راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج منطقه Otto

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج منطقه Otto

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

  • (تعداد Goat of Warding‌های این منطقه: 1)
  • (تعداد فایل‌های این بخش:1 )
  • (گنج‌ Crystal Fragment – Giant Crystal Axe – Father Nichola’s Angel  در این قسمت بدست می‌آید.)
  • (شکارهای این بخش: Meat –  Poultry – Fish Meat )

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج های منطقه Otto 

اگر به نقشه بازی نگاه کنید دو گنج در سمت شرقی نقشه وجود دارد که تا به حال آنها را بدست نیاوردیم. در این قسمت می‌خواهیم به سراغ یکی از آنها برویم. به آن سمت از نقشه بروید و با کمک Six-Winged Unborn Key درِ منتهی به این بخش را باز کنید و وارد شوید. کمی جلوتر روی تابلویی جمله Good Luck را خواهید یافت!

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج منطقه Otto

یک راهرو که به پله‌هایی می‌رسد خواهید دید. (فعلا به آن سمت نروید) در سمتِ چپِ آن یک مسیر علفزاری وجود دارد. (عکس بالا) آن مسیر را به سمت جلو پیش بروید تا به رودخانه برسید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج منطقه Otto

از وسط رودخانه به سمت بالا بروید تا به Goat of Warding‌ که داخل مقبره‌ای است برسید. آن را تخریب کنید. (عکس بالا)

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج منطقه Otto

از رودخانه بگذرید و به سمت دیگر بروید کمی جلوتر سمت چپ از جعبه آیتم را بردارید. در انتهای این بخش یک در قفل است. قفل را با استفاده از چاقو بشکنید و وارد شوید. خوک را بکشید و دو گوشت (Meat) را بردارید. در این قسمت دو مین را بردارید و جعبه را خراب کنید و آیتم را بردارید. روی ژنراتور قدیمی Crystal Fragment را پیدا خواهید کرد. حال از سمت راست از مسیر سراشیبی بالا بروید و وارد در شوید. به سمت چپ بروید و وارد در بعدی شوید. از جنازه‌های روی سقف خون می‌چکد! به نظر می‌رسد خطری بزرگ در نزدیکی منتظر شماست! وارد در که شدید هیولای بزرگ تبر به دست را از دور خواهید دید!

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج منطقه Otto

بهترین روش این است که دائما از دست موجود فرار کنید و زمانی که برای ثانیه‌ای از حمله کردن به شما دست کشید به او شلیک کنید.  وقتی تبرش را بالا آورد و به سمتتان آمد به سمت عقب بروید و به سرش شلیک کنید و وقتی تبر را به زمین زد به موجود شلیک کنید. وقتی قصد پرش به رویتان را داشت فقط با سرعت از آن محل جا به جا شوید و وقتی فرو آمد به موجود شلیک کنید. از Grenade Launcher بر علیهش استفاده کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج منطقه Otto

مسلما برای کشتن موجود باید مهمات زیادی مصرف کنید و از انواع سلاح‌ها بر ضد او استفاده کنید. در تمام ساختمان مهمات و جعبه و بشکه‌ پیدا خواهید کرد همینطور دو بشکه قرمز انفجاری یکی در پایین و دیگری در بالا پیدا خواهید کرد. از هر دو بشکه بر علیه دشمن استفاده کنید. هی به بالا بروید و به دشمن شلیک کنید و باز از پله‌های دیگر پایین بروید و دوباره به او شلیک کنید. در حین نبرد او دشمنان پرنده ظاهر می‌کند که با کشتنان می‌توانید لوت اضافه برای ساخت مهمات بدست بیاورید. روند فرار کردن تیر زدن و فرار کردن را ادامه دهید تا موجود به زمین بیفتد و بمیرد. از جنازه‌اش Giant Crystal Axe را بدست می‌آورید.

بعد از کشتن موجود به سراغ در قفل بروید و هر سه قفل را با استفاده از شلیک یا چاقو از بین ببرید و داخل شوید. این اتاق پر از گوشت حیوانات است. اول Herb را از سمت راست اتاق بردارید و بعد سه Meat  یک Poultry و یک Fish Meat را بردارید. Metal Scrap را از اتاق بعدی بردارید و نوشته روی میز را بخوانید. در اتاق بعدی جعبه را باز کنید و گنج Father Nichola’s Angel را بردارید. به جز Gunpowder دو جعبه نیز در انتهای اتاق وجود دارند. در را باز کنید و به بیرون بروید.  (اگر تمام آيتم‌ها را برداشته باشید باید نقشه این بخش تماما آبی شده باشد.)

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج منطقه Otto

مسیر را ادامه دهید تا به رودخانه برسید. وقتی به رودخانه رسیدید تعدادی Lycan به شما حمله می‌کنند به سمت دیگر رودخانه بروید و با کمک بشکه‌های قرمز با یک تیر همه را بکشید.

قسمت بعدی: رسیدن به قلعه

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است