راهنمای بازی Resident Evil Village / زیرزمین قلعه دیمیتریسک

راهنمای بازی Resident Evil Village / زیرزمین قلعه دیمیتریسک

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

  • زیرزمین قلعه دیمیتریسک
  • (تعداد فایل‌های این بخش:3 )
  • (گنج‌ Crystal Fragment در این قسمت بدست می‌آید.)
  • (دشمنان این بخش: Moroaica)

راهنمای بازی Resident Evil Village / زیرزمین قلعه دیمیتریسک 1

در این اتاق اول نوشته را بخوانید تا یک سرنخ مهم درباره دختران دیمیتریسک پیدا کنید. حال به سمت پله‌ها رفته و از آن پایین بروید. پایین پله‌ها سمت چپ پایین Rusted Scrap را بردارید و بعد مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و C را بزنید و بنشینید و از سوراخ انتهای دیوار سمت چپ داخل شوید. از دور لیدی دیمیتریسک را می‌بینید که از اتاق خارج می‌شود. در این اتاق از روی میز سمت راست Handgun Ammo را بردارید و بعد به سمت پله‌های رو به پایین بروید در بالای سقف این قسمت از پله‌ها یک درخشندگی حس خواهید کرد با شلیک به آن Crystal Fragment بدست می‌آورید. حال مسیر را ادامه دهید. در اتاق بعدی سمت چپ جعبه زرد را بشکیند و آیتم را بردارید. حال وارد اتاق بعدی شوید در این اتاق یک مشعل در وسط قرار دارد و دو مشعل خاموش در دو طرف دیده می‌شوند. هدف این است با کمک آتش وسط دو آتشدان دو طرف را نیز روشن کنید. با چاقو (یک را فشار دهید تا چاقو را انتخاب کنید) به آتشدان ضربه بزنید و آن را به سمت هرکدام از دو طرف ببرید تا هر دو آتش بگیرند و در مخفی باز شود.

وارد زندان مخفی شده‌اید. مسیر را به سمت جلو بروید درون سلول‌ها خبری نیست. وقتی به بن بست رسیدید در آنجا نوشته را بخوانید حال به سمت چپ بروید و وارد سلول شوید. از دیوار تخریب شده وارد شوید و بعد به سمت راست در را باز کنید یک اتاق رو به رویتان است در آنجا نوشته را بخوانید. حال از اینجا خارج شوید و به سمت راست وارد شوید در اینجا یک گونی رو به رویتان می‌افتد. اینجا آماده مبارزه باشید. در سلول سمت چپ جعبه زرد را بشکنید و آیتم را بردارید. در سلول بعدی نیز Rusted Scrap وجود دارد. در سلول رو به رویتان نیز Metal Scrap پیدا خواهید کرد. حالا وارد بخش بعدی شوید تا سه Moroaica به شما حمله‌ور شوند. در دستان آنها داس یا شمشیر یا تبر است. می‌توانید با شلیک به دستشان یا سلاحشان وسایل را از دستان موجود به زمین بیندازید. آنها به چپ و راست و جلو متمایل می‌شوند تا تیرتان به خطا برود بهترین کار این است که بگذارید نزدیک‌تر شوند تا در تیرس باشند و اول به سلاحشان و بعد سرشان شلیک کنید یا به سمت عقب بروید و به آنها شلیک کنید تا از آنها دور شوید. با Space جلوی ضربات دشمنان را بگیرید. همینطور می‌توانید به پاهای آنها شلیک کنید تا روی زمین بیفتند. بعد از کشتن هر سه درون سلو‌ل‌ها را بگردید تا مقداری Lei(پول بازی) (در همینجا یک دشمن از زیر سوراخی بیرون می‌آید آن را بکشید) و همینطور یک Pipe Bomb بدست بیاورید.

وارد اتاق بعدی شوید در اینجا نیز سه Moroaica به شما حمله می‌کنند. در اینجا می‌توانید از Pipe Bomb استفاده کنید تا هر سه را با هم بکشید یا از سلاح‌های دیگر استفاده کنید انتخاب با خودتان است. اگر تیرتان کم شد به بخش Crafting بروید و تیر بسازید.  بعد از برداشتن لوت دشمنان در این اتاق Shotgun Ammo را بردارید و در سلو‌لهای اینجا Handgun Ammo و Rusted Scrap را پیدا خواهید کرد.

قسمت بعدی: نبرد با اولین دختر دیمیتریسک

دیدگاه ها بسته شده است