راهنمای بازی Resident Evil Village / مبارزه با دختر سوم دیمیتریسک

راهنمای بازی Resident Evil Village / مبارزه با دختر سوم دیمیتریسک (بدست آوردن Mask of Pleasure)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

  • (گنج‌ Crimson Skull و Silver Ring و Crystal Fragment و Crystal Torso در این قسمت بدست می‌آید.)
  • (آیتم‌‌‌ اصلی Mask of Pleasure و Mounted Animal Skull در این قسمت بدست می‌آید.)

راهنمای بازی Resident Evil Village / معمای قلعه

اول از همه به پیش Duke برگردید(Merchant’s Room) تا معمای آنجا را انجام دهیم. اکنون که Flower Swords Ball را در اختیار دارید روی قلعه‌ی سمت چپ او آن را استفاده کنید. طریقه انجام این معما ساده است باید قلعه را کج کنید و به سمت‌های مختلف بچرخانید تا توپ را به درون گودال نورانی که روی آن پرچم قرمز است برسانید. با این کار آیتم Crimson Skull را که 8000 Lei (پول بازی) ارزش دارد بدست می‌آورید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / مبارزه با دختر دوم دیمیتریسک

به طبقه دوم بروید و با کلید Dimitrescu’s Key دری که به اتاق Hall of pleasure می‌رسد(طبق نقشه بالا) را باز کنید. (در این بین می‌توانید به پیش The Duke بروید و سلاح‌های خود را ارتقا کنید و گنج‌های خود را بفروشید و بازی را ذخیره کنید.) (از این قسمت به بعد خود لیدی دیمیتریسک و همینطور دیگر دخترش در طول مسیر به شما حمله می کنند که فقط باید از دستشان فرار کنید و خود را به طبقه دوم و اتاق Hall of pleasure برسانید.)

بعد از ورود به Hall of pleasure در این اتاق از روی مجسمه Mask of Pleasure را بردارید و درون کشو نیز Silver Ring را پیدا خواهید کرد. (فعلا آن را نفروشید تا با ترکیب با یک آیتم دیگر که در آینده باهم پیدا می‌کنیم ارزش بسیار بیشتری پیدا کند.) همینطور درون اتاق کوزه را بشکنید و آیتم را بردارید. همینطور با شلیک به درخشش وسط سقف یک Crystal Fragment پیدا خواهید کرد. حال از درون سوراخ شومینه به سمت دیگر بروید. در سمت چپ از روی قفسه‌ها Rusted Scrap را بردارید. حال از پله‌ها بالا بروید و وارد اتاق بعدی شوید. در اتاق در سمت چپ Shotgun Ammo را از روی بشکه‌ها بردارید و جعبه‌ کنار آن را بشکنید و آيتم را بردارید. روی میز آنطرف اتاق Pipe Bomb‌ها را بردارید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / مبارزه با دختر سوم دیمیتریسک

حال آخرین دختر دیمیتریسک سر و کله‌اش پیدا می‌شود. بلافاصله قفسه‌ای که در سمت راست اتاق است(عکس بالا) را با فشار F کنار بزنید و به وسیله یکی از Pipe Bomb‌ها دیوار پشت آنجا را تخریب کنید تا نور به داخل بتابد. اینکار باعث می‌شود که او را آسیب پذیر کنید. سعی کنید با شاتگان به سرش شلیک کنید تا سریعتر از بین برود. از دستش فرار کنید جلوی ضرباتش را با Space بگیرید و با فشار دوباره آن او را از خود دور کنید.(در اتاق تیرها را بردارید و به او شلیک کنید) بعد از شلیک چندین تیر او از بین می‌رود و Crystal Torso را بدست می‌یاورید. در این اتاق Lockpick را از روی میز و همینطور Mounted Animal Skull را از بالای شومینه روی دیوار بردارید. حال به منو بروید و این آیتم را انتخاب کنید به پشتش نگاه کنید و روی میخ پشتش Examine را بزنید تا Animal Skull را بدست بیاورید. حال به پایین پله‌ها بروید و سوراخ به سمت دیگر بروید در اتاق روی مجسمه Animal Skull را استفاده کنید تا در باز شود.

قسمت بعدی: پیدا کردن ماسک نهایی (Mask of Rage)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است