راهنمای بازی Resident Evil Village / فرار از تله‌های هایزنبرگ تا رسیدن به قلعه

راهنمای بازی Resident Evil Village / فرار از تله‌های هایزنبرگ تا رسیدن به قلعه

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

قلعه دیمیتریسک (Dimitrescu)

  • فرار از تله‌های هایزنبرگ تا رسیدن به قلعه
  • (تعداد Goat of Warding‌های این منطقه: 1)

بعد از دمو باید از بین تله‌های مرگباری که روبه‌رویتان است فرار کنید. بعد از اینکه به درون گودال سقوط کردید، به سمت جلو مسیر را به سرعت پیش بروید مراقب باشید که گیر Lycanها نیفتید. مسیر را ادامه دهید تا به یک دو راهی برسید و سمت چپ بروید و با فشار F تخته‌های چوب را بشکنید تا مسیر باز شود. همینطور مسیر را جلو بروید تا Lycan بزرگ جلویتان بپرد و درون گودالی سقوط کنید. بعد از سقوط تیغه‌های روی سقف به سمت شما پایین می‌آید. مسیر را به سمت وسط نرده‌های چوبی بروید و نرده‌های پایین را با F بشکنید با C از زیر آن وارد شوید.

مسیر مستقیم را ادامه دهید تا وارد گودال عجیبی شوید درون گودال تیغه‌های عجیبی از دور به سمت شما می‌آیند به پشت بچرخید در سمت راست گوشه یک تو رفتگی کوچک وجود دارد درون آن بروید تا تیغه‌ها به شما برخورد نکند و دستبند شما باز شود. درون اتاق آیتم‌های درون دو جعبه را بردارید و بعد مسیری مستقیم را به سمت جلو از بین اتاق‌ها پیش بروید. از سوراخ دیوار بگذرید و مسیر را ادامه دهید تا به در قفلی برسید. در را باز کنید تا وارد همان اتاقی شوید که با هایزنبرگ رو به رو شده‌اید. حال به سمت دستگیره زرد بروید اینبار در باز می‌شود. وارد شوید و به سمت جلو پیش بروید. مسیر را ادامه دهید تا به محیط باز برسید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / فرار از تله‌های هایزنبرگ تا رسیدن به قلعه

در این منطقه سمت راست یک Herb وجود دارد و همینطور در کنار سخره‌ها کمی بگردید تا یک Goat of Warding پیدا کنید و آن را از بین ببرید. (عکس بالا) حال مسیر را به سمت بالا ادامه دهید تا کمی جلوتر بعد از دمو شما به تاجر بازی یعنی The Duke دسترسی پیدا کنید. پیش او می‌توانید گنج‌هایتان را بفروشید و سلاح‌هایتان را ارتقا دهید. (پیشنهاد می‌شود ابتدا قدرت اسلحه را افزایش دهید و بعد مقدار تیرهای درون خشاب و …) بعد از انجام کارهایتان در این بخش به سمت در ورودی قلعه بروید و واردش شوید.

قسمت بعدی: ورودی قلعه دیمیتریسک

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است