راهنمای بازی Resident Evil Village / معمای پیانو و مبارزه با دختر دوم دیمیتریسک

راهنمای بازی Resident Evil Village / سیاه‌ چاله‌‌ – معمای پیانو و مبارزه با دختر دوم دیمیتریسک

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

 قلعه دیمیتریسک : سیاه‌ چاله‌‌ (بدست آوردن Mask of Sorrow)

  • (آیتم‌‌‌های اصلی Mask of Sorrow و Flower Swords Ball در این قسمت بدست می‌آید.)

بعد از دمو در سیاه چاله‌های قلعه هستید. از در خارج شوید در سمت راست یک Gunpowder پیدا خواهید کرد. حال مسیر سمت چپ را در پیش بگیرید. وارد سلول انتهای راهرو شوید و جعبه ‌را بشکنید و آیتم را بردارید. حال از سوراخ روی دیوار وارد شوید و به سمت دیگر بروید. دستگیره را بکشید و وارد شوید. در اینجا در انتهای راهرو یک جعبه وجود دارد و در همان اتاق نیز  می‌توانید یک Chem Fluid پیدا کنید. به سمت دستگیره دوم بروید و آن را استفاده کنید تا دموی میخکوب کننده‌ای شروع شود!

راهنمای بازی Resident Evil Village / قلعه دیمیتریسک : سیاه‌ چاله‌‌

بلافاصله بعد از دمو به سمت عقب بروید و وارد سمت چپ شوید و سعی کنید تا لیدی دیمیتریسک را دور بزنید. (وارد اتاق کنار شوید تا او به دنبالتان بیاید و فرار کنید و به سمت محلی که دست بریده است بروید.) وقتی به محل دست رسیدید، F را بزنید تا دست را بررسی کنید. تا قبل از کامل باز شدن در نباید گیر لیدی دیمیتریسک بیفتید و سعی کنید باز او را گول بزنید و دورش بزنید و وارد درب شوید. اصلا نباید در این قسمت با او درگیر شوید و فقط باید دورش بزنید.(فقط در اتاق‌ها بروید و او را گول بزنید، که در مسیر انحرافی دنبالتان بیاید او بسیار احمق است!) بعد از دور زدن و وارد شدن به اتاق مسیر را ادامه دهید تا به پله‌هایی که به سمت پایین می‌روند برسید و از آن پایین بروید. در پایین پله‌ها از Dimitrescu’s Key روی درب استفاده کنید تا باز شود. به سمت مجسمه بروید و Mask of Sorrow را بردارید، با اینکار آسانسور فعال می‌شود و به طبقه بالا بروید.

 قلعه دیمیتریسک : معمای پیانو

  • (تعداد فایل‌های این بخش:3 )
  • (دشمنان این بخش: Moroaica)
  • (گنج‌ Lady’s Lipstick و Crystal Fragment در این قسمت بدست می‌آید.)
  • (آیتم‌‌‌ اصلی Iron Insignia Key در این قسمت بدست می‌آید.)

(از اینجا به بعد در طول قطعه ممکن است لیدی دیمیتریسک به شما حمله کند فقط از دستش فرار کنید بهترین راه فرار کردن و رفتن به اتاق Merchant’s Room است چراکه او نمی‌تواند وارد این اتاق شود و بعد از مدتی از آنجا دور می‌شود!)

در وسط حیاط (Courtyard) بیرون می‌آیید. در اینجا برخلاف قبل چندین Moroaica وجود دارند که با شلیک به سلاح‌ها و سرشان می‌توانید به سرعت آنها را بکشید.(سعی کنید بیشتر از دستشان فرار کنید و مهماتتان را برای آنها هدر ندهید) در بالای هر سمت باز می‌توانید کوزه‌ها را بشکنید و آیتم‌هایی بدست بیاورید. از طریق Dimitrescu’s Key از سمت درب شمالی یا از طریق در رو به رویی به سمت محل The Dukeو اتاق Merchant’s Room بروید تا بازی را ذخیره کنید و آپگریدهای لازم را انجام دهید.

 قلعه دیمیتریسک : پیدا کردن the Mask of Joy

(در اینجا اگر به اتاق لیدی دیمیتریسک بازگردید (از طریق نقشه بالا) درون کشوی درون حمامش که قبلا قفل بود می‌توانید گنج Lady’s Lipstick (که 6000 تا می‌توانید آن را بفروشید! ) را بدست بیاورید.)

راهنمای بازی Resident Evil Village / معمای پیانو و مبارزه با دختر دوم دیمیتریسک

از طریق درب شمالی (عکس بالا) و با استفاده از Dimitrescu’s Key وارد شوید. بعد از ورود به اتاق از روی دیوار نقشه را بردارید. از پله‌ها بالا بروید. با شکست شیشه از قفسه‌ها آیتم Gunpowder را بردارید. از روی میز نوشته را بخوانید و Handgun Ammo را بردارید و وارد در شوید. درِ دیگر اینجا که به کتابخانه منتهی می‌شود قفل است و کلید Iron Insignia Key برای باز کردنش احتیاج است.

راهنمای بازی Resident Evil Village / معمای پیانو و مبارزه با دختر دوم دیمیتریسک

بلافاصله بعد از ورود به قسمت Opera Hall درخشش روی سقف را نگاه کنید، با شلیک به آن یک Crystal Fragment بدست می‌آورید. (عکس بالا) جلوتر روی میز دفترچه را بخوانید. حال وارد بالکن شوید در مسیر سمت چپ یک Moroaica وجود دارد موجود را بکشید، در اتاقی که موجود از آن بیرون آمد می‌توانید Flower Swords Ball را پیدا کنید. از اتاق خارج شوید و به سمت دیگر بالکن بروید و یک Moroaica کنار در کمین گرفته، موجود را بکشید (درون کشوی بسته دراور Sniper Rifle Ammo وجود دارد.)  به سمت پایین پله‌ها بروید کوزه کنار پله‌ها را بشکنید. در اتاق دفترچه را کنار پیانو روی میز بخوانید. درون شومینه Rusted Scrap را بردارید و روی مبل کوچک کنار اتاق Gunpowder را پیدا خواهید کرد.

درون این اتاق باید یک معمای بسیار ساده را حل کنید. به جلوی پیانو بروید و آن را بررسی کنید. برای حل معما باید کلیدهای پیانو را با نُت موسیقی نمایش داده شده مطابقت دهید. با فشار کلیدها می‌توانید به نت‌های واقعی نزدیک شوید در صورتی که نت درست را انتخاب کنید دایره مشکی آنها نارنجی می‌شود. ترتیب درست در زیر آورده شده اما به صورت تصادفی نیز می‌توانید این معما را حل کنید.

15, 12, 14, 13, 13, 16, 15, 16, 17, 17.

بعد از حل معما در کوچکی بالای پیانو باز می‌شود و کلید Iron Insignia Key را بدست می‌آورید.

مبارزه با دختر دوم دیمیتریسک (بدست آوردن Mask of Joy)

  • (گنج‌ Crystal Torso در این قسمت بدست می‌آید.)
  • (آیتم‌‌‌ اصلی Mask of Joy در این قسمت بدست می‌آید.)

مبارزه با دختر دوم دیمیتریسک

به سمت عقب و در بسته‌ای که در بالا در مورد آن صحبت کردیم و به کتابخانه (Library) متهی می‌شود بازگردید. (نقشه بالا) بلافاصله بعد از ورود به اتاق مبارزه با دختر دوم دیمیتریسک آغاز می‌شود. او در وسط اتاق ظاهر می‌شود در دور تا دور اتاق مهمات برای این مبارزه وجود دارند. (مهماتی مانند Handgun Ammo یا Shotgun Ammo را پیدا خواهید کرد)

مبارزه با دختر دوم دیمیتریسک

بدون فکر به او شلیک نکنید. ابتدا دستگیره‌ای که در بالا عکسش مشخص است را تکان دهید تا نور از بالا درون کتابخانه بتابد تا آسیب پذیر شود. حال با شاتگان یا تفنگ‌های مختلف به او شلیک کنید. او فرار می‌کند و در جایی مخفی می‌شود صبر کنید باز نزدیک شود و دوباره دستگیره را بکشید تا نور به او بتابد و به سرعت به او شلیک کنید. چندین بار این عمل را تکرار کنید تا او را بکشید. (مبارزه ساده‌ای خواهد بود، نزدیک دستگیره بمانید و سعی کنید او را به وسط بکشانید. دستگیره را بکشید و به او شلیک کنید و همین عمل را چند بار تکرار کنید تا کشته شود) بعد از کشتن او Crystal Torso را بدست می‌آورید. بعد از شکست دادن او به سمت اتاق Hall of Joy بروید(اتاق کنار) و در آنجا Mask of Joy را از روی مجسمه بردارید.

قسمت بعدی: مبارزه با دختر سوم دیمیتریسک

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است