راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت چهاردهم (Chapter4-4)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت چهادهم (Chapter4-4)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت چهادهم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • انواع آیتم‌ها 
  • Spinel
  • Velvet Blue
  • گیاه زرد دارویی
  • گنج Gold Bangle

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت چهاردهم (Chapter4-4)

جلوتر بعد از برداشتن تیر کلت می‌توانید بازی را ذخیره سازی کنید. جلوتر از کوزه‌ها آیتم‌ها را بردارید (مخصوصا Velvet Blue) و بعد از نبردبان اول بالا بروید و آیتم‌ها را بردارید. به پایین بپرید و به سمت چپ و روی پل جلو بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو باید دو اهرم در دو طرف محل را بکشید تا مسیر پل درست شود. دشمنان متعددی نیز در هر دو سمت وجود دارد و مزاحمتان می‌شوند. در ویدیو به دقایق ۰۰:۳۲ تا ۴:۲۷ مراجعه کنید تا تمام این بخش را مشاهده کنید. فقط نکته اینکه به اهرم پشت عروسک شلیک کنید (عکس بالا) تا هر دو دست عروسک به کار بیفتد و بالا پایین شود که این برای از سمتی به سمت دیگر رفتن کاربرد دارد. بعد از اینکه هر دو اهرم را پایین کشیدید پل تکمیل می‌شود سعی کنید از روی آن رد شوید تا عروسک بزرگ شما را تعقیب کند! در طول مسیر دکمه‌های مشخص شده را فشار دهید تا زنده بمانید و وارد در شوید تا دمو آغاز شود.

در دمو نیز دکمه‌ را به موقع بزنید. در سمت چپ تیر کلت را بردارید. از صندوق سمت چپ نیز گیاه زرد دارویی را بدست می‌آورید. از پله‌ها بالا بروید ولی مراقب باشید دشمنان از بالا به سمتتان بشکه پرت می‌کنند! با تفنگ نشانه‌دار به سمت بالا نشانه بروید و فردی که اهرم را فشار می‌دهد بکشید. بعد دیگر دشمان را بکشید و به طبقه بالا بروید. در بالای پله‌ها نیز آیتم‌ها را بردارید. وقتی نزدیک اهرم هستید مراقب شخصی که به سمتتان دینامیت پرت می‌کند باشید و سریع حسابش را برسید. همینطور از پله‌ها نیز گروهی از دشمنان بالا می‌آیند! حال که جایتان عوض شده شما از اهرم برای پرتاب بشکه به سمتشان استفاده کنید و کمی لذت ببرید! در ویدیو حتما دقایق ۵:۱۸ تا ۹:۴۹ را ببینید، در ویدیو همه دشمنان را کشتیم و آیتم‌ها را برداشتیم. اگر مشکلی دارید حتما به ویدیو مراجعه کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت چهاردهم (Chapter4-4)

در طبقه بالا همانجایی که دشمنی به سمتتان دینامیت پرت می‌کرد در پایینش یک آسانسور وجود دارد. اول جعبه‌های چوبی رویش را به پایین هل دهید و بعد دکمه را بزنید تا به سمت بالا برود. همینطور که به بالا می‌روید دشمنان را بکشید تا به بالای محل برسید. در ویدیو دقایق ۹:۴۹ تا ۱۲:۳۳ را مراجعه کنید. در طبقه بالا همینطور به جلو بروید و بشکه‌ها را بکشنید و آیتم‌ها را بردارید تا به آسانسور برسید ولی قبل از سوار شدن به آسانسور در سمت راست از بریدگی پایین بروید و از صندوق گنج Gold Bangle را بردارید. (عکس بالا) سوار آسانسور شوید و به بالا بروید، از پله‌ها بالا بروید تا به تاجر برسید. (مسلسل و تفنگ نشانه‌دار را تا جایی که می‌شود ارتقا دهید) تیرهای کنار دستگاه تایپ را بردارید و بعد بازی را ذخیره کنید.

مبارزه با Ramon Salazar

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت چهاردهم (Chapter4-4)

وارد در که شوید بعد از دمو مبارزه با باس آغاز می‌شود. در این باس از مسلسل و تفنگ نشانه‌دار و البته تیر مگنوم (در صورت ناچاری ولی پیشنهاد نمی‌شود) استفاده می‌کنیم. در ابتدای مبارزه با مسلسل به چشم شلیک کنید. اینکار را ادامه دهید تا چشم کنار برود و بدن سالازار در بین هیولا مشخص شود. در اینجا با تفنگ نشانه‌دار به سمت بدن سالازار نشانه بروید و شلیک کنید. چندین بار که اینکار را بکنید باز چشم ظاهر می‌شود. دوباره با مسلسل به چشم شلیک کنید. کمی جلوتر باید مراقب دست‌های هیولا نیز باشید که به روی زمین می‌کوبد. بهتر است به پایین میدان مبارزه در این حالت بپرید و جعبه‌های آنجا را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید ولی مراقب حشرات مزاحم نیز باشید! مبارزه را همینطور باید ادامه دهید. به چشم شلیک کنید و بعد به بدن سالازار بعد از ظاهر شدن شلیک کنید. مراقب بازوهای هیولا نیز باشید و دکمه‌های مشخص شده را به موقع بزنید تا جاخای دهید و زیاد جلوی چشم نمانید چرا که سرتان را می‌کند! برای دیدن این مبارزه در ویدیو به دقایق ۱۵:۱۰ تا ۲۰:۱۸ مراجعه کنید. بعد از کشتن باس از جنازه‌اش ۵۰ هزار طلا بدست می‌آورید. وارد در بعدی شوید و به سمت جلو بروید تا دوباره به تاجر برسید، بعد از برداشتن آیتم‌ها و ارتقاهای مورد نیاز وارد در شوید تا جلوتر دمو آغاز شود و این فصل به پایان برسد.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

دیدگاه ها بسته شده است