معرفی هفت فیلم برتر اسکات ادکینز / Scott Adkins

در ادامه‌ معرفی بهترین عنوان‌های اکشن میرسیم به یکی دیگر از بازیگران مطرح فیلم‌های اکشن به نام اسکات ادکینز، در این پست نگاهی به هفت فیلم برتر او می‌اندازیم که ارزش دیدن دارند. با ما در سایت ساعت هفت با معرفی هفت فیلم برتر اکشن اسکات ادکینز در خدمت شما عزیزان هستیم.

برای خواندن مطالب بیشتر از دیگر بازیگران و کارگردان‌های مطرح به لیست محبوب‌ترین بازیگران و کارگردان های هالیوود مراجعه کنید…

مطالب دیگر در مورد فیلم های اکشن/رزمی:

هفت فیلم برتر رایان رینولدز

هفت فیلم برتر دنزل واشنگتن +بیوگرافی

برترین فیلم های بروسلی (لی جن فان) ارباب هنر های رزمی

معرفی هفت فیلم برتر کیانو ریوز 

نگاهی به مجموعه فیلم های اکشن Ip man

معرفی و رتبه بندی مجموعه فیلم های سریع و خشن

معرفی هفت فیلم برتر اکشن جیسون استاتهام

به روز شده: به مناسبت تولد 45 سالگی( 17 ژوئن 1976) اسکات ادکینز این مطلب به روز شد

بیوگرافی کوتاه اسکات ادکینز

اسکات ادوارد ادکینز (Scott Edward Adkins) متولد ۱۷ ژوئن ۱۹۷۶ در انگلستان است. او بازیگر و رزمی‌کار سرشناس انگلستانی است که برای بازی در فیلم‌های مرد حادثه‌ای (Accident Man)(در نقش Mike Fallon)، دکتر استرنج (Doctor Strange)(در نقش Lucian ) و فیلم Boyka: Undisputed (در نقش Boyka) طبق پروفایل IMDBاش مشهور است. او همچنین در فیلم‌هایی همچون The Expendables ، Ip Man 4: The Finale و بسیاری از فیلم‌های اکشن دیگر به ایفای نقش پرداخته‌است.

ادکینز در ساتن کولدفیلد در نزدیکی بیرمنگام انگلستان در خانواده‌ای با پیشه‌ی قصابی به دنیا آمد. برادر بزرگتر او کریک نام دارد. او به دلیل علاقه زیاد به ورزش از ۱۰ سالگی به همراه پدر و برادر خود به باشگاه محلی جودو می‌رفت و به همین دلیل مهارت‌های گسترده‌ای در هنرهای رزمی یافت. او بعدها تحت آموزش رشته کیک بوکسینگ زیر نظر آنتونی جونز قرار گرفت.

ادکینز در رشته‌های جودو، تکواندو و کیک‌بوکسینگ کمربند مشکی دارد. او همچنین در رشته‌های ساندا (بخش مبارزه کونگ‌فو یاووشو) ،کیوکوشین (از سبک‌های کاراته)، نین جوتسو و موای تای فعالیت داشته‌است؛ و در حال حاضر در رشته هنرهای رزمی ترکیبی(MMA) فعالیت دارد. اسکات در کالج ساتن کولدفیلد در کلاس درام ثبت نام نمود و در ۲۱ سالگی به فرهنگستان هنرهای دراماتیک داگلاس وارد شد؛ ولی به دلیل فقر مالی مجبور به ترک بدون اتمام این دوره شد. (منبع ویکی پدیا)

در ادامه با هفت فیلم برتر اسکات ادکینز در خدمتتان هستیم.(در این رتبه‌بندی بیشتر به صحنه‌های اکشن اهمیت داده شده است)

7: Doctor strange(2016) 

(دکتر استرنج)

اسکات ادکینز در فیلم Doctor Strange

فیلم دکتر استرنج به کارگردانی Scott Derrickson در سال 2016 منتشر شد. فیلمی در ژانر اکشن-فانتزی که اکشن‌های زیبایی درونش دارد. از جمله دیگر بازیگران این فیلم میتوان به  Benedict Cumberbatch, Chiwetel Ejiofor, Rachel McAdams اشاره کرد. ادکینز در این فیلم در نقش Lucian یکی از اعضای Masters of the Mystic Arts ایفای نقش کرده است.

زندگی دکتر استفن استرنج (بندیکت کامبربچ) پس از تصادف رانندگی دگرگون می‌شود و این تصادف وی را از استفاده از دستانش محروم می‌کند. او برای درمان به طب سنتی پناه می‌برد، اما هنگامی که طب سنتی او را ناکام گذاشت، در یک منطقه ی اسرارآمیز که توسط بیگانگان محاصره شده به دنبال درمان می‌رود. او به سرعت متوجه می‌شود که این منطقه در یک خط مقدم نبرد با نیروهایی است که به تخریب واقعیت می‌پردازند. مدت‌ها پیش استرنج مجبور می‌شود بین بخت و اقبال خود و شأن و منزلت و مقام یکی را انتخاب کند و یا اینکه همه را کنار بگذارد تا از جهانی که قدرتمندترین جادوگر موجود است دفاع کند. در ادامه‌ی فیلم صحنه‌های مبارزه اسکات(در نقش Lucian ) و کامبربچ (در نقش دکتر استرنج) را خواهید دید که بسیار خیالی و تاحدودی زیبا ساخته شده‌اند و جز بخش‌های جذاب فیلم محسوب می‌شوند.

6: Close Range(2015) 

(محدوده نزدیک)

اسکات ادکینز در فیلم Close Range

فیلم Close Range محصول سال 2015 به کارگردانی Isaac Florentine است. ژانر این فیلم اکشن-هیجانی است و از جمله دیگر بازیگران این فیلم میتوان به ,Jeremy Marinas Adkins,Madison Lawlor اشاره کرد. ادکینز در این فیلم در نقش Colton MacReady ایفای نقش کرده است.

یک سرباز سرکش و قانون شکن به منظور محافظت از خواهر و خواهر زاده‌اش، در یک مبارزه بی‌رحمانه با کلانتری فاسد و معاونان مطیع‌اش و همینطور یک کارتل مواد مخدر خطرناک درگیر می‌شود. فیلم Close Range با اینکه از نظر صحنه‌های اکشن و رزمی و استفاده از انواع سلاح‌های سرد بسیار خوب و مناسب کار کرده است با اینحال صحنه‌های استفاده از سلاح‌های گرم مانند تفنگ بسیار ضعیف و مصنوعی کار شده‌اند. اما در کل می‌تواند نمره‌ی قبولی را بگیرد و جزو بهترین‌های اسکات ادکینز محسوب می‌شود.

5: Accident Man(2018) 

(مرد حادثه‌ای)

اسکات ادکینز در فیلم Accident Man

فیلم مرد حادثه‌ای محصول کشور آمریکا در تاریخ  6 فوریه 2018 به اکران عمومی درآمد. کارگردانی این اثر از Jesse V. Johnson است. از بازیگران مطرح این فیلم می‌توان به Ashley Greene, Ray Stevenson, Michael Jai White اشاره کرد. ادکینز در این فیلم در نقش Mike Fallon ایفای نقش کرده است.

مایک فالون یک آدم کشِ حرفه ایِ باتجربه است که به خاطر مرگ هدف‌هایش که همانند تصادف جلوه میدهد، معروف است و به خاطر همین به نام ” Accident Man ” معروف شده است. زمانی که دوست دختر سابق فالون به طرز عجیبی کشته می‌شود، او مشکوک می‌شود که نکند این یک قتل از پیش تعیین شده است. پس او به تحقیق در این زمینه می‌پردازد و در این بین صحنه‌های اکشن زیادی را خلق میکند. این یکی از فیلم‌های اسکات محسوب می‌شود که از نظر منتقدین نظرات بسیار مثبتی را دریافت کرده است و در سایت روتن تومیتو امتیاز 83 را دریافت کرده است. (بدین معنی که 83% منتقدین نظر مثبتی نسبت به فیلم داشته‌اند)

4: Ninja: Shadow of a Tear(2013) 

(نینجا: سایه یک ترس)

اسکات ادکینز در فیلم Ninja Shadow of a Tear

فیلم سایه‌ی یک ترس در تاریخ 2013 توسط کارگردان معروف فیلم‌های اکشن Isaac Florentine بر روی پرده سینما رفت. ژانر این فیلم اکشن- رزمی می‌باشد و از جمله بازیگران مطرح این فیلم میتوان به Shun sugata- Adkins و Mika Hijii اشاره کرد. ادکینز در این فیلم در نقش Casey ایفای نقش کرده است.

بعد از این که همسرش به طرز بیرحمانه‌ای به قتل رسید، استاد هنرهای رزمی Casey(با بازی اسکات ادکینز) با یک دوست قدیمی (کین کوسوگی) که او نیز در فنون رزمی خود حرفه‌ای و در حد استاد است همراهی می‌کند تا مهارت‌های نبرد خود را افزایش دهد و به دنبال انتقام باشد. اما نمیداند که دقیقا با ….

3: Boyka: Undisputed(2017) 

(شکست ناپذیر 4)

اسکات ادکینز در فیلم Boyka Undisputed

فیلم شکست ناپذیر 4 محصول سال 2017 توسط کارگردان معروف Isaac Florentine که فیلم‌های اکشن مطرحی را در کارنامه‌اش دارد ساخته شده است. ژانر این فیلم اکشن-رزمی می‌باشد و ازجمله بازیگران مطرح این فیلم میتوان به Alon Aboutboul ، Scott Adkins و Teodora Duhovnikova اشاره کرد. ادکینز در این فیلم در نقش Boyka ایفای نقش کرده است.

بوویکا (اسکات ادکینز) در میانه یک مسابقه‌ی رزمی به طور کاملا اتفاقی حریفش را در رینگِ مبارزه می‌کشد. بویکا آنقدر به خود مغرور شده بود که همه را مانعی برای رسیدن به اهدافش میدید و سعی بر کنار گذاشتن آنها و حتی کشتن‌ها داشت. اما وقتی متوجه می‌شود که همسر حریفش دچار مشکلاتی است و به رئیس بزرگترین بارهای شهر بدهکار است و توسط صاحب بار مورد آزار قرار گرفته شده است، سعی به کمک کردن به او می‌کند. معامله‌ای بین بویکا و صاحب بار رقم میخورد که او را به میدان مبارزه می‌کشاند… و مبارزات بسیار دیدنی بین بویکا و دیگر رزمی‌کاران رقم می زند.

2: Undisputed III: Redemption(2010) 

(شکست ناپذیر 3: رستاخیز)

اسکات ادکینز در فیلم Undisputed III Redemption

فیلم شکست ناپذیر 3 محصول سال 2010 به کارگردان Isaac Florentine می‌باشد. ژانر این فیلم اکشن-رزمی می‌باشد و از جمله بازیگران مطرح این فیلم میتوان به Mark Ivanir ، Mykel Shannon Jenkins و Scott Adkins اشاره کرد. ادکینز در این فیلم در نقش Boyka ایفای نقش کرده است.

بویکا(ادکینز) در سری قبلی توسط مبارز خود شکست  می‌خورد و از ناحیه زانو آسیب شدیدی متحمل می‌شود. از این رو طبق قانون زندان در بخش نظافت سرویس‌های دستشویی فعالیت می‌کند. اسپانسر همیشگی او به صورت ناگهانی او را می‌بیند و از این وضعیت بویکا بسیار ناراحت می‌شود چراکه بویکا قبلا پول زیادی برایش کسب کرده بود. از این رو بویکا هر روز به تمارین خودش ادامه می‌دهد و دوباره به رینگ بازمیگردد. اینبار مبارزه بین خطرناک‌ترین و حرفه‌ای ترین مبارزهای کشورهای مختلف از جمله چین ،روسیه،برزیل و… انجام می‌شود که از بین آنها به اصطلاح غول مرحله آخر مبارزی از کلمبیاست که در کارش خبره است و صحنه‌های اکشن بسیار جذابی را در فیلم بوجود می‌آورد….

1: Undisputed II: Last Man Standing (2006) 

(شکست ناپذیر 2: آخرین پایمرد)

اسکات ادکینز در فیلم Undisputed II Last Man Standing

فیلم شکست ناپذیر 2 محصول سال 2006 به کارگردان Isaac Florentine می‌باشد. از بازیگران مطرح این فیلم میتوان Michael Jai White، Scott Adkins و Ben Cross اشاره کرد. ادکینز در این فیلم در نقش Boyka ایفای نقش کرده است.

برای George Chambers بوکسر حرفه‌ای (مایکل جی وایت) توسط یکسری از دلالان مبارزاتِ زندان، پاپوش درست شده است تا در مسابقات رینگی که توسط این دلالان اجرا می‌شود شرکت کند. او علاوه بر مبارزات رینگی به مبارزات خیابانی نیز مسلط است. او را قرار است با ابر قهرمان مبارزاتِ زندانیان یعنی بویکا روبه رو کنند. در این نبرد بویکا (ادکینز) سعی بر مغلوب کردن George را دارد چرا که او فکر می‌کند که کامل‌ترین مبارز دنیاست اما این حجم از غرور باعث می‌شود که…


امیدواریم از مطلب ” معرفی هفت فیلم برتر اکشن اسکات ادکینز ” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها