راهنمای بازی Resident Evil Village / نبرد با اولین دختر دیمیتریسک

راهنمای بازی Resident Evil Village / نبرد با اولین دختر دیمیتریسک

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

  • نبرد با اولین دختر دیمیتریسک
  • (تعداد فایل‌های این بخش:1 )
  • (آیتم‌‌های اصلی Sanguis Virginis در این قسمت بدست می‌آید.)
  • (گنج‌ Crystal Torso و Wooden Angel Statue در این قسمت بدست می‌آید.)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8

حال از پله‌ها بالا بروید. در بالای پله‌ها یک در عجیب رو به رویتان است که بسته است. به سمت راست بروید و جعبه را بشکنید و لوت را بردارید. در اینجا یکی از دختران دیمیتریسک به شما حمله می‌کند. در این قسمت باید از دست او فرار کنید. به سمت راست بروید و او را دور بزنید تا بتوانید به پله‌هایی که پشت او است دسترسی پیدا کنید و از آن به سرعت بالا بروید. در بالای پله‌ها سمت چپ روی میز Shotgun Ammo را بردارید و به سرعت به سمت راست بروید. در اتاق بعدی Chem Fluid را روی بشکه بردارید. در سمت چپ انتهای اتاق روی تخته Examine کنید تا دمو شروع شود.

بعد از دمو میتوانید ‌به دختر شلیک کنید. پس فرار نکنید و شروع به شلیک کردن به او کنید. وقتی به سمتتان می‌آید با شات‌گان به سرش شلیک کنید و وقتی دور بود با کلت به او شلیک کنید. وقتی نزدیکتان بود و قصد ضربه زدن به شما را داشت به سرعت Space را فشار دهید در همان منطقه که پنجره شکسته است می‌توانید Handgun Ammo را از روی کمد و میز بردارید. مبارزه با او بسیار ساده است و شما را ناامید خواهد کرد! بعد از شکست او Crystal Torso را از جسد او بردارید. (یک اچیومنت در بازی وجود دارد که با شکستن تمام پنجره‌های قابل شکستن قلعه بدست می‌آید. از این جای بازی به بعد می‌توانید به پنجره‌های بدون پرده در طول قلعه شلیک کنید تا این اچیومنت رو بدست بیاورید. (به پنجره کنار پنجره شکسته شده شلیک کنید) یکی از همین پنجره‌ها در همین مکان وجود دارد.)

حال به سمت آشپزخانه بروید و Sanguis Virginis را از درون ظرف خونین بردارید. درون شومینه خاموش Rusted Scrap را نیز بردارید و در همین اتاق نوشته روی کمد را بخوانید. جعبه را نیز در این اتاق بشکنید و لوت را بردارید. حال وارد اتاق بعدی شوید. رو به رویتان کیف را باز کنید و LEMI Recoil Compensator را بردارید که قطعه ارتقا دهنده کلت است و می‌توانید آن را با کلت ترکیب کنید تا قدرت آتش کلت را افزایش دهد. در انتهای راهرو روی دراور یک Lockpick پیدا خواهید کرد با کمک آن کشوی دراور انتهای راهرو را باز کنید تا گنج Wooden Angel Statue را بدست بیاورید. یا می‌توانید در قلعه به اتاق خواب بروید و در آن را باز کنید تا تیر شات گان بدست بیاورید انتخاب با شماست ولی گنج را حتما بردارید!

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8

حال از در دیگر خارج شوید و وارد اتاق Dining Room شوید. در این اتاق روی سقف نگاه کنید تا درخشش را ببینید به آن شلیک کنید تا یک Crystal Fragment بدست بیاورید. همینطور در کشوی انتهای اتاق Gunpowder را بدست می‌آورید. (در دیگری در این اتاق قفل است که باید کلید Courtyard Key را پیدا کنید تا آن باز شود.) در اتاق را باز کنید تا به هال اصلی(Main Hall) برگردید. از پله‌ها بالا بروید و وارد اتاق Wine room شوید و در اینجا در انتهای اتاق آیتم Sanguis Virginis را استفاده کنید تا در مخفی باز شود. در اتاق Gunpowder را بردارید و از صندوق Courtyard Key را بدست بیاورید. به هال اصلی و طبقه پایین برگردید و به پیش The Duke بروید و آیتم‌های اضافی خود را فروخته و تیر بخرید یا سلاح‌های خود را ارتقا دهید یا Inventory خود را ارتقا دهید. بازی را در اینجا سیو کنید. حال به Main Hall برگردید در اینجا یکی دیگر از دختران دیمیتریسک شما را غافلگیر می‌کند و جلوی در منتهی به Dining Room ظاهر می‌شود.(عکس بالا) فقط باید از دست او فرار کنید به سمت دری که او در جلویش ظاهر می‌شود بروید او را جا بگذارید و وارد در شوید. (صبر کنید به سمتتان بیاید و او را دور بزنید و به سمت در بروید.) در اتاق بعدی در بزرگ را examine کنید و Courtyard Key را رویش استفاده کنید تا باز شود.

قسمت بعدی: به سمت تالارهای دیمیتریسک 

دیدگاه ها بسته شده است