راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت دوم (Chapter1-2)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت دوم (Chapter1-2)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت دوم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • Spinel
  • مسلسل TMP
  • تیر کلت
  • تیر تفنگ شات گان
  • تیر تفنگ Rifle
  • نارنجک آبی
  • گیاه دارویی قرمز
  • Elegant Mask
  • گیاه دارویی زرد
  • ساعت جیبی
  • کلید (Insignia Key)

در ابتدا بعد از دمو دو دکمه ظاهر شده روی صفحه را فشار دهید تا کشته نشوید. بعد از دیدن دموها در همین اتاق از روی تاقچه تیر کلت را بردارید. وارد اتاق بعدی که شوید تاجر را می‌بینید. در اینجا تیر تفنگ Rifle را بردارید و اگر می‌خواهید در دستگاه تایپ بازی را ذخیره کنید. به پشت کلبه بروید تا با تاجر صحبت کنید. در پیش تاجر می‌توانید تفنگ بخرید، گنج‌ها را بفروشید و یا سلاح‌هایتان را ارتقا دهید. اولین کاری که می‌کنید خرید نقشه‌‌ی روستا است تا محل گنج‌ها با علامت ستاره روی نقشه مشخص شود. بعد حتما Inventory خود را ارتقا دهید که از همه چیز مهم‌تر است. در آخر به جای ارتقای اسلحه فقط مسلسل TMP را بخرید. فعلا نه سلاح و نه ارتقایی انجام ندهید. جلوتر به پول برای ارتقاهای اساسی احتیاج پیدا خواهیم کرد.

اگر مسیر پشت تاجر را طی کنید به دو بشکه می‌رسید. در درون یکی از آنها گیاه دارویی قرمز قرار دارد. در طرفِ دیگرِ در نیز یک بشکه دیگر پیدا خواهید کرد. بعد از برداشتن آیتم‌ها وارد در بزرگ شوید. در اینجا اصلا نباید عجله کنید، برخی دشمنان دینامیت دارند و این کارتان را سخت می‌کند. اما دینامیت خوبی‌هایی هم دارد و باعث می‌شود دشمنان به دست خودشان به هوا بروند! از همان ابتدا از سمت راست دشمنان روی سرتان می‌ریزند. همینطور دشمنان دینامیت به دست را از دور می‌بینید روی سکوی بالایی بمانید و دشمنان را بکشید. بعد از اینکه حسابی تعدادشان کم شد (از شاتگان و کلت استفاده کنید) به جلو و بعد راست بروید و مسیر سر بالایی را تا انتها طی کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت دوم (Chapter1-2)

در آنجا مراقب دشمنان باشید و کارشان را بسازید، از دو بشکه آیتم‌ها را بردارید و از درون صندوققسمت چپی Emblem” را بردارید. با اینکار تعداد زیادی از دشمنان به سمتتان می‌آیند. در اینجا یک بشکه قرمز است. کمی صبر کنید دشمنان نزدیک شوند و با کمک بشکه همه را به هوا بفرستید. دیگر دشمنان را بکشید (نارنجک سبز را زیاد استفاده نکنید برای باس‌ها بسیار مفید است) و به سمت پایین مسیر را ادامه دهید. از نارنجک، شاتگان و کلت برای کشتن دشمنان استفاده کنید. خود را با کمک نبردبان به بالای ساختمان سمت چپ برسانید و از درون صندوققسمت راستی Emblem” را بردارید. درون ساختمان نیز بعد از کشتن دشمنان تیر شاتگان و از درون کمد نارنجک آبی را بردارید. از پنجره پشتی بروید و جعبه‌های اطراف ساختمان را خالی کنید.

مردی بالای ساختمان آن طرف دیده می‌شود. او دینامیت دارد پس کارش را از دور بسازید و بعد به جلو بروید و جعبه‌های اطراف ساختمان آخر را خالی کنید. درون قفسه در ساختمان نیز گیاه دارویی زرد وجود دارد. بعد به سمت در انتهای این بخش بروید. اول دو Emblem را ترکیب کنید و بعد روی در امتحان کنید تا باز شود.

مسیر را به سمت جلو پیش بروید. وقتی در را دیدید ابتدا به سمت چپ بروید و بشکه‌ها را خالی کنید. بعد برگردید و وارد در شوید در اینجا نیز در سمت چپ بشکه وجود دارد. در آخر وارد درب شوید. دشمنان این بخش را بکشید و تا انتهای این قسمت بروید. بعد از برداشتن آیتم درون بشکه از پنجره دومی به داخل بپرید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت دوم (Chapter1-2)

در اینجا باید بسیار مراقب باشید و سریع دکمه  E را بزنید تا پشت کانتینر پنهان شوید. دشمنان به سمت شما دینامیت پرت می‌کنند ولی تا وقتی پشت کانتینر هستید آسیبی نمی‌بینید. در زمان مناسب به سمت دینامیت شلیک کنید تا همه دشمنان این اتاق را بکشید. مراقب تله‌های روی زمین باشید در سمت راست از درون کوره Spinel را بردارید و بشکه‌های آنطرف‌تر را باز کنید. دو دشمن دیگر در اتاق بعدی حضور دارند، آن دو را بکشید. در اینجا در سمت چپ یک پنجره چوبی قرار دارد آن را بشکنید و داخل شوید و از درون اتاق Elegant Mask را بردارید. به اتاق اصلی برگردید و بشکه‌ها را بشکنید.به سمت اتاق بعدی بروید. مرد را بکشید و بعد به پایین بپرید. در اینجا ماهی‌های بزرگ و کوچکی وجود دارد که می‌توانید با تیر، چاقو یا نارنجک شکار کنید. پیشنهاد ما استفاده از چاقو است تا جایی که Inventoryتان جا دارد ماهی بردارید‌. بعد از ماهی‌گیری از نبردبان‌ها بالا بروید تا وارد بخش بعدی شوید. (ماهی‌ها را برای پر کردن جانتان می‌توانید بخورید یا آنها را پیش تاجر بفروشید.)

در بخش بعد در روبه رویتان کلاغ‌ها را بکشید. همینطور مراقب تله‌ها نیز باشید. در سمت چپ یک چاه است ابتدا درش را ببندید و بعد با شلیک به ساعت جیبی آن را پایین بیندازید و بردارید. مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و وارد ساختمان بعدی شوید به دری با یک معمای ساده می‌رسید باید با پایین بالا کردن شکل آنر را شبیه نمادی که در دو طرفش قرار دارد بکنید. سه بار پایین یک بار راست کارتان را راه می‌اندازد! درون اتاق آیتم‌های درون کمد و کشو را بردارید و بعد کلید (Insignia Key) را برداشته و داخل در شوید تا دمو آغاز شده و این بخش نیز به پایان برسد.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

دیدگاه ها بسته شده است