راهنمای بازی Resident Evil Village / تخلیه آب منطقه The Reservoir

راهنمای بازی Resident Evil Village / تخلیه آب منطقه The Reservoir

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

  • (تعداد Goat of Warding‌های این منطقه: 2)
  • (تعداد فایل‌های این بخش:2 )
  • (گنج‌ Crystal Fragment در این قسمت بدست می‌آید.)
  • (شکارهای این بخش: Poultry )

راهنمای بازی Resident Evil Village / ورود به منطقه The Reservoir

هدف این بخش آسیب زدن به mutated Moreau نیست فقط باید به جلو بروید تا آسیب نبینید. از پله‌ها بالا بروید و از روی پل به سمت جلو پیش بروید. در انتهای پل Ethan به طور اتوماتیک پرش می‌کند. به پایین بپرید و مسیر سربالایی را به سمت بالا ادامه دهید. وارد خانه شوید عکس کنار دستگاه را ببینید و یکبار نیز دستگاه را امتحان کنید اما برقی وجود ندارد. نوشته‌ی روی پوستر که به دیوار آویزان است را بخوانید. در اتاق دیگر Duke را خواهید دید و محل ذخیره بازی نیز وجود دارد. آیتم‌های اضافی را بفروشید و تا جایی که می‌توانید سلاح‌های خود را ارتقا دهید. بازی را نیز ذخیره کنید. حتما در قسمت The Duke’s Kitchen غذای Ciorba De Porc را درست کنید. اگر طبق راهنمایی تا اینجا رفته باشید حتما وسایل لازم برای درست کردن آن را در اختیار دارید.

حال از در خارج شوید و مسیر سمت راست را پیش بروید و وارد در شوید. در بیرون اگر سمت راست را ادامه دهید به یک دستشویی می‌رسید درون آن Chem Fluid را پیدا ‌می‌کنید. مسیر را برگردید و حالا از پله‌ها بالا رفته و جلو بروید. تا به یک ماشین برسید درون آن نوشته را بخوانید در سمت راست مرغ‌ها را بکشید تا سه Poultry بدست بیاورید و از صندوقی که اینجاست Crystal Fragment را بردارید، در این منطقه روی بشکه کنار در Rusted Scrap را نیز پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی Resident Evil Village / تخلیه آب منطقه The Reservoir

حال به سمت آسیاب تخریب شده قدیمی بروید. دستگاه را امتحان کند تا بشکند. از بشکه‌ای که در آن نزدیکی‌هاست آیتم را بردارید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / تخلیه آب منطقه The Reservoir

در انتهای این مسیر یک Goat of Warding‌ پیدا خواهید کرد. (عکس بالا) در سمت دیگر نیز Handgun Ammo پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی Resident Evil Village / تخلیه آب منطقه The Reservoir

وارد ساختمان شوید و از نبردبان پایین بروید. از در خارج شوید و به جلو بروید قبل از هر چیز از دور به محلی که در بالا مشخص شده شلیک کنید.

 بعد از روی پل به سمت راست مسیر را ادامه دهید. کمی جلوتر Handgun Ammo را از روی زمین بردارید. جلوتر به محل زرد دیگری می‌رسید به آن با چاقو ضربه بزنید تا پل به پایین بیفتد.  در حال رد شدن از پل به ناگاه mutated Moreau جلویتان سبز می‌شود. (بدون فکر روی پل‌ها نروید صبر کنید او رد شود بعد با سرعت از روی پل‌ها بگذرید.) همینطور با سرعت مسیر را به سمت جلو ادامه دهید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / تخلیه آب منطقه The Reservoir

جلوتر باز به قطعه چوبی که نوار زرد رنگ دارد شلیک کنید اگر آن یکی را (که در بالا عکسش مشخص است) تخریب کرده باشید ساختمان به روی آب میفتد و شما می‌توانید به سمت جلو مسیر را ادامه دهید.  در خانه تخریب شده در سمت چپ از بشکه آيتم را بردارید. حال از پله‌ها بالا بروید. از پشت سر واگن Push را بزنید تا واگن را هل دهید و به درون آب بیندازید. به پایین بپرید و جعبه را باز کنید و اهرم را به سمت پایین بدهید. مسیر سمت چپ را با پایین دادن پشت سر اهرم‌ها به جلو بروید تا به خانه برسید جعبه را بکشنید و آیتم را بردارید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / تخلیه آب منطقه The Reservoir

اگر با تفنگ نشانه دار در همین محل به سمت رو به رو دقت کنید یک Goat of Warding‌ پیدا خواهید کرد، آن را تخریب کنید. (عکس بالا)

راهنمای بازی Resident Evil Village / تخلیه آب منطقه The Reservoir

در اینجا سه نوع اهرم وجود دارد که با نوارهای رنگی مشخص شده‌اند هر رنگ متعلق به پل‌های رنگ خودش است برای گذر از این بخش ابتدا در کنار محلی که جعبه بود اهرم سفید و بعد نارنجی و آبی را فشار دهید و به سرعت به سمت دیگر بروید و اینبار وقتی به سمت دیگر رسیدید به سمت راست بروید. (عکس بالا را دقت کنید و روی خط قرمز حرکت کنید تا به سمت دیگر برسید.) باید سریع اینکار را انجام دهید و در طول مسیر باز اهرم‌ها را فشار دهید تا زمان بیشتری پل‌ها در بالا بماند. (اگر اشتباه کنید و به درون آب بیفتید خورده می‌شوید!)

وقتی به طرف دیگر رسیدید از پل بگذرید و همینطور مراقب موجود نیز باشید و به سمت جلو یپش بروید. در مسیر جعبه را بشکنید و آیتم را بردارید و همینطور از روی پل‌های چوبی مسیر را ادامه دهید. مراقب باشید گیر mutated Moreau نیفتید. جلوتر واگن را به درون آب بیندازید و از رویش رد شوید و مسیر را ادامه دهید و از پله‌ها بالا بروید. واگن بعدی را نیز به درون آب بیندازید و به پایین بپرید و از پل رد شوید در بالای پله‌ها از بشکه آیتم را بردارید و بعد وارد اتاق شوید چاقو را بردارید و دیوار سبز را از بین ببرید. داخل اتاق از نبردبان بالا بروید و اهرم را فشار دهید تا کشتی از زیر آب به بیرون بیاید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / تخلیه آب منطقه The Reservoir

به درون کشتی بپرید. به سمت آنطرف کشتی بروید اما موجود دیوار سبز جلوی راهتان درست می‌کند با چاقو دیوار را خراب کنید و خود را به آسیاب برسانید. با شلیک به قفل کنار نبردبان آن را به پایین بیندازید و از آن بالا بروید. در بالا بشکه را تخریب کنید و آيتم را بردارید و از روی دستگاه Crank را بردارید. باز Crank را روی همان دستگاه استفاده کنید تا مکان بادبان تغییر کند. حالا می‌توانید از نبردبان انتهای این قسمت بالا بروید در بالا با استفاده از تنابی که در عکس بالا مشخص است به سمت دیگر سر بخورید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / تخلیه آب منطقه The Reservoir

بلافاصله Crank را روی دستگاه این بخش استفاده کنید تا آسیاب روشن شود و برق به سیستم بازگردد. حال به سمت برج مراقب برگردید به پیش Duke ابتدا بروید و بازی را سیو کنید و بعد به پیش دستگاه کنترل بروید. حال باید معمای این قسمت را حل کنید. طبق عکس بالا سمت راست رنگ‌ها را مرتب کنید تا دستگاه روشن شود. (به قطعه سیاه دقت کنید و طوری عکس سمت راست را بچرخانید که آن قطعه سیاه پایین بیفتد و طبق همان رنگ دستگاه را مرتب کنید.) دقیقا مثل عکس بالا دستگاه را از نظر رنگ بندی تنظیم کنید تا همه دکمه‌های بالا و چپ سبز شوند. حال اهرم را فشار دهید تا سد باز شود. وقتی از در سمت راست خارج شدید mutated Moreau را می‌بینید که دارد به سمت مسیر سمت راست می‌رود. به دنبالش بروید. کمی جلوتر کنار خانه از بشکه آیتم را بردارید. بعد در خانه در کشو نوشته را بخوانید و از کیف M1911 – High-Capacity Mag را بردارید. (با کلت ترکیب کنید تا مقدار تیر بیشتری در خشابش جا شود.)

قسمت بعدی: مبارزه با mutated Moreau

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است