک جلوی سمت راست قرار دهید، به طوری که به نظر می رسد در حال تماشای سوزاندن عروسک مو بلوند در آتش است. عروسک (ژست 3) را روی پایه عروسک پشت سمت راست قرار دهید. عروسک (ژست 2) را روی پایه عروسک پشت سمت چپ قرار دهید تا عروسک کاترین مشعل را به سمت آتش گرفته باشد. با قرار دادن هر چهار عروسک به درستی، سرهای عروسک‌ها تکان می‌خورند و می‌خندند و عروسک مو بلوند در آتش می‌سوزد و کلید Breaker Box key ظاهر می‌شود، آن را بردارید تا دوباره چراغ‌ها خاموش شود…

وقتی نور دوباره آمد، گوشی را بردارید. دختر کوچک به شما می‌گوید که به سمت آسانسور برگردید تا بتواند به شما کمک کند تا کریستال پاک کننده را پیدا کنید.

فرار از خانه‌ی وحشت! (بخش اول)

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت پنجم

به سمت آسانسور بروید، قبل از سوار شدن به آسانسور حتماً پیشرفت خود را در ماشین تحریر ذخیره کنید. با استفاده از کلید Breaker Box key جعبه سمت چپ آسانسور را باز کنید تا Fuse Map را بدست بیاورید. در نقشه توضیح داده شده که چطور فیوز را در اتاق خواب پیدا کنید. به پشتتان نگاه کنید، متوجه می‌شوید که در سفید اکنون باز است. در داخل، یک مانکن در سمت دیگر میز ایستاده است که چشمانش در تاریکی می‌درخشد و در این لحظه او به دنبال شما می‌آید! برای جلوگیری از گرفتار شدن توسط مانکن‌ همیشه به او از دور نگاه کنید تا حرکتش متوقف شود! پس بیشتر مواقع به سمت او باشید و حرکت کنید وقتی به در سفید بعدی رسیدید باید از پله‌ها پایین بروید ولی بهتر است تا جایی که می‌توانید عقب عقب از پله‌ها پایین بروید تا مانکن سریع به سمتتان نیاید. در پایین ابتدا باید هسته اسکلروتیا را روی سقف آشپزخانه از بین ببرید تا مسیرتان باز شود. ولی اول صبر کنید مانکن بیاید و به سمتش شوید تا خشکش بزند و بعد هسته را از بین ببرید. بلافاصله بعد از نابود کردن هسته به سمت اتاق خواب فرار کنید ولی سعی کنید به سمت مانکن نگاه کنید تا از پشت غافلگیرتان نکند. وارد اتاق خواب شود و در انتهای اتاق Fuse را از جعبه بردارید. با اینکار چراغ‌ها خاموش می‌شوند.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت پنجم

بلافاصله به سمت در اتاق خواب برگردید. مانکن در را می شکند و وارد اتاق می‌شود و راه شما را می بندد. برای عبور ایمن از مانکن، باید آن را از در دور کنید. پس رز را به سرعت به سمت چپ بچرخانید و به مانکن اجازه دهید برای یک ثانیه به شما نزدیک شود. حال به سمت او برگردید تا خشکش بزند و آرام به سمت در بروید و به عقب برگردید، کمی جلوتر یک ماکن دیگر نیز در سالن ظاهر می‌شود. به سمت آشپزخانه بروید و کاری کنید هر دو وارد شوند و بعد هر دو را نگاه کنید تا خشک شوند و از سمت دیگر از آسپزخانه خارج شوید. عقب عقب از پله‌ها بالا بروید و خود را به راهروی بالا برسانید.

در بالای پله‌ها فوراً بچرخید. چراکه مانکن سوم در راهرو بالای پله ها ایستاده است! با این مانکن سوم روبرو شوید و به سمت راست بپیچید و رز را به سمت مانکن‌ها نگه دارید. همینطور در حالی که ماکن‌ها را نگاه می‌کنید به سمت عقب بروید و از شکاف بگذرید، به سمت اتاق مطالعه به سمت جلو داخل شوید، چراکه مانکن چهارم آن طرف میز ایستاده است. در اتاق طوری بایستید که هر چهار مانکن در دیدتان باشید و از پشت وارد در سفید شوید. حتماً بازی خود را در ماشین تحریر ذخیره کنید. به سمت جعبه در سمت چپ آسانسور بروید و از Fuse استفاده کنید، حال وارد آسانسور شوید و دکمه را فشار دهید، تا دمو آغاز شود.

ادامه راهنمایی در:

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت پنجم (قسمت قبلی)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

دیدگاه ها بسته شده است