راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت اول

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت اول

رز وینترز تلاش می کند تا خود را از شر قدرت‌هایی که از موتامیست در وجودش به ارث برده خلاص کند. برای همین به کریستال پاکسازی برای اینکار احتیاج دارید. این کل داستان بسته الحاقی Resident Evil Village است.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

بعد از دمو، رز خود را در آزمایشگاهی می‌یابد. در سمت چپ درب خروجی از آزمایشگاه، یادداشت‌هایی را می‌بینید که روی وایت بورد هستند. بعد از خواندن نوشته از درب آزمایشگاه خارج شوید، فقط یک گذرگاه تاریک در بیرون پیدا می‌کنید. بدون اینکه رز بداند، شما در سیاه چال‌های قلعه دیمیترسک هستید.

با این حال، قلعه با زمانی که اتان وینترز اینجا بود تفاوت‌های کرده است. وقتی به سمت جلو در راهرو ادامه می دهید، مواد چسبناک قرمزی از درهای سلول می ریزد. همانطور که به مشعل روشن روی دیوار سمت راست می‌رسید، وارد درب سلول باز شوید. در سمت چپ، یادداشتی روی یک تاقچه چوبی قرار دارد. روی نوشته شده است: «اگر سریع نباشم، نفر بعدی خواهم بود. من باید آن کریستال را بدست بیاورم.»

این اتاق را ترک کنید و تا انتهای گذرگاه مسیر را ادامه دهید و به سمت پله‌های سمت راست خود بروید. در بالای پله‌ها، ابتدا به اتاق سمت چپ بپیچید. چیز قرمز رنگی در حال چکه روی زمین است! روی تخت، یک کفش خون آلود پیدا می کنید. از اتاق خارج شده و به سمت پایین مسیر را ادامه دهید.

انتهای گذرگاه با صحنه‌ای عجیب رو به رو می‌شوید، از آنجا به سمت چپ بروید، در انتهای این سالن، شخصی به در قفل شده سلول می‌کوبد و التماس می‌کند که او را بیرون بیاورند. برای بررسی درب و صحبت با شخصی که داخل آن است، نزدیک شوید.

برای پیدا کردن کلید درب سلول، از پله‌ها به سمت چپ پایین بروید. از بین درهای آهنی مسیر را به جلو بروید و دوباره به سمت چپ بپیچید. در انتهای این تالار دری کوچکتر نیمه باز قرار دارد. با نزدیک شدن به جعبه در وسط اتاق، لوستر سقوط می کند. روی جعبه‌ای که روی آن افتاده، کلمه «رز» با خون نوشته شده است!

در اتاق رو به رویتان چنگکی تکان می‌خورد می‌توانید آن را متوقف کنید.  در سمت دیگر روی میز روزنامه را بخوانید. از اتاق خارج شده و به چپ بپیچید. در قفسه سمت چپ، کلید سلول را پیدا می کنید. پس از برداشتن کلید سلولی، دمویی شروع می‌شود. حال از راهی که آمدید به عقب برگردید تا به سلول قفل شده برسید. از کلید روی درب استفاده کنید تا دموی بعدی آغاز شود.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت اول

دختر عجیب به سادگی می گوید که او رز است! در اینجا او را باید دنبال کنید. جلو بروید و به سمت چپ مسیر را ادامه دهید و وارد درب سمت راست شوید. به رز در انتهای اتاق کمک کنید تا جسد را تکان دهد. خم شوید تا وارد سوراخ شوید و به طرف دیگر بخزید. به سمت راست بروید تا به رز برسید، این اتاق مملو از درهای سلول بسته است، در برخی از آنها تعداد بیشتری «نسخه رز» در لباس‌های سیاه به دام افتاده‌اند!

رز کپی که شما را نجات داد به سوی سوئیچ سمت راست دروازه می‌رود و متوجه می‌شود که دسته سوئیچ گم شده است. به سمت چپ دروازه بپیچید تا سلول باز دیگری ببینید. روی زمین یادداشتی وجود دارد که در آن نوشته شده است: «باید آن دسته را به سرعت پیدا کرد. ‌جلوتر برو.»

در سمت چپ یادداشت، جعبه ای با رنگ زرد وجود دارد که می‌توان از آن بالا رفت، در طرف دیگر یک سوراخ است داخل آن شوید، درب سمت چپ قفل است. به جلو مسیر را ادامه دهید، در سلول را باز کنید. خم شوید و در سوراخ سمت چپ بخزید. در داخل، اجساد رز کپی در تراوش قرمز به دام افتاده‌اند.

پس از خروج از سوراخ به چپ بپیچید. بعد از دیدن سکانس کوتاه دستگیره را بردارید. پس از گرفتن دستگیره، به سمت چپ بروید و در را باز کنید و از طریق سوراخ به داخل بلوک سلولی برگردید، در اینجا متوجه می‌شوید که سمت چپ مسدود شده پس از جعبه بالا بروید و از سمت دیگر پایین بیایید. پس از رسیدن به سمت دیگر، دمو آغاز می‌شود.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت اول

پس از پایان صحنه باید از دست هیولا فرار کنید. به سمت راست بشکه در مرکز اتاق بدوید و با سوئیچ سمت راست دروازه تعامل کنید و دستگیره را کار بگذارید، باز شدن دروازه کمی طول می‌کشد. دور بشکه در مرکز اتاق بدوید تا هیولا شما را نگیرد. وقتی دروازه باز شد به سرعت داخل شوید و به سمت پایین راهرو بدوید، فقط از ماده‌های روی زمین اجتناب کنید. با رسیدن به بن بست، دموی دیگری شروع می‌شود. بعد از دمو به دویدن ادامه دهید، در اتاق راه باز می‌شود، با سرعت از پله ها پایین بروید، به چپ و سپس راست بروید. مسیر توسط علامت‌های طلایی مشخص می‌شود، در بالا، خم شوید تا در تونل سمت راست خود بخزید و از سمت دیگر خارج شوید تا دمو آغاز شود.

پس از پایان صحنه، با استفاده از ماشین تحریر در سمت چپ در بازی خود را ذخیره کنید. می‌توانید از درهای سفید طلاکاری شده عبور کنید و اتاق خواب را بررسی کنید. در هر حال چیز خاصی آنجا نیست، از در کنار ماشین تحریز بیرون بروید، روی کابینت سمت راست بطری کمک های اولیه را بردارید. همینطور که در راهرو به سمت جلو می‌روید، صدایی را می شنوید که از دور فریاد می‌زند. به چپ بپیچید و به در نیمه باز نزدیک شوید، تا یک دموی دیگر آغاز شود.

بعد از دمو، از پله‌ها پایین بروید و به سمت چپ بپیچید و وارد راهرو شوید. در انتهای راهرو از پله‌ها بالا بروید. یک هیولا جلوی شما می‌افتد، اما به دویدن به جلو ادامه دهید و وارد در انتهایی شوید. در سمت راست وارد درب باز شوید، اما دروازه پایین می‌آید، به عقب برگردید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو اسلحه‌ای در اختیار دارید پس با شلیک چندین گلوله دشمن را از بین ببرید. روی میز سمت راست در زرد، باید مقداری تیر کلت دستی پیدا کنید. داخل در قهوه‌ای روشن شوید و به عقب برگردید. از درهای باز شده به سمت راست به تالار اصلی بپیچید. به سمت مجمسمه بروید تا متوجه شوید که کریستال داخل فانوس قفل شده است.

در سمت چپ مجسمه نوشته‌ای وجود دارد که روی آن نوشته شده است: «شاگردان منتظر نقاب خود هستند. برنز. نقره. طلا. با پوشیدن ماسک‌هایشان، نور آزاد خواهد شد.» این بدین معنی است که باید به دنبال سه ماسک بگردید تا بتوانید کریستال را بدست بیاورید. سه ماسک دقیقا روی صورت مجسمه‌ها قرار خواهند گرفت.

پیدا کردن نقاب برنزی

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت اول

به سمت جلو بروید و وارد در قهوه‌ای شوید و از اتاق ناهار خوری عبور کنید. در سمت راست، وقتی وارد اتاق غذاخوری می‌شوید، کابینتی می‌بینید که داخل آن یک شاتگان قرار دارد. پشت تفنگ نیز یک نشان قرار دارد. تعامل با قفل یک معما را آشکار می کند، برای باز کردن این کابینت و گرفتن شاتگان به کلید Triocular نیاز دارید. به در سفید وسط اتاق با زنجیر بسته شده است. برای شکستن زنجیر به یک آیتم نیاز دارید. به سمت در قهوه‌ای روشن بروید. اما قبلش می‌توانید مهمات بیشتری را در انتهای میز ناهارخوری پیدا کنید. وارد در قهوه‌ای روشن شوید و به سمت آشپزخانه بروید. دو هیولا که از طرف دیگر اتاق ظاهر می‌شوند را بکشید. وارد آشپزخانه شوید و به اتاق کوچک سمت چپ بروید. در اینجا آیتم Bolt Cutters را پیدا می‌کنید.

به اتاقی که در زنجیر شده داشت برگردید، در آنجا به سمت نوشته طلایی بروید تا مهمات بیشتری بدست بیاورید. بوسیله آیتم Bolt Cutters در زنجیر شده را باز کنید. درون حیاط کمی جلوتر گیاه دارویی را پیدا می‌کنید. از پله‌ها پیاین بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو وارد در قهوه‌ای شوید، در کمد انتهای این اتاق Gunpowder پیدا می‌‌کنید. از پله ها بالا بروید، از روی کمد Chem Fluid را بردارید. در نوشته روی کمد سیستم ساخت آیتم بازی کمی توضیح داده شده است. اگر تیر یا کمک‌های اولیه کم آوردید به بخش Crafting بازی بروید و آنها را بسازید.

وارد در قهوه‌ای کم رنگ سمت راست شوید و خود را به کتابخانه برسانید. به جلو بروید و به سمت راست بپیچید روی کتاب‌ها Gunpowder پیدا می‌کنید، جلوتر دو هیولایی که در میان قفسه‌ها ظاهر می‌شوند را بکشید (بیشتر به سرشان شلیک کنید تا سریعتر از بین بروند) و مسیر ادامه دهید و به سمت چپ بپیچید، هیولای دیگری در انتهای این مسیر ظاهر خواهد شد. در اینجا مهمات را هدر ندهید، از کنار آن به سمت چپ فرار کنید و بعد به سمت راست بپیچید و از کنار در Chem Fluid را بردارید و وارد در بعدی شوید.

در اتاق انتظار، می توانید یک کیف را روی یک میز ببینید، اما راه با تراوش مسدود شده است. داخل در قهوه‌ای کم رنگ شوید و سریع از پله‌ها بالا بروید و با نبردبان تعامل کنید. به پایین بپرید و به سمت دیگر بروید و وارد سوراخ شوید و همینطور مسیر را ادامه دهید و از نبردبان بالا بروید. مسیر را به سمت جلو بروید و وارد در انتهای اتاق شوید. در این اتاق، آیتم RW-Variant Flask 1 را بردارید تا دمو آغاز شود. اگر می‌خواهید با استفاده از ماشین تحریر بازی را ذخیره کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت اول

در سمت چپ، گیاه دارویی را بردارید و همینطور یادداشتی روی میز پیدا خواهید کرد. Chem Fluid بالای جعبه را نیز بردارید. حال از این مکان به سمت عقب مسیر را برگردید، در اینجا به سمت شی عجیب گل مانند که در اصل هسته اسکلروتیا است بروید و قدرت جدید خود را روی آن امتحان کنید تا خشک شود و مقداری تیر تفنگ دستی بدست بیاورید. در اتاق بعدی باز از قدرتتان روی هسته اسکلروتیا استفاده کنید تا از بین برود به انتهای سمت راست بروید تا Gunpowder روی میز را بردارید، بعد از نبردبان پایین بروید.

در پایین وارد اتاق بعدی شوید و روی هسته اسکلروتیا که در سقف است قدرتتان را اجرا کنید تا مواد قرمز از بین بروند. جلوتر از در قهوه‌ای کم‌رنگ یک هیولا وارد می‌شود آن را از بین ببرید. بعد وارد در شوید و در آنجا هسته اسکلروتیا را از بین ببرید و از داخل کیف آیتم High-Capacity Mag را بردارید. با ترکیب این آیتم با کلتتان مقدار تیری که در خشاب‌هایش ذخیره می‌کند بیشتر می‌شود. از در دیگر به سمت راست بروید و هسته اسکلروتیا را نابود کنید تا مهمات بیشتری بدست بیاورید. حال مسیر را ادامه دهید و وارد کتابخانه شوید. در اینجا هیولاها باز سر و کله‌شان پیدا می‌شود. اول تمام هیولاها را از بین ببرید، در اینجا در انتهای کتابخانه کنار کتاب‌ها یک Chem Fluid پیدا خواهید کرد. بعد به سراغ هسته‌های اسکلروتیای موجود در اتاق بروید. یکی از آنها کنار قاب لوستر در بالای سقف است و دیگری در بالای قفسه‌ کتاب‌ها پیدا خواهید کرد.

هیولاها ظاهر می‌شوند از دستشان فرار کنید و از کتابخانه خارج شوید و از پله‌ها به سمت حیاط پایین بروید. وارد حیاط شوید در سمت چپ، می‌توانید هسته اسکلروتیا را بشکنید تا قفس طلایی پرندگان را آزاد کنید و Gunpowder بدست آورید. قبل از بازگشت به آلاچیق به پیاده روی در امتداد حیاط سمت چپ ادامه دهید. در بالای پله‌ها، می توانید جسد یک رز کپی را پیدا کنید. عکس کنار دست او را بررسی کنید و نوشته پشت آن را بخوانید. می‌توانید تمام اسکلروتاهای درون حیاط را از بین ببرید و آیتم‌ها را بردارید بعد به سمت آلاچیق بروید و هسته اسکلروتیا را که مجسمه به دام انداخته، نابود کنید تا نقاب برنزی را بدست بیاورید.

به اتاق غذاخوری برگردید. نوشته‌های طلایی در بالای کمد سمت چپ ظاهر می‌شود، بعد از صحبت‌ها مایکل به شما یک داروی کمک‌های اولیه می‌دهد. به سالن اصلی برگردید و ماسک برنری را روی صورت مجسمه سمت چپ که یک خنجر در دست دارد بگذارید. در اینجا می‌توانید بازی را ذخیره کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم (قسمت بعدی)

ادامه راهنمایی در:

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است