راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت ششم

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت سوم ششم

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت پنجم (قسمت قبلی)

بعد از دمو، به سمت جلو بروید و در ماشین تحریر بالای کمد بازی را ذخیره کنید. شیب را به سمت بالا ادامه دهید، روی صندلی راحتی در سمت چپ، می‌توانید مقداری مهمات تفنگ دستی پیدا کنید. به سمت جلو بروید و در مسیر تیرهای روی زمین را بردارید. در آن سوی دره با منظره‌ی عجیب روستا از دور رو به رو می‌شوید.

از صخره و بعد از سرپایینی پایین بروید تا وارد دهکده شوید. در انتهای جاده می‌توانید یک رز کپی را ببینید. همانطور که به سمتش می‌روید، او می‌چرخد ​​و به سمت چپ می رود. به سمت او بروید و از پله‌ها بالا بروید. (در روی پله‌ها Sprig of White Sage را بردارید)  ابتدا در بالای پله‌ها به سمت چپ بروید تا یک داروی کمک‌های اولیه را از کامیونی که در انتهای جاده قرار دارد بردارید. سپس به سمت پایین خیابان بروید، از کنار اجساد رز کپی بگذرید. رز کپی دوباره در انتهای جاده ایستاده و شما را تماشا می‌کند. وقتی نزدیک می‌شوید، از آنجا دور می‌شود. اجساد رز کپی برمی‌خیزند تا به شما حمله کنند. همه آنها را نابود کنید و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. در طول مسیر می‌توانید مهمات بیشتر کلت و شاتگان را از روی دیوار سمت راست بردارید. هیولاهای بیشتری جلوتر برمی‌خیزند. همینطور دشمنان را بکشید و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. جلوتر شما می‌توانید یک Sprig of White Sage را در گودال سمت چپ این بیشه پیدا کنید، و مهمات تفنگ دستی روی سنگی در سمت چپ شیب قرار دارد. در بالا باز هیولا ظاهر می‌شود با یک قدرتی همه آنها را به زمین بزنید و هسته اسکلروتیایی که در بالا است را از بین ببرید، از صخره به سمت چپ بپرید و همینطور به مسیر ادامه دهید تا به پایین برسید. وارد غار شوید تا دموی بعدی آغاز شود، بعد از دمو در پایین بازی را در ماشین تحریر ذخیره کنید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت ششم

در سمت چپ تیر کلت را بردارید و نوشته را بخوانید. در سمت راست تیر شاتگان را بردارید و نوشته دیگر را بخوانید. جلوتر تیر کلت و تیر شاتگان را از روی میز و زمین بردارید. همینطور روی جعبه‌ای یک Sprig of White Sage نیز پیدا خواهید کرد. بعد از برداشتن تمام آیتم‌ها و خواندن نوشته‌ها از سمت دیگر غار به سمت جلو بروید، در طول مسیر نوشته را بخوانید. همینطور به جلو بروید و قبل از پله‌ها نوشته بعدی را پیدا می‌کنید. این نوشته‌ها توسط مادر میراندا نوشته شده‌اند. بعد از این از پله‌ها بالا بروید تا دمو آغاز شود.

بعد از پایان دمو، در حالی که میراندا تعقیب می‌کند، ایتان را دنبال کنید. تیری هدر ندهید و فقط به دنبال ایتان بروید، او اگر دشمنی در نزدیکی باشد کارش را می‌سازد! همینطور او را در غار دنبال کنید تا به نور برسید، در آنجا ناگهان میراندا شما را می‌گیرد. ایتان شما را نجات می‌دهد و وارد نور می‌شوید تا دموی بعدی آغاز شود. بعد از دمو باید باس نهایی یعنی میرندا را شکست دهید.

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت ششم

از اینجا می‌توانید از قدرت جاخالی دادن رز نیز استفاده کنید، پس کارتان راحت‌تر است و وقتی میرندا به سمت شما شیرجه می‌زند می‌توانید حملات او را جاخالی دهید و به چپ یا راست بروید. از قدرتی ویژه رز برای زمین گیر کردن میرندا استفاده کنید (سه حلقه قدرت برای این حمله لازم است) و به او با شاتگان ضربه بزنید. تا جایی که او به زمین گیر کرده به او ضربه بزنید تا خونش کم و کمتر شود. بعد از این میرندا یک توپ طلایی احضار خواهد کرد. وقتی توپ نزدیک‌تان بود دکمه را بزنید تا قدرت را جذب کنید و گره‌های قدرت رز را با این حرکت پر کنید. حال که سه حلقه قدرت دارید باز از قدرت ویژه رز در نزدیکی میرندا استفاده کنید تا باز او را زمین گیر کرده و بتوانید به سر او تیراندازی کنید. باز توپ طلایی را پر کنید و قدرت ویژه بزنید و وقتی زمین گیر شد به سمتش شلیک کنید.

در این مرحله از مبارزه او به زیر زمین رفته و میدان مبارزه در تاریکی فرو می‌برد. مراقب زیر پایین‌تان باشید و وقتی او قصد داشت به سمت شما شیرجه بزند، به موقع جاخالی دهید. به جاخالی دادن ادامه دهید تا باز محیط روشن شود، او به آسمان می‌رود و به شکل ناگهانی به سمت شما یورش می‌آورد، این حمله را نیز باید به موقع جاخالی دهید. در همین فاز او در زیر پایتان ماده سیاهی ظاهر می‌کند، وقتی این ماده را زیر پایتان حس کردید سریع جاخالی دهید. دو توپ طلایی که به سمتتان می‌فرستد را جذب کنید و قدرتی ویژه خود را در نزدیکی میرندا اجرا کنید تا باز او را زمین گیر کرده و بتوانید به او ضربه بزنید. باز همینکار را تکرار کنید و او را زمین گیر کرده و به او ضربه بزنید.

برای بار دوم او به زمین فرو می‌رود و اینبار او به شکل ستونی از مایع سیاه در وسط میدان ظاهر شده و به اطراف تاریکی پخش می‌کند، به موقع جاخالی دهید تا آسیبی به شما وارد نشود. مراقب باشید که مایع سیاه به شما برخورد نکند و جاخالی دهید. در این فاز باز میرندا به بالا می‌رود و اینبار سه توپ طلایی به سمتتان می‌فرستد، توپ‌ها را جذب کنید تا قدرت‌هایتان پر شود و بعد در موقع مناسب که او در نزدیک شما بود از قدرتی ویژه رز استفاده کنید تا او را زمین گیر کرده و بتوانید باز به او شلیک کنید. اگر تیر کم آوردید یا بسازید یا در محیط بگردید تا تیرهای بیشتری بدست بیاورید. در این فاز او بیشتر شیرجه می‌زند، بیشتر زیر پایتان ماده سیاه ظاهر می‌کند و در کل وحشی‌تر از همیشه است! چندین بار قدرتی ویژه استفاده کنید و تا می‌توانید تیر به او بزنید تا وارد فاز بعدی شویم!

راهنمای بازی Resident Evil Village Shadows of Rose قسمت ششم

وارد تاریکی مطلق می‌شوید و با ظاهر شدن میرندا شما می‌بینید او ناگهان چندین توپ اینبار سیاه به سمتتان شلیک می‌کند! با اینکار رز زمین‌گیر شده و دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو قدرتی ویژه جدیدتان را بزنید تا میرندا به زمین سقوط کند و در آخر قدرتی‌تان را روی او اجرا کنید تا او را شکست دهید تا دمو آغاز شده و بازی به پایان برسد! (خسته نباشید)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village / راهنمای کامل بازی اویل 8 (منوی اصلی)

دیدگاه ها بسته شده است