راهنمای بازی Resident Evil Village / رسیدن به روستا

راهنمای بازی Resident Evil Village / رسیدن به روستا

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

 روستا (اولین دیدار)

  • قسمت دوم: رسیدن به روستا
  • (تعداد فایل‌های این بخش: 1)

پس از دمو، در برف در کنار یک جسد مرده و بقایای وسیله نقلیه‌ای، بیدار خواهید شد. پاسخ به تلفن مرد سرنخ کمی از آنچه در حال وقوع است به شما می‌دهد. حال باید به دنبال سرپناهی برای خود بگردید. از این جای بازی شما با فشار V به journal که شامل تمام نوشته‌ها و دفترچه خاطرات Ethan است و همینطور به نقشه بازی دسترسی پیدا خواهید کرد.

در ابتدا می‌توانید موبایل و برگه‌های کنار جسد را بررسی کنید. حال به سمت ردپایی که روی برف‌ها به سمت تاریکی کشیده است بروید و مسیر را پیش بروید. وقتی به سیم‌خاردارها رسیدید با زدن C از زیر آن عبور کنید. در طول مسیر کلاغ‌هایی پیدا خواهید کرد که به طرز وحشتناکی کشته ‌شده‌اند، همینطور مسیر را ادامه دهید (مسیرِ فرعیی وجود ندارد) تا یک موجود را جلویتان حس کنید، کمی جلوتر به یک پل می‌رسید. بعد از گذر از پل کلبه‌ای از درون تاریکی پدیدار می‌شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8

وارد خانه شوید. در اتاق اول آیتمی وجود ندارد و کشو خالی است و شیر آب نیز کار نمی‌کند. وارد اتاق دوم شوید. در این اتاق نیز آیتم خاصی وجود ندارد فقط در کمد را باز کنید. حال مسیر خون روی زمین را به سمت زیرزمین ادامه دهید. مسیر را همینطور ادامه دهید تا به یک قاب عکس برعکس برسید. عکس را بردارید و بررسی کنید بعدا در طول داستان بیشتر با فرد درون عکس آشنا خواهید شد! کمی جلوتر تخته چوب‌هایی روز زمین می‌افتد و می‌توانید طرح عجیبی سفید رنگی را روی دیوار مشاهده کنید. مسیر را ادامه دهید تا به کابینت خونین انتهای اتاق برسید، آن را باز کنید. چیزی پیدا نخواهید کرد اما صدای مخوفی از طبقه بالا به گوش می‌رسد.

راهنمای بازی Resident Evil Village / رسیدن به روستا 1

به طبقه بالا برگردید در آنجا جلوی در، کمدی روی زمین افتاده خم شوید (با C) و از زیر آن گذر کنید. خون روی زمین تازه است! حال از سوراخ ایجاد شده در کلبه از سمت راست به بیرون بروید. مسیر مستقیم را پیش بروید و از حصار به سمت دیگر بپرید. (با W) مسیر سربالایی را به سمت راست ادامه دهید تا از دور قلعه مخوف و روستای خالی از سکنه‌ای نمایان شود. بلاخره به روستا رسیده‌اید.

قسمت بعدی: ابتدای قسمت شرقی روستای قدیمی 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است