راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه خانواده Winter (سرآغاز) 

راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه خانواده Winter (سرآغاز) 

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

خانه خانواده Winter (سرآغاز) 

  • بردن Rose به تخت‌خواب
  • (تعداد فایل‌های این بخش: 4)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8

بعد از دموی اولیه، کنترل Ethan را در دست دارید و باید Rose را به تخت خوابش در طبقه دوم برسانید بقیه توضیحات جهت بخش‌های اضافی این قسمت است که برای درک بهتر داستان ضروری هستند. از جزئیات جالب این بخش پوشک و دستمال مرطوب بچه است که روی میز قرار دارند. در همین طبقه می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید، در همین اتاق تلوزیون را روش کنید و کمی برنامه کودک ببینید. برخی کتاب‌های کودک نیز در اینجا قرار دارند.

در اتاق رو به رو قاب عکس Mia که دوران حاملگیش را نشان می‌دهد را بالای شومینه ببینید. در سمت راست عکس دسته جمعی آنها در کنار ساحل وجود دارد. اگر کشوی پایین ضبط در این اتاق را باز کنید Ethan با Mia در مورد موسیقی صحبت می‌کند. در این اتاق نوشیدنی را بررسی کنید تا با Rose کمی صحبت کنید.

 به آشپزخانه بروید و نوشته‌ و عکس روی یخچال را بخوانید. (با خواندن متن پشت عکس تاریخ تولد Rose را متوجه خواهید شد!) همینطور غذای بچه‌ را در انبار چک کنید. شیشه شیر را نیز‌ می‌توانید بررسی کنید و یا نزدیک Mia شوید تا دیالوگش را بشنوید. بعد از این از دری که در آشپزخانه است وارد راهرو شوید. در راهرو عکسی از Rose وجود دارد. کالسکه او را بررسی کنید. از پله‌های آنجا بالا بروید و خود را به طبقه دوم برسانید. 

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8

در طبقه دوم، در سمت چپ جعبه موسیقی را بررسی کنید تا Ethan آهنگی پخش کند. در درون حمام در این طبقه داروهای Mia را می‌توانید پیدا کنید. به سالن مجاور بروید و وارد اتاق خواب اصلی شوید و Rose را درون گهواره بگذارید تا بخوابد. حال می‌توانیم بقیه طبقه دوم را بررسی کنیم. در همین اتاق لباس‌های Rose را روی میز کوچک کنار گهواره بررسی کنید. در اتاق دیگر لب تاب را بررسی کنید تا کمی از خاطرات Ethan از اتفاقات اخیر را بخوانید. کشوی کنار همین میز را باز کنید و نوشته که مربوط به  گزارش پزشکی Mia است را بخوانید. در همین اتاق عروسک مورد علاقه Rose روی صندلی کوچکی قرار دارد آن را بررسی کنید. کتاب‌ها را بررسی کنید که نشان می‌دهد Ethan در حال مطالعه کتاب‌های استفاده از اسلحه و… است. در همین اتاق روی دراور می‌توانید آلبوم عکس‌های خانوادگی خانواده وینتر را پیدا کنید و ورق بزنید. بعد از این از این اتاق و اتاق بعدی خارج شوید و وارد راهرو شوید. در راهرو ابتدا به سمت راست بروید. در آنجا قبل از ورود به اتاق عروسک را بررسی کنید. در اتاق نیز می‌توانید روزنامه قدیمی را بخوانید که به اتفاقات شماره هفتم بازی اشاره می‌کند. در همین اتاق قفسه‌های کتاب را بررسی کنید که مربوط به معماری قلعه‌های اروپای شرقی است.

تقریبا تمام بخش‌های فرعی این قسمت توضیح داده شده حال از پله‌ها پایین رفته و خود را به آشپزخانه برسانید و به پیش Mia بروید تا دمو شروع شود. در دمو با ورود مهمان ناخوانده اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. بعد از دمو به قسمت بعدی بازی می‌رویم.

قسمت بعدی: رسیدن به روستا

دیدگاه ها بسته شده است