راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت سوم

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت سوم

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم (قسمت قبلی)

فرار از زندان!

بعد از دمو، شما در یک سلول سیاه چال پوشیده از مایع قرمز بیدار می‌شوید. تلویزیون‌های اتاق روشن می‌شوند و دوک به رز می‌گوید که برای او «انحراف» ایجاد کرده است. ده‌ها هسته اسکلروتیا در امتداد دیوارها و سقف از فضای خالی مایع شکوفا می‌شوند. دوک به رز می‌گوید که بیشتر اسکلروت‌ها “جعلی” هستند. فقط با از بین بردن هسته‌های اسکلروتیای “واقعی” می‌توانید از زندان فرار کنید.

با شروع چالش، نوشته‌های طلایی مایکل ظاهر می‌شود. دستورالعمل‌های او را دنبال کنید، زیرا به نظر می‌رسد در هر مرحله از چالش، کمک می‌کند هسته اسکلروتیای صحیح را پیدا کنید. ابتدا در پشتتان تیرهای کلت را بردارید.

هسته‌های اسکلروتیای واقعی کدامند؟

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم

اولین هسته اسکلروتیا در خارج از سلول زندان، سومین هسته از سمت چپ قرار دارد. (عکس بالا)

هسته دوم اسکلروتیا در شکاف دیوار شکسته داخل سلول زندان قرار دارد. این بزرگترین هسته در مرکز است. همانطور که روی هسته تمرکز می‌کنید، هیولاها تولید می‌شوند. قبل از ادامه آنها را بکشید و بعد هسته را از بین ببرید.

سومین و آخرین هسته اسکلروتیا در مرکز سقف بالا قرار دارد. (عکس بالا)

هنگامی که هر سه هسته اسکلروتیای “واقعی” نابود شوند، از زندان آزاد خواهید شد. بعد از این مستقیماً به سمت بیرون اتاق‌ها‌ بروید و به پیام مایکل روی دیوار نزدیک شوید تا با او صحبت کنید. او تیر شاتگان و تیر تفنگ دستی برای شما ظاهر می‌کند. در اینجا می‌توانید بازی را در ماشین تحریر ذخیره کنید.

درست روبه‌روی اتاق سیاه‌چال با ماشین تحریر، می‌توانید سلولی با هسته اسکلروتیایی پیدا کنید که تیر شاتگان به شما می‌دهد. شما همچنین می‌توانید Rusted Scrap را در جنوب غربی‌ترین سلول سیاه چال بیابید. راه خود را از سیاه چال خارج کنید. در بالای پله‌ها به راست بپیچید و در اتاق بعدی با هیولا روبرو شوید. در این اتاق می‌توانید تیر شاتگان، Gunpowder  و Chem Fluid را پیدا کنید.

قفل در سفید انتهای اتاق را باز کنید تا وارد آشپزخانه شوید. از آنجا وارد اتاق غذا خوری و بعد سالن اصلی شوید. قبل از قرار دادن ماسک طلای نهایی، پیشرفت خود را در ماشین تحریر در سالن اصلی ذخیره کنید. ماسک طلایی را روی مجسمه وسطی قرار دهید تا این پازل نیز تکمیل شود. با اینکار سومین و آخرین منقل آبی روشن خواهد شد. فانوس را که کریستال پاکسازی را نگه داشته است، بررسی کنید تا آن را باز کنید، با اینکار دمو آغاز می‌شود.

مبارزه با Brute 

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم

 دوک یک نسخه حتی قوی تر از Brute را برای رز عرضه می کند تا با آن مبارزه کند. این نسخه بزرگتر و ترسناک‌تر از Brute به معنای واقعی کلمه چهره زردی بر روی سینه او ظاهر می‌شود. با شاتگان خود این چهره را هدف بگیرید تا بهترین اثر را داشته باشید. دور جنازه‌های وسط اتاق بچرخید و در زمان مناسب به چهره شلیک کنید. فاصله خودتان را حفظ کنید و از دورتر به او شلیک کنید. از قدرت‌هایتان برای کند کردن او استفاده کنید تا زمان بیشتری برای خود بخرید تا با شاتگان خود به قلب Brute ضربه بزنید. شما می‌توانید تیر شاتگان، تیر تفنگ دستی و کمک های اولیه را از روی طاقچه‌های اتاق بردارید. قبل از اینکه فاز اول مبارزه تمام شود حتما اینکار را انجام دهید. اگر Brute شما را گرفت از قدرت خود برای متوقف کردنش استفاده کنید تا آسیب به شما وارد نشود.

وقتی که چهره زرد روی سینه Brute از بین رفت، او روی زمین سقوط می‌کند. در اینجا در تمام سطح اتاق مایع قرمز ظاهر می‌شود سریع خودتان را از مایع خارج کنید. Brute ناگهان از زمین بیدار می‌شود و در سمت دروازه دو هیولا ظاهر می‌شود. باید به سمت دروازه بروید، از دست هیولاها فرار کنید و خودتان را وارد راهرو کنید. همینطور که به سمت جلو می‌روید از طاقچه تیر کلت و از زمین تیر شاتگان را بردارید و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. همینطور مسیر را جلو بروید تا به هسته اسکلروتیای دیگری برسید، سریع با قدرت خود آن را نابود کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت سوم

دو هیولای باقی مانده را بکشید و Brute که چهره جدیدی روی پایش ظاهر شده را با شلیک به چهره ضعیف کنید. دور محل بچرخید و در زمان مناسب به چهره شلیک کنید. در این فاز اگر Pipe bomb دارید یکی به سمت باس پرتاب کنید تا کمی او را کند کنید و به او راحت‌تر شلیک کنید. از قدرتی‌هایتان روی باس استفاده کنید و در زمان مناسب به چهره‌ی روی پایش ضربه بزنید. در این فاز سریعتر است و با سرعت بیشتری حمله می‌کند. صبر کنید تا به دیوار برخورد کند یا مکث کند و با تفنگ شاتگان خود به چهره روی پایش شلیک کنید. هنگامی که چهره روی پای آن از بین برود، به زانو می‌افتد، در این حالت یک بار دیگر به او شلیک کنید تا فعلا از شرش راحت شوید.

حال دروازه بعدی پایین می‌آید و هیولاهای بیشتری وارد می‌شوند. بعد از نابودی یا فرار از آنها در پشتشان RW-Variant Flask 3 و همینطور تیر کلت و تیر شاتگان را از روی دیوار بردارید. یکی دیگر از هسته‌های اسکلروتیا در سمت راست وجود دارد آن را نابود کنید تا راه بازتر شود. با اینکار تمام مایع اتاق اول نیز از بین می‌رود.

دوباره Brute ظاهر شده و اینبار صورت بر روی پشت او قرار دارد! ابتدا هیولاهای باقی مانده را بکشید تا مزاحمتان نشوند. (یا فرار کنید بگذارید خود Brute با یورش‌هایش آنها را از بین ببرد!) حال در محیط بچرخید و صبر کنید به سمت شما یورش بیاورد و بعد فرار کنید تا در زاویه مناسب به پشت او شلیک کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت سوم

در طول این مرحله از مبارزه، اگر برای مدت طولانی از دست Brute فرار کنید، ممکن است دوباره در مایع حل شود و چند ثانیه بعد درست زیر پاهای شما ظاهر شود! وقتی دوباره ظاهر شد، ممکن است سعی کند یک ضربه قوی به سمت شما بزند و گرز خود را در این فرآیند به زمین بکوبد. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، سعی کنید اطراف او به طرفین بچرخید تا یک زاویه مناسب از چهره پشت او بدست بیاورید و به آن شلیک کنید. در این فار بهترین زمان برای استفاده از قدرتی‌تان است تا Brute را به طور کامل متوقف کنید و به راحتی به پشتش بروید و به او شلیک کنید.

هنگامی که Brute خونش کم شد، ناپدید می‌شود و گودال‌های قرمز تصادفی را در سراسر اتاق‌ها احضار می کند. تمام تلاش خود را بکنید تا از آنها دوری کنید و مراقب باشید کجا پاهای خود را قرار می‌دهید! بعد از شلیک آخرین تیر به چهره پشت Brute یک دمو آغاز می‌شود و این باس شکست می‌خورد.

ادامه راهنمایی در:

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت چهارم (قسمت بعدی)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

دیدگاه ها بسته شده است