راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت یازدهم – بخش اول (Chapter4-1)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت یازدهم (Chapter4-1) (بخش اول)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت یازدهم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • انواع آیتم‌ها 
  • Velvet Blue
  • Spinel
  • گیاه دارویی زرد
  • گنج Illuminados Pendant
  • آیتم Lion Ornament
  • گنج Elegant Perfume Bottle
  • اسلحه قدرتمند Broken Butterfly
  • آیتم Queen’s Garail
  • گنج Elegant Chessboard
  • آیتم King’s Grail
  • یک Green Gem
  • گنج Butterfly Lamp

در ابتدا آیتم‌هایی که از بخش قبلی از اشلی باقی مانده را به Inventory خودتان منتقل کنید. وارد در انتهای راهرو شوید تا به قسمت بعدی برویم. کوزه‌ها را بشکنید و آیتم‌ها مخصوصا Velvet Blue را بردارید و تیر کلت را از روی کمد بردارید و بعد بازی را سیو کنید. سوار پلتفورم شوید تا به سمت دیگر بروید و وارد در شوید. (اشلی به دنبالتان نمی‌آید.)

این قسمت پر از مواد مذاب است. کمی جلوتر یکی از دشمنان وارد وسیله‌ای اژدها مانند می‌شود و سعی می‌کند به سمتتان آتش بفرستد. بلافاصله به سمت دشمن پشت وسیله نشانه بروید و بکشید تا دستگاه به سرعت به پایین برود. جلوتر از صندوق ۵۰۰۰ پول را بردارید. جلوتر قفس متحرکی است، داخلش شوید و خود را به محیط بعدی برسانید، بلافاصله دشمن دیگری سوار بر مجسمه اژدها مانند به سمتتان می‌آید به جلو بروید و پشت ستون مخفی شوید و دو دشمن را بکشید. وقتی به سمت راست می‌آید سریع به سمت چپ بروید و زامبی پشت مجسمه را بکشید تا اژدها پایین برود. با اینکار صندوق بالا می‌آید و می‌توانید از آن گنج Illuminados Pendant را بدست بیاورید. جلوتر که بروید یک وسیله اژدهایی دیگر بالا می‌آید. در عقب نیز دشمنان زیادی ظاهر می‌شود. باید همه دشمنان عقب را اول بکشید و بعد به سراغ زامبی‌ای که روی وسیله‌ را کنترل می‌کند بروید. بعد از پله‌ها بالا رفته و از صندوق آخرین قطعه مورد نیاز برای باز کردن در یعنی Lion Ornament را بردارید. حال از این محیط خارج شده و خود را به اشلی برسانید. (برای جزئیات بیشتر دقیقه ۱:۰۲۷ تا ۶:۳۲ را در ویدیو مشاهده کنید.)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هشتم (Chapter3-2)

سمت راستتان یک ترن است، مسیر اصلی که باید برویم همانجاست ولی ابتدا قبل از اینکه مسیر اصلی را برویم، به سراغ در بسته این منطقه می‌رویم. اگر یادتان باشد در قسمت هشتم این منطقه را روی نقشه علامت زدیم. (عکس بالا) به عقب برگردید و به آنجا خود را برسانید و از اشلی بخواهید از سوراخ بالای دیوار داخل شود و در را برایتان باز کند. (اگر کمک بیشتری می‌خواهید به ویدیو دقایق ۸:۲۰ تا ۱۳:۰۸ مراجعه کنید) درون اتاق از صندوق‌ها آیتم‌های مختلفی بدست می‌آورید. گنج Elegant Perfume Bottle، پنج هزار پول و مخصوصا اسلحه قدرتمند Broken Butterfly که پیشنهاد ما برای کشتن باس‌های سخت پیش روست! چراکه هم به صورت رایگان بدست می‌آورید و هم اینکه وقتی آن را تا بالاترین درجه ارتقا دهید، بیشترین آسیب ممکنه را به دشمنان وارد می‌کند. از این اسلحه و تیرهایش به هیچ عنوان استفاده نکنید مگر اینکه در راهنمایی ذکر شود. همینطور وقتی به تاجر رسیدید این اسلحه را ارتقا دهید ولی اگر پول ندارید فقط Velvet Blue و Spinel را بفروشید. دیگر آیتم‌ها را بعدا به سراغشان می‌رویم تا با قیمت بیشتری به فروش برسانیم.

بعد از برداشتن گنج‌ها به محل ترنی که در بالا ذکر شد برگردید. سوار ترن شوید و به سمت دیگر منطقه بروید، در آنجا کوزه‌ها را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید. وارد در شوید و به سمت مرکز اتاق بروید، سه تکه پازلی (آیتم Goat Ornament، آیتم Lion Ornament و آیتم Serpent Ornament) که بدست آوردید را در روی محل‌های خالی قرار دهید تا دیوار کنار برود و بتوانید به سمت جلو مسیر را بروید و سوار ترن بعدی شوید. در سمت دیگر کوزه‌ها را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید (قاب عکس پیرمرد را بررسی کنید تا پنج هزار پول بدست بیاورید) و بعد وارد در شوید. در اتاق سمت راست به پیش تاجر بروید و بازی را سیو کنید. همینطور می‌توانید مسلسل‌تان یا تفنگ نشانه‌دارتان را ارتقا دهید. (ولی فعلا اصلا جم‌هایتان را نفروشید، در ویدیو ما برخی جم‌ها را فروختیم که کار اشتباهی بود و میشد با آنها پول بیشتری بدست آورد!) در اتاق می‌توانید تمرین تیراندازی کنید تا پول بیشتری بدست بیاورید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت یازدهم (Chapter4-1)

بعد از انجام همه اینکارها وارد راهرو شوید و وارد درب زرد رنگ سمت چپ‌تان شوید. در اینجا چهار دکمه روی زمین وجود دارد که باید رویش قرار بگیرید، اشلی وقتی روی یکی از آنها بود بگویید همانجا صبر کند، دو مجسمه را هل دهید و در محل‌های روی زمین قرار دهید و خودتان روی آخری بایستید تا در باز شود. قبل از ورود به اتاق بعدی مسلسل را بردارید. با ورود به اتاق باز دمو آغاز می‌شود، بعد از دمو باید به سرعت به چهار محل قرمز رنگ روی سقف شلیک کنید و گرنه کشته می‌شوید! وارد در باز شوید و تا انتهای راهرو بروید و وارد در بعدی شوید. در اینجا اشلی گیر می افتد و باید با شلیک به زامبی‌هایی که وسیله‌ای را کنترل می‌کنند جلوی کشته شدن اشلی را بگیرید. در اتاق کوزه‌ها و جعبه‌ها را بشکنید و از صندوق آیتم Queen’s Garail را بردارید. همینطور یادتان نرود از کمد گنج Elegant Chessboard را بردارید. حال از اینجا خارج شده و وارد راهرو شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت یازدهم (Chapter4-1)

در راهرو اینبار وارد در قرمز بزرگ در سمت راست شده و وارد آن شوید. به اشلی بگویید دقیقا همین جا منتظرتان باشد، اگر او با شما جلوتر بیاید به دردسر می‌افتید و ممکن است کشته شود! همینطور که به سمت جلو می‌روید دشمنان زره پوش قصد کشتن‌تان را دارند که باید دکمه‌های ظاهر شده روی صفحه را بزنید تا جاخالی دهید. در انتها وارد اتاق شوید و اول آیتم‌های محیط را به طور کامل بردارید، بعد به وسط اتاق بروید و آیتم King’s Grail را بردارید. با اینکار در بسته می‌شود و سه دشمن زره پوش به سمتتان حمله می‌کنند. با شاتگان به سرشان ضربه بزنید تا انگل‌شان بیرون بزند! وقتی که هر سه انگل بیرون بود یک نارنجک آبی بیندازید تا هر سه را به یکباره بکشید! بلافاصله بعد از کشتن سه دشمن اول سه زره پوش قدرتمندتر از قبلی‌ها ظاهر می‌شوند! راهکار این قسمت استفاده از تفنگ نشانه‌دار یا Rifle است. اول فاصلتان را حفظ کنید بعد به سر دشمنان شلیک کنید تا انگلشان بیرون بزند! این نوع انگل‌ها نیز با نارنجک آبی از بین می‌رود ولی اگر نارنجک نداشتید با شلیک تیر تفنگ نشانه‌دار به سرعت می‌توانید انگل را نابود کنید! در ویدیو به دقایق ۲۶:۲۹ تا ۳۰:۰۰ مراجعه کنید. بعد از کشتن دشمنان به پیش اشلی برگردید و وارد راهرو شوید.

حال به سمت درب وسطی این بخش بروید. وقتی در آنجا هستید گروهی از دشمنان سد راهتان می‌شوند! مراقب اشلی باشید و حساب دشمنان را برسید. در سمت چپتان روی تمام مجسمه‌ها نقاط درخشان می‌بینید با شلیک به این نقاط تعدادی Spinel و Velvet Blue و مخصوصا یک Green Gem بدست می‌آورید. حال به سمت در بروید و آیتم King’s Grail را روی دست شاه و آیتم Queen’s Garail را روی دست ملکه قرار دهید تا در باز شود و داخل در شوید. در اینجا کوزه‌ها را بکشنید و آیتم‌ها را بردارید، مخصوصا مار را بکشید تا یک تخم بدست بیاورید! در راهرو نیز از کمدها آیتم‌ها را بردارید و کوزه انتهای راهرو را نیز بشکنید. دقت کنید وارد در نشوید بلکه از پنجره شکسته سمت راست انتهای راهرو به سمت دیگر بپرید، در آنجا آیتم‌ها را بردارید و از نبردبان بالا بروید. در انتهای این بخش می‌توانید به صندوقی برسید که یک گنج Butterfly Lamp درونش است. از سمت چپ وارد محیط پایینی شوید تا دمو آغاز شود…

ادامه این قسمت: (قسمت یازدهم – بخش دوم (Chapter4-1))

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است