راهنمای بازی Resident Evil Village / مبارزه با مینی باس Urias

راهنمای بازی Resident Evil Village / مبارزه با مینی باس Urias

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

  • (تعداد فایل‌های این بخش:1 )
  • (دشمنان این بخش: Moroaicaها و Urias )
  • (گنج‌ Crystal Hammer – Vivianite – Crystal Fragment – Yellow Quartz – Large Crystal – Guglielmo’s Plate –   در این قسمت بدست می‌آید.)

مبارزه با مینی باس Urias

راهنمای بازی Resident Evil Village / قلعه (Stronghold)

از پله‌ها پایین بروید و مسیر را تا انتها پیش بروید. وقتی که از بلندی به پایین بپرید، Urias غولی که در ابتدای بازی آن را ملاقات کردیم ظاهر می‌شود. اگر طبق این راهنمایی تا اینجا پیش رفته باشید روش مبارزه با این نوع غول‌ها را می‌دانید چراکه قبلا ما دوبار آنها را کشتیم. Urias از آنها کمی قویتر است و مبارزه با او زمان بیشتری می‌طلبد ولی روش کشتن او مانند غول‌های تبر به دستِ دیگر است. تنها مشکل اساسی این مبارزه این است که شما مانند دو مبارزه قبلی آزادی عمل برای مانور در محیط را ندارید. پس باید از ستون‌ها برای پناه استفاده کنید به سمت چپ محیط بروید و وقتی او ضرباتش تمام شد به او شلیک کنید. وقتی به سمتتان آمد به سمت دیگر فرار کنید و وقتی ضرباتش تمام شد به آن شلیک کنید. او ستون‌های سمت چپ و راست محیط را می‌کند و به سمتتان پرتاب می‌کند باید پشت محیط مخفی شوید تا این ستون‌ها به شما برخورد نکند.

راهنمای بازی Resident Evil Village / قلعه (Stronghold)

بعد از مدتی او به بالای محیط می‌رود و تعدادی Lycan به محیط فرا می‌خواند. با Grade Launcher به صورت گروهی هم به Urias و هم به Lycanها شلیک کنید تا کشته شوند. لوت آنها را بردارید هر چند وقت یکبار به بخش Crafting بروید و تیرهای مورد نیاز را بسازید. روند فرار، شلیک و فرار را ادامه دهید. اگر مین یا نارنجک دارید بر علیهش استفاده کنید. تیرها و مهماتی که روی سکوی‌های کوچک کنار محیط قرار دارند را بردارید. وقتی Urias گرزش را بالا آورد سریع فرار کنید. وقتی قصد جهش رویتان داشت جا به جا شوید. همیشه در حال حرکت باشید و در یک جا نایستید. در استفاده از Grade Launcher نیز برعلیهش شک و تردید به خرج ندهید. حتما از Space برای جلوگیری از آسیب جدی استفاده کنید، این یکی از بهترین روشها برای این است که آسیب کمتری ببینید و کمتر در معرض مرگ قرار بگیرد. در آخر حتما از Revolver نیز بر علیهش استفاده کنید تا کارش را بسازید. بعد از کشتن موجود Crystal Hammer را بدست می‌آورید.

راهنمای بازی Resident Evil Village / قلعه (Stronghold)

در اتاق بعدی منبع سنگ‌های قیمتی در بالا وجود دارد! (عکس بالا) درخشش‌های بالای محیط را جدی بگیرید و به آنها شلیک کنید یک Large Crystal ، چهار Crystal Fragment، یک Yellow Quartz و یک Vivianite در بالای این اتاق منتظر شما هستند! (برای اطمینان از اینکه همه گنج‌ها را برداشته‌اید باید مپ این بخش آبی باشد اگر قرمز است بدانید گنجی را جا گذاشته‌اید.) بعد از برداشتن گنج‌ها مسیر را به سمت جلو بروید و از پله‌ها پایین بروید. در پایین دوجعبه را بشکنید و بعد در سمت راست روی میز Torso Flask را بدست می‌آورید و دمو شروع می‌شود. بعد از دمو از پله‌ها پایین بروید در سمت راست گنج این منطقه یعنی Guglielmo’s Plate را بردارید.

حال سوار قایق شوید و مسیر را جلو بروید. قبل از اینکه از نبردبان بالا بروید مسیر سمت چپ را بروید و از پله‌ها به پایین خود را برسانید. در داخل سلول‌ها جعبه را بشکنید و Chem Fluid و عکس ماهی را بردارید. در انتهای مسیر نوشته روی میز را بخوانید. در سمت راست Pipe Bomb و Shotgun Ammo را نیز می‌توانید روی قفسه‌ها پیدا کنید. بعد از این سه Moroaica در این منطقه ظاهر می‌شوند و به شما حمله می‌کنند آنها را بکشید به بالای پله‌ها بازگردید و از نبردبان بالا بروید. در را باز کنید دوباره به دهکده برگشته‌ایم به منطقه Altar بروید و بازی را سیو کنید.

قسمت بعدی: ورود به کارخانه هایزنبرگ

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است