راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت ششم (Chapter2-3)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت ششم (Chapter2-3)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (دموی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت ششم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • انواع آیتم‌ها (تیر کلت، تیر شاتگان، تیر مسلسل، انواع نارنجک و…)
  • Spinel
  • کلید قدیمی (Old Key)
  • گنج Purple Gem
  • کلید کمپ (Camp Key)
  • The Ruby
  • گنج Red Gem
  • آیتم Silencer 
  • Spinel 
  • Velvet Blue
  • تیر Rifle
  • گنج Yellow Catseye
  • گیاه زرد

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت ششم (Chapter2-3)

این قسمت کمی طولانی است و ابتدایش شامل دو مسیر متمایز می‌شود. ولی در ویدیو و توضیحات ما هر دو مسیر را برایتان توضیح می‌دهیم. لازم نیست هر دو مسیر را بروید ولی اگر می‌خواهید بیشترین لذت و چالش را تجربه کنید حتما سعی کنید هر دو مسیر را بروید. (مخصوصا سمت چپ که بخش مخفی نیز درونش دارد.) ابتدا آیتم‌های درون و اطراف کلبه را خالی کنید و بعد وارد کلبه کوچک کنار تاجر شوید و بازی را ذخیره کنید. حال به سمت اهرم وسط این بخش شوید و آن را به طرف راست بچرخانید. در سمت راست یک El Gigante منتظر شماست. ولی سختی این بخش اینجاست که اشلی نیز همراهتان است و اگر یک مشت El Gigante به اشتباه به اشلی برخورد کند کارتان ساخته است! وقتی وارد در سمت راست می‌شوید تا انتهای آن بروید تا El Gigante سر و کله‌اش پیدا شود. ابتدا به چوبی که اشلی اشاره می‌کند شلیک کنید تا سنگ روی سر باس بیفتد. در اینجا پشت سرهم اشلی را بخوانید تا جلوی شما نایستد. (یک مشت باس او را می‌کشد) همینطور به باس با مسلسل شلیک کنید تا سرش را بگیرد با E به بالای او بروید و با چاقو حسابی به انگل ضربه بزنید. بعد بلافاصله به سمت دیگر میدان مبارزه فرار کنید و بگذارید اشلی کنار در منتظرتان بماند (جایش امن باشد) بعد به سمت باس بروید تا کارش را بسازید. دوباره با مسلسل به او شلیک کنید و هی از دستش فرار کنید و با شاتگان شلیک کنید (اگر خیلی به تنگنا خوردید از یک نارنجک سبز استفاده کنید) تا دوباره باس سرش را بگیرد، اینبار با شاتگان به انگل پشتش شلیک کنید تا سریع کشته شود. بعد از کشتن باس به سمت جلو بروید و با چاقو زنجیر روی در را از بین ببرید. در سمت دیگر تعدادی کلبه است درون آنها انواع آیتم‌ها از تیر کلت، تیر شاتگان، تیر مسلسل، Spinel، کلید قدیمی (Old Key) را بردارید. در کنار کلبه‌ها درخششی را روی سطلی که در بالا قرار دارد می‌بینید. (از پشت به آن نگاه کنید) با شلیک به آن گنج Purple Gem را بدست می‌آورید. به انتهای این بخش بروید و با کلید قدیمی در را باز کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت ششم (Chapter2-3)

حال تمام مسیر را برگردید! وقتی به اهرم رسیدید اینبار به سمت چپ آن را بچرخانید و وارد درب سمت چپی شوید. بلافاصله بعد از ورود به اشلی دستور دهید درون جعبه مخفی شود. حال شروع به کشتن دشمنان کنید. اگر به گاری شلیک نکنید و آن را برای مینی باس‌های این بخش نگهدارید خیلی بهتر است ولی باز انتخاب با خودتان است و اگر به تنگنا خوردید حتما گاری را منفجر کرده و دشمنان را گروهی بکشید. تمام دشمنان پایین و بالای محیط را بکشید. فقط فعلا وارد محیط وسطی که یک در دارد نشوید. همه لوت‌ها را بردارید مخصوصا در سمت دیگر روی گاری تیر شاتگان وجود دارد. بعد از برداشتن تمام آیتم‌ها وارد محیط وسط که یک در بسته آنجاست شوید. با اینکار خواهران بلا که هر دو اره برقی دارند به سراغتان می‌آیند. بلافاصله بعد از ظاهر شدن آنها از نبردبان بالا بروید و خود را به محیط ابتدایی بعد از در ورودی و کنار جعبه‌ای که اشلی درونش مخفی است برسانید. در اینجا بهتر می‌توانید دشمنان را بکشید و کسی شما را از پشت غافلگیر نخواهد کرد. از شاتگان، نارنجک قرمز (سعی کنید از نارنجک سبز استفاده نکنید)، برای کشتن دشمنان و ضربه زدن به دو خواهر استفاده کنید. وقتی آنها روی زمین هستند اگر مراقب باشید می‌توانید چند ضربه‌ای با چاقو به آنها وارد کنید. بعد از کشتن هر دو خواهر کلید کمپ (Camp Key) و The Ruby را بدست می‌آورید. بعد از کشتن تمام دشمنان اشلی را صدا کنید و وارد درب وسط محیط که با کلید کمپ باز می‌شود شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت ششم (Chapter2-3)

بلافاصله بعد از ورود به در سمت راست خود یک در خواهید دید وارد آن شوید. در سمت چپ تخته‌های روی پنجره را بشکنید و داخل شوید. مسیر را تا انتها ادامه دهید تا به بشکه‌ها برسید در درون یکی از بشکه‌ها گنج Red Gem را بدست خواهید آورد. مسیر را برگردید و وارد کلبه شوید. در اینجا اگر نسخه HD Project را بازی می‌کنید می‌توانیم یک مسیر مخفی برویم. از طریق دریچه پایین بروید. در پایین بعد از برداشتن آیتم‌ها از طریق پنجره انتهای این بخش به سمت دیگر بروید و مسیر را ادامه دهید. در اینجا وارد محل مخفی شده‌اید. به اشلی بگویید همین‌جا منتظرتان بماند به پایین بروید و مسیر سمت راست را ادامه دهید وارد کلبه شوید و Silencer را بردارید. دقت کنید این قطعه فقط به تفنگ کلت اولیه بازی می‌خورد ولی می‌توانید آن را 15000تا بفروشید پس بسیار آیتم خوبی است! اگر باز مسیر را ادامه دهید به یک کلبه که درونش 5000 پول است می‌رسید بعد وارد محیط سمت چپ شوید. در اینجا علامت فرقه را در وسط می‌بینید و در تمام اطراف اینجا گنج‌های Spinel ،Emerald و Velvet Blue را پیدا خواهید کرد. باز مسیر را ادامه دهید تا به یک کلبه دیگر برسید که آیتم خاصی درونش نیست ولی محیط عجیبی است! حال به بالا برگردید و با اشلی وارد مسیر اصلی شوید.

کمی جلوتر تعداد بسیار زیادی دشمن برایتان کمین کرده‌اند سریع به اشلی بگویید داخل جعبه شود و دشمنان را با نارنجک آتش‌زا، شاتگان و کلت از بین ببرید. بعد از کشتن دشمنان و برداشتن تمام آیتم‌ها به همراه اشلی از در انتهای این بخش خارج شوید. در اینجا در انتهای مسیر به یک در بسته می‌رسید ابتدا مسیر سمت راست را پایین بروید. در پایین کنار ساختمان تیر کلت را بردارید، در اینجا به پیش تاجر بروید و بشکه کنار او را تخریب کنید. چون کمی جلوتر به باس سختی می‌رسیم حتما First Aid تهیه کنید که به مشکل نخورید. وارد ساختمان شوید از کمد انتهایی تیر Rifle را بردارید و بازی را سیو کنید. دوباره به سمت در قفل شده برگردید اینبار مسیر سمت چپ را طی کنید و از پله‌ها بالا بروید. در اینجا بعد از شکستن بشکه سمت راست سوار تله‌کابین شوید. همینطور که تله کابین به سمت پایین می‌رود دشمنان را بکشید فقط یک تیر برای کشتن هرکدام کافی است. در طرف دیگر وارد ساختمان شوید و در کمدها نارنجک آبی و تیر کلت را بردارید.

از ساختمان خارج شده و از پله‌ها پایین بروید. در اینجا در سمت چپ یک غار وجود دارد و از سمت راست می‌توانید از پله‌ها پایین بروید. در اینجا به اشلی دستور دهید که دنبالتان نیاید. وارد غار شوید فقط مراقب باشید دشمنان برایتان در اینجا کمین کردند و یکی از آنها دینامیت در دست دارد. بعد از کشتن دشمنان از نبردبان بالا بروید و دشمنی که در بالا است را بکشید. در انتهای این بخش از صندوق گنج Yellow Catseye را بردارید.

مبارزه با Bitorrs Mendez (در ویدیو 26:33 تا 32:22)

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت ششم (Chapter2-3)

به پیش اشلی برگردید و از پله‌ها پایین بروید. در سمت راست به تاجر می‌رسید. سمت راست تاجر تیرها را بردارید. اگر دوست دارید بازی را سیو کنید و بعد وارد در انتهای این بخش شوید. کمی جلوتر دمو آغاز می‌شود و باید با یکی از باس‌های قوی بازی یعنی Bitorrs Mendez رو به رو شوید. اگر درست عمل نکنید کار بسیار سختی در پیش دارید و باید مهمات زیادی براش کشتنش هدر دهید!

بعد از دمو و زدن به موقع دکمه‌ها، در فاز اول با کلت به پایین ستون فقراتش شلیک کنید. از بشکه قرمزی که در طبقه پایین قرار دارد استفاده کنید. هیچ وقت جلوی باس نایستید، اگر باس نزدیکتان بود به سمت دیگر فرار کنید و گرنه روی سرتان می‌پرد و خون بسیار زیادی از شما کم می‌کند. ففط از دور به پایین ستون فقراتش شلیک کنید. اگر کارتان گره خورد از نارنجک قرمز استفاده کنید و وقتی برای چند ثانیه‌ای گیج شد با شاتگان به او شلیک کنید. در این فاز با تیر کلت، شاتگان و نارنجک قرمز او را بزنید. فقط در طبقه اول بمانید و تمام لوت‌ها را بردارید. همینطور به ستون ففراتش شلیک کنید تا بالا تنه او از بدنش جدا شود و مبارزه وارد فاز دوم شود.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت ششم (Chapter2-3)

در فاز دوم سریع مسلسل را بردارید. پیشنهاد ما تا اینجای کار این بود که فقط مسلسل را ارتقا دهید. پس اگر ان را ارتقا داده باشید کارتان اینجا راحت‌ است و گرنه به دردسر افتاده‌اید! باس در محیط تاب می‌خورد و به سمتتان می‌آید در اینجا از دور به سمتش با مسلسل شلیک کنید و اگر نزدیکتان شد به سمت دیگر میدان مبارزه فرار کنید (نزدیکش نمانید ضربات او بسیار مرگبار است) و همین روش را تکرار کنید. اگر گیج شدید حتما ویدیویی که تهیه کردیم را مشاهده کنید. وقتی حسابی تیر بارانش کردید موقع استفاده از نارنجک سبز است. یکی دو تا اگر درست حسابی در این مرحله از مبارزه به او برخورد کند او خواهد مرد. بعد از کشتن باس و برداشتن چشم و ۳۰۰۰۰ پول به طبقه بالا بروید و تمام لوت‌ها از جمله گیاه زرد را بردارید حال به طبقه پایین برگردید و از شکاف ایجاد شده در منطقه آتش گرفته به بیرون ساختمان بپرید. به همراه اشلی مسیر را بگردید سوار تله کابین شوید و درب قفل شده را با استفاده از چشم باز کنید‌.

در سمت راست تیر کلت را بردارید. کمی جلوتر یک ماشین از سرپایین به سمت شما می‌آید با کلت به راننده و کاپوت جلوی ماشین شلیک کنید تا متوقف شود. کمی جلوتر گروهی از دشمنان از پشت شما ظاهر می‌شوند. آنها را می‌توانید بکشید یا از دستشان فرار کنید. جلوتر در بالا و در سمت چپ پل دو بشکه را بشکنید تا تیرشاتگان و Velvet blue بدست بیاورید. همینطور مسیر را جلو بروید تا دمو آغاز شود و این فصل به پایان برسد.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (دموی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

دیدگاه ها بسته شده است