راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه Beneviento

راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه Beneviento

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

وقتی در خانه را باز کردید دمو شروع می‌شود. بعد از دمو، می‌توانید قسمت‌های مختلف خانه را بگردید اما انگار در این خانه هیچ خبری نیست. حتی به طبقه بالا نیز می‌توانید بروید اما آیتمی یا نوشته یا هیچ چیز خاصی را نخواهید یافت. در طبقه اول وارد اتاق Living Room شوید و از آنجا از در دیگر وارد راهرو شوید و مسیر را ادامه دهید تا به آسانسور برسید. سوار آسانسور شده و خود را به طبقه پایین برسانید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه Beneviento 1

درون اتاق سمت چپ خبری نیست وارد راهرو شوید و به سمت چپ بروید و راهروی باریک را ادامه دهید و تا انتهایش پیش بروید. در انتهای راهرو به سمت چپ بروید و وارد اتاق شوید. روی صندلی یک عروسک وجود دارد که رویش جعبه‌ای است. وقتی قصد برداشتن جعبه را دارید دمو شروع می‌شود. (برق‌ها به طور ناگهانی می‌رود) در اینجا دیگر اسلحه‌ای در اختیار ندارید و در خانه مخوف Beneviento گیر افتاده‌اید و باید راه فراری پیدا کنید. در اتاق بازی را سیو کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه Beneviento

حال به سراغ عروسک بزرگ وسط می‌رویم تا قسمت‌های مختلف آن را بررسی کنیم. ابتدا عکس کنار عروسک را بررسی کنید تا مشخص شود که عروسک Mia است.

پای سمت چپ: آن را بررسی کنید و بعد با فشار D تا انتهای سمت راست پا بروید و بعد با فشار A پا را جدا کنید تا آیتم Winding Key را بدست بیاورید.

دست سمت چپ: آن را بررسی کنید و بعد با فشار A آیتم Blood Covered Ring را بدست می‌آورید.

لب: آن را بررسی کنید و بعد با فشار A دهن را باز کنید، در درون دهن قطعه فیلمی مشخص است برای بدست آوردنش فعلا آیتم مخصوصش را نداریم.

چشم چپ: آن را بررسی کنید و W را فشار دهید تا به عکس سمبلی خاص برسید. (آن را به خاطر بسپارید) (کلاغ منقارش به سمت راست است)

دست راست: آن را بررسی کنید و بعد با فشار A و در آخر W دست را جدا کنید و عکس سمبل پشتش را به خاطر بسپارید. (چشم‌های بسته)

شانه دست راست: آن را بررسی کنید و بعد با فشار A و در آخر S قطعه را جدا کنید تا به آیتم Silver Key برسید.

قفسه سینه: آن را بررسی کنید اما آیتم لازم برای این قسمت را فعلا در اختیار ندارید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه Beneviento

با کمک کلید Silver Key در بالای اتاق را باز کنید. (Medicine Room) در درون اتاق سمت چپ شیر آب را باز کنید و آن را بررسی کنید در اینجا Blood Covered Ring را انتخاب کنید تا حلقه را بشورید و Wedding Ring را بدست بیاورید. در این اتاق کمد خالی است و درِ دیگر نیز بسته است. به قسمت آیتم‌ها بروید و حلقه را بررسی کنید تا در درونش عدد 052911 را پیدا کنید. (عکس بالا)

راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه Beneviento

به سمت در اصلی بروید و با کدی که بدست آوردید(052911) در را باز کنید. وارد راهرو شوید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و در انتهای راهرو به سمت راست بروید. در انتهای راهرو بعدی دری که قبلا قفل بود به طور عجیبی باز می‌شود. داخل اتاق شوید و در انتهای اتاق جعبه موسیقی که قبلا آن را در خانه Ethan دیده بودید را پیدا خواهید کرد. آن را با کمک Winding Key باز کنید. در اینجا هدف این است که قطعه‌ها را طوری بچینید که جعبه موسیقی آهنگ را به درستی پخش کند. به خط‌های روی قطعه‌ها دقت کنید و آنها را طوری بچینید که مانند عکس بالا شوند. (یا قطعات اولیه را به ترتیب از سمت چپ از 1 تا 5 در ذهنتان عدد گذاری کنید به این شکل بچینید: 2, 4, 1, 5, 3) با اینکار Tweezers را بدست می‌آورید. به پیش عروسک بزرگ برگردید و از دهانش با استفاده از Tweezers آیتم Film را بردارید. با انجام اینکار صدای وحشتناکی از رادیو به گوش می‌رسد!

راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه Beneviento

حال به سمت اتاق Study (در نقشه نگاه کنید) بروید. (در طول مسیر توهماتی به سراغتان می‌آید!) در آنجا نوشته روی میز را بخوانید. حال روی میز فیلم‌ها را بررسی کنید و آيتم Film را به آن اضافه کنید. ترتیب درست ابتدا عکس عروسک را بگذارید.(بهترین دوست رز در کل جهان) دوم عکس کتاب fairytale را قرار دهید.(او این داستان را خیلی دوست دارد) سوم عکس Rose را قرار دهید.(مهمترین چیز دنیا برای ما) چهارم عکس جعبه موسیقی را قرار دهید. (هدیه عروسی مادربزرگ) پنجم عکس حلقه را بگذارید. (اثبات عشق همیشگی Ethan به من) (در عکس بالا شکل درست فیلم‌ها مشخص شده است) بعد از این با فشار Space فیلم را پخش کنید. با اینکار پرده می‌افتد و در مخفی پشت آن باز می‌شود. داخل در شوید و Scissors را از دست عروسک انتهای اتاق بردارید. قسمت پایین را با کمک Scissors پاره کنید و وارد شوید. تلفنی در این اتاق است! کمی که از آن دور شوید زنگ می‌خورد. برگردید و جواب بدهید! بعد از دیدن دمو و شنیدن صحبت‌ها مسیر را ادامه دهید در را باز کنید وارد شوید و خود را به عروسک بزرگ برسانید. با کمک قیچی پارچه روی قفسه سینه عروسک را پاره کنید تا به قطعه Brass Medallion برسید. (بار دیگر رادیو روشن می‌شود.)

راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه Beneviento

در همین اتاق به راهروی سمت چپ در اصلی(که کد را روی آن اجرا کردیم) بروید. سمبل پایین را مانند سمبل عکس پشت دست راست کنید.(چشم‌های بسته) سمبل بالا سمت چپ حتما درونش کلاغ که منقارش سمت راست باشد مانند سبمل درون چشم چپ و در انتها با استفاده از Brass Medallion درون بخش دایره‌ای خالی در را باز کنید. (عکس بالا شکل نهایی است)

راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه Beneviento

داخل در شوید و از پله‌ها پایین بروید. در پایین به چاهی می‌رسید. با استفاده از نبردبان به داخل چاه بروید. در درون چاه Breaker Box Key را پیدا خواهید کرد. صدای کودکی از دور به گوش می‌رسد. از پله‌ها بالا بروید و از این مکان خارج شوید. وقتی به اتاقی که در آنجا عروسک بزرگ وجود داشت برگردید. دیگر عروسک را نخواهید دید و خونی روی فرش جلوی در ریخته شده است. رادیو نیز روشن است و صدایی از آن به گوش می‌رسد. روده و خون روی زمین را دنبال کنید و خود را محل مشخص شده در نقشه بالا برسانید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه Beneviento

وقتی در وسط راه هستید صدای ترسناکی از دور به گوش می‌رسد و نوزاد عظیم و وحشتناکی به سمتتان حمله می‌کند! هیچ سلاحی برای دفاع در اختیار ندارید. برگردید و به سمت اتاق Medicine Room خود را برسانید.(اگر گیر نوزاد بیفتید او شما را می‌بلعد!) در آنجا را باز کنید مسیر را ادامه دهید و از سوراخ در مخفی خود را به اتاق Study برسانید و از آنجا به سمت جعبه کنار آسانسور بروید و آن را با Breaker Box Key باز کنید تا قطعه Relief of a Child را بدست بیاورید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / خانه Beneviento

به سمت محل بالا و درِ مادر (Mother’s Door) بروید(باز هم از در مخفی و سوراخ بروید تا با کودک رو به رو نشوید. اگر شدید او را دور بزنید و به هیچ عنوان نزدیکش نروید.) و با Relief of a Child آن را باز کنید و داخل شوید.

از پله‌ها پایین بروید و وارد در سفید شوید. حال مسیر را ادامه دهید و وارد اتاق خواب شوید. در این اتاق می‌توانید زیر تخت مخفی شوید پس در صورت نیاز حتما به اینجا بیایید تا در زیر تخت مخفی شوید. فعلا به انتهای اتاق بروید و Fuse را بردارید. با اینکار برق قطع می‌شود. هدف این بخش این است که مسیر را تا جعبه کنار آسانسور بروید و Fuse را در آن بگذارید تا روشن شود. پس به آن سمت بروید. وقتی از آشپزخانه گذشتید و به سمت Mother’s Door در حرکت بودید به ناگهان نوزاد عجیب سر و کله‌اش پیدا می‌شود. (سکته‌ نکنید!) به سرعت به سمت اتاق خواب بازگردید و خود را زیر تخت پنهان کنید. در زیر تخت بمانید و صبر کنید تا نوزاد عجیب بعد از گشت‌زنی دور شود. از سمت چپ تخت وارد شوید تا سرتان سمت در باشد وقتی نوزاد به سمت دیگر تخت رفت و جلوی در خالی شد، به سرعت از دستش فرار کنید و به سمت Mother’s Door و آسانسور بروید.

حتی می‌توانید به سمت سیو بروید و قبل از رفتن به سمت آسانسور بازی را ذخیره کنید. به سمت آسانسور بروید و Fuse را روی جعبه کنار آن کار بگذارید و دکمه آسانسور را بزنید و منتظر آسانسور بمانید. وقتی آسانسور رسید دکمه را بزنید تا در باز شود و به سرعت سوارش شوید و به طبقه بالا برگردید. اگر باز سر و کله  نوزاد پیدا شد وارد اتاق کناری شوید و دورش بزنید و در موقعیت مناسب خود را به درون آسانسور پرت کنید و دکمه آسانسور را فشار دهید.

قسمت بعدی: آنجی و عروسک‌های خانه Beneviento

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است