راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت سوم (Chapter1-3)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت سوم (Chapter1-3)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت سوم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • Spinel
  • گیاه دارویی قرمز
  • تیر مسلسل TMP
  • تیر کلت
  • Elegant Headdress
  • Stock برای TMP
  • تیر تفنگ Rifle
  • نارنجک قرمز
  • Ruby
  • Green Catseye
  • نارنجک سبز
  • Antique Pipe
  • Gold Bangle w/Pearls
  • گیاه زرد

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت سوم (Chapter1-3)

بعد از دمو از کمد گیاه دارویی را بردارید. اگر واردِ درِ سمتِ چپ شوید یک دموی اضافه پخش می‌شود. در طبقه پایین درون دستشویی یک دشمن است، از درون فر تخم مرغ را بردارید. در اتاق دیگر نارنجک قرمز را از قفسه و از کمد آیتم را بردارید. می‌توانید اینجا بازی را سیو کنید و بعد از در خانه خارج شوید. در بیرون دشمن اره برقی بدست (دکتر سالوادور) به همراه دیگر دشمنان ظاهر می‌شوند. شاتگان را بردارید و به صورت گروهی به آنها شلیک کنید. وقتی دکتر سالوادور روی زمین بود با چاقو به او چندین ضربه وارد کنید. فقط باید مراقب باشید لحظه‌ای غفلت سرتان را به باد می‌دهد! همینطور روش شاتگان و بعد چاقو را پیش ببرید تا سریعتر کشته شود‌. (بعد از کشتنش یک Ruby بدست می‌آورید.)

به سمت جلو مسیر را ادامه دهید قبل از رسیدن به کلبه به خانه پرنده بالای درخت شلیک کنید تا یک Spinel بدست بیاورید. درون کلبه مراقب باشید و دشمن را بکشید و آیتم‌ها مخصوصا گیاه دارویی قرمز را بردارید. مسیر را به سمت جلو ادامه دهید باز به لانه پرنده بالای درخت جلوتر شلیک کنید تا تیر مسلسل TMP بدست بیاورید. گروهی از دشمنان در اینجا به شما حمله می‌کنند. آنها را بکشید و وارد در انتهای این بخش شوید.

دوباره وارد روستا شده‌اید در اینجا از ساختمان سمت چپ آیتم‌ها را بردارید. اگر بقیه روستا را قبلا از آیتم تهی کرده‌اید پس فقط دشمنان این بخش را بکشید (اگر نکردید به ویدیو قسمت اول مراجعه کنید) و وارد در وسطی این بخش که کلیدش (Insignia Key) را پیدا کردیم شوید که با علامت قرمزی رویش مشخص است. (در نقشه محلش  علامت گذاری شده است)

در این اتاق جعبه را بشکنید و تیر کلت را بردارید و بازی را ذخیره کنید. از در دیگر وارد اتاق بعدی شوید، در آنجا بشکه را بشکنید و بعد به چراغ اتاق شلیک کنید تا یک Spinel را بدست بیاورید. درِ کوچک انتهای اتاق را باز کنید و وارد تونل شوید. مسیر را به سمت جلو ادامه دهید تا وارد بخش بعدی شوید. در آنجا از جعبه آیتم را بردارید. حال به چراغ این بخش شلیک کنید. با افتادن چراغ چیزی در پشت آن شروع به چشمک زدن می‌کند. به آن شلیک کنید تا روی زمین Elegant Headdress را بدست بیاورید. جلوتر تاجر را می‌بینید. وسایل اضافه مخصوصا ماهی بزرگی که در قسمت دوم بدست آوردید را بفروشید. هیچ ارتقایی به جز برای سلاح TMP انجام ندهید. مقدار فضا و قدرت سلاح را در اولویت قرار دهید. می‌توانید Stock را نیز برایش بخرید و با اسلحه Combine کنید تا تیراندازی با TMP راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر شود.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت سوم (Chapter1-3)

در را باز کنید، مسیر را ادامه دهید و از نبردبان بالا بروید. در بالا به لانه پرنده شلیک کنید تا تیر تفنگ Rifle بدست بیاورید. جلوتر چندین کلاغ در قبرستان وجود دارند آنها را برای پول اضافه بکشید. در سمت راست دشمنان را بکشید و در داخل کلبه تیر کلت را بردارید و جعبه‌ها را بشکنید تا آیتم‌های بیشتر بدست بیاورید. روی درخت جلوتر یک مدالیون آبی دیگر پیدا خواهید کرد. در سمت چپ درون قبرستان نیز مدالیون آبی بعدی را پیدا می‌کنید. به سمت بالا و کلیسا مسیر را ادامه دهید مراقب دشمنان مخصوصا دشمن دینامیت بدست باشید همه را که کشتید روی درخت سمت راست کلیسا نگاه کنید و به لانه کبوتر شلیک کنید تا نارنجک قرمز بدست بیاورید. در سمت چپ در نیز یک مدالیون آبی پیدا خواهید کرد. در را امتحان کنید تا دمو آغاز شود.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت سوم (Chapter1-3)

بعد از دمو به سمت پشت کلیسا بروید فقط مراقب باشید چون دو دشمن آنجا منتظرتان هستند. یکی از آنها دینامیت دارد پس بدون فکر آنجا نروید بعد از کشتن دشمنان به بالا سمت چپ نگاه کنید تا مدالیون آبی را بیابید. حال باید معمای اینجا را حل کنیم. به ترتیب ۳ بار ۳ ، ۳ با ۴ و یکبار ۳ را بزنید تا مثل تصویر بالا معما حل شود. با حل کردن معما یک Green Catseye بدست می‌آورید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت سوم (Chapter1-3)

 مسیر را به سمت راست ادامه دهید در اینجا دشمنان را در راه چوبی بکشید، کنار کلبه سمت راست مدالیون آبی را بشکنید. درون کلبه نیز جعبه‌ها را بشکنید. مراقب مار باشید حتما آن را بکشید تا تخم بدست بیاورید. در پایین سمت چپ کلبه نیز یک مدالیون آبی دیگر قرار دارد. آخرین مدالیون آبی نیز کمی جلوتر (تصویر بالا) قرار دارد. حال ۱۵ مدالیون را شکسته‌اید. هرچند احتیاجی به اینکار نبود و با شکستن ده تا کلت جدید Punisher را می‌توانستید به صورت رایگان از تاجر دریافت کنید. مسیر را تا انتها ادامه دهید و بعد از کشتن دشمنان وارد در شوید. دقت کنید از تیر کلت برای کشتن دشمنان استفاده کنید ولی خشاب نکشید چون می‌خواهیم این کلت را بفروشیم پس تیرهایتان را هدر ندهید!

بشکه سمت راست در را بشکنید. جلوتر یک نارنجک آتشین (قرمز) آماده کنید و به سمت گروهی از کلاغ‌ها که برای خودشان در وسط میدان لم داده‌اند پرت کنید تا لوت خوبی بدست بیاورید. درون کلبه‌های کوچک تیر کلت و Spinel پیدا خواهید کرد. جلوتر وارد در سمت راست شوید. در پایین تیر کلت را بردارید. در سمت راست بشکه را بشکنید. در پشت محل تاجر نیز یک بشکه قرار دارد. پیش تاجر Punisher را بگیرید و کلت خودتان Handgun را بفروشید. هیچ ارتقایی انجام نداده و پولتان را هدر ندهید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت سوم (Chapter1-3)

از این بخش بیرون بروید و وارد در انتهای بخش قبلی شوید تا وارد محیط بعدی شویم. از کلبه سمت راست تیر کلت را بردارید و بشکه و جعبه را بشکنید. کمی جلوتر که بروید. باز دشمنان یک سنگ می‌اندازند دکمه را فشار دهید و بعد در آخر دو دکمه را همزمان بزنید تا له نشوید! در پایین به سمت درخششی که در بالای صخره حس می‌کنید شلیک کنید تا یک Spinel بدست بیاورید. جلوتر وارد یک محیط پر از دشمن می‌شوید. از تله‌ها برای کشتن دشمنان استفاده کنید در سمت چپ نارنجک سبز را حتما بردارید. (فعلا از آن استفاده نکنید) در این قسمت از تیر کلت، شاتگان و نارنجک قرمز برای کشتن دشمنان استفاده کنید. در کلبه وسط تیر شاتگان را بردارید و مراقب مار باشید و تخم را بعد از کشتنش بدست بیاورید. یک درخت در وسط این بخش قرار دارد که یک لانه پرنده درونش است. (عکس بالا) بعد از شلیک به لانه Antique Pipe را بدست می‌آورید.

جلوتر بعد از کشتن دشمنان درون کلبه تیر کلت را بردارید و مار درون جعبه را بکشید و تخم بدست بیاورید. بعد مسیر را تا انتها ادامه دهید و وارد درب شوید. در اینجا اگر مسیر رو به رویتان را تا انتها بروید یک دمو می‌بینید. مسیر را برگردید و به راه اصلی بروید. در همین جا بالا را نگاه کنید یک لانه پرنده می‌بینید. درونش یک Gold Bangle w/Pearls بدست می‌آورید.

مبارزه با باس : Del Lago

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت سوم (Chapter1-3)

جلوتر در کلبه اول تیر کلت و گیاه دارویی زرد در کلبه دوم گیاه دارویی و یک سری آیتم دیگر بدست می‌آورید. در اینجا بازی را سیو کنید و بعد سوار قایقی که در انتهای این بخش است شوید تا وارد باس اول یعنی Del Lago شویم! اینجا با باس سختی طرف نیستیم و خوبی این باس این است که هیچ مهماتی از شما هدر نمی‌رود. یک سری نیزه درون قایق است که از آنها می‌توانید بر علیه باس استفاده کنید. فقط مراقب درخت‌های وسط دریاچه باشید که به آنها برخورد نکنید. در درجه سختی Pro تعداد این درخت‌ها بیشتر از حالت عادی است. هر موقعیت مناسبی که گیر آوردید یک نیزه به سمت باس پرت کنید. (حتی شده چندین بار پشت سرهم) بعضی وقت‌ها باس به زیر آب می‌رود و ناگهانی با دهانش به شما حمله می‌کند پس وقتی باس زیر آب رفت از جلوی مسیر دهنش کنار بروید. اگر به هر دلیلی درون آب افتادید دکمه مشخص شده روی صفحه را به سرعت فشار دهید و وقتی سوار قایق شدید حتما خونتان را پر کنید چراکه این باس اگر خونتان کم باشد یک ضرب شما را می‌کشد. بعضی وقت‌ها باس به زیر آب می‌رود و بعد به شکل ناگهانی از دور به سمتتان حمله می‌کند. بازی محل او را با فلش به شما نشان می‌دهد، در این مواقع به سمت باس بچرخید و وقتی نزدیک بود به درون دهنش نیزه پرت کنید تا به زیر آب برود. چندین بار باید به پشت باس نیزه پرت کنید. در درجه سختی بالا باید تعداد نیزه‌های بیشتری به پشتش و درون دهانش بزنید تا بمیرد. (خون بیشتری دارد) در آخر در دمو دکمه را پشت سرهم فشار دهید تا دموی نهایی شروع شود و این فصل را به پایان برسانید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

دیدگاه ها بسته شده است