راهنمای بازی Resident Evil Village / پیدا کردن ماسک نهایی (Mask of Rage)

راهنمای بازی Resident Evil Village / پیدا کردن ماسک نهایی (Mask of Rage)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

  • (تعداد Goat of Warding‌های این منطقه: 1)
  • (تعداد فایل‌های این بخش:1 )
  • (سلاح F2 Rifle و آیتم Mask of Rage در این قسمت بدست می‌آید.)
  • (دشمنان این بخش: Moroaica و Samca)
  • (گنج‌  Crystal Fragment و Azure Eye Ring در این قسمت بدست می‌آید.)

راهنمای بازی Resident Evil Village / پیدا کردن ماسک نهایی (Mask of Rage)

تنها یک ماسک دیگر برای تکمیل این بخش باقی مانده است. به طبقه دوم و بخش کتابخانه که با دختر دوم دیمیتریسک مبارزه کردید بروید. بعد از ورود به Hall of Joy به Atelier وارد شوید. در اتاق با شکستن شیشه کابینت Handgun Ammo بدست می‌آید.

معمای زنگها

معمای زنگ‌ها: نوشته روی بوم را بخوانید “بگذارید پنج ناقوسِ این اتاق به صدا در بیایند”. باید در اتاق پنج زنگ را پیدا کنید و به آن‌ها شلیک کنید. در این اتاق پنجره‌ای وجود دارد که چرخ دنده‌هایی درون آن مشخص است. در کنار بایستید و به درون پنجره نگاه کنید تا اولین زنگ را بیابید به آن شلیک کنید تا بالایش شعله‌ور شود. دومین زنگ روی میز است به آن شلیک کنید تا شعله‌ور شود. سومین زنگ بالای کابینت زیر قاب عکس است به آن شلیک کنید. چهارمین زنگ به طبقه دوم بروید و به لوستر شلیک کنید تا درون آن زنگ را پیدا کنید. حال از پنجره بالا به بیرون نگاه کنید تا زنگ پنجم را نیز پیدا کنید. بعد از اینکه به همه آنها شلیک کردید به پایین بروید تا قاب عکس بزرگ لیدی دیمیتریسک کنار برود.

داخل اتاقِ پشتِ قاب عکس شوید و Herb را از سمت چپ بردارید و مسیر سمت راست را پیش رفته و از نبردبان بالا بروید. بلافاصله بعد از اینکه به بالا رسیدید به پشتتان نگاه کنید تا یکی دیگر از Goat of Wardingها را پیدا کنید. وارد اتاق بعدی شوید. روی میز جعبه را بشکنید و نقشه را بردارید. Gunpowder را نیز از درون جعبه‌های سمت راست بردارید. در پشت Moroaica را بکشید و Lockpick را بردارید. همینطور در انتهای دیگر این اتاق روی میز نوشته را بخوانید. وارد اتاق دیگر شوید تا اسلحه F2 Rifle را پیدا کنید. مسیر سمت چپ را ادامه دهید تا وارد محیط باز شوید و بعد به سمت راست مسیر را ادامه دهید. در این بخش دشمنانی به نام Samca وجود دارند که پرواز می‌کنند. خون آنها به شدت کم است و با چند تیر کشته می‌شوند فقط صبر کنید تا جلویتان ثابت شوند و به آنها شلیک کنید تا کشته شوند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید با تفنگ نشانه‌دار از دور آنها را بکشید ولی بهتر است تیرتان را هدر ندهید چراکه برای باس به تیر تفنگ نشانه‌دار احتیاج دارید. مسیر را به سمت راست ادامه دهید. کمی جلوتر آسانسوری را خواهید دید می‌توانید از آسانسور برای پایین رفتن استفاده کنید ولی فعلا در این مکان بمانید.

در این قسمت Samcaها به شما حمله می‌کنند به آنها شلیک کنید و وقتی روی زمین افتادند دوباره به آنها تیر بزنید یا با چاقو ضربه بزنید تا به طور کامل کشته شوند. در همینجا کمی بالا را نگاه کنید روی ستون این محل درخششی حس می‌کنید با شلیک به آن یک Crystal Fragment بدست می‌آورید. در پشت آسانسور کوزه را بشکنید و آیتم را بردارید. در سمت راست همین بخش نیز کوزه دیگری است آیتم آن را نیز بردارید. دشمنان را بکشید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. مراقب دشمنان باشید و به سمت عقب بروید و شلیک کنید. کمی جلوتر به روی شیروانی بروید و به سمت جلو بروید و دشمنان را در طول مسیر بکشید. مسیر را از روی شیروانی به جلو ادامه دهید دشمنان را بکشید. (مراقب باشید تیر زیادی هدرشان نکنید صبر کنید وقتی در یک نقطه ثابت شدند به آنها شلیک کنید وقتی روی زمین هستند می‌توانید با چاقو به آنها ضربه بزنید تا کمتر تیر مصرف کنید.) کوزه‌های میان راه را نیز بشکنید. همینطور در این مکان از روی لبه دیوار Gunpowder را پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی Resident Evil Village / پیدا کردن ماسک نهایی (Mask of Rage)

در عکس بالا نیز با شلیک به این مکان درخشنده می‌توانید Crystal Fragment بدست بیاورید. حال به سمت پله‌ها بروید و خود را به بالای پله‌ها برسانید. دشمنان را بکشید و در بالای پله‌ها کوزه‌ها را بشکنید و آيتم‌ها را بردارید. با استفاده از تناب (با فشار F) به سمت دیگر قلعه سر بخورید و در آنجا از روی مجسمه Mask of Rage را بردارید. بوسیله نبردبانی که در این منطقه است به پایین بروید و خود را به آسانسور برسانید. (در درون آسانسور به دیوار رو به روی در دقت کنید چراکه یک درخشندگی در هنگام پایین آمدن آسانسور مشاهده می‌کنید با شلیک به محل درخشندگی یک Crystal Fragment روی زمین می‌افتد.)

وقتی از آسانسور خارج شدید احتمال اینکه لیدی دیمیتریسک به شما حمله کند بسیار بالاست باید فقط از دست او فرار کنید و گیر نیفتید. وارد شدن به برخی اتاق‌ها مخصوصا اتاق Merchant’s Room باعث می‌شود او به دنبال شما نیاید.(که کمی بازی را مسخره کرده است!) به سمت اتاق Hall of the Four در نقشه بروید تا هر چهار ماسکی که پیدا کردید را کار بگذارید. اما قبل از آن میخواهیم یک معما در قلعه حل کنیم.

راهنمای بازی Resident Evil Village / پیدا کردن ماسک نهایی (Mask of Rage)

معمای Special Chambers : از طریق نقشه به طبقه B1 بروید و خود را به Special Chambers برسانید. در طول مسیر باید Moroaicas را بکشید که قبلا چگونگی کشتن آنها توضیح داده شده است. وقتی به اتاق رسیدید با استفاده از کلید Iron Insignia Key آن را باز کنید. هدف این قسمت آتش زدن دو مشعل خاموش این بخش است. جعبه سمت راست را بشکنید و آيتم را بردارید. از روی تاقچه‌ها یک Pipe Bomb و طاقچه دیگر یک Handgun Ammo بدست می‌آورید. با استفاده از Pipe Bomb دیوار سستی که از پشتش مشعل روشنی در آن مشخص است را تخریب کنید. (در درون آن محلی که مشعل روشن است پشتش روی جعبه‌ها یکCrystal Fragment پیدا خواهید کرد.) حال با استفاده از شلیک تیر یا ضربه چاقو به مشعل خاموش آن را به سمت مشعل روشن برسانید تا آتش بگیرید و مشعل خاموش دیگر را به سمت مشعل روشن بفرستید تا شعله‌ور شود. بعد از اینکه هر دو مشعل خاموش را روشن کردید میله‌های آهنی دور تابوت کنار می‌روند و می‌توانید آن را باز کنید و Azure Eye را بدست بیاورید. در قسمت Treasure آیتم Azure Eye را با Silver Ring که در قسمت قبلی پیدا کردید ترکیب کنید تا Azure Eye Ring را که با قیمت بالایی (12000) می‌توانید بفروشید را بدست بیاورید.

 حال به سمت اتاق Hall of the Four در نقشه بروید و هر چهار ماسکی که پیدا کردید را کار بگذارید تا در پشت آنها باز شود. مراقب لیدی دیمیتریسک باشید ممکن است شما را تعقیب کند. وارد در شوید و دو کوزه را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید و در را باز کنید در سمت راست و چپ کوزه‌ها را بشکنید و آيتم‌ها را بردارید و از پله‌ها بالا بروید. به محلی مانند کلیسا می‌رسید در انتهای اتاق تابوت را باز کنید و با زدن F خنجر را بردارید تا دمو شروع شود.

قسمت بعدی: مبارزه با لیدی دیمیتریسک

دیدگاه ها بسته شده است