راهنمای بازی Resident Evil Village / ابتدای قسمت شرقی روستای قدیمی 

راهنمای بازی Resident Evil Village / ابتدای قسمت شرقی روستای قدیمی 

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

  • قسمت سوم: ابتدای قسمت شرقی روستای قدیمی 
  • (سلاح‌های Knife و LEMI Handgun در این قسمت بدست می‌آید.)
  • (آیتم‌ اصلی Bolt Cutters در این قسمت بدست می‌آید.)
  • (دشمنان این بخش: Lycan)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8

به پایین بپرید و مسیر سرپایینی را به سمت جلو ادامه دهید. به سراشیبی می‌رسید از آن پایین بروید. در اینجا در سمت چپ جنازه اسبی را روی زمین پیدا خواهید کرد. به سمت جلو و بعد راست بروید و وارد کلبه شوید.(سمت چپ وارد روستا می‌شوید) (می‌توانید وارد روستا شوید چراکه آیتم‌های این قسمت هنوز در دسترس نیستند و بعدا باید به این قسمت برگردید.) در کلبه روی دیوار همان نقاشی که در کلبه قبلی بود در اتاق دوم بود را پیدا خواهید کرد. در این کلبه چیز خاصی پیدا نخواهید کرد جز یک کشوی بسته (که به Pick lock احتیاج دارد) در آشپزخانه که فعلا نمی‌توانید بازش کنید.(بعدا به سراغش می‌رویم) از در کلبه خارج شوید و وارد کلبه دیگر شوید در اینجا آیتم خاصی وجود ندارد جز اینکه وقتی وارد در پشتی شوید یک چاه پیدا خواهید کرد(که بعدا به سراغش می‌آییم) و همچنین یک ساختمان کوچک انبار مانند در سمت راست وجود دارد که یک قفس پرنده زرد رنگ از سقفش آویزان است.(عکس بالا) فعلا این را بخاطر بسپارید.(بعدا به اینجا برخواهیم گشت.) از پله‌ها بالا بروید با در بسته‌ای در سمت راست رو به رو خواهید شد که روی آن نوشته Do not Enter که در آن قفل است. به سمت چپ مسیر را ادامه دهید به کلبه تخریب شده‌ای می‌رسید که روی دیوارش همان طرح عجیبی سفید رنگ را که قبلا دید‌ه‌اید را خواهید یافت. در اینجا آیتم‌ خاصی وجود ندارد جز عروسک کوچک درون گهواره که می‌توانید بررسی‌اش کنید.

از این قسمت و در کل کلبه خارج شوید و به سمت راست بروید و وقتی به دو راهی رسیدید مسیر راست را انتخاب کنید. (مسیر چپ با ماشینی مسدود است) همینطور مسیر را ادامه دهید و وارد روستا شوید. جلوتر در مسیر سر بز‌هایی را آویزان شده خواهید دید.(چه استقبال گرمی!) مسیر را ادامه دهید تا مسدود شود. حال به سمت چپ بپیچید و مسیر مستقیم را ادامه دهید. در انتهای جاده در بسته‌ای در سمت چپ وجود دارد و کلبه‌ی دیگری را در سمت راست پیدا خواهید کرد. به سمت چپ بپیچید، در آنجا در سمت راست یک در عجیب با علامت خاص پیدا خواهید کرد. (چند مرغ زنده درونش دیده می‌شود) این در را بعدا باز خواهیم کرد فعلا به سمت چپ بروید و وارد کلبه شوید. یک جعبه زرد رنگ وجود دارد که فعلا نمی‌توانید آن را بشکنید. مسیر را ادامه دهید و از انتهای اتاق اولین آیتم بازی یعنی چاقو(Knife) را بردارید. حال به جعبه قبلی برگردید و با زدن F آن را بشکنید تا آیتم First Aid Med را بدست بیاورید. (احتیاج به انتخاب چاقو نیست، در هر شرایطی با فشار F در نزدیکی جعبه‌ها یا آیتم‌های قابل تخریب آنها را بشکنید.) (با فشار Tab به Inventory و آیتم‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.)

از درِ دیگر، وارد اتاق بعدی شوید غذای روی گاز را بررسی کنید و مسیر را به سمت پرده انتهای اتاق ادامه دهید با F پرده را کنار بزنید تا دمو شروع شود. در حین دمو شما به زیرزمین خانه پایین کشیده شده‌اید و محیط پر از جنازه‌ است. حالا اولین سلاح بازی یعنی کلت(LEMI Handgun) را بدست آوردید، در حین دمو دستی از زیرزمین شما را به پایین می‌کشد! حال از لابه‌لای جنازه‌ها به جلو و بعد مسیر سمت چپ بروید. سر را با F بررسی کنید تا دموی دیگر آغاز شود!

در دمو دیدید که موجود جهش یافته عجیبی که Lycan نام دارد بخشی از دست Ethan را از جا می‌کند! حال باید با او مبارزه کنید. نشانه بگیرید و صبر کنید تا موجود در تیرس شما قرار بگیرد از دور به او شلیک نکنید وقتی در تیرس و نزدیک شما بود به سرش شلیک کنید. (صبر کنید جهش‌های چپ و راستش تمام شود تا به سکون برسد. وقتی به سرش شلیک کنید او عقب می‌رود) اگر زیادی نزدیک بود و قصد ضربه زدن به شما را داشت با Space جلوی ضرباتش را بگیرید و با Space دوباره موجود را از خود دور کنید. با شلیک چندین گلوله به سر موجود کشته می‌شود. 

بعد از کشتن موجود وارد خانه‌ای شوید که او از آنجا خارج شد. در اتاق اول خبری نیست به سمت چپ وارد اتاق بعدی شوید و روی قفسه‌ها Bolt Cutters را بردارید. (با Tab به Inventory بروید و با دوبار زدن E می‌توانید به بخش آیتم‌های اصلی دسترسی پیدا کنید.) حال از این کلبه خارج شوید به سمت راست بروید و وارد اتاق کوچک آنجا شوید در این اتاق آیتم‌های Chem Fluid و Herb را پیدا خواهید کرد. (Tab را بزنید و با E به قسمت Crafting بروید و با استفاده از این دو آیتم First Aid Med را بسازید.)

حال از اینجا خارج شوید و به سمت در قفل بروید و با Bolt Cutters آن را باز کنید.

قسمت بعدی: ورودی قسمت شرقی روستای قدیمی (زنده ماندن و ورود به روستا)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است