راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت چهارم (Chapter2-1)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت چهارم (Chapter2-1)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت چهارم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • تیر کلت
  • گنج Green Gem
  • تیر تفنگ Rifle
  • گنج Amber Ring
  • Spinel
  • آیتم Round Insignia
  • گیاه زرد
  • تیر شاتگان
  • نارنجک آبی، سبز و قرمز

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت چهارم (Chapter2-1)

تیر کلت را بردارید، جعبه را بشکنید و در صورت نیاز بازی را سیو کنید. حال از کلبه بیرون بیایید. دقیقا در سمت چپ‌تان دریاچه قرار دارد. ابتدا کمی اسرار این دریاچه را بررسی کنیم. اگر دوباره سوار قایق شوید و به آنطرف دریاچه نگاه کنید تونلی از دور با دو مشعل آبی مشخص شده است. (عکس بالا) به آن سمت بروید و وارد غار شوید. درون غار ابتدا تمام بشکه‌ها را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید. بعد جعبه سمت چپ را فشار دهید، در پشت محل از نبردبان بالا بروید. در بالا جعبه را به سمت جلو هل دهید، جعبه دیگر را نیز به سمت جلو دهید تا به دیگر بشکه‌ها برسید. تمام بشکه‌ها را تخریب کنید تا علاوه بر آیتم‌های مختلف، گنج Green Gem را نیز بدست بیاورید. اگر از نبردبان آنجا به پایین بپرید در کنار تاجر تیر تفنگ Rifle وجود دارد. پیش تاجر احتیاج به ارتقای آیتمی نیست.

حال از غار خارج شوید و به سمت همان اسکله‌ای که از آنجا در ابتدا آمدید برگردید. قبل از اینکه قایق را در اسکله بگذارید درون آب نزدیک اسکله دقت کنید در اینجا با نیزه می‌توانید انواع ماهی‌های بزرگ و کوچک را شکار کنید. اگر جای کافی دارید شکار کنید و گرنه مسیر را به سمت چپ کلبه ادامه دهید و وارد درب شوید. مسیر را که کمی جلوتر بروید با دشمنان Ganadoیی رو به رو می‌شوید که انگل Las Plagas از بدنشان بیرون می‌زند. پس از این به بعد باید مراقب اینگونه دشمنان باشید و اگر زیاد به آنها نزدیک شوید خود انگل به شما با خنجری که دارد ضربه می‌زند! به انگل شلیک کنید و با لگد آن را به عقب برانید. ولی مفید‌ترین کار استفاده از تیر شاتگان است. همینطور نارنجک آبی کار آنها را به یکباره تمام می‌کند ولی برای یکی به هیچ عنوان استفاده نکنید. بعد از کشتن دو دشمن از رودخانه به سمت دیگر بروید. مسیر را ادامه دهید و باز به سمت دیگر رودخانه بروید و از کوه پایین بروید.

در پایین مراقب باشید، دشمنی در بالای برجک قرار دارد. بعد از کشتن آن و برداشتن تیر کلت و شکستن جعبه، جعبه‌های آویزان در روی رودخانه را با شلیک به زنجیرشان به درون آب بیندازید. سه جعبه وجود دارد، بعد از اینکه هر سه را به آب انداختید با کمک آنها به سمت دیگر رودخانه بروید. وقتی در محیط وسط بودید به سمت راست بروید و به درخشش کنار مشعل شلیک کنید تا گنج Amber Ring را بدست بیاورید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت چهارم (Chapter2-1)

در سمت دیگر بشکه را خالی کنید و بعد در بالای برجک اهرم را بکشید تا جریان آب متوقف شود. به سمت غاری که ظاهر شد بروید اما در آنجا دشمنان زیادی از جلو و پشت ظاهر می‌شوند به سمت دیگر رودخانه فرار کنید و آنها را با شاتگان و تیرکلت از بین ببرید. بعد از کشتن دشمنان به سمت غار بروید. در آنجا از برجک بالا رفته و بشکه را بشکنید. قبل از پایین رفتن به سمت راست نشانه بروید یک درخشش روی صخره‌ها حس خواهید کرد. (عکس بالا) با شلیک به آن یک Spinel بدست می‌آورید. بعد از برداشتن آیتم وارد غار شوید و مسیر را تا انتها ادامه دهید و آیتم Round Insignia را بردارید تا در باز شود و کمی جلوتر وارد در بعدی شوید.

بشکه‌ها را بشکنید و بعد سوار قایق شوید. در اینجا به محیطی می‌رسید که قبلا به آن پا گذاشته بودید (می‌توانید نزدیک جایی که قایق را پارک کردید کمی ماهی شکار کنید) اگر First Aid ندارید از تاجر بخرید و بازی را سیو کنید و بعد به محیط بیرون بروید و مسیر سمت چپ را طی کنید تا با باسی به نام El Gigante مبارزه کنیم!

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت چهارم (Chapter2-1)

قبل از هر چیز باید دقت کنید نباید به هیچ عنوان جلویش بایستید و گرنه له می‌شوید! با مسلسل یا تیر کلت به سرش شلیک کنید و اگر نزدیک‌تان از او دور شوید. اگر سگ ابتدای بازی را آزاد کرده باشید کمی بعد به کمکتان می‌آید. وقتی باس درگیر سگ است کلبه‌های نزدیک را از آیتم خالی کنید. (در درون کلبه‌ها گیاه دارویی سبز، Spinel، تیر کلت و تیر شاتگان وجود دارد) همینطور روی گاری سمت چپ نیز می‌توانید گیاه زرد بدست بیاورید. آن را با سبز و قرمز ترکیب کنید و در موقع ضروری استفاده کنید تا علاوه بر پر شدن خونتان کمی تولبار خونتان زیاد شود. بعضی وقت‌ها باس درختی را از جا می‌کند و به سمتتان پرت می‌کند دو دکمه مشخص شده را بزنید تا به موقع جاخالی دهید. همینطور به تیر زدن به باس ادامه دهید تا روی زمین بنشیند و انگل درون بدنش بیرون بیاید، وقتی این اتفاق افتاد به سمت باس بروید و E را بزنید و بعد دکمه مشخص شده را پشت سرهم بزنید. به کشتن باس بسیار نزدیک شده‌اید، باز به سمت او تیر کلت و تیر مسلسل بزنید و از دست او فرار کنید وقتی اینبار به روی زمین نشست تفنگ شاتگان‌تان را بردارید و به انگل روی بدنش شلیک کنید تا او را بکشید و 15 هزار PTAS بدست بیاورید. حال تمام محیط را بگردید و آیتم‌های باقی مانده را بردارید.

حال از در دیگر خارج شوید. مسیر را ادامه دهید (درون کلبه جعبه وجود دارد) تا به نزدیکی کلیسا برسید. در اینجا مراقب باشید و شاتگان یا مسلسل خود را آماده کنید. سه سگ در اینجا منتظر شما هستند با شاتگان به طور گروهی به آنها ضربه بزنید و یا با مسلسل سریع کارشان را بسازید. بعد از کشتن آنها به سمت در کلیسا بروید در سمت راست باز به لانه پرنده شلیک کنید تا آیتم اضافه بدست بیاورید. بعد آیتم Round Insignia را روی در بگذارید و وارد کلیسا شوید. آیتم‌ها را بردارید و بشکه را بشکنید و از نبردبان انتهای سمت چپ بالا بروید. در بالا به روی لوستر بپرید و بعد به سمت دیگر بپرید. در اینجا باید یک پازل ساده را حل کنید. اگر برای حل کردن پازل گیج شدید R را دوبار بچرخانید، G را سه بار و B را یکبار و دکمه Combine را بزنید تا درها باز شود. وارد در شوید تا با اشلی آشنا شوید. حال باید از این به بعد در بازی از او نیز محافظت کنید.

درون اتاق بشکه‌ها را بشکنید و آیتم‌های مختلف را بردارید و از در خارج شوید. در اینجا دو بشکه را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید و بعد از نبردبان پایین بروید. کمی جلوتر دمو آغاز می‌شود و قسمت اول فصل دوم به پایان می‌رسد.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است