کمتر کسی در دنیا وجود دارد که علاقه ای به موسیقی و یا ساده تر بگوییم آهنگ نداشته باشد.به همین جهت قصد داریم به بررسی اپلیکیشن Smule یا !Sing که شاید خیلی ها به دلایلی نتوانند صدای خود را مطرح کنند و یا اینکه صدای خود را با اجرای ساز نشنیده باشند، صحبت کنیم. با بررسی اپلیکیشن Smule یا !Sing به این نتیجه خواهید رسید که اپلیکیشن Smule یا !Sing این امکان را به کاربران می دهد که صدای خود را تست کنند و حتی در تنهایی آرامشی را به خود هدیه کنند.

!smule sing

اپلیکیشن Smule یا !Sing  یک برنامه موسیقی است که در ابتدا با نام Sing منتشر شده است. سیستم karaoke در ابتدا در سیستم عامل های iOS در سال 2012 و متعاقباً در سال 2013 در اندروید رواج پیدا کرد. در اکتبر سال 2015 ، اپلیکیشن Smule یا !Sing  از انتشار نسخه تلویزیونی Apple TV  خبر داد. اپلیکیشن Smule یا !Sing  تجربه موسیقی خود را برای مطرح شدن در وب در سال 2016 گسترش داد.این اپلیکیشن به عنوان “بزرگترین برنامه موسیقی که تابحال از آن نشنیده اید” توسط CNET در سال 2018 توصیف شده است.

در اکتبر سال 2017 ، اپلیکیشن Smule یا !Sing به طوررسمی شروع به ارائه Duets با آهنگی بنام “You Welcome”  کرد. این اولین duet انیمیشن در بین چندین دوئت های دیگر بود که به صورت اپلیکیشن در دسترس بود. اپلیکیشن Smule یا !Sing همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا در کنار هنرمندان برتر بین المللی مانند جیسون درلو ، لوئیس فونسی ، ج بالوین ، چارلی پوت ، پولینا گاگارینا ، سیتی بدریه و غیره اجرا کنند.

بنیانگذار اپلیکیشن Smule و CTO Ge Wang می گوید که ویژگی های مشترک باید به هدف گسترده تر شدن اپلیکیشن Smule یا !Sing  برای سرگرمی و دسترسی بیشتر موسیقی کمک کند.

smule sing

در این اپلیکیشن بیش از هزاران موزیک ایرانی و خارجی موجود است. از ویژگی های بینظیر این اپلیکیشن این است که موزیک ها به هنگام خواندن  بیکلام میشوند و شما قادر خواهید بود با صدای خود ترانه را اجرا کنید. این اپلیکیشن نه تنها جنبه سرگرمی دارد بلکه برای عزیزانی که قصد دارند در زمینه موسیقی فعالیت کنند بسیار کاربردی است. شما میتوانید به هنگام خواندن تک نفری( سولو) ، دو نفری( دوئت) و یا گروهی تسلط خود را در هر دو مورد بسنجید و اشکالات خواندن خود را بیابید.

smule sing

از دیگر ویژگی های مطرح اپلیکیشن Smule یا !Sing این است که نیازی نیست ترانه را حفظ کنید به این دلیل که ترانه به صورت تایپ شده و به هنگام اجرای موزیک نمایش داده میشود. با توجه به وجود افکت های صوتی که تقریبا حرفه ای هستند، شما قادر خواهید بود صدای خود را تنظیم کنید و یا به نوعی مستر کنید و رنگ و لعاب به صدای خود ببخشید.این اپلیکیشن به نوعی همچون یک استودیو حرفه ای خانگی عمل میکند.

از دیگر ویژگی های بینظیر این اپلیکیشن این است که شما در حین ضبط موزیک میتوانید بخش فیلمبرداری را فعال کنید و موزیک کاور شده را با کلیپ ارائه بدهید.

smule sing

به هنگام اجرای ترانه حالت هایی را میتوانید در نظر بگیرید. اگر حالت دو نفره را انتخاب کنید، متن ترانه به صورت اتوماتیک به دو قسمت( دو رنگ متفاوت) تبدیل میشود و هر کدام در زمان خود باید اجرا کنید.

از مهم ترین ویژگی این اپلیکیشن این است که شما میتوانید دوستانتان را از طریق آیدیشان پیدا کنید و به آهنگ هایی که کاور کرده اند گوش کنید ، کامنت بگذارید و لایک کنید. و همچنین شما هم میتوانید پروفایل شخصی بسازید و با دادن آیدی خودتان به دوستان، این امکان را به آنها بدهید که موزیک های کاور شده شما را گوش کنند.

smule sing

از ویژگی های مثبت این اپلیکیشن میتوان به افکت های مختلف، وجود ترانه های ایرانی علاوه بر ترانه های خارجی و … اشاره کرد . در حالی که متاسفانه این اپلیکیشن یکسری ویژگی های منفی هم دارد از جمله حجم ترافیکی مصرفی بالا، خرید اکانت VIP در ایران که متاسفانه قابل دسترس نیست. برای ضبط صدا باید از هدفون استفاده کنید و در نهایت به دلیل حجم دیتا بیس، لود شدن موزیک ها کمی زمان میبرد.

متاسفانه شما فقط قادر هستید یک موزیک به صورت رایگان برای خودتان به صورت تک نفره داشته باشید و برای موزیک‌های بیشتر باید اکانت خود را به VIP ارتقا دهید. اما هیچ محدودیتی برای اجرای موزیک‌های دو نفره ندارید و شما می‌توانید به راحتی به موزیک افرادی که اکانت VIP دارند و می‌خواهند آن را دو نفره ضبط کنند، جوین شوید.

افکت های صوتی حرفه ای تری در برنامه وجود دارد و تنها برای کاربرانی که اکانت VIP فعال دارند قابل استفاده است.یکسری افکت هایی هم وجود دارد که با بدست آوردن سکه میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

در نهایت این اپلیکیشن برای کاربرانی که علاقه بسیار شدید به خوانندگی دارند بسیار مناسب است و میتوانید صدای خود را در این اپلیکیشن تست کنید و از صدای خود لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برای دانلود اپلیکیشن به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

دانلود از گوگل استور

دانلود از اپل استور

آخرین مطالب به روز شده

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا ندافی

از شما دوستان مسئول این سایت سپاسگزارم و پیشنهاد میکنم اگر که موافق باشید.. میتونم توضیحاتی راجع به آپلود کردن آهنگها مرحله به مرحله براتون داشته باشم تا دوستانیکه تازه ورود میکنن از طریق این سایت آپلود آهنگهارو هم یاد یبگیرند.

امین علیرضائی

سلام حتما اگر مطلب مرتبطی دارید بفرستید بعد از بررسی به نام خودتون اضافه خواهد شد
میتونید به جیمیل Aminali47 مطلبتون رو ارسال کنید. موفق باشید.

علیرضا ندافی

درود به همه شما عزیزانی که در این سایت پربار تلاش میکنیدوهمچنین کسانیکه درمورد این اپلیکیشن سوالاتی دارند یا به مشکلی برخوردند… من ندافی هستم و یکی از قدیمی ها و همچنین آپلودر قوی با نزدیک هزترو خورده ای آهنگ بیکلامی که برای شما دوستان به عالیترین حالت آهنگهای بیکلام رو تقدیمتون میکتم و با کیفیت بالا….. هر سوالی دارید میتونم پاسخگو باشم حتی نکات فنی…..

응응
응응

هیچ راهی نیست ک ما ایرانی ها بتونیم اکانت vip این برنامه رو بخریم؟؟؟؟؟؟

امین علیرضائی
پاسخ به  응응

چرا نسخه ی کرک شده فکر کنم موجوده

و میشه با vpn اکانت اصلی رو هم خرید فک کنم مشکلی نداره