راهنمای بازی Resident Evil Village / سلاح سری Moreau

راهنمای بازی Resident Evil Village / سلاح سری Moreau

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

  • (تعداد Goat of Warding‌های این منطقه: 1)
  • (تعداد فایل‌های این بخش:1 )
  • (دشمنان این بخش: moroaicaها – Samcasها – Varcolac )
  • (گنج‌ Crystal Beast – Chartreuse Skull در این قسمت بدست می‌آید.)

از در خارج شود و به سمت Mechanical Door که در نقشه نیز مشخص است (در رو به رو) بروید و با استفاده از Crank آن را باز کنید. وارد در شوید و مسیر سربالایی را ادامه دهید. تا به یک دو راهی برسید. ابتدا مسیر سمت راست را بروید. جلوی پل جعبه را بشکنید. از پل بگذرید و در سمت چپ پل از درون صندوق Mermaid Ball را بردارید. حال به سمت کلبه سمت راست بروید و کمی جلوتر تعدادی Magnum Ammo را کنار خانه پیدا خواهید کرد. در این منطقه دشمنان پرنده Samcas حضور دارند. مراقب آنها باشید و وقتی تکانهایشان تمام شد به آنها شلیک کنید و شکستشان دهید. وارد کلبه شوید درون کلبه یک moroaica وجود دارد آن را بکشید. به سرش شلیک کنید تا سریع کشته شود. Sniper Rifle Ammo را از بالای قفس مرغ‌ها و Handgun Ammo را از درون جعبه بردارید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / سلاح سری Moreau

در کلبه دیگر دو moroaica را بکشید و Handgun Ammo را از کنار پنجره بردارید. در بیرون دو Samcas  به شما حمله می‌کنند. آنها سریع هستند اما خون کمی دارند. صبر کنید جلویتان ثابت شوند و بعد به آنها شلیک کنید. در همین منطقه یک کلبه دیگر نیز در بالا وجود دارد. در پشت آن کلبه  Rusted Scrap را بردارید. از سوراخ دیوار پشت کلبه وارد شوید (عکس بالا) و دشمن را بکشید. نوشته روی میز را بخوانید و از صندوق اسلحه جدید M1851 Wolfsbane Revolver را بردارید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / سلاح سری Moreau

درِ جلو را باز کنید و خارج شوید. در کمال تعجب یکی دیگر از Varcolac در این منطقه ظاهر می‌‌شود. وقتی که حواسش نیست با یک تیر Grenade Launcher خون زیادی از او ببرید و بعد داخل کلبه شوید و خود را مخفی کنید تا فرصت مناسب پیدا شود. در اینجا می‌توانید سلاح جدیدی که پیدا کردید را نیز امتحان کنید. (به جز تیر Grenade Launcher دو تیر مگنوم او را از پا در می‌آورد.) بعد از کشتن موجود Crystal Beast را بدست می‌آورید. در سر بالایی این بخش یک Herb پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی Resident Evil Village / سلاح سری Moreau

همینطور در این قسمت از نقشه یک چاه وجود دارد. جعبه کنار آن را بشکنید و Well Wheel را روی چاه استفاده کنید تا آيتم Flashbangs را بدست بیاورید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / سلاح سری Moreau

حال به قسمت مشخص شده در نقشه بازگردید (روی نقشه در همین منطقه با علامت تعجب مشخص است.) تا معمای Labyrinth را حل کنیم. روی دستگاه Mermaid Ball را اجرا کنید و توپ را تا پایین آسیاب ادامه دهید. (باید خانه را چپ راست کنید و توپ را به سمت پایین هدایت کنید.) تنها بخشی که شاید برای شما مشکل ایجاد کند یک سوراخ کوچک است که باید از سمت راستش توپ را رد کنید. همینطور مسیر را با توپ ادامه دهید تا آن را به سوراخ طلایی برسانید. با این کار گنج Chartreuse Skull  را بدست می‌آورید.

قسمت بعدی: آخرین اسرار و گنج های روستا

دیدگاه ها بسته شده است