راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج‌های مخفی بیشتر در روستا

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج‌های مخفی بیشتر در روستا

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

  • (تعداد فایل‌های این بخش:1 )
  • (دشمنان این بخش: moroaicaها و Varcolac )
  • (گنج‌ Cesare’s Goblet – Yellow Quartz – Crystal Beast – Giant Crystal Axe – Berengario’s Chalice در این قسمت بدست می‌آید.)
  • (شکارهای این بخش: Juicy Game – Meat )

(در مورد محل مخفی روستا در اینجا توضیحاتی داده شده و در این بخش نیز می‌توانید روش بدست آوردن گنج‌های بیشتر را متوجه شوید. تمام محل گنج‌های بازی و چگونگی بدست آوردنشان در این راهنمایی ذکر شده برای یافتن بقیه به منوی اصلی بروید و قسمت‌های دیگر را مطالعه کنید.)

بعد از ذخیره سازی بازی، می‌‌توانید با Duke صحبت کنید و سلاح‌های مورد نظرتان را آپگرید کنید و گنج‌هایی که در قسمت‌های قبلی بدست آوردید را به دلخواه بفروشید. حال برای بار سوم می‌خواهیم به دهکده باز‌گردیم تا آيتم‌های باقی مانده آن را برداریم چراکه با کلیدهای جدیدی که پیدا کردیم می‌توانیم به قسمت‌های جدید دسترسی پیدا کنیم. در روستا موجودات جدیدی سر و کله‌شان پیدا شده است.

راهنمای بازی Resident Evil Village / ملاقات روستا (سومین بار)

قبل از رفتن به روستا ابتدا به بخش Road Lone سر می‌زنیم تا صندوق آن را باز کنیم. اگر در قسمت شانزدهم این راهنمایی آیتم Luiza’s Heirloom را پیدا کرده باشید و از درونش طبق راهنمایی کلید Luiza’s Key را نیز یافته باشید. پس به راحتی می‌توانیم به سراغ صندوق قفلی که در منطقه Road Lone است برویم و آیتمش را برداریم. در این منطقه سمت چپ وارد اولین اتاق شوید و صندوق را با کمک کلید Luiza’s Key باز کنید و از صندوق گنج Cesare’s Goblet را بردارید. (محل صندوق در نقشه بالا آورده شده است)

راهنمای بازی Resident Evil Village / ملاقات روستا (سومین بار)

حال می‌خواهیم یک گنج که در روستا باقی مانده بود و به خاطر بسته بودن درش به آن دسترسی نداشتیم را پیدا کنیم. (در قبرستان moroaicaها سر و کله شان در روستا پیدا شده است. اگر به آن سمت نروید آنها مزاحمتی برایتان نخواهند داشت.) خود را به محلی که در نقشه بالا مشخص است برسانید و با کمک کلید Luthier’s Key در را باز کنید و وارد شوید.

در خانه رو به روی در، زیر سینک پول را بردارید و در دراور دیگر اتاق می‌توانید Chem Fluid را بدست بیاورید. همینطور جعبه کنار آن را نیز بشکنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / ملاقات روستا (سومین بار)

در محلی که در عکس بالا مشخص است نیز می‌توانید یک Yellow Quartz پیدا کنید به آن شلیک کنید تا به زمین بیفتد و آن را بدست بیاورید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج‌های مخفی بیشتر در روستا

گنج اصلی این اتاق را در کمدی خواهید یافت که احتیاج به رمز دارد. پس باید در خانه به دنبال سرنخی برای باز کردن گاوصندوق بگردید. روی میز نوشته من هرگز تولد پنج سالگی او را از یاد نخواهم برد. پس تولد فرزندش برای صاحب خانه بسیار با اهمیت بوده است. برای پیدا کردن سرنخ اصلی به آشپرخانه بروید در آنجا با نقاشی تولدت مبارکی روی دیوار رو به رو خواهید شد که رویش تاریخ 27, 09, 17 مشخص شده است! همین تاریخ را به عنوان کد وارد کنید در کمد باز می‌شود! هم گنج Steel Hraesvelgr را بدست می‌آورید و هم اینکه درون کیف یک قطعه ارتقا دهنده سلاح به نام F2 Rifle – High-Capacity Mag را خواهید یافت.

حال به پیش The Duke بازگردید تا می‌توانید سلاح‌هایتان را ارتقا دهید و خود را آماده کنید. اگر تیر کافی ندارید در قسمت Crafting بسازید و آماده مبارزه باشید. فضای خالی کافی در Inventory نیز داشته باشید.

مبارزه با Varcolac 

راهنمای بازی Resident Evil Village / ملاقات روستا (سومین بار)

حال به سمت تنها دروازه بسته این منطقه می‌رویم و با کمک Four Winged Unborn Key در را باز کنید. (در نقشه این قسمت با نام East Old Town مشخص شده است.) همینکه کمی جلوتر وارد این بخش از روستا شوید یک موجود عجیب و بزرگ شما را سکته می‌دهد! این جانور یک گرگینه وحشی به نام Varcolac است. او سعی می‌کند شما را در جای جای این بخش از روستا غافلگیر کند. ضربات او بسیار مرگبار است پس قبل از هر کاری در این بخش از روستا مراقب او باشید. به خاطر بزرگیش او نمی‌تواند وارد خانه‌‌ها شود پس برای پناه گرفتن، وارد خانه‌ها شوید و به موجود شلیک کنید. با او رو در رو نجنگید و سعی کنید قایم موشک بازی در بیاورید و هوشمندانه عمل کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / ملاقات روستا (سومین بار)

بعد از دمو ابتدا چند تیر به سر موجود بزنید و وقتی فرار کرد اتاق را کمی بگردید. در اتاق نوشته روی پای مرد را بخوانید. فعلا تنها کار عاقلانه این است که با استفاده از نبردبان به بالای ساختمان برویم! از بالای ساختمان چند تیر به موجود شلیک کنید. در اینجا متوجه می‌شوید او به راحتی و با یک پرش می‌تواند به بالای ساختمان خود را برساند پس ماندن در بالای ساختمان‌ نیز کار عاقلانه‌ای نیست.

راهنمای بازی Resident Evil Village / ملاقات روستا (سومین بار)

یک در بسته این قسمت از روستا وجود دارد که با کلید Iron Insignia Key می‌توانید آن را باز کنید. درون این خانه GM 79 Grenade Launcher وجود دارد که آسیب بسیار زیادی می‌تواند به این موجود وارد کند. پس سعی کنید ابتدا خود را به این خانه برسانید و این سلاح را بدست بیاورید. در این اتاق تیرها را بردارید و همینطور یک Lockpick در کنار پنجره پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی Resident Evil Village / ملاقات روستا (سومین بار)

ساده‌ترین روش کشتن این موجود در همان خانه‌ای که در همان ابتدا بودید بمانید. به سراغ Grenade Launcher بروید و آن را بردارید و باز به همین خانه برگردید. ابتدا از نبردبان بالا بروید و با Grenade Launcher به موجود شلیک کنید. سریع به پایین بیایید و با شاتگان به سر موجود که سعی می‌کند وارد خانه شود شلیک کنید. دو سری اینکار را انجام دهید تا موجود کشته شود و Crystal Beast را بدست بیاورید.

گنج منطقه Beneviento

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج‌های مخفی بیشتر در روستا

گنج منطقه Beneviento که در نقشه با نام Beneviento’s Treasure مشخص است، هم اکنون در دسترس است اما برای دسترسی به آن باید با موجودی مبارزه کنید. پس سلاح‌های مختلف همراه داشته باشید و تا با تجهیزات کامل به مصاف دشمن برویم.

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج‌های مخفی بیشتر در روستا

ابتدا به روستای اصلی بروید و از میدان اصلی یعنی Maiden of War سربالایی را بالا  بروید و به سمت قبرستان حرکت کنید تا دو تا از moroaicaها ظاهر شوند. آن دو را بکشید و از درون مقبره باز Broken Slab را بردارید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج‌های مخفی بیشتر در روستا

همان نزدیکی در بالای درخت نیز کلاغ آبی را بکشید تا گوشت مخفی این بخش یعنی Juicy Game را بدست بیاورید. (قبل عکس این کلاغ آبی را پیدا کرده بودیم.)

راهنمای بازی Resident Evil Village / گنج‌های مخفی بیشتر در روستا

حال به سمت محلی که Beneviento’s Treasure در آنجاست بروید. در نزدیک محل گنج خانه‌ای است که اکنون یک بز در آن وجود دارد با کشتن بز دو Meat بدست می‌آورید. بعد از بدست آوردن گوشت به سمت قبر عجیب و منطقه گنج حرکت کنید وقتی به قبرستان رسیدید صدای عجیبی به گوش می‌رسد و یک مرد غول‌پیکر جلویتان می‌پرد!

از انواع تیرها و سلاح‌ها بر علیه او استفاده کنید دور قبر وسط بچرخید و به او شلیک کنید. او به سمت شما جهش می‌کند که در این موارد از Space برای جلوگیری از آسیب مرگبار استفاده کنید. همینطور او از دل زمین moroaicaها را فرا می‌خواند که از مین و همینطور نارنجک می‌توانید برای کشتن گروهی آنها استفاده کنید. آیتم‌هایی که از moroaicaها بدست می‌آورید را خرج ساخت تیر و یا شفا دهنده در صورت نیاز کنید.

ورود به منطقه ذخیره آب (The Reservoir) 

بهترین روش این است که دائما از دستش در دور قبرستان فرار کنید و وقتی برای ثانیه‌ای از حمله کردن به شما دست کشید به او شلیک کنید.  وقتی تبرش را بالا آورد و به سمتتان آمد فقط فرار کنید و وقتی تبر را به زمین زد به موجود شلیک کنید. وقتی قصد پرش به رویتان را داشت فقط با سرعت از آن محل جا به جا شوید و وقتی فرو آمد به موجود شلیک کنید. از Grenade Launcher که در قسمت قبلی پیدا کردیم بر علیهش استفاده کنید. مسلما برای کشتن موجود باید بهای زیادی بپردازید. (منظور تعداد زیادی تیر و مهمات است!) روند فرار کردن تیر زدن و فرار کردن را ادامه دهید تا موجود به زمین بیفتد و بمیرد. از جنازه‌اش Giant Crystal Axe را بدست می‌آورید. حال به سمت سنگ قبر وسط بروید و Broken Slab را روی سنگ قبر بگذارید تا تکمیل شود. سنگ قبر به کنار می‌رود و به گنج Berengario’s Chalice دسترسی پیدا می‌کنید. هر دوی این گنج‌ها را می‌توانید با قیمت بسیار زیاد به Duke بفروشید.

قسمت بعدی: ورود به منطقه The Reservoir

دیدگاه ها بسته شده است