راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت اول (قسمت قبلی)

پیدا کردن نقاب نقره‌ای

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم

بازی را در ماشین تحریر ذخیره کنید و برای یافتن ماسک نقره‌ای، هسته اسکلروتیایی را که راه پله‌های طبقه دوم تالار اصلی را مسدود می‌کند، از بین ببرید. به طبقه بالا بروید و به سمت راست در بالای پله ها در کنار صندلی سبز رنگ نگاه کنید و نقشه را بررسی کنید. این نقشه مکان کلید تک چشمی (Monocular Key) را در داخل اتاق رختکن در جنوب تالار اصلی طبقه دوم نشان می‌دهد. قبل از جستجوی بیشتر، در بالای پله‌ها به سمت چپ خود بروید و هسته اسکلروتیا را در خارج از در قهوه‌ای کم رنگ از بین ببرید تا راه ورود به اتاق انتظار را باز کنید، جایی که قبلا آیتم High-Capacity Mag را پیدا کرده بودید. در انتهای این سالن هم ، می‌توانید هسته اسکلروتیا دیگری را از بین ببرید تا Chem Fluid یا تیر بدست بیاورید.

می‌توانید وارد در قهوه‌ای کم رنگ رو به روی پله‌ها شده و وارد گالری شوید. روی میز روبروی در، Chem Fluid را بردارید. در این اتاق معمای گالری را پیدا می کنید. تا زمانی که نقاشی مار را به دست نیاورید، معمای گالری شکار قابل حل نیست. فعلاً گالری را ترک کنید. حال به سمت راست بروید در هیولایی را پیدا می‌کنید که از جسد رز تغذیه می‌کند. هیولا را بکشید یا از کنارش رد شوید. در انتهای این سالن، هسته اسکلروتیایی که از سقف آویزان است را از بین ببرید تا راه از در باز شود. بلافاصله بعد از باز شدن راه یک هیولای بی‌رحم ظاهر خواهد شد. با آن مبارزه نکنید، از در قهوه‌ای کم رنگ  داخل شوید و به انتهای راهرو بدوید، در طول مسیر باز هیولا ظاهر می‌شود فقط فرار کنید. تا به دری برسید که باز می‌شود. داخل اتاق شوید اما شما در داخل به دام افتاده‌اید. یادداشت روی میز را بررسی کنید. به نظر می‌رسد که توسط رز کپی دیگری نوشته شده است، و ادعا می‌کند که کلید تک چشمی در جایی در همین نزدیکی است. به شومینه نزدیک شوید و خم شوید تا از میان شومینه بخزید. مایکل جعبه را کنار می‌زند تا مسیر شما را باز کند. هنگام خروج از شومینه، Chem Fluid را در قفسه سمت چپ بردارید.

از پله ها بالا بروید و وارد اسلحه خانه شوید. مهمات تفنگ دستی را بر روی لوله و جعبه در مرکز اتاق، و Gunpowder را از روی شومینه بردارید. نوشته مایکل در بالای فلاسک آبی درخشان دیگر ظاهر می‌شود، فلاسک RW-Variant 2 را بردارید. مایکل به شما خواهد گفت که اکنون با فلاسک دوم قوی‌تر شده‌اید. سه دایره کوچک روی متر قدرت در گوشه پایین سمت راست ظاهر می‌شود. هر بار که از قدرت‌های Rose بر روی دشمن استفاده کنید، یک گره کم می‌شود. یک هیولا در ورودی اسلحه خانه ظاهر می شود. با استفاده از همان کنترل‌هایی که برای شکستن هسته‌های اسکلروتیا یاد گرفتید، از قدرت رز برای متوقف کردن هیولا استفاده کنید و آن را بکشید یا فقط به پایین بروید و از شومینه بگذرید. در اتاق، مایکل شما را به سمت شاخه‌ای از مریم سفید روی زمین راهنمایی می‌کند. آن را بردارید، از Sprig of White Sage استفاده کنید تا کمی از قدرت رز را بازگردانید.

از اتاق نشیمن، به راست بپیچید و وارد اتاق با در باز شوید. در اینجا دو دشمن وجود دارند می‌توانید با قدرتی رز آنها را کند کنید و بعد از سمت راست مهمات تفنگ دستی را بردارید. در انتهای اتاق، کلید Monocular Key را در کنار یک دفتر خاطرات باز پیدا می‌کنید. از اتاق فرار کنید و در راهرو دو نفر دشمن را بکشید و وارد در بعدی شوید، فقط مراقب باشید یک دشمن دیگر در آنجا وجود دارد آن را بکشید و بعد هسته اسکلروتیای جدید که راه را مسدود کرده را از بین ببرید و به طبقه اول برگردید. اگر لازم است بازی را ذخیره کنید. حال درب سمت راست که به قسمت Antechamber می‌رسد و یک هسته اسکلروتیایی آن را مسدود کرده را باز کنید. از پله‌ها پایین بروید و به چپ بپیچید. هسته اسکلروتیای بعدی روی در قهوه‌ای کم رنگ را از بین ببرید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم

در داخل اتاق کیفی با یک نشان تک چشم روی آن پیدا می کنید. با استفاده از کلید Monocular Key کیف را باز کنید و آیتم Compensator داخل آن را بردارید. Compensator را با کلتتان ترکیب کنید تا قدرت آن افزایش یابد.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم

در سمت چپ، می توانید Gunpowder بدست بیاورید. در سمت راست کیف می‌توانید گیاهی را در یک گلدان بیابید. روی میز انتهای اتاق یادداشتی است که احتمالاً توسط دوک نوشته شده است. از سالن اصلی برگردید و به اتاق غذاخوری بروید. نوشته مایکل در بالای کابینه ظاهر خواهد شد. بعد به داخل حیاط بروید و به سمت درب کلید تک چشمی در گوشه جنوب شرقی بروید. از کلید Monocular Key روی در برای باز کردن قفل آن استفاده کنید.

وقتی از پله‌ها بالا می‌روید، صدای دوک را می‌شنوید. در بالای پله‌ها، به جلو مسیر را ادامه دهید، از جسدهای رز کپی که در قاب‌هایی از فضای خالی مایع معلق هستند، عبور کنید. جلوتر شما می توانید یک Sprig of White Sage را در دستان یک جسد رز بیابید. یک هیولا در انتهای این سالن ظاهر می شود. آن را بکشید و در انتهای سالن Chem Fluid را بردارید. بعد برگردید و وارد در قهوه‌ای شوید. در اینجا باید پازلی را حل کنید.

چهار مجسمه در این اتاق وجود دارد که هر کدام را می توان به داخل فرورفتگی پشت آن برد. روی هر کدام یک جسد رز کپی قرار دارد. یک نیم تنه در حال غرق شدن است، نیم تنه دوم شمشیری درون بدنش است، سومی با پیکان سوراخ شده و آخرین نیم تنه با طناب خفه شده است.

روی پلاک طلایی روبروی در معمایی حک شده که روی آن نوشته شده است. کلید حل معمای ناامیدی این است که نیم تنه‌ها را به همان ترتیبی که معما توضیح می دهد به عقب برانید. پس نیم تنه‌ها را به این ترتیب هل بدهید: نیم تنه آویزان شده با طناب، نیم تنه شمشیر، نیم تنه غرق شده، نیم تنه پیکان

دری در مرکز اتاق باز می‌شود و پله‌هایی به سمت پایین نمایان می‌شود. از این پله‌ها پایین و از نردبان انتهای گذرگاه پایین بروید. در پایین هسته اسکلروتیایی را از بین ببرید تا مهمات تفنگ دستی بدست بیاورید. خم شوید تا از میان تونل کوچک به سمت دیگر بخیزید. به جلو مسیر را ادامه دهید تا به یک جسد رز کپی با یک یادداشت در کنار او برسید: “ماسک نقره ای در اتاق کوچک پشتی است. من خیلی نزدیکم…”

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم

کمی جلوتر، دشمن عجیب Brute از روی دیوارها ظاهر می‌شود. به نظر می‌رسد گلوله های تفنگ دستی شما تأثیر کمی روی آن دارد پس بهتر است مخفی بمانید! می‌توانید Chem Fluid را از بالای جعبه در مرکز اتاق بردارید. هسته اسکلروتیایی که مسیر پشتی را مسدود کرده را از بین ببرید تا یک Pipe bomb بدست بیاورید و بعد هسته اسکلروتیایی جلوتر را نابود کنید و به سمت جلو فرار کنید. تیرتان را برای او هدر ندهید باید دور وسایل و ستون‌ها بدوید و از دستش به سمت جلو فرار کنید. می‌توانید از Pipe bomb روی آن استفاده کنید تا کمی گیج شود و زمان به شما بدهد یا آن را برای بعدا نگهدارید. در اتاق جلوتر هیولاهای دیگر نیز ظاهر می‌شوند (در انتهای این اتاق روی جعبه یک Sprig of White Sage نیز وجود دارد، در صورت لزوم آن را برای پر کردن قدرتی‌تان بردارید)، سریع هسته اسکلروتیایی این اتاق را از بین ببرید و  در اتاق بچرخید تا هیولا و Brute شما را نگیرند و وقتی راه باز شد سریع به درون آن به داخل بخزید. در پایین هسته اسکلروتیای کنار پله‌ها را نابود کنید تا تیر کلت بدست بیاورید. در بالای پله‌ها می‌توانید یک Pipe bomb پیدا کنید و همینطور ماسک برنزی را روی صورت مجسمه می‌توانید بردارید.

بلافاصله بعد از برداشتن ماسک Brute ظاهر می‌شود، پس از پله‌ها پایین بروید و به سمت دیگر بخزید. در اینجا به سمت چپ بروید و فقط فرار کنید اگر هیولاها زیاد نزدیک‌تان بودند از قدرتی رز برای کند کردن آنها استفاده کنید و به سمت جلو فرار کنید. همینطور به عقب فرار کنید و Brute و دیگر هیولاها را جا بگذارید، به سمت دیگر بخزید و از نبردبان بالا بروید.

و به سمت درب تک چشمی برگردید، مسیر مسدود شده اما دری قهوه‌ای روشن باز است، داخل آن شوید. وقتی نوشته مایکل روی کمد لباس ظاهر شد، به آن نزدیک شوید. او به شما یک Sprig of White Sage و مهمات Handgun می‌دهد تا سلاح‌های خود را دوباره پر کنید. در سمت دیگر روی کاناپه داروی کمک‌های اولیه را بردارید و در نهایت بازی را ذخیره کنید.

قبل از رفتن، قفل در کوچک سفید سمت چپ را باز کنید. این به بالکن منتهی می‌شود. به سمت راست بروید، روی زمین، گیاهی را پیدا می‌کنید. قبل از ورود به در سفید اینجا، هسته اسکلروتیایی را نابود کنید تا Chem Fluid بدست بیاورید. حال وارد اتاق شوید، روی میز یک یادداشت است که Crafting جدیدی به شما آموزش می‌دهد. Rusted Scrap را در سمت راست یادداشت و Gunpowder را در انتهای میز بردارید. همینطور برگردید و وارد اتاقی که بازی را سیو کردید شوید و از در سمت چپ ماشین تحریر داخل شوید. در حمام، نقاشی مار را در سمت چپ وان بردارید، از داخل حمام عبور کنید تا قفل در را باز کنید.

همانطور که وارد حیاط می‌شوید، دوک هیولاهای بیشتری از جمله Brute را برای تعقیب شما احضار می‌کند. با آنها نجنگید، بلکه به سمت اتاق غذاخوری بدوید. اگر دشمنان زیاد نزدیک شدند از قدرتی رز برای توقف آنها استفاده کنید. از اتاق غذاخوری وارد سالن اصلی شوید. ماسک نقره‌ای را روی مجسمه شاگرد در سمت راست قرار دهید، منقل آبی دوم روشن می‌شود. در اینجا حتماً بازی را در ماشین تحریر سالن اصلی ذخیره کنید.

پیدا کردن نقاب طلایی

از پله‌های تالار اصلی بالا بروید و به سمت گالری بروید تا معمایش را حل کنیم. کلید حل معمای گالری این است که نقاشی یک شکارچی را در مقابل نقاشی طعمه‌ای که شکار می‌کند قرار دهید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم

از آنجایی که نقاشی گرگ و نقاشی پروانه در جای خود ثابت هستند، نقاشی‌ها باید به ترتیب زیر قرار گیرند:

سمت چپ: نقاشی پروانه، نقاشی قورباغه، نقاشی گوسفند

سمت راست: نقاشی عنکبوت، نقاشی مار، نقاشی گرگ (نقاشی مار را در حمام باید بردارید)

با حل معمای گالری، میله‌های جلوی کابینت کنار می‌رود و می‌توانید کلید سه چشمی (Triocular key) را بدست بیاورید. روی یادداشت پشت آن نوشته است: «نشان سه چشمی باعث شکوه می‌شود. نقاب طلایی به تو عطا خواهد شد.» به سمت طبقه اول تالار اصلی و اتاق غذاخوری بازگردانید. برای بدست آوردن شاتگان M1897 از کلید Triocular key روی قفل کابینت استفاده کنید.

حیاط و به چپ بپیچید تا وارد در شمالی شوید. هیولاها به همراه Brute همچنان در حیاط خواهند بود، بنابراین در مسیر خود مراقب باشید تا از هر هیولایی که مستقیماً در مسیر شما قرار دارد اجتناب کنید یا آن‌ها را بکشید. از کلید Triocular key در درب سه چشمی سمت راست استفاده کنید. در اتاق دیگر برای بدست آوردن مهمات تفنگ دستی، هسته اسکلروتیایی را که قفس طلایی پرنده را روی سقف نگه داشته را نابود کنید.

در سمت راست زیر پله‌ها یک Sprig of White Sage و در روی میز Chem Fluid بدست می‌آورید. در سالن اپرا، ماسک طلا در معرض دید است، اما دریایی صعب العبور از مایع بین شما و  ماسک قرار دارد. شما باید تمام هسته‌های اسکلروتیا را در سالن اپرا را از بین ببرید تا پلی را به سمت ماسک طلا ایجاد کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت دوم

اولین هسته اسکلروتیا روی ستونی که مستقیماً روبروی پله‌ها قرار دارد. آن را نابود کنید تا یک پیانو به پایین بیفتد و بخش بعدی پل را تشکیل دهید. (عکس بالا) چندین هیولا از فضای خالی مایع بیرون می‌آیند. بهتر است همه آنها را بکشید پس به سمت راه پله بروید و روی پله‌ها بایستید با یک تیر شاتگان از نزدیک کشته می‌شوند ولی با کلت چند تیر لازم است، وقتی هر چهار هیولا را کشتید به سمت سالن برگردید و روی پیانو‌ها بروید و خود را به هسته اسکلروتیا که بالای شومینه است نزدیک کنید و آن را از بین ببرید. حال می‌توانید هسته‌های اسکلروتیای طبقه دوم را از بین ببرید.

به طبقه دوم بروید، در اتاق مجاور، می‌توانید مهمات و Gunpowder بدست بیاورید. همچنین می‌توانید قفل در قهوه‌ای کم رنگ را باز کنید تا راه کتابخانه باز شود. در شمال غربی بالکن طبقه دوم یک گیاه دارویی در گلدان وجود دارد. به سمت دیگر طبقه بروید، با نزدیک شدن به هسته اسکلروتیای بعدی، هیولاهای بیشتری ظاهر خواهند شد، آنها را بکشید و هسته را از بین ببرید. وارد اتاق انتهای راهرو شوید و Rusted Scrap را بردارید و هسته داخل اتاق را نابود کنید تا مهمات تفنگ شاتگان بدست بیاورید. به طبقه پایین بروید و از روی پل ایجاد شده بگذرید و ماسک طلایی را از روی مجسمه بردارید تا دمو آغاز شود.

ادامه راهنمایی در:

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت سوم (قسمت بعدی)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

دیدگاه ها بسته شده است