راهنمای بازی Resident Evil Village / رسیدن به قلعه

راهنمای بازی Resident Evil Village / رسیدن به قلعه

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

رسیدن به قلعه

راهنمای بازی Resident Evil Village / قلعه (Stronghold)

در این قسمت می‌خواهیم وارد بخش جدید بازی شویم. از وقتی که از منطقه The Reservoir بازگشتیم نوشته‌های عجیبی توسط هایزنبرگ در طول روستا دیده می‌شود و علاماتی زرد رنگ که به سمت یک قلعه مخوف شما را دعوت می‌کند. در قسمت قبلی ما تا دوراهی ورودی قلعه آمدیم اما مسیر را منحرف شدیم تا یکی از گنج‌های مخفی بازی را پیدا کنیم. حال به محلی که در عکس بالا مشخص است بروید و اینبار وارد تونل شده و از پله‌ها بالا بروید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / قلعه (Stronghold)

در بالای پله‌ها مسیر را به سمت جلو ادامه دهید تا به محلی برسید که یک پل مشخص است. به بالا بروید و از روی پل بگذرید. کمی جلوتر یک واگن واژگون را خواهید دید و صدای مخوفی از دور به گوش می‌رسد و ناگهان سر و کله دشمنان پیدا می‌شود. گروهی از Lycanها با سر و صدا جلویتان ظاهر می‌شوند. با آنها مبارزه کنید. سعی کنید در تیرس تیرتان قرار بگیرند بعد به آنها شلیک کنید. درون واگن Rusted Scrap را بردارید. کنار واگن نیز یک گونی آرد است اگر دشمنان به صورت گروهی حمله کردند برای گیج کردن موقت آنها از آن استفاده کنید. از تفنگ نشانه‌دار از دور استفاده کنید و دشمنان را از دور بکشید. (با شلیک به سر با یک تیر کشته می‌شوند.) وقتی به میدان مخوف وارد شدید سمت چپ اگر بروید روی درخت یک Herb پیدا می‌کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / قلعه (Stronghold)

در این بخش باید مراقب باشید و به سمت قلعه که در بالا مشخص است پیش بروید. در طول مسیر دشمنان در لا به لای علفزارها مخفی شده‌اند، از دور آنها را پیدا کنید و با تفنگ نشانه‌دار آنها را بکشید. کمی جلوتر دشمنان با تیروکمان به شما حمله می‌کنند، از دور با تفنگ نشانه‌دار آنها را هدشات کنید. قبل از ورود به منطقه‌ای که پرندگان در بالای آن پرواز می‌کنند دو جعبه را بشکنید کمی جلوتر دو جعبه دیگر وجود دارد آیتم آنها را بردارید و یک Mine روی بشکه پیدا خواهید کرد. یک بشکه آتش زا در این محل دیده می‌شود آن را به خاطر بسپارید. مسیر را از سر بالایی به سمت بالا ادامه دهید در طول مسیر ناگهان صدای Lycanها به گوش می‌خورد سریع به پایین نگاه کنید و به بشکه قرمز شلیک کنید تا چندتایی از آنها را باهم کشته شوند.  وقتی که Lycanهای روی زمین را کشتید باید تیراندازهای بالا را بکشید. در حقیقت این یک کمین مرگبار بود که از آن جان سالم به در بردید! تفنگ نشانه‌دار را بردارید و دشمنانی که از دور به شما شلیک می‌کنند را بکشید. وقتی که هر دو را کشتید به سمت بالا مسیر را ادامه دهید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / قلعه (Stronghold)

در بالا چندین بشکه انفجاری، چندین نبردبان و جعبه از دور می‌بینید. در این محل مطمئنا اتفاقات خوش منتظر شما نخواهد بود! عاقلانه‌ترین کار این است که آیتم‌های محیط را به سرعت بردارید. سمت راست روی بشکه Handgun Ammo و از درون بشکه آیتم را بردارید. جعبه کنار در ورودی را بشکنید. در بالای پله‌ها سمت چپ Sniper Rifle Ammo را پیدا خواهید کرد. اگر از نبردبان سمت راست بالا بروید در بالا یک جعبه پیدا خواهید کرد. در دو طرف در بسته دو اهرم وجود دارد. از نبردبان سمت راست بالا بروید تا اهرم سمت راست را بکشید و از پله‌های سمت چپ بالا رفته و اهرم سمت چپ را تکان دهید. با فشار هر اهرم گروهی از دشمنان سر می‌رسند از تفنگ شاتگان و همینطور با استفاده از بشکه‌های انفجاری که در محیط است دشمنان را بکشید. به هیچ عنوان بالا امن نیست و همیشه در حرکت باشید و در یک جا نایستید. بشکه‌ها و همینطور مین و نارنجک بهترین راه برای کشتن گروهی دشمنان هستند تا کمترین تیر را برای آنها استفاده کنید. هر اهرم گروهی از دشمنان را به سمت شما راهی می‌کند پس باید دو گروه از دشمنان را بکشید. سه بشکه در محیط است از آنها به خوبی استفاده کنید. بعد از کشتن تمام دشمنان و فشار هر دو اهرم وارد دری شوید که باز شده‌ است. (لوت دشمنان را بردارید) مسیر را به سمت چپ ادامه دهید و از در ورودی وارد قلعه شوید.

قسمت بعدی: قلعه

دیدگاه ها بسته شده است