راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت یازدهم – بخش دوم (مبارزه با Verdugo)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت یازدهم (Chapter4-1) (بخش دوم)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت یازدهم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • انواع آیتم‌ها 
  • Velvet Blue
  • Spinel
  • گنج Crown Jewel

راهنمای بازی Resident Evil 4 – قسمت یازدهم – بخش اول (Chapter4-1)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت یازدهم - بخش دوم (Chapter4-1)

بعد از دمو (در آن تنها می‌شوید!) باید با دشمنانی حشره مانند که پرواز می‌کنند (Novistador) مبارزه کنید. بهترین سلاح برای کشتن آنها مسلسل است ولی اگر گروهی باشند شاتگان نیز می‌تواند بدردتان بخورد. جم‌های رنگی آنها را حتما جمع‌آوری کنید و بعد از کشتن‌شان اهرم آنطرف اتاق را بکشید. بعد برای اینکه پل پایین بیفتد به دو اهرم نگهدارنده زنجیرها شلیک کنید و بعد از پل بگذرید و وارد در شوید. در اینجا پیش تاجر اگر لازم است کلت یا مسلسل خود را ارتقا دهید و بازی را ذخیره کنید. وارد در انتهای راهرو شوید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو از پل بگذرید و از پله‌ها بالا بروید. در بالا دشمنان را بکشید، فقط مراقب دشمنانی که از دور دست به سمتتان آتش پرت می‌کنند باشید! با تفنگ نشانه‌دار کارشان را بسازید و بعد وارد در شوید. در این محیط روی چرخ دنده‌ها سه چوب وجود دارد. یکی دقیقا همین جاست نشانه بگیرید و آن را نابود کنید. در بالاتر نیز می‌توانید دو چوب دیگر پیدا کنید. در آخر اهرم را بکشید تا چرخ‌دنده‌ها به کار بیفتند. با اینکار دشمنان ظاهر می‌شوند آنها را بکشید و از در پایین‌ این ساختمان خارج شوید. (به ویدیو دقایق ۴۰:۲۵ تا ۴۴:۳۷ مراجعه کنید.)

وقتی از ساختمان خارج شدید بلافاصله دشمنانی را روی پل می‌بینید. سریع در سمت چپ بازی را ذخیره سازی کنید! حال به روی پل بروید و شروع به کشتن دشمنان کنید. در ویدیو به دقایق ۴۴:۴۵ تا ۴۸:۰۰ مراجعه کنید. بعد از کشتن دشمنان وارد ساختمان بعدی شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت یازدهم - بخش دوم (Chapter4-1)

اینجا یکی از بخش‌های سخت بازی است که به طور همزمان باید با دو Garrador در آن مبارزه کنید. در این درجه سختی اولین اشتباه مساوی است با مرگ چرا که اگر نزدیک یک Garrador باشید با یکی دو ضرب سرتان را به باد خواهید داد! قبل از هر چیز با تفنگ نشانه‌دار دو دشمن اضافه روبه رویتان را بکشید. در این بخش نباید به هیچ عنوان بدوید، پس بهترین لحظه‌ای دویدن و بعد راه رفتن است! باز در محیط چند دشمن اضافه ظاهر می‌شود سریع نارنجک بردارید و به سمت دشمنان بیندازید تا سریع کارشان تمام شود و بتوانید روی Garradorها تمرکز کنید! انتهای راهرو نیز یک دشمن دیگر وجود دارد. وقتی همه دشمنان اضافه را کشتید حال باید کار Garradorها را تمام کنید. با ایجاد سر و صدا در محیط مانند شلیک به زنگ‌ها سعی کنید آنها را گول بزنید و به انگل پشتشان شلیک کنید. در ویدیو به دقایق ۴۸:۰۶ تا ۵۱:۴۶ مراجعه کنید. بعد از کشتن دشمنان و برداشتن تمام لوت‌ها از جعبه‌ و کوزه‌ها به سمت جلو بروید. جلوتر دو Spinel از روی دو مجسمه بردارید و وارد اتاق بعدی شوید تا دمو آغاز شود. در دمو دکمه‌ها را بزنید تا کشته نشوید.

مبارزه با Verdugo

مبارزه با Verdugo

خوب بعد از دمو باید خودتان را برای مبارزه با یکی از سخت‌ترین باس‌های بازی آماده کنیم! قبل از هر چیز به پیش تاجر بروید و تا جایی که می‌شود مگنوم خود یعنی Broken Butterfly را ارتقا دهید. (مخصوصا آسیبش را) سلاح اصلی ما برای مقابله با او همین مگنوم خواهد بود. همینطور شاتگان‌تان را بفروشید و شاتگان جدید یعنی Striker را بخرید و شروع به ارتقا دادنش کنید! (اولویت در این قسمت Broken Butterfly است) بعد از ارتقا دادن سلاح‌ها و برداشتن تمام آیتم‌های محیط از نبردبان بالا بروید. همینطور که در فاضلاب جلو می‌روید آیتم‌ها را بردارید و وارد در انتهایی شوید. از اینجا به شکلی مبارزه آغاز شده است! به سرعت به سمت جلو بروید (به چپ و راست نروید) تا وارد در انتهایی این قسمت شوید. قبل از ورود Verdugo شروع به حمله می‌کند، حتما دکمه‌های ظاهر شده را به موقع بزنید تا آسیب نبینید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت یازدهم - بخش دوم (Chapter4-1)

وقتی وارد اتاق شدید در انتهایش اهرم برق را بکشید. بعد برگردید که از اتاق خارج شوید و دکمه در را بزنید. با اینکار Verdugo از بالای محیط به پایین می‌آید. قبل از هر چیز با مسلسل به سر او شلیک کنید تا گیج شود. (فقط به سر شلیک کنید) بعد به سرعت سمت وسط اتاق بروید و به سراغ کپسول قرمز رنگ بروید. صبر کنید Verdugo نزدیک شود و کپسول را با زدن دکمه واژگون کنید با اینکار Verdugo کند و آسیب پذیرتر می‌شود. اینجا بهترین فرصت است که با Broken Butterfly به سمتش چندین شلیک انجام دهید. وقتی حالت سفیدی دورش تمام شد سریع فرار کردن را شروع کنید. کمی فرار کنید تا چراغ سبز شده و در اتاق باز شود. به سرعت به سمت راهرو بروید در وسط راهرو یک کپسول قرمز دیگر است باز هم همان کار قبلی را بکنید. وقتی او نزدیک است کپسول را واژگون کنید و با Broken Butterfly به بدنش شلیک کنید.

در اینجا زیاد معطل نکنید تا قبل از اینکه به حال بیاید فرار کنید و به سمت است بروید و وارد اتاق شوید. درون اتاق یک کپسول دیگر است در اینجا نیز صبر کنید تا Verdugo نزدیک شود و بعد کپسول را واژگون کنید و با بهترین سلاح‌تان تیر نثارش کنید. ولی اینجا نیز زیاد معطل نکنید و تا قبل از اینکه حالت سفیدی بدنش تمام نشده فرار کنید و در انتهای راهرو وارد سمت چپ و اتاق آسانسور شوید. اینجا آخرین کپسول قرمز است از آن استفاده کنید و آخرین تیرها را به او بزنید تا شکست بخورد. برای دیدن مبارزه در ویدیو به دقایق ۵۲:۳۰ تا ۵۸:۵۰ مراجعه کنید. دقت کنید اگر Broken Butterfly  شما ارتقا یافته نباشد و یا از سلاح ضعیفی استفاده کنید، به فرض اینکه حتی زنده هم بمانید اگر حتی تمام تیرهایتان را استفاده کنید نمی‌توانید باس را شکست دهید! (مگر اینکه از آرپی‌جی استفاده کنید.) بعد از شکست باس می‌توانید گنج Crown Jewel را بردارید. بقیه آیتم‌ها را نیز از محیط بردارید و سوار آسانسور شوید تا این بخش به پایان برسد.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

دیدگاه ها بسته شده است