راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت پنجم (Chapter2-2)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت پنجم (Chapter2-2)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت پنجم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • انواع آیتم‌ها (تیر کلت، تیر شاتگان، انواع نارنجک و…)

درون اتاق بشکه‌ها را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید. بعد از در خارج شوید. در سمت چپ‌تان باز می‌توانید وارد کلیسا شوید و دو دشمن تیرکمان دار را بکشید تا لوت (پول) بیشتری بدست بیاورید. حال از کلیسا خارج شده و مسیر سرپایینی را بروید. در اینجا به گاری شلیک کنید تا به صورت گروهی دشمنان را بکشید. تمام جعبه‌ها، بشکه‌ها و لانه‌‌های پرنده‌ که قبلا در طول این مسیر تخریب کرده‌ بودید دوباره احیا شده‌اند پس می‌توانید دوباره آیتم‌های درون آنها را بردارید. (چون قبلا در مورد آنها صحبت کردید توضیحی نمی‌دهیم، اگر باز مشکل داشتید به ویدیو مراجعه کنید)

مسیر را با کشتن و برداشتن آیتم‌ها طی کنید و به سمت عقب برگردید و وارد تونل انتهای این بخش شوید. کمی جلوتر بعد از در با تاجر صحبت کنید. در اینجا می‌توانید RED9 را بخرید و یا TMP را ارتقا دهید. در هر صورت مسیر را به سمت روستای اولیه بازی برگردید ولی یادتان نرود آیتم‌ها را بردارید. درون کلبه آخری می‌توانید بازی را سیو کنید. بعد وارد روستا شوید، در اینجا سعی کنید دشمنان را بکشید و بعد وارد تمام ساختمان‌ها و محل‌هایی که قبلا از آنها آیتم برداشتید شوید و آنها را دوباره خالی کنید. بعد از کشتن دشمنان و برداشتن تمام آیتم‌ها از درب شمال شرقی داخل شوید.

اینجا نیز یک محیط تکراری است. فرق این بخش و بخش‌های قبلی این است که علاوه بر اینکه باید جلوی دشمنان را بگیرید باید مراقب اشلی نیز باشید. پس نگذارید دشمنان نزدیک او شوند و از او محافظت کنید. در این بخش یک صندوق در سمت راست وجود دارد سعی کنید به اشلی دستور دهید که درون او مخفی شود. حال به جلو بروید و تمام دشمنان این بخش را بکشید. مراقب دشمنانی که از درون سرشان انگل بیرون می‌زند باشید و اگر دو سه تایی باهم ایجاد شدند با نارنجک آبی درجا کارشان را بسازید. درون کلبه آیتم‌ها را بردارید ولی مراقب تله‌ها نیز باشید. بعد از اینکه تمام دشمنان را کشتید با زدن Z اشلی را صدا کنید و وارد در شمال شرقی در این بخش شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت پنجم (Chapter2-2)

کمی جلوتر در اینجا تاجر را قبل از پل می‌بینید. پیشنهاد ما فروش کلت و خرید RED9 و ارتقا دادن آن است (البته نه ارتقای زیاد) (پولتان را برای ارتقای شاتگان و خرید یا ارتقای تفنگ Refile به هیچ عنوان هدر ندهید) حال به سمت کلبه آن سمت پل بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو باید با گروهی زیادی از دشمنان سرو کله بزنید. ابتدا کمدها را جلوی درها بکشانید تا کمی زامبی‌ها را معطل کنید. بعد که آنها توانستند کمدها را بشکنند شروع به کشتن دشمنان کنید. دقت کنید لویس به طور مکرر برایتان تیر کلت، نارنجک یا گیاه دارویی می‌اندازد همه را بردارید و استفاده کنید اگر در محاصره گروهی از دشمنان قرار گرفتید از شاتگان و نارنجک آبی و قرمز استفاده کنید. (نارنجک سبز را استفاده نکنید) اگر چند دشمن به طور همزمان انگل از دهانشان بیرون زد از نارنجک آبی استفاده کنید. کمی که در طبقه پایین دشمان را بکشید، لویس به شما می‌گوید که به طبقه بالا عقب نشینی کنید. در طبقه بالا اوضاع سخت‌تر می‌شود. از هر سمت بوسیله پنجره زامبی‌ها قصد داخل شدن دارند. حتما در سراسر اتاق بچرخید و نبردبان‌ها را پایین بیندازید تا دشمنان گروه گروه از پنجره‌ها داخل نشوند. همینطور دشمنانی که از پله‌ها بالا می‌آیند را به سرعت بکشید. در اینجا سرعت عمل‌تان باید به شدت بالا باشد اگر کمی گیج و کند شوید دشمنان شما را محاصره می‌کنند و در این درجه سختی و با این میزان خون کلی یکی دو ضربه شما را خواهد کشت! حتما وقتی خونتان کم است از گیاهان دارویی مختلف استفاده کنید، چراکه اگر کمی معطل کنید کشته می‌شوید. کمی در این بالا دشمنان را بکشید و از خود دفاع کنید تا دمو آغاز شود و دشمنانی که کلبه را محاصره کرده بودند بروند و بخش دوم فصل دوم نیز به پایان برسد. (برای درک بهتر می‌توانید به ویدیو مراجعه کنید.)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است