راهنمای بازی Resident Evil Village / کارخانه هایزنبرگ (بخش‌های اضافه)

راهنمای بازی Resident Evil Village / کارخانه هایزنبرگ (بخش‌های اضافه)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

  • (تعداد Goat of Warding‌های این منطقه: 1)
  • (دشمنان این بخش: Soldat – Moroaicǎ – Soldat Panzer)
  • (گنج‌ Yellow Quartz – Large Crystal Mechanical Heart – Heisenberg’s Hammer – Mechanical Part (Shaft) – Bister Skull  در این قسمت بدست می‌آید.)

کارخانه هایزنبرگ (بخش‌های اضافه)

راهنمای بازی Resident Evil Village / کارخانه هایزنبرگ (Heisenberg's Factory)

از آسانسور خارج شوید و به سمت جلو و بعد چپ مسیر را ادامه دهید وارد در شوید. در اتاق Shotgun Rounds را از کمد بردارید و Explosive Rounds را کنار دیوار و Key Mold را درون کیف بردارید. یک قفس پرنده زرد نیز در سمت راست اتاق کنار در وجود دارد که درونش پول است. از در خارج شوید از نبردبان و بعد سربالایی بالا بروید و اهرم را فشار دهید تا Duke به این طبقه بیاید. از جعبه این قسمت آیتم را بردارید. در پیش Duke آپگریدهای لازم را انجام دهید و بازی را ذخیره کنید. در بیرون این بخش یک در بسته وجود دارد که به کلید برای کردنش احتیاج دارید. ابتدا به سمت رو به روی در بروید در جایی میله‌ای وجود ندارد و شما می‌توانید روی لوله بپرید. (عکس بالا) از روی لوله به سمت دیگر بروید. در آنجا Shotgun Ammo و دو Mine پیدا خواهید کرد. حال از طریق تناب به سمت دیگر سر بخورید. بلافاصله روی دیوار جلویتان Yellow Quartz را می‌توانید پیدا کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / کارخانه هایزنبرگ (Heisenberg's Factory)

از اینجا پایین بپرید و خود را به Duke برسانید. سوار آسانسور شوید و دکمه B4 را فشار دهید. در بین راه از B1 تا B4 به سمت بیرون و فضای خالی نگاه کنید(سمت راست) تا یک Goat of Warding پیدا کنید. (عکس بالا) برای تخریب آن به طبقه B3 بروید و از نبردبان بالا رفته و به سمت بالای آسانسور نشانه بروید تا آن را پیدا و تخریب کنید. سوار آسانسور شوید و خود به طبقه B4 برسانید.

در طبقه B4 از طریق درِ سمتِ چپ به سمت Foundry بروید. در این قسمت برق قطع شده است. مسیر را به سمت جلو بروید و از پله‌ها بالا رفته و وارد در شوید. در اینجا یک Soldat معمولی به شما حمله می‌کند به نقطه قرمز روی سینه‌اش شلیک کنید تا کشته شود. Large Crystal Mechanical Heart را از بدنش بردارید. از پله‌های این بخش پایین بروید و به سمت در Foundry پیش بروید در اینجا یک Soldat دیگر غافلگیرتان می‌کند. با دو تیر نشانه‌دار در محل قرمز روی سینه‌اش موجود کشته می‌شود. وارد اتاق Foundry  شوید و به سمت Casting Machine (دستگاه ریخته‌گری) بروید. ابتدا Key Mold را بگذارید تا Heisenberg’s Key را بدست بیاورید و بعد Ball Mold را کار بگذارید تا  Iron Horse Ball ساخته شود.

راهنمای بازی Resident Evil Village / کارخانه هایزنبرگ (Heisenberg's Factory)

حال به سمت محل علامت تعجب بالا که یک دکمه بود بروید. دکمه را فشار دهید تا در باز شود و داخل شوید. در اتاق اول درون کشوی سمت راست Sniper Rifle Ammo را بردارید. وارد اتاق بعدی شوید روی تخت Lockpick را بردارید. جلوتر سمت چپ Flashbangs را بردارید. وقتی به سمت در دیگر می‌روید یک Soldat در را سوراخ می‌کند و به سمتتان حمله می‌کند. به سمت عقب بروید وقتی ضربه‌اش تمام شد چند تیر به سینه‌اش بزنید تا کشته شود. آیتمش را بردارید. روی تختِ محلی که در را سوراخ کرد Handgun Ammo را بردارید. داخل اتاقی که موجود از آن خارج شد شوید. دستگاه را روشن کنید و صحبت‌های هایزنبرگ را گوش دهید. کیف را باز کنید و از درون کیف M1851 Wolfsbane – Long Barrel Mod را بردارید. (با Revolver ترکیب می‌شود و Fire Power سلاح را بیشتر می‌کند.)

راهنمای بازی Resident Evil Village / کارخانه هایزنبرگ (بخش‌های اضافه) 1

حال طبق نقشه بالا به سمت Heisenberg’s Quarters بروید و با کلید هایزنبرگ (Heisenberg’s Key) درش را باز کنید. درون اتاق چهار  Moroaicǎ منتظر شما هستند. همه دشمنان را بکشید. از سمت چپ Rusted Scrap را از روی میز بردارید. در میز آنطرف دو Rusted Scrap و یک Gunpowder را بردارید. از درون کیف نیز Mechanical Part (Shaft) را بردارید. به قسمت Treasure در Inventory بروید و آن را ترکیب (Combine) کنید تا Heisenberg’s Hammer را بدست بیاورید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / کارخانه هایزنبرگ (Heisenberg's Factory)

حال به سمت Duke و آسانسور بازگردید. در راه بازگشت وقتی از پله‌ها بالا میروید یک Soldat عجیب که به Soldat Panzer معروف است جلوی راهتان را می‌گیرد. در همان ابتدا با grenade launcher و تیرهای انفجاری به او شلیک کنید. دو تیر بزنید تا تمام آهن‌های قفسه سینه‌ و سرش از بین برود. حال به محل قرمز روی سینه‌اش با شاتگان، تفنگ نشانه‌دار و کلت چند شلیک کنید تا موجود کشته شود و  Perfect Crystal Mechanical Hearts را بدست بیاورید. در راهرو در راه بازگشت باز سر و کله‌ی یکی دیگر از Soldat Panzerها پیدا می‌شود. مانند همان روش قبل دو تیر grenade launcher به موجود بزنید و چندین تیر به نقطه ضعفش شلیک کنید تا کشته شود. آيتمش را بردارید و خود را به Duke برسانید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / کارخانه هایزنبرگ (Heisenberg's Factory)

خوب طبق نقشه بالا به سراغ آخرین پازل Labyrinth می‌رویم و روی دستگاه Iron Horse Ball را اجرا می‌کنیم. هدفِ اینجا نیز مانند سایر پازل‌های اینگونه رساندن توپ به پایین‌ترین قسمت و تونل زرد رنگ است. در این دستگاه باید توپ را روی گردونه نگهدارید و به موقع به چپ و راست دستگاه را بچرخانید تا به سمت دیگر برسید. در اینجا با E و Q دوربین را نیز کنترل کنید تا همیشه دیدکافی داشته باشید. وقتی از بخش گردان توپ را به سمت دیگر رساندید توپ را وارد واگن زرد کنید که در حال حرکت است. در بین راه یک سوراخ وجود دارد به سمت بالا توپ را متمایل کنید که داخل چاله نیفتد. در نزدیک واگن زرد توپ را آرام کنید و وقتی زیر محل بود توپ را به درونش بیندازید. وقتی توپ داخل واگن بود به سمت راست صفحه را متمایل کنید که از سمت چپش نیفتد و وقتی نزدیک ریل بود به سمت چپ متمایل کنید تا روی ریل بیفتد. ریل را ادامه دهید و وارد تونل طلایی شوید تا Bister Skull را بدست بیاورید.

قسمت بعدی: کارخانه هایزنبرگ (طبقه B1 و مبارزه با Sturm)

دیدگاه ها بسته شده است